Uskaltaisiko joku laittaa kuvia lempparisisustuksestaan? :D

Kävin vuosia sitten Santorinilla. En ihan vakituiseen asumiseen jaksaisi näin pelkistettyä tyyliä, mutta kesämökkinä menisi...





Tuossa makkarissa saisi mun mies juosta mua karkuun...:heart: :p
Salvador Dali teki hauskaa taidetta, hänen Portlligatin talomuseo olisi hauska nähdä. Ei ole tullut vielä käytyä (sinne pitää varata aika etukäteen), vaikka on tullut Kataloniaa jo nuohottua aika paljon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;29477877:
Salvador Dali teki hauskaa taidetta, hänen Portlligatin talomuseo olisi hauska nähdä. Ei ole tullut vielä käytyä (sinne pitää varata aika etukäteen), vaikka on tullut Kataloniaa jo nuohottua aika paljon.
Vau. :)
Noita täytettyjä eläimiä en kyllä ottaisi...:D



 
Olen alkanut miettiä keittiön maalaamista. Keltainen olisi ihana koska se on aamuauringon kanssa ihana yhdistelmä keittiössä, mutta sitä on käytettävä aika säästeliäästi ja se sävyn kanssa on oltava tosi tarkka.

Allaolevassa kuvassa on kaksi mun lempparia eli ruskealla murrettu keltainen ja vähän siennaan päin menevä seinän väri.

Keltaisen ja tumman puun yhdistelmiä on paljon amerikkalaisissa sisustusjutuissa ja ne ensi alkuun vaikuttivat raskailta, mutta mun silmä on alkanut tottua...



Tämmöinen olisi hauska ja tuju yhdistelmä, eli keltainen ja vihreä. :D


 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee ja dipt

Yhteistyössä