Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

Chrissy, nyt siellä on yks jolla on perässä nelonen!
Tervetuloa kuten myös lenkkari!

täällä kivut tuntuu pahalta ja otettiin miehen kanssa yhteen (ihan vaan siitä että halusin että se raahaa noi katit eläinlääkäristä himaan mun kanssa eikä painu suoraan lekurista jätskille kaverinsa kanssa)... itsekäs minä :D

Noh, onneks tietää että huominen on parempi!
 
Torstai 14.6. 2012





Yritys/TJOTtailu alkanut:

miss_piggy (30v.).... kp 31/38-45 .........yk 2 ......ya 03/12........ 1.
Vissyliini................kp 30/27-32..........yk6 .......ya12/2011.........1.
Chrissy72 ...............kp 26/?.................yk1.. ...ya 5/12.............. 4.
lenkkari................. kp22/28-36.......yk10/TJOT..............1.

another...............kp 19/31..............yk7 ........ya 1/2011.............1.

panzkus..............kp 8/28-30 ........ yk2 ........ya 5/12 .............. 1.
Pionia(31)............ kp 6/27-31...........yk 13 ......ya 7/11(12/10)......1
Ambrosia85(27)...... kp 3/28-31 ........yk18 .....ya 10/10.......... 1.
Sunflower11....... kp 2/24-28.........yk20.........ya 12/2010.........3.



Day Past Ovulation:

Vissyliini................dpo 15




Yrityksen myöhemmin aloittavat:
Peity (elo-syys 2012)



Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti
Sunflower11
Markke




Plussanneet:




kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya= yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen



+++++ PLUSSARIKASTA KESÄKUUTA +++++
 
Viimeksi muokattu:
Minkäslaisia ne repäisykivut onkaan?? Tänään kun nousin tuolilta tuntui kuin alamasun "lihakset" ois revähtäneet, kipua kesti muutamia sekunteja.. Oisko repäisykipua?? Ihan uus tuntemus meikäläiselle.. Muutenki on ollu ihan normaali olotila koko ajan ja tänään vasta alkanu olla ihme tuntemuksia. Toisaalta hermotkii on kireellä, niin kyllä taas yhen kerran tuntuu PMS-oireille...
 
Repäsykipuihin en osaa ottaa kantaa.. joskus väittänyt sellasia tuntevani, mutta tokkopa - koska yhtään virallista positiivista raskaustestiäkään en ole tehnyt =)

muoksmuoks..
lenkkari, kurkkaatko ton kp:s onko yhtään sinne päinkään!
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower11
Ambrosia: Mä oon "luottanut" siihen että siitä kun jatkuvaa vuotoa päivän (mulla kivut yleensä kans sit kertoo sen). Et kai se sit huomenna viimeistään..
On kyllä lähellä päänhajoamista välillä :kieh:
 
Mulla oli ekakertaa elämässäni viime kierrossa 1 päivä ihme tuhruttelua ja meinasin hajota jo silloin.

Jotenkin sentään tämäkin kroppa ilmeisesti toimii kun ei normaalisti tarvi arpoa vuotaako sitä vaiko ei... se nyt sit lieneekin se ainoa |O
 
Voi, kiitos blogi-nimikehuista! :heart: =) aina tuntuu yhtä hankalalta keksiä blogille hyvä ja erikoinen nimi. Tämä on nyt mun viides (?) blogiyritelmä, katsotaan kuinka lähtee käyntiin. Jotenkin toi kirjoittelu-kuume kasvaa aina näin vauvakuumeen tai matkakuumeen alla..(kaksi blogia ennestään onkin matkablogeja) :)

Mä voin niin yhtyä teidän hajoiluihin - jo nyt. Oli niin helppoa silloin ekan kanssa kuin ei yritetty, niin ei tarvinnut hajoilla kaikkien ovisbongailujen, tuhruvuotojen yms. kanssa. Nyt 100varmasti edessä se syksyllä :kieh: No, jos sitä osais jotenkin rennosti asennoitua nytkin ... tsemppiä Ambrosialle menkkakipuiluihin!

Mulle tää "dpo" -juttu on ihan uusi...en oo ihan niin konkari vielä näissä jutuissa. Sain kyllä selville jo mitä se tarkottaa (days past ovulation tjsp) mut silti en oikeen tajua sitä :p Jos Vissyliinillä on dpo14 niin mitä se kiertopäivissä tarkoittaa? oisko sun menkkojen jo pitänyt alkaa? jännää :popcorn:
 
Joo dpo on siis päivät oviksesta eteenpäin. Yleensä menkat alkaa dpo12-16 välillä. Dpo 10 eteenpäin saattaa näkyä jotain jo raskaustestissäkin. Itse dpo on hyvä mittari mulle, milloin menkat on myöhässä.
Normaalisti mulla menkat alkanu viimeistään dpo15, viimekierrossa venyi dpo:lle 17 ja nyt taas jännätään miten käy!

Kiertopäivät vs. dpo siis vaihtelee. Mulla nyt tämä dpo14 sattuu kiertopäivälle 29. :)
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower toivottavasti auttaa :hug: tiedän kuitenkin tunteen, koska itse olin niin odottava noitten clomien suhteen ja nyt jo neljäs kierto menossa.. kaksi tämän jälkeen jäljellä :/


Täällä ihana aamu! Lämmintä ja aurinko paistaa.
Enkä edes ajatellut tehdä ylitöitä tänään :)
 
Moi!

Mä alottelen yrittämistä aikasintaan v. 2015 varmaan :D Tai siis en tiiä, mutta valmistun just ammattiin ja töitä haluaisin tehdä muutaman vuoden. Ikää nyt siis 23v. :) Mutta on se vaan ihanaa lueskella näitä teidän juttuja :)
 
Vissyliini, okei. Jatkan siis jännäämistä sun puolesta. :popcorn:

Sunflower11lle ja Ambrosia85lle soisin plussan pamahtavan pian :( kyllä elämä on tässäkin asiassa niin epäreilua. Jos mua pistää vihaksi "OHO HUPS OMG"-teiniraskaudet, niin teitä varmasti paljon enemmän. Lapsia suodaan kaikenmaailman p*skoille, jotka ei niitä edes halua, mutta sitten lempeimmätkin äiti/isähahmot saavat tuskailla lapsettomuuden kanssa...:hug:

piupiu, odota vain...;) vauvakuume iskee täältä kovasti päälle. Voipi olla, ettette maltakaan odottaa vuoteen 2015...terv; me ei ajateltu "ihan vielä" tekevämme lasta ja esikoinen on nyt 1v2kk :D
 

Yhteistyössä