Varoituksen sana karkeista!

  • Viestiketjun aloittaja "äiti"
  • Ensimmäinen viesti
"aloittaja"
[QUOTE="Minä";24649810]Pitäisköhän myös Makuuniin valittaa niistä tatin mallisista vaahtokarkeista...[/QUOTE]
En oo ihan varma mitä tatteja tarkotat. Varmaankin niitä mitä ollut "aina" myynnissä ja on muuallakin kuin Makuunissa? Mun mielestä ne on kyllä ihan ok. Mitäs mielikuvia ne sulle luo?
 
"vieras"
[QUOTE="aloittaja";24649680]Ja miksi te muuten sitä kuvaa haluatte kun asian pointti ei ollut ollenkaan siinä? Tää oli vaan tällanen info et ei kannata ostaa jos tollasia näkyy.[/QUOTE]

Tämä vaan on asia joka on pakko nähdä. Siksi.
 
"aloittaja"
Ja mitä mä täältä rivien välistä nyt luen niin eikö muka kukaan ole huolissaan? Yhden kiitoksen olen saanut ja siitä kiitos. Mä olen ainakin tyytyväinen että edes mun lapset säästyivät taas yhdeltä pahalta maailmassa.

Eikä mikään ihme että kaikenlaisia "outoja" ihmisiä on maailma pullollaan... kun kaikki hyväksytään. Ettekö edes te poikalasten äidit ole tällaisesta huolissanne?
 
Mä en sun kuvauksesta oikein ymmärrä, mistä on kyse. Siksi varmaan moni haluais kuvan, koska ei oikein hahmotu, miksi se olisi pervoa, että banaanikarkin sisällä on suklaata. Eli pistä oikeasti kuva, jos pystyt, niin voidaan ehkä ymmärtää sun huoli paremmin. Täytyy kyllä sanoa, että on sulla itselläskin vähän pervo ajatusmaailma, jos mietit karkkia syödessäsi tollasia... :O
 
"aloittaja"
No mä voin yrittää kertoa. Kun en tosiaan sitä kuvaa osaa tänne laittaa.. enkä välttämättä edes ottaa.

Eli se on sellainen noin kymmenen senttiä pitkä banaanin mallinen. Ja näyttää ihan kesyltä näin päälisin puolin, mutta sit kun menet sitä haukkaamaan niin siellä on sellainen reikä täynnä sellasta kakkapötköä. Ja sen reiän reunoilla on myös sitä töhnää.. niin kuin ripulikakka. Ja sitä kun lähemmin tarkastelee ja vähän samalla puristaa, niin siellä se kakka ikäänkuin velloo!

Että todellakin on haitallinen, koska noita pitäs lasten vielä syödä! :O

Ja mä en todellakaan ole mitenkään pervo. Tosi konservatiivinen olen näissä asioissa.
 
No jaa..en tiedä. Enpä usko, että lasten mieleen tulee mitään ihmeellistä tuosta, kun tunkevat karkkia suuhunsa. Musta tuntuu, että sä ylireagoit.. Mutta toisaalta vaikea sanoa tosiaan, kun en ole tota karkkia nähnyt.
 
"jaajaa"
mitä sä niinku pelkäät? Mainittit aiemmin että erityisesti poikalapsien ei pitäs nähä, pelkäätkö et niistä tulee homoja sen jälkeen ku on syöny tota karkkia?
 
"ani"
Sori etten osaa ottaa ihan tosissaan koska meidän muksut ei ainakaan karkkia saadessaan jää niitä kummemmin tarkastelemaan joten tuskin saavat siis traumaakaan. Mutta voithan toki kaupassa käydessäsi myyjille asiasta ilmoittaa, piristää niiden päivää ellei muuta :)

Ehkä tän keskustelun perusteella herkemmät jättää sitten ostamatta mutta luulen että useampi taitaa intoutua ostamaan kyseisen karkin ihan vaan moisen pervon ihmeen nähdäkseen. Sensuroitua sitä tuskin saa koska vanha psykologinen selitys tällaiselle havainnoille on se, että ihminen projisoi omia ajatuksiaan mitä ihmeellisimpiin paikkoihin. Tietty jos olisi ihan tarkoituksella tehty sukuelimen muotoinen karkki niin siitä voisi sensuuria ajatella mutta muussa tapauksessa näissä nyt voi lohduttautua ajatuksella että lapsella ei ole ihan noin vilkas mielikuvitus vielä asioiden suhteen ja ellei sellaista halua lapselleen luoda, niin ei kannata kaikesta nostaa elämää vaikka omassa mielessä jokin vähän epäilyttävää olisikin..

Mutta koska en pääse enää sittariin hakemaan pervobanaaneja ja toteamaan sen epäilyttävyyttä omin silmin niin kuvan haluaisin kyllä nähdä!
 
vier
[QUOTE="jaajaa";24650329]mitä sä niinku pelkäät? Mainittit aiemmin että erityisesti poikalapsien ei pitäs nähä, pelkäätkö et niistä tulee homoja sen jälkeen ku on syöny tota karkkia?[/QUOTE]


Ja aapeen pojilla kun on vielä se sukurasite, justhan se selitti kuinka miehen kieli livahti ruskeeseen reikään ja nauratti vaan.
 
"aloittaja"
[QUOTE="jaajaa";24650329]mitä sä niinku pelkäät? Mainittit aiemmin että erityisesti poikalapsien ei pitäs nähä, pelkäätkö et niistä tulee homoja sen jälkeen ku on syöny tota karkkia?[/QUOTE]
No joo, mun mielestä poikalapsilla on tällöin suurempi riski tulla homoksi, koska alitajuisesti tällainenkin voi vaikuttaa.
 
"jaajaa"
[QUOTE="aloittaja";24650436]No joo, mun mielestä poikalapsilla on tällöin suurempi riski tulla homoksi, koska alitajuisesti tällainenkin voi vaikuttaa.[/QUOTE]

1) Enpä usko
2) Mitä sitten vaikka poika oliskin homo?
 
"aloittaja"
[QUOTE="vieras";24650419]Miehesi haluaisi oikeasti työntää kielen kakkoseesi...[/QUOTE]
Kyllä mä nyt sen otin vaan huonona huumorina ja kun ei mua kerta ymmärtänyt, mut onkin mies.
 
ei v*ttu
[QUOTE="aloittaja";24650436]No joo, mun mielestä poikalapsilla on tällöin suurempi riski tulla homoksi, koska alitajuisesti tällainenkin voi vaikuttaa.[/QUOTE]

Jos oot tosissas ni älä pliis lisäänny enää enempää. Toivottavasti sun lapsille kasvaa omat aivot eikä ne omaksu sun lapsellisia ja kapeakatseisia ajatusmalleja. Get a life oikeesti.
Vittu että taas varmaan verenpaine nousi........
 
"aloittaja"
[QUOTE="jaajaa";24650448]1) Enpä usko
2) Mitä sitten vaikka poika oliskin homo?[/QUOTE]
Mun mielestä ei tarvii homoksi tuolla tavalla "houkutella" ja kyllä niillä lapsuusvuosilla on suurin merkitys siihen milläinen aikuisena on.
 

Yhteistyössä