~TYKSILÄISET KYYTILÄISEN TOIVOJAT

Tänään pääsi ruuhkatta puhelinajalla ja nyt on ensimmäinen hoitokerta edessä.. Jännittää! Clomit alkaa sunnuntaina, onneksi olin ajoissa liikeellä, kun sitä ei saa ja soittelevat apteekista lääkärille erityisluvan sille korvaavalle. Huomenna saan sitten haettua..

Onnea matkaa kaikille jännittäjille! :heart:
 
Tulen nopeasti vaan avautumaan: tänään toinen työkaveri kysyi olenko raskaana. Hän oli nähnyt sellaista unta, että odotan vauvaa ja lisäksi olen kuulemma ihan sen näköinen, että raskaana ollaan. Joo, ilmeisesti ja suomeksi sanottuna kesäloman aikana olen varmaan vähän turvonnut ja tullut kiloja lisää :p Siis kahden päivän sisällä toinen joka tätä asiaa multa utelee! Pitäiskö laatia virallinen tiedote työpaikalle, etten todellakaan ole raskaana! Kaikki sitä nyt tuntuu pohtivan :headwall:
 
Sain lääkkeen tänään, mutten clomia vaan Tamofenia. Kyllä pisti mietityttämään, kun mainitaan rintasyövän hoitoon käyttäväksi. Luotin kyllä, että lääkäri ajantasalla puhelimessa, mutta netti helpotti. Löytyi tietoja, että muutkin on sitä käyttäneet. :whistle:

Mulla on taas jostain syystä niin, että työkaverit pohtii kaikkien muiden raskautumista paitsi mun. Mikäköhän siinä sitten on..

Mukavaa loppuviikkoa! :flower:
 
Moikka!

Aamulla oli sitten taas verikoe ja ultraus; toisella puolella 17mm ja 16mm, pistellään siis vielä tänään ja irrotuspiikki su aamulla, maanantaina inssi. Limakalvo oli 12,5 mm, eli ihan ok =)
Mielialat heittelee ja sitä kautta himppasen raskasta, mutta ei auta. Luovuttaakaan ei voi, eihän?

Voi Unicornis, nessu uuteen kiertoon d =) b Oletko koittanut syödä vehnänalkioöljyä/kapseleita, joku kehui niiden parantaneen mahdollisuuksia? Itse aloitin kierron alussa, eikä ole koskaan ollut näin hyvä limis ;) Eli kaikki keinot kehiin; multivitan raskausvitskut tietysti mukana :saint:

Mitäs teillä on viikonloppuohjelmissa?
 
Heipsan!

Elikkäs kp 2 ompi täällä meneillään ja eilen sain Tyksistä ivf-hoitajalta tiedon et solulabra edelleen vaiheessa rempan suhteen.Tahtoo sanoa suomeksi sitä että hoidon alotus siirtyy ainakin syys- ja mahdollisesti jopa lokakuulle. |O Mut eipä auta :'( markkinoilla!Toisaalta se nyt sit mahdollistaa etelänmatkan syyskuun alkuun.

Meitsi suuntaa huomenna muutamaks päiväks äipän hoiviin pohjanmaalle "lomailemaan". ;)

Oikein rentsikkaa viikonvaihdetta kaikille! :heart:
 
kp 1/28 ja TAAS mä elättelin toiveita ihmeestä, vaikka luulis, että kuluneessa reilussa viidessä vuodessa olis jotain oppinut, mutta jotenkin se oppi aina unohtuu viimeistään kp22/28 :headwall: .

Tänään mies kävi antamassa simppatestin, jonka jälkeen saadaan sitten "tuomio", kannattaako jatkaa vai ei. Jotenkin mua pelottaa se jatkamatta olemis päätöksen lopullisuus - mä olen vasta vähän pääle 30 ja jos nyt pitää "päättää", että meille ei lasta tule nyt, niin ei tule koskaan enää :'(. Mä olen tietty tavallaan eri asemassa, kuin moni muu, sillä mulla on poika edellisestä suhteesta, eli en ite jää lapsettomaksi, mutta mies jää vaille biologista lasta, vaikka pojalle onkin kuin isä ja me jäädään vaille yhteistä lasta - ja sekin satuu paljon.

Ihmiset tosiaan on kummia, kun "härskisti" kysyvät, että koskas teette ja musta tuntuu, että kun mulla on jo yksi, se antaa luvan vielä härskimpiin kysymyksiin. Mulle on kerrottu, että mä olen itsekäs, jos en tee pojalle pikkusisarusta ja eikös olisi ollut hyvä aika tehdä, kun poika menee kouluun, niin olisit äitiyslomalla, kun koulu alkaa - ja tekoa oli takana siinä vaiheessa jo vuosia :headwall: . Ja kuulemma meillä olis ollu kiire tehdä lapsi jo kauan siteen, kun muuten tulee niin iso ikäero. Ja kuulemma mä en saa ajatella niin, että kun mulla on jo lapsi, niin se riittää - mieskin kuulemma voi haluta biologisen lapsen :eek:

Kyllähän mä olisin halunnut monta lasta ja pienillä ikäeroilla, olisin mielelläni ollut äitiyslomalla, kun poika menee kouluun, olisin halunut miehellekin biologisen lapsen jne, mutta kun tässä asiassa ei kysytä omaa mielipidettä. Vielä vuosi sitten mä olin varma, että pian olisin raskaana, kun vihdoin hoitoon lähdimme, että NYT, mutta kun ei, niin ei. Oma kroppa muistuttaa säännöllisesti, mitä ei voi saavuttaa.

mussu, kp1 itsesäälissä

Jaksamista teille kaikille - koitan ensi kerralla olla taas positiivisempi.
 
Perjantai 15.8

Kiertolaiset
d =) b [/b]
Unicornis................monimutkaisia...........kp 1/~28
Mussu....................uimarit hukassa.........kp 1/28
Poloinen.................endo kiusana............kp 2/28-35
Piglet......................teroilu.......................kp 10/27-29
Pupuvaimo.............selittämättömiä.........kp 14/30
Kevätesikko............röörit tukossa............kp 15/28-34 (viis siitä!)
taria.......................selittämättömiä.........kp 16/29-33
Peppiina78.............selittämättömiä.........kp 29/26-29



Tsemppiä Mussu ja Poloinen! Saatteko tähän kiertoon mitään apuja?
Ottakaa rennosti ja ajatelkaa positiivisesti; on hankalaa, mutta vahvoina naisina pystytte siihen!! :hug:

Öitä kaikille! :wave:
 
Sunnuntai 17.8

Kiertolaiset
d =) b [/b]
Unicornis................monimutkaisia...........kp 3/~28
Mussu....................uimarit hukassa.........kp 3/28
Poloinen.................endo kiusana............kp 5/28-35
Peppiina78.............selittämättömiä.........kp 5/26-29
Piglet......................teroilu.......................kp 12/27-29
Pupuvaimo.............selittämättömiä.........kp 16/30
Kevätesikko............röörit tukossa...........kp 17/28-34 (viis siitä!)
taria.......................selittämättömiä.........kp 18/29-33


Mukavaa sunnuntaita kaikille! =)
Kiitos PeePee77; kuinkas teillä menee?

Aamulla inssiin, vähän taas jännittää vaikka tuttua huttua onkin.. Miehen onneksi on pakko kiitellä, että sairaala on niin lähellä, että voidaan hoitaa uimareiden purkittaminen yhdessä kotona :heart:

Kuinkas te muut voitte? :wave: Extra tsempitykset Mussulle!!
 
Heips,
Täällä on ollut tosi raskas viikonloppu. Mies vaan on kännännyt ja sitten surrut että miksi ei saada lasta. Tietysti olen sanonut ettei tuo juominen ainakaan asiaan auta yhtään.
Mulla on ollut enenpi ja vähempi kipuilua alamasulla. En ole tehnyt ovistestiä, enkä aio tehdä, koska viime kerrallakin sain plussan joka todettiin ultrassa vääräksi.
Huomenna taasen pidän puhuttelun miehelle sen vlo:n käytöksestä ja yleensä että pitäisi aikuinen mies ryhdistäytyä. Ei pahemmin tuntojaan pura vaan pitää asiat sisällä, lypsämällä voi joskus onnistua saamaan sieltä suusta jotain ulos. Suree hoitoja ja niihin jonottamista, yms.
 
Maanantai 18.8

Kiertolaiset
d =) b [/b]
Unicornis................monimutkaisia...........kp 4/~28
Mussu....................uimarit hukassa.........kp 4/28
Poloinen.................endo kiusana............kp 6/28-35
Peppiina78.............selittämättömiä.........kp 6/26-29
Piglet......................teroilu.......................kp 13/27-29
Pupuvaimo.............selittämättömiä.........kp 17/30
Kevätesikko............röörit tukossa...........kp 18/28-34 (viis siitä!)
taria.......................selittämättömiä.........kp 19/29-33


Heips kaikille!


Inssi takana, kaiken kaikkiaan 21 miljoonaa uimari lähti matkaan :xmas:
.. kaksi muhevaa follia oli jo irronnut kun pyysin tarkistamaan; toivottavasti ei olla liian myöhään matkassa. Lääkärin mukaan kaikki vaikutti taas kerran hyvältä :saint:

Meillä mies onneksi on se, joka pitää jalat maassa ja tsemppaa; puhutaan aiheesta ihan kahvipöytäkeskusteluna siksi, ettei siitä tulisi mörköä meidän väliin. Tiedän että on miehelle kova paikka, vaikka ei sitä suoraan osaa sanoa. Otataan siis rauhallisesti eikä tehdä aiheesta tabua jookos? :hug:
 
Voi, onpas täällä ollut huonoa mieltä viikonloppuna :| mussulle ja Pigletille voimia tilanteisiinne! Kyllä se vaan niin on, että vahvuutta tämä vaatii ja entistä vahvemmiksi varmasti jokainen meistä kasvaa tämän prosessin myötä. Miehille tuntuu tämän asian käsitteleminen olevan vaikeampaa ja enemmän tabu.

Poloinen: voi surkeus, kun se remppa ei ota valmistuakseen! Osasko ne yhtään sanoa, että pääsisittekö kuukauden kuluttua aloittelemaan vai meinasko, että menee todennäköisemmin aloitus lokakuulle? Omaa napaanikin tässä ajattelen, kun ihan tosissani olen sitä mieltä, että ensi kierrosta aloitetaan, mutta minkäs teet, jos remontti on vielä ihan vaiheessa.

Viikonlopun lehdessä oli Avaklinikan mainos loppuvuoden hedelmöityshoitotarjouksesta. Melkein jo mietin, että pitäiskö sieltä varata varoiksi suunnitteluaika, jos tuo TYKS:n remppa vaan venyy. Pitää miettiä.

Pupuvaimo: toivottavasti uimarit ovat löytäneet oikeaan paikkaan onnellisesti ja jatkavat etenemistään. Toivotaan, että piinailu sujuu nopeasti ja saatte aikaan hienon plussan!


:wave:
 
Tiistai 19.8

Kiertolaiset d =) b
Unicornis................monimutkaisia...........kp 5/~28
Mussu....................uimarit hukassa.........kp 5/28
Poloinen.................endo kiusana............kp 7/28-35
Peppiina78.............selittämättömiä.........kp 7/26-29
Piglet......................teroilu.......................kp 14/27-29
Pupuvaimo.............selittämättömiä.........kp 18/30
Kevätesikko............röörit tukossa...........kp 19/28-34 (viis siitä!)
taria.......................selittämättömiä.........kp 20/29-33

 
Heipsan kaikille! :wave:

Kuinkas Piglet kotirintamalla sujuu, onko tilanne selkiintynyt ja rauhoittunut? :hug: Rauhakseen juttelu auttaa, ja aika parantaa :)

Entäs Taria, mitäs teille? Maltatteko ootella vai onko kikka koposet käytössä? =)

 
Moi,
Täällä on nämä pari päivää asioista juteltu ja mies sanoi että haluaa todella että me saadaan se lapsi. Mä haluaisin jo etukäteen käydä Avassa kuuntelemassa vaihtoehtoja, kun sinne Tyksiin on se ensikäynti vasta lokakuun lopussa. Ei kumpikaan tajua että miksi eka raskaus viime vuonna alkoi luomusti ja nyt en edes ovuloi. Mitä ihmettä on voinut tapahtua?
 
Keskiviikko 20.8

Kiertolaiset d =) b
Unicornis................monimutkaisia...........kp 6/~28
Mussu....................uimarit hukassa.........kp 6/28
Poloinen.................endo kiusana............kp 8/28-35
Peppiina78.............selittämättömiä.........kp 8/26-29
Piglet......................teroilu.......................kp 15/27-29
Pupuvaimo.............selittämättömiä.........kp 19/30
Kevätesikko............röörit tukossa...........kp 20/28-34 (viis siitä!)
taria.......................selittämättömiä.........kp 21/29-33

[/quote]

 
Piglet: toi ovis-juttu on hyvä esimerkki siitä, ettei olla koneita.. Nainen on hieno kokonaisuus jossa kaikki vaikuttaa kaikkeen :hug: Se, että raskaus on ylipäätään mahdollista, on kuitenkin niin paljon lupauksia antavaa, että uutta matoa koukkuun vaan! =)

PeePee77; km on varmaan kamalinta maailmassa; oon todennut, että mieluummin täti kylään kuin rikkoontuva unelma.. :ashamed: :hug: On kuitenkin lohdullista, että hoitokeinoja löytyy ja eteenpäin mennään :wave:

Täällä on rinnat melkoisen arat ja maha omituisen tuntuinen, ihan kuin olis ilmaa täynnä. Pp 2 ja aika matelee.. :saint:

Mukavaa päivää kaikille!! :wave:
 
Torstai 21.8

Kiertolaiset d =) b
Unicornis................monimutkaisia...........kp 7/~28
Mussu....................uimarit hukassa.........kp 7/28
Poloinen.................endo kiusana............kp 9/28-35
Peppiina78.............selittämättömiä.........kp 9/26-29
Piglet......................teroilu.......................kp 16/27-29
Pupuvaimo.............selittämättömiä.........kp 20/30
Kevätesikko............röörit tukossa...........kp 21/28-34 (viis siitä!)
taria.......................selittämättömiä.........kp 22/29-33



 
Heissan kaikki!

Miten Pupuvaimon piinailupäivät ovat sujuneet? Taidat olla tässä pinossa ainoa toiveikas, keskitämme plussapuhurit nyt siis sinuun. Saat kunnian aloittaa TYKSiläisten tämän syksyn plussasuoran, sovitaanko niin?

En ainakaan vielä tilannut aikaa Avaklinikalta. Kyllä siitä puhetta kotona oli, mutta niin kuin mies järjen äänellä sanoi, että nopeuttaako se loppupeleissä tätä touhua sitten hirveästi ja kuinka hankalaa on sitten jatkot, jos vaikka pakkaseen jäisi jotain ja haluaisi jatkaa TYKS:ssä. Ehkäpä sitten, kun menkat alkaa ja kuulen, ettei päästä TYKS:issä vieläkään hommiin, niin itkuraivareissani varaan ajan Avasta samantien. Ensi viikolla joku päivä se totuuden hetki tulee olemaan.

Olen hölmöyksissäni mennyt taas muutamana päivänä hairahtumaan luomuihmeestä haaveiluun, niin kuin lähes aina tässä vaiheessa kiertoa. Eilen alkoi kuitenkin sellainen vatutus, raivonpuuskat, itseinho ja yletön vatsan turvottelu,, että tietää kyllä mitkä ovella jo kolkuttelee. Mulla alkaa yleensä tuhruilu jo pp 25, joten viikonloppuna tulee viimeinen naula niille haaveille.

Mielialat on vaihdellut kovasti lapsettomuuden suhteen, yhtenä iltana vedin kunnon hysteriat päälle ja vollasin tuntitolkulla, kun tuntui, että ei tästä ikinä tule yhtään mitään. Kai se on niin, että välillä pitää päästellä kunnolla pahaa oloa ulos, että jaksaa taas puskea kohti tulevia koitoksia.

Mitäs muut, onko mitään uusia uutisia labran remontin etenemisestä tai muuta mielenkiintoista? Voikaa hyvin ja nauttikaa viikonlopusta!

:wave:
 
Olen jo kauan taustalla seuraillut ja nyt päätin liittyä joukkoon.
Tyksissä siis ollaan vuoden 2006 alusta oltu hoidossa ja sitä ennen yritetty muutama vuosi luomusti. Vikaa ei ole löytynyt kummastakaan, mutta ilmeisesti se on meikäläisessä, sillä simpat on saaneet aina erikoismaininnan määrästä ja laadusta.
En edes muista montako inssiä on tehty, ja tuloksena 4 tuulimunaa/keskenmenoa.
Nyt sitten ensimmäinen ivf tulossa ja tietysti toiveet korkealla.

Tänään juttelin hoitajan kanssa ja mulla alkaa sumut 9.9. jos niiden labran ilmastointi (?!) on siihen mennessä kunnossa, remontti taitaa siis olla jo aika hyvällä mallilla. Soittavat 8.9. ja varmistavat aloitanko lääkityksen vai siirretäänkö seuraavaan kiertoon (toivottavasti ei) punktio on alustavasti varattu viikolle 41.
eli täällä odotellaan ja sitähän tässä on tehty jo monta vuotta.
Terveisiä kaikille :wave:
 
Tervetuloa joukkoon sinivatukka! Ihania uutisia tuosta rempasta, olen ihan täpinöissäni, JEE! :D Nyt pidetään kaikki peukut ja varpaat pystyssä, ettei nyt tule mitään takapakkia. Vitsi kun ois hienoa, jos kuitenkin päästäisiin aloittamaan jo seuraavasta kierrosta *menee kaivamaan kalenteria esiin ja intoilemaan* :p
 
Alkuviikosta plussan tullen on ensimmäisen inssin aika. Perjantain ultrassa näytti lupaavalta.. Jännittää jo nyt, jotenkin kummassa sitä on toiveikkaampi kuin aiemmin vaikka kaikki on yhtä mahdollista tai mahdotonta kuin tähänkin asti todennäköisyyksien valossa katsottuna.. :flower:
 

Yhteistyössä