Uskaltaisiko joku laittaa kuvia lempparisisustuksestaan? :D

Vaikea löytää kuvaa sellasest mua miellyttäväst. Pitäis kai kuvaa omaa kämppää :D Mut täs jotai mitä netist löysin, onhan näiden laittamine muuten iha luvallista tää kopsaus, aloin miettiä?





Mutta niin, en ite tykkää yhtään tästä kokovalkosesta mitä nykyään näkyy.. en oikein harmaastakaa välitä ainaka pukeutumises mut sisustukses natsaa kivasti vaaleenpunasen kaa :) Tykkään ite kanssa käyttää värejä!
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Olen innostunut ja inspiroitunut valosta ja keväästä tällä hetkellä eli tolkuttomasti luonnonvaloa, vihreää, raikasta ja keveää yhdistettynä kotikutoisuuteen ja ensisilmäyksellä yhteensopimattomiin elementteihin. Bubbling under: itämaisuus. Kaikki kaavamaisuus ja valmiit ratkaisut ärsyttävät. Myös sana ratkaisu/sisustusratkaisu ärsyttää.







 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;29475432:


Tykkään lämminhenkisestä ja boheemista. Voimakkaista väreistä.
Oma koti nyt ei ihan joka paikassa noudata sitä.

Värin lisääminen kuitenkin on luonteva suuntaus.
Ihana!! Vaikka tuossa on monia värejä niin silti ne sopii hyvin keskenään yhteen.
 
Professional Griefer
En millään löydä nyt miellyttävää kuvaa walk in closeteista.. :D

Jalokivivärit on ihania, sekä tietyt pastelliset sävyt. Mielellään kultaisiin somisteisiin yhdistettynä, oih.
 
minusta
http://theolivegreenwindow.blogspot.fi/2013/10/first-time-in-print.html?m=1

Tämän blogin kori on kiva. Tehdään remppaakin talon ikäkauden mukaan ja nuo huonekalut on ihania. Jopa puunvörinen katto näyttää tuolla hyvältä.
 
Olen innostunut ja inspiroitunut valosta ja keväästä tällä hetkellä eli tolkuttomasti luonnonvaloa, vihreää, raikasta ja keveää yhdistettynä kotikutoisuuteen ja ensisilmäyksellä yhteensopimattomiin elementteihin. Bubbling under: itämaisuus. Kaikki kaavamaisuus ja valmiit ratkaisut ärsyttävät. Myös sana ratkaisu/sisustusratkaisu ärsyttää.







Mä oon sun fani. Ihan mielettömiä nuo tapetitkin, ja tuo olkkarikuvakin.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä