Varoituksen sana karkeista!

  • Viestiketjun aloittaja "äiti"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="aloittaja";24650777]Meidän lapset eivät näitä kyseisiä karkkeja nähneet. Mies kyllä söi niitä aika kasan. Mä en oikein itse pystynyt. Onneksi ollaan kuitenkin fiksuja aikuisia niin ei meihin yllä nämä vaikutteet.[/QUOTE]

No suoraansanoen tällane alotus ei kovin fiksua kuvaa anna...
 
hui kauhistus
Mä meinasin kerran syöttää kurkkua lapselleni mut onneks hoksasin ajoissa et se näyttää kyrvältä! Enhän mä voi antaa pienen lapseni työntää isoa mulkkua suuhunsa!!!
 
[QUOTE="aloittaja";24650061]Ja mitä mä täältä rivien välistä nyt luen niin eikö muka kukaan ole huolissaan? Yhden kiitoksen olen saanut ja siitä kiitos. Mä olen ainakin tyytyväinen että edes mun lapset säästyivät taas yhdeltä pahalta maailmassa.

Eikä mikään ihme että kaikenlaisia "outoja" ihmisiä on maailma pullollaan... kun kaikki hyväksytään. Ettekö edes te poikalasten äidit ole tällaisesta huolissanne?[/QUOTE]

Ai kauheeta! Jos sä sitä mun kiitosviestiä tarkoitat, niin mun on pakko myöntää et se mun viesti oli sarkasmia, mut nyt näitä sun muita viestejä luettuni tajuan et sä et varmaankaan ymmärtänyt viestiä niin. Olen pahoillani.
 
aloit. (palannut askareista)
Ai kauheeta! Jos sä sitä mun kiitosviestiä tarkoitat, niin mun on pakko myöntää et se mun viesti oli sarkasmia, mut nyt näitä sun muita viestejä luettuni tajuan et sä et varmaankaan ymmärtänyt viestiä niin. Olen pahoillani.
Mun mielestä on vaarallista leikkiä sarkasmilla tällaisissa asioissa. Eli säkin kuitenkin kuulut näihin leväperäisiin.

Kumma etten tällaiselle asialle saa yhtään puoltajaa, ehkä tätä vähän aavistelinkin. Mutta en kyllä odottanut näin kovaa teilausta.
 
Mun mielestä on vaarallista leikkiä sarkasmilla tällaisissa asioissa. Eli säkin kuitenkin kuulut näihin leväperäisiin.

Kumma etten tällaiselle asialle saa yhtään puoltajaa, ehkä tätä vähän aavistelinkin. Mutta en kyllä odottanut näin kovaa teilausta.
Kuten jo ekassa viestissä mainitsin jätän pervokarkit vastedeskin ostamatta. Eli eipä ole tullut banaanikarkkeja ostettua, ei edes vaikka halvalla saisi. Itse taidat olla aika leväperäinen kun olet alunperin mennyt tollasia pervoja karkkeja ostamaan ja entäs sun miehes sitten? Kehtaat vielä myöntää että... "Miehet ei kyllä välttämättä tätä ymmärrä, munkin mies vain nauroi ja jopa "leikki" baanaanilla tunkemalla kieltään sinne suklaareikään..." se jos mikä on minusta sairasta... ja tämä ei ollut sarkasmia.
 
"aloittaja"
Kuten jo ekassa viestissä mainitsin jätän pervokarkit vastedeskin ostamatta. Eli eipä ole tullut banaanikarkkeja ostettua, ei edes vaikka halvalla saisi. Itse taidat olla aika leväperäinen kun olet alunperin mennyt tollasia pervoja karkkeja ostamaan ja entäs sun miehes sitten? Kehtaat vielä myöntää että... "Miehet ei kyllä välttämättä tätä ymmärrä, munkin mies vain nauroi ja jopa "leikki" baanaanilla tunkemalla kieltään sinne suklaareikään..." se jos mikä on minusta sairasta... ja tämä ei ollut sarkasmia.
No kyllä pussin päältä näyttävät ihan normaaleilta karkeilta! Ja mä jo sanoin että miehet on miehiä. Niillä on ihan eri huumorintaju kuin minulla. Näin olen asian huomannut olevan. Ja kyllä otan asian puheeksi huomenna miehen kanssa.
 

Yhteistyössä