Varastin harmaan spämmääjän nikin

vierailija
Hyvä. Mä voisin melkeen rekata sen p@ul@n. Siis kaikenlaisia kukkia mahtuu ja pitää mahtua internetin ihmeellisen maailmaan mutta olisi kiva jos lukuisat vastaukset edes jotenkin liittyisi kunkin aloituksen aiheeseen. Mut joo, eihän tää asiaa ratkaise.
 
emämunaus
Hyvä. Mä voisin melkeen rekata sen p@ul@n. Siis kaikenlaisia kukkia mahtuu ja pitää mahtua internetin ihmeellisen maailmaan mutta olisi kiva jos lukuisat vastaukset edes jotenkin liittyisi kunkin aloituksen aiheeseen. Mut joo, eihän tää asiaa ratkaise.
Kaikki täytyy itse kokea, olenhan sen sanonut ennenkin.
Rekkautuneena vois sultaa ihanmitäsattuu mistä aiheesta tahansa ja poistaa ne sitten. Ei tietenkään se näy missään silloin. Tästä täytyy olla kysymys, ikävä kyllä, äidit ja isät. Mulle se ei ole uutta, siksi katsoin, mitä tapahtuu.
http://areena.yle.fi/1-3040678
 
vierailija
Hyvä. Mä voisin melkeen rekata sen p@ul@n. Siis kaikenlaisia kukkia mahtuu ja pitää mahtua internetin ihmeellisen maailmaan mutta olisi kiva jos lukuisat vastaukset edes jotenkin liittyisi kunkin aloituksen aiheeseen. Mut joo, eihän tää asiaa ratkaise.
Kyllä ne yleensä liittyy.
Mun mielestä paulan linkit on hyviä.
Niissä on tietoa, jota ei tulisi etsittyä muuten vain.

Kiitos paulalle. Minä fanitan sinua.:)
Ne rakennusvideot ja muutama lääkejuttu on pistetty korvan taa.(y)
 
Mun mielestä p@ulan viestit on usein miljoona kertaa mielenkiintoisempaa luettavaa kuin suurimman osan täällä, mutta voisi tosiaan vähän seurata keskustelua kuitenkin, ettei ihan aiheeseen liittymätöntä juttua ja monologeja ala pitämään.
 
emämunaus
vierailija
Mun mielestä nyt on kyllä tehty karhunpalvelus meille ei-paula-faneille.

Nyt Paula tulee kirjoittamaan vaihtelevilla nimimerkeillä eikä niitä viestejä osaa halutessaan skipata vain nimimerkin perusteella, kuten aiemmin.

En kiitä vaan olen vihainen. *mur*
 
emämunaus
Mun mielestä nyt on kyllä tehty karhunpalvelus meille ei-paula-faneille.

Nyt Paula tulee kirjoittamaan vaihtelevilla nimimerkeillä eikä niitä viestejä osaa halutessaan skipata vain nimimerkin perusteella, kuten aiemmin.

En kiitä vaan olen vihainen. *mur*
Niin, en aio olla täällä edes vieraalla nimimerkillä. Enkä tarvi mitään faneja. Onhan siinä iso ero. Mut aika opettaa paljon. Minä voisin olla varmaan aika monen mummo täällä, oten sieltä vinkkelistä mun on katsottava asioita - koska näen niin.
Eri asia, miten kukin asiat haluaa ymmärtää.
 
Rekkautuneena vois sultaa ihanmitäsattuu mistä aiheesta tahansa ja poistaa ne sitten. Ei tietenkään se näy missään silloin. Tästä täytyy olla kysymys, ikävä kyllä, äidit ja isät. Mulle se ei ole uutta, siksi katsoin, mitä tapahtuu.
Huono syy. Kuten sekin ettei halua yksäreitä jos rekkautuu.

Ja miksi pitää linkittää jotain toisten keskusteluja, voisitko kertoa?

muoks. rekkautuneena voi myös muokata omia kirjoituksiaan ja korjata vaikka virheitä jos sellasia on tullut.

Ja tuo poistojuttu on siinäkin mielessä hyvä jos jostain syystä viesti sattuu tuleen pari kertaa.
 
Viimeksi muokattu:
emämunaus
Huono syy. Kuten sekin ettei halua yksäreitä jos rekkautuu.

Ja miksi pitää linkittää jotain toisten keskusteluja, voisitko kertoa?
Huono syy, mut en halua niitä, kun haluan, että kaikki muutkin näkee, mitä tapahtuu.

Sori, luin kyllä niitä aamuyöllä, mut ethön voinut nähdä minua. Tässä on ne mun kommentit. Sun kans oli ihan kiva odotella uuden kuun sirppiä:love:
Varmaan se video toisessa tarvii nähdä uudelleen, siksi.
Endiksen mayo kiinnostaa yhä, osasiko tehdä itse vai tekikö vaimo sen iloisena:cool:
Sit siellä on se U-elokuva - senhän voi katsoa aina uudelleen, kun ei uni tule silmään:ninja:
 

Yhteistyössä