Varkauden äidit ja odottajat

Seuraavan tapaamisen pidän minä ihan tässä Varkaudessa, joten toivottavasti myös autottomat pääsee nyt mukaan :) En viitsi osoitettani tänne kaikille huudella, joten voin vaikka laittaa yksityis viestillä sitä tulemaan, sitä haluaville! Kaikki olette tervetulleita. Eli ensi maanantaina 20.8 klo 9 maissa !
 
Sitähän mun piti vielä ilmoitella, eli tapaamiset toimii tälläisellä ns. nyyttäri periaatteella, että jokainen tuo jotain kahvin kanssa. Mikään pakko ei tietty ole, eikä ketään jätetä ottamatta joukkoon sen takia :D Kiva olisi myös jos ilmoittelisitte ketä on tulossa ja ketä ei, osaa vähän varautua, Leijona, Sarvi? Mukaan vaan =)
 
Anteeksi, en enää eilen ehtinyt postiin...
Tapaamiset yleensä loppuu puolen päivän maissa, kun suurin osa taitaa lähteä lapsia viemään päiväunille. Näin ainakin yleensä. Tosiaan pahoitteluni kun en eilen illalla vastannut!
 
vaan kaikille,tuntuu nyt tosi nololta kun itse ensin kyselin et millon noita tapaamisia on ja nyt en oo kumpaankaan päässy kun molemmilla kerroilla oon töihin joutunu just viime hetkellä menemään.joten vieläkö jossain ois tapaamisia et meikäläinenkin pääsis mukaan?
 

Yhteistyössä