Varkauden äidit ja odottajat

Paikalla oli yhteensä 7 äitiä ja saman verran lapsukaisia. Koti taapamiset alkuun sen takia, että saadaan tämä homma nyt pyörimään ja saadaan sovittua jotain, kun puistossa ainakin itselläni niin vilkas poju, etten ehdi kuin tervehtiä muita ja loppuaika meneekin lapsen perässä juoksemiseen. Tän takia on helpompi kahvittelun merkeissä tavata. Pidemmällä tähtäimellä en tiedä, missä merkeissä tavataan, tosin ensi maanantaina jälleen meillä. Niin ja tuosta touhuilusta, että lapset touhusi ja me äipät juteltiin ja vaihdeltiin kuulumisia, kahviteltiin ja syötiin herkkuja, heh =) <br><br>
 
Minä en oo varma tosta ensi maanantaista että tullaanko pojan kanssa. Eilen oli neuvola ja näin tässä nyt käy että jos ei vauva ala syntymään suosiolla tämän viikon aikaan itse, niin ma kirjoittaa neuvolantäti lähetteen KYSiin käynnistettäväksi minun oman olon ja vauvan koon takia. Avokki on töissä mutta meille jää kyllä auto kun on se neuvola 11.45. Elikkäs päästäishän me ennen tota neukkaa tulemaan mutta en nyt sit tiedä miten tehdään.. Kun voi olla että tekee mieli sitten "viime hetket" touhuilla pojan kanssa kaksin. Ilmottelen vielä lähemmin tullaanko ja jos ei meistä mitään kuulu niin Kuopion suunnalla jo ollaan... :)
 
Meiltä siis jää tämä kerta väliin, kuin myös varmaan muutama seuraava mutta liitymme joukkoon kolmena kappaleena sitten myöhemmin kunhan alkaa vauva-arki sujumaan. Mukava oli viikko sitten nähdä ja toivottelen kaikille mukavia tapaamisia! Nähdään taas! :wave:
 
Heips! Mahtuisko mattimyöhänen mukaan? Vasta tänään älysin tulla täällä käymään ja on jo paljo ehtiny tapahtua täällä sitten viime käynnin :)

Miau85, huomasinpa ilokseni et meidän lähellä asuu ees joku pienten lasten äiti :D Me asutaan tässä Metsämiehenkadulla, Keskuskentän laidassa. Ei siis ois meillä pitkä matka kyläillä :D

Niin meitä on siis mie 27v, avomies 40v sekä pojat Eppu 2v2kk ja Väinö 5v3kk. Väinö on päivät tarhassa 8-15 joten pääsen tapaamisiin jos tuun sit Epun kans kahdestaan. Ja kai voidaan joskus treffata viikonloppuisin tai illalla ni halukkaat pääsee mukaan? Paikalla ei meille oo niin kauheesti väliä kun on auto käytössä, tarvittaessa voin kuskata muitaki jos vaan kyytiin mahtuu (eteen mahtuu aikuinen ja taakse 1-2 lasta omien lisäks, Epulla vielä iso turvaistuin, siis se 0-6v). Ja mies on reissuhommissa eli yleensä ma-to töissä ja pe-su kotona Eli viikolla jos meillä tapaa ni ei haittaa sitä "kälätys" ;)

Tässä on mun sp-osote (toimii myös mesessä) ni voi ottaa yhteyttä. Kenet muuten voin lisätä meseeni ni ois sitä kautta sitten helpompi ja nopeempi jutella ja vaihtaa kuulumiset? Mese on mulla melkeen koko ajan päällä kun on tietsikkaki auki =)
 
heips

myökään ei teistä heta niin kaukana asuta ja näytetään olevan tuttujakin =) joten tervetuloa kaura-ahoon

=) . mielipiteitä paikasta.... mä oisin mielissäni jos ois mua lähellä kun on en pitkälle pääse kulkemaan. mutta niin mielelläni kun teidät meille ottasinkin niin meillä n niin ahtaat tilat että meillä tapaamiset ei valitettvasti onnistu. ,mutta muut heittäkää idiksiä kehiin. vai pitäiskö meidän sit kysyä joku julkinen tila?
 
Mekin asutaan niin syrjässä, että tulis ainakin emilialle ongelmia kulkemisen suhteen... muutoin meilläkin voisi tavata!

Mut mulle käy kyllä kans et tavataan vielä miaun luona. Jos siellä mietittäis sitten jatkoa...
 
Kiitokset vain eilisestä =) Mukava oli taas tapailla.
Eli seuraavaksi tapaamme maanantaina 18.9 klo.9 maissa. Kiinnostuneet voisivat laittaa mailia minulle osoitteeseen miau-85@suom24.fi
Annan tarkempia osoitetietoja sitä kautta! Tervetuloa vaan kaikki mukaan!
 
Kiitokset vain eilisestä =) Mukava oli taas tapailla.
Eli seuraavaksi tapaamme maanantaina 18.9 klo.9 maissa. Kiinnostuneet voisivat laittaa mailia minulle osoitteeseen miau-85@suom24.fi
Annan tarkempia osoitetietoja sitä kautta! Tervetuloa vaan kaikki mukaan!
 

Yhteistyössä