Varoituksen sana karkeista!

  • Viestiketjun aloittaja "äiti"
  • Ensimmäinen viesti
"äiti"
Ostettiin miehen kanssa tässä alku viikolla karkkeja eräästä marketista. Sellaisia suklaatäytteisiä baanani vaahtokarkkeja, olivat tarjouksessa kaksi pussia eurolla.

Tänään avattiin toinen pussi ja ajateltiin maistaa. Mitäs pervo-banaaneja siellä olikaan! Kun puraisi banaania keskelle jäi sellainen suklainen reikä. Näky oli kuin olisi pyllyreikä ollut täynnä tavaraa!! Onneksi ei ehditty lapsille antaa. En halua edes ajatella mitä mielikuvia olisivat saaneet!

Mun mielestä tää ylittää hyvän maun rajat. Miehet ei kyllä välttämättä tätä ymmärrä, munkin mies vain nauroi ja jopa "leikki" baanaanilla tunkemalla kieltään sinne suklaareikään... :O

Pitäiskö ottaa yhteyttä johonkin että ottavat pois myynnistä tollaset karkit? Voi olla että ohjaa tietyn ikäisiä lapsia aivan väärille teille. Muutenkin tää nykymaailma on mitä on.
 
  • Tykkää
Reactions: MorbidMama
"aloittaja"
[QUOTE="ani";24649519]WOT? Mitä ihmeen banaaneita sä olet ostanut? Tai mitä olet oikein vetänyt ennen niiden "karkkien" syömistä?[/QUOTE]
No en mä tiennyt et ne tollasia olisi! Ja en ole kuten kuvasit "vetänyt" mitään muuta kun cokista.
 
"aloittaja"
[QUOTE="heh";24649563]Siitä puhe mistä puute... :D Muuten ei kyl voi nähdä suklaabanaanissa pyllyreikää... :D[/QUOTE]
Mulle kyllä kelpaa ihan tollanen perus.. ei tarvita mitään "suklaareikiä". En kyllä tie mikä tota miestä oikeen vaivaa, ku niin innostui ja nauroi.
 
"aloittaja"
[QUOTE="vieras";24649575]Nyt kyllä kuvaat meille tänne yhden pyllynreikäbanaanikarkin!!![/QUOTE]
Joo voin laittaa kuvaa, vaikka tuntuu vähän härskiltä... Mut mä en oo tota meidän kameraa käyttäny enkä osaa tänne kuvia laittaa, ni mies saa sitten laittaa kun tulee baarista kotiin tai sitten huomenna. Jos se nyt sitten naurulta pystyy...
 
"vieras"
Me ollaan taidettu ostaa samoja banaanisuklaita. Mun täytyy kyllä myöntää että annoin mun 6v tytölle niitä ja söin itsekin, hyvältä maistuivat.

Valitettavasti olen sitä mieltä että vain ja ainoastaan kapeakatseinen ja suvaitsematon aikuinen saa tuollaisen mielleyhtymän noista karkeista. Olen kanssasi erimieltä ja jos teet adressin niiden poistamiseksi niin mä voin tehdä vasta-adressin niiden säilyttämiseksi.;)
 
juu ehdottomasti
[QUOTE="aloittaja";24649697]Ja mä tiedän että te tällekin vaan nauratte.. Mutta kannattaako tällanen johonkin ilmottaa? Pitäiskö ihan sinne kauppaan vai mihin?[/QUOTE]

Ilmota ihmeessä, ja ota banaani mukaan jotta voit oikein näyttää mimmonen kamala pervo banaani se on!
 
"aloittaja"
[QUOTE="vieras";24649709]Me ollaan taidettu ostaa samoja banaanisuklaita. Mun täytyy kyllä myöntää että annoin mun 6v tytölle niitä ja söin itsekin, hyvältä maistuivat.

Valitettavasti olen sitä mieltä että vain ja ainoastaan kapeakatseinen ja suvaitsematon aikuinen saa tuollaisen mielleyhtymän noista karkeista. Olen kanssasi erimieltä ja jos teet adressin niiden poistamiseksi niin mä voin tehdä vasta-adressin niiden säilyttämiseksi.;)[/QUOTE]
No näköjään sitten toiset toimii eri tavalla. Mä kyllä ajattelin että vain mies voisi olla noin ajattelematon... siis olettaen että olet nainen.

Ja mun mielestä on hyvä olla tällaisissa asioissa vaikka sitten vähän kapeakatseinen ennemmin kun leväperäinen.
 

Yhteistyössä