Varkauden äidit ja odottajat

Ette usko, me ei nyt sitten päästäkkään. :( Meidän on pakko aamusta lähteä asioille, avokin mummin hautajaiset ovat la edessä ja on lähdettävä kukkia varaamaan ja niin pojalle kuin miehellekkin vaatetta katsomaan. Ja ruokakauppaan muutenkin. Avokki painaa nyt kahta vuoroa töissä ja muut päivät on sitten siihen aikaan joko töissä tai kotona nukkumassa yövuoron jäljiltä niin pakko mennä just huomenna. Harmittaa kyllä ihan penteleesti kun niin kovasti ja tohkeissani jo odotin huomista tapaamista. :'( Mutta eihän näille mitään mahda. Tosiaan kun huomennakin avokki jo puolilta päivin töihin menee niin ei muuten ehditä sinne asioille olleskaan jos ei aamusta startata. Mutta, nähkää te ilman meitä, toivotavasti en tästä vielä ehdi jakaantumaan ennen ensi viikkoa ja näkisin teitä kaikkia sitten!

Tulettehan kertomaan ja kommentoimaan joku edes tänne missä merkeissä tapaaminen sujui ja mitä turisitte. :) Harmittaa tosiaan aivan älyttömästi kun ei nyt mukaan päästä. :/ Pitäkää te hauskaa meidänkin puolesta ja innokkaita olemme poitsun kanssa tulemaan seuraavaan tapaamiseen! Kerrotte vain joku sitten mitä seuraavasta kerrasta sovitte, että missä ja milloin.
 
poikatarhan johtajatar
meidänkin oli tarkoitus tulla sinne tapaamiseen, mutta illalla juuri muistin että meillä on pojan lääkäri 9.00...olisi ollut kiva tulla...mutta jos sitten vaikka seuraavalla kerralla mekin =)
 
Heissan kaikille!=)

Tämä mamma myös olisi TODELLA kiinnostunut äitikavereista!

Joskus tuolla aiemmin kirjottelinkin palstoille,mutta vastauksia tuli aika heikonlaisesti :attn:

Mä oon kyllä vasta syyskuussa sinne päin muuttamassa...mutta olisi kiva jos viellä silloin näitä tapaamisia järjestäisitte!? En tunne sieltä yhtään ketään... :'(

Joten jos jotakuta kiinnostaa tutustua uuteen ystävään niin kirjotelkaa vaikka Y-viestiä,mä tosiaan niitä ystiksii kaipaan! :hug:

Perheeseen kuuluu kohta 7kk tytär ja avomies :heart: <br><br>
 
KIITOKSET vain tapaamisessa mukana olleille. Sen verran saimme sovittua, että ensi viikon maanantaina tavattaisiin klo.9 tässä meillä ja kahviteltais, eli tervetuloa silloin vaan kaikki tänään olleet ja uudetkin. Osoitetta laittelen tossa lopummalla viikkoa.


 
Kiva kun teillä meni tapaaminen ihan mukavasti. Tunsitteko/tiesittekö kukaan toisianne entuudestaan? Kun mua jänskätti niin törmääkö tuttuihin naamoihin ja nyt saan odotella ja kärvistellä sinne maanantaihin... :kieh: Ollaan siis kovasti tulossa ellei tämä kakkonen päätä syntyä, ihan valmis kyllä olisin. =) Joten jos ei kuulu niin tositoimissa ollaan KYSissä. :D Vaikka taitaa olla niin että mun tuurilla saa kärvistellä viikonkin yli..

Niin ja täällä siis poika 2.5v ja masussa tulokas jota jo *wink wink sinne massuun* kovasti syntyväksi odotellaan!
 
joo, kivaa oli vaikka puistossa ei kauheasti pystynyt puhumaan kun lapsien perässä piti mennä paikasta toiseen.

minä tunsin kaksi mammoista jo entiseltään ja muihin onkin sitten kiva tutustua vielä lähemmin. =)

kaikki vaan mukaan sitten maanantaina, me ainakin tullaan.
 
Elikkäs, mä voisin nyt laittaa vähän osoitetta, että osaisitte sit ensi maanantaina meille tulla.

Tervetuloa kaikki tapaamisista kiinnostuneet!

p.s kyselkää jos jäi jotain epäselvää, tai tarttette kauempaa opastusta !<br><br>
 
poikatarhan johtajatar
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.08.2006 klo 13:07 miau-85 kirjoitti:
Ketäs on maanantaina tulossa? Osaa sit vähän varautua =)
mua hiukan ujostuttaa tulla kun en ollut viimetapaamisessa, ujohko immeinen kun olen :ashamed: mietityttää onko siellä tuttuja =)
 
Heip!
Me ainakin pojan kanssa tullaan, kovasti olisin sinne synnyttämään lähdössä vaikka heti jos tämä vauva olisi samaa mieltä. :D Mutta siis taitaapa viihtyä vielä eli nähdään ma! =)

Muoks. Ainiin, sitä piti kysyä että tarvitsisko tuoda jotain? Eli ollaanko nyyttäri-periaatteella että jokainen toisi jotain kahvin kanssa? :p <br><br>
 
me tullaan jos on hyvä keli mutta vasta nyt luin tosta nyyttäriajatuksesta enkä millään jaksais lähtä enää kauppaan ilkeenkö tulla tyhin käsin. ite en mitään herkkuja kaipaa kun yritän olla karkkipäiväperiaatteella. =)

kuinkas monta mammaa on tulossa tuleeko miaun mökkiin miten tiivis tunnelma?
 
Emilia, ei se nyt sitä tarkoita ettet voi tulla jos ei oo tuotavaa. Höpö höpö, just tuossa leivoin pannupellillisen tosca kakkua, joten tervetuloa ;)
Ja tosiaan tuokaa kuka tuotte, ja ei täällä tuomita jos ei tuo. Pääasia, että moni pääsisi tulemaan =)
 

Yhteistyössä