Uskotteko holokaustiin?

  • Viestiketjun aloittaja ..
  • Ensimmäinen viesti
..
Minä olen uskonut aina ja paljon lukenut kirjojakin, mutta monet ilmeisesti pitävät sitä ihan palturina.. En ymmärrä miksi. Eikö ne miljoonat ruumiit jo todista aika paljon :eek:
 
"suski"
[QUOTE="suski";23055850]Alunperin se on tarkoittanut hieman muuta, mutta nykyään vakiintunut tarkoittamaan natsien suorittamaa juutalaisten joukkomurhaa.[/QUOTE]

Tai siis kansanmurhaa.
 
uskon
Eipä tuo ole mikään uskonasia vaan tosinta totta.. ikävä kyllä. Olen myöskin varma siitä että tämä voi joskus vielä toistua,jossain päin maailmaa.
Itse haluaisin mennä käymään ainakin Auschwitzissa. Paljon olen asiasta myöskin lukenutKatsonut dokkareita.
 
"vieras"
Amerikassahan on kokonainen oppilaitos joka harjoittaa antisemitismiä tekemällä esim. tutkimuksia joissa todistetaan holokausti valheeksi. Harmi etten muista oppilaitoksen nimeä, antisemitismiä käsittelevällä luennolla vain oli aiheesta vuosi sitten puhetta.
 
"suski"
Eivät holokaustin kiistäjät kiistä sitä, että juutalaisia ei olisi kuollut toisen maailmansodan aikana tai että heitä ei olisi sorrettu.

Holokaustista kiinnostuneiden kannattaa lukea siitäkin aiheesta http://fi.wikipedia.org/wiki/Holokaustin_kiist%C3%A4minen
 
"vieras"
Eipä tuo ole mikään uskonasia vaan tosinta totta.. ikävä kyllä. Olen myöskin varma siitä että tämä voi joskus vielä toistua,jossain päin maailmaa.
Itse haluaisin mennä käymään ainakin Auschwitzissa. Paljon olen asiasta myöskin lukenutKatsonut dokkareita.
Ei hemmeti.:D Aatuhan on pyhäkoulupoika verrattuna muihin kansanmurhista vastuussa oleviin ihmisiin. Juutalaiset vain ovat osanneet hyvin pitää esillä heidän kärsimyksiään WW2 ja nyt tyhmimmät luulevat juutalasten olleen ainoita jotka ovat joutuneet kansanmurhan kohteiksi.
 

Yhteistyössä