Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

Ambrosia85, isäntä ilmoitti tuossa edellispäivänä et hänelle sopii et vaikka heti jättäsin pillerit pois. Eli ei pelkoa jarrutteluista..! =)

Mut tosiaan silti tonne elokuulle odotellaan ennenkuin pillerit jää pois, jotta saan ensin koeajan uudestä työpaikasta taakse.. pitää varmistella kun edellisen työn kanssa kävi vähän huonommin kun tulin melkein heti työn aloituksen jälkeen raskaaksi..

Mut plussa tuulia kaikille ja täällä yritetään jaksaa vielä vaan kuumeilla ja syksyllä sitten aloitetaan yritys! =)
 
Juu, minä en ihan niin toiveikas ole, että heti pillereiden pois jättämisen jälkeen tärppää. Mies sanoi että "kyllä se kuitenkin tärppää". Sillä minä voisin jättää pilsut pois jo nyt, uusi liuska alkaisi tiistaina. Mutta, kunnioitan miehen toivetta, ja syön ainakin tuon yhden vielä ;)

Toivotaan, että sinua Ambrosia85 onnistaisi jo!!
 
Tiistai12.6. 2012





Yritys/TJOTtailu alkanut:

miss_piggy (30v.).... kp 29/38-45 .........yk 2 ......ya 03/12........ 1.
Vissyliini................kp 28/27-32..........yk6 .......ya12/2011.........1.

another...............kp 17/31..............yk7 ........ya 1/2011.............1.

panzkus..............kp 6/28-30 ........ yk2 ........ya 5/12 .............. 1.
Pionia(31)............ kp 4/27-31...........yk 13 ......ya 7/11(12/10)......1
Ambrosia85(27)...... kp 1/28-31 ........yk18 .....ya 10/10.......... 1.



Day Past Ovulation:

Vissyliini................dpo 13




Yrityksen myöhemmin aloittavat:
Peity (elo-syys 2012)



Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti
Sunflower11
Markke




Plussanneet:




kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya= yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen



+++++ PLUSSARIKASTA KESÄKUUTA +++++
 
Viimeksi muokattu:
Ambrosia85 Jännitän ja pidän peukkuja sun puolesta jos tärppi olis käyny :popcorn:

En ajatellut tikuttaa, mutta laskureiden mukaan mun ovis olis just juhannuksen tienoilla :) aika hauska kun miehen sukulaisista ja tutuista moni on maaliskuussa syntyny nii ollaan vitsailtu et "juhannusvahinkoja" :D Ja nyt semmosta kovasti toivottas tännekki :heart:
 
Oon seuraillu näitä nyt jonkin aikaa kun yritystä on täälläkin suunnalla.
Mietin tässä että liitynkö joukkoon mukavaan vai jäänkö yksikseni laskemaan :)
Kun te kirjoittelette tänne kaikki mahdolliset tiedot (kiertopvä, yrityskrt ym..) niin eikö teistä seksi/rakastelu ole muuttunu nyt vaan lapsen tekemiseksi?
(jokaisella työnnöllä tulis mieleen "joko nyt, joko nyt"..)
Mulla tuli sellanen olo joten siksi jäin miettimään liittymistä :)

Entäs nuo merkitsemiset, kuinka usein niitä päivitellään? Yrityskerrat - joka kerta kun peittoheiluu? :D

Oishan se tietysti kiva kun ei tarvis yksin pohtia asioita..
 
Ainolinnea Omasta puolesta voin sanoa, kun "vasta" 2. yrityskierto menossa, että ei me puuhaillessa vauvvantekoa mietitä, todellakaan :D Mutta koska mies on eri paikkakunalla kesän töissä, laskeskelen hieman koska olis otollisimmat hetket heilutella peittoa. Eikä meillä muutenkaan jaksettais koko kuukautta joka toinen päivä peuhata, valitettavasti ;)
 
Ainolinnea, mulla toi lista on vaan "muistilista" oman kierron vaiheista :D

Mulla on ilman clomeja niin epäsäännöllinen kierto, ettei kannattas edes lähteä stressaamaan joka kerralla että joko tärppää :)
Toki onhan se kiva tietää että jokainen kerta voi olla SE kerta. Sen enempiä asiasta stressaamatta tai murehtimatta :)

En mä ainakaan merkkaile seksipäivä mitenkään - näissäkin pyörii vaan tuo kiertopäivä ja yrityskierto :)
Itestäni on ainakin kiva seurailla muiden "menoa" ja jännäillä toisten puolesta!

Ja ei, tässä 17kk:ssakaan ei ole vaan yrittämiseksi mennyt. Mies ja minä tehdään sitä siksi kun se on kivaa ;)
 
miss_piggy
miss_piggy (30v.) kp 28/38-45 yk 2 ya 03/12

Miehellä hieman yli 3-vuotias tyttö edellisestä lyhyestä seurustelusuhteesta(eksä kertoi olevansa paksuna vasta kun me olimme jo alkaneet seurustella), tämä on aiheuttanut suhteeseemme omia ongelmia ja paineita, mies ehkä siksi haluttomampi hankkimaan lapsia.
Minulle eka lapsi, ja olen sen päättänyt että sen haluan ja that's it:) Pillereitä olen syönyt viimeiset 10 vuotta, joten normi-kiertoa on vaikea arvioida, yhdet luomumenkat tulleet pillereiden lopettamisen jälkeen. Raskaustestejä on tehty tähän mennessä 2 ja kumpikin kyllä näyttänyt vahvaa negaa.
 
Tervetuloa miss_piggy!
Aika hurja tollanen yllätysraskaus! Kertoo vaan yläkerran hurjasta huumorista, että lapsia suodaan niille ketkä eivät enää edes yhdessä ole tai eivät yhdessä pysyis!

Mutta mikäli miehen ex antaa sunkin osallistua tytön elämään reilusti ja antaa sun olla äitipuoli, niin varmasti antaa paljon teidän suhteelle tuo tyttö!

Mun miehellä on jo 11vuotias jätkä edellisestä elämästään, ja propsit pitää nostaa pojan äidille. Saan olla jätkälle äitipuoli ja saan oikeasti sanoa mielipiteitäni ja kasvattaa jätkää ainakin silloin kun on meillä.
Ja antaahan tuo kovasti iloa mullekin, vaikka tottakai, näillä yrityskierroilla sitä koetellaan omaa kärsivällisyyttä kun toisella on jo lapsi, se kaikista tärkein, ja itse on "vain" äitipuoli eikä ole koskaan edes kokenut oikeanlaista äitiyttä. Jätkä oli kuitenkin jo 8vuotta kun alettiin miehen kanssa seurustelemaan :)

Mä lisäilen sut justiinsä tuohon listaan!

Mä jännitän keskiviikkoa ja sitä että pääseekö testaamaan. Pelottaa jos testi on nega ja sitä kautta joutuu pettymään.
Ois paljon "mukavampi" jos vuoto alkaisi tänään tai huomenna ja pettyisi sitä kautta. Ei olisi niin karvasta se pettyminen :)
 
Mut voi tipauttaa huomenna päivillä Kp4 yk13

Meillä ajoitetaan peitonheilutukset pelkästään ovis viikkoon. 10v kun rupee lähestymään yhdessäoloa, niin on varmaan ihan luonnollista ettei kauhean usein ruppee peitot heilummaa :kieh:. Tosin kaikki riippuu ihan siitä miten aktiivisia on. Jotkut enmmän, jotkut vähemmän. Mutta kivaa yleensä on, jos jompikumpi on oikeasti ihan väsynyt, niin sitte kannattaa suosiolla skipata.
 
Meilläkin hommailut ajoittui lähinnä ovisviikkoihin. Kohta 8 vuotta oltu yhdessä eikä muutenkaan olla koskaan oltu mitään superaktiivisia tuolla makkarin puolella.

Nyt tärpin jälkeen puuhaillaan, jos mieli tekee :) (jos mie en ole kauhean väsynyt/pahoinvoiva)
 
Nyt alkaa piinapäivä! kp30 jolloin viimeks alko vuoto.. nyt on sitten olojakin.. vaikka rehellisesti sanottuna ei nää oo yhtään sen "vahempia" menkkaoloja kun viimisen puolentoistaviikon aikana muutenkaan :(

Ja ei, en ole vielä tehnyt uutta testiä... huomiseen ainakin ajattelin odottaa
 
Sunflower11
No meidän seksinharrastaminen on kyllä ympärikiertoista. Välillä muutama kerta päivässäkin :ashamed:
Eli ei, ei kyllä oo vauvat mielessä kun seksiä harrastaa :LOL:
Itse oon paljon halukkaampi sillä saralla kuin mies :D

**

ON: Eilen jo alko vuotoa ja nyt kattelen et jatkuuko runsaana vai loppuuko. Nyt ois jotain kp 23
 
Meillä on kyllä hiipunu sen verta ettei enää oo paria kertaa päivässä :D
meillä myös minä vissiin tällähetkellä innokkaampi:whistle:

Suntulis ny joku selkeys että alkaako vaiko eikö...

Mä tässä mietin että ryntäiskö vessaan kuppia virittelemään varmuuden vuoks vai riskeeraisko. Ja mietin että pitäiskö ottaa buranaa varmuuden vuoks vai ei..
tota buranaa oon miettiny jo useampana päivänä, mutta ei oo vuoto alkanu niin turhaan oisin ottanut...
 
Ambrosialle onnea testin tekoon! :)

Seuraavaks kun ite pitää testejä tehdä niin odotan ainakin sen 2viikkoa.. Kaks keskenmenoa takana, ensimmäinen tammikuussa ja nyt torstaina..Molemmat on ollu tosi alussa ja haamuilla näkyny, oireet ensimmäisessä oli aivan valtavat ja se vasta pettymys olikin. Tässä toisessa ei niinkään oireita ollut, yli 6+1 kuitenkin.
Peloissani soittelin lääkäriin ja neuvolaan mutta eihän terveyskeskus ota vastaan raskaana olevia ja neuvolassa oli niinkin ihana nainen töissä että sanoi kauniisti "koitahan nyt vaan kestää ne kivut kun itse ne olet aiheuttanut, kohtu tyhjenee itsestään kun eihän siellä periaatteessa edes ollut vielä mitään" Ja arvatkaas vaan mitä montavuotta lasta halunnut nainen tuossa sitte ajattelee..
Noh, tää asia nyt lähti vähän synkälle polulle mutta siis,
ONNEA KAIKILLE YRITTÄJILLE JA ONNISTUJILLE, me jatketaan yrittämistä kans :)

Ja kiitos noista ihanista vastauksista, ehkä opin suhtautumaan erilailla :D
 
Ainolinnea Huh, mitä kohtelua oot saanut neuvolasta! Todella törkeästi sanottu! Luulisi ammatti-ihmisten tajuavan, että keskenmeno missä tahansa vaiheessa on aina kova paikka! Ja miten niin "itseaiheutettu"?? Alkuraskauden keskenmenot eivät ole itseaiheutettuja. Kyllä pistää vihaksi!! :mad:

Ambrolle Pahoittelut uudesta kierrosta :/

Juu, seksihän meillä on aina ollut hyvää, mutta ehkä sellainen pieni stressi jäänyt nyt pois :) Tosin isäntä mulle vakuutteli, että hänestä ei missään vaiheessa yrittäminen tuntunut pakkopullalta.
 
Kiitos Ambrosia85! Ja pahoittelut ferrarin saapumisesta....:hug:

On niin kiva kun saa jossain purkaa tätä hillitöntä kuumetta :D Kun ois kiva että miehelle vois jotain muutakin välillä puhua...vaikka sillä onkin ihan yhtä kova kuume, niin silti yrittää että meidän suhteeseen kuuluis nyt muutakin kuin vauvavauvauvauvavauva...kun sitä riittää sitten kun alkaa taas hillitön pahoinvointi, silloin ei meidän perheeseen kuulu 3kuukauteen mitään muuta kuin "äitillä on nyt niiiin paha olo" :kieh:

Mulla menkat loppui pari pvää sitten ja nyt on pillerit jätetty pois. Tilalle tulee kumi pariksi kuukaudeksi ;) en vaan enää jaksanut alkaa popsimaan pillereitä ja halusin että kierto saa rauhassa tasaantua, koska elokuussa alkaa yritys. Sit ois kiva et tärppäis mahd. pian :) Eiskoinen sai alkunsa yhdestä kerrasta, kun käytössä oli "ehkäisykeinona" ollut keskeytetty yhdyntä, ja yhden kerran ei sitten maltettu keskeyttää..... ja kuinkas kävi :D
Onneksi oli kuitenkin onnellinen vahinko, oltiin jo muutama kk aikaisemmin puhuttu että halutaan pian vauva, mutta ei ihan ajateltu vielä...mutta kyllähän ne riskit aina aikuisena parisuhteessa tajuaa, jos ei ehkäisyä ole käytössä.

Ainolinnea Kyllä nuo terveyskeskuksen hoitajat voi olla inhottavia :O Kuinka voi puhua noin keskenmenoa kokevalle? Eikö voi yhtään löytyä tahdikkuutta? Joo, se on niille arkipäivää, mutta ei se sille potilaalle sitä todellakaan ole!!! Ei ole mikään ihan arkipäiväinen juttu kokea kivulias keskenmeno ja täten menettää HYVIN toivottu vauva. Ihan sama, oliko se vasta alkio vai ei. :hug:

Meillä puuhaillaan pari-muutaman kerran viikossa. Joskus voi mennä viikkokin ilman. Mutta ei valittamista =) Ollaan molemmat erittäin tyytyväisiä! Katsotaan miten muuttuu sit, kun ihan yrittämällä yritetään vauvelia...
 
Hurjan nopeasti teillä Peity esikoinen tärppäs :) Toivottavasti sisarus on yhtä hanakka tulemaan!
Noi on noita tarinoita mitkä melkein ärsyttää kun itellä niin pitkä yritys takana :D
Uskon kuitenkin vahvasti että joskus vielä se plussa meillekin tärähtää ja nyytti suodaan =)

Tän viikon lopulla tulee työkaveri käymään töissä vauvansa kanssa. Ko työkaveri yksi parhaimmista ystävistä (ainakin töissä) ja heilläkin oli melkein 2 vuotta yritystä takana ennenkuin tärppäsi.

Huh, burana autto eikä tarttenu saitsua tätä päivää -jee ! :D illalla lenkkia ja suklaata.. loistava yhdistelmä ?
 
Sunflower11
Pahoittelut Ambrosia menkoista! :hug:

ON: Aamulla taas tuli tosiaan vähän verta, nyt ei oo sit loppupäivänä tullu taas mitään. Testin tein tos kauppareissun jälkeen -> nega.
Dpo ois jotain 8-10 välillä ehkä kenties.
Toinen testi on odottamas jos tarvii tehdä loppuviikosta tms.
 
Ambrosia85 Sitähän mäkin olen jälkeenpäin miettinyt, että hurjaa, miten nooin voi edes käydä. Että juuri noinhan niitä teiniraskauksia tulee. Koskaan ei voi tietää, toisilla tärppää heti ja toisilla menee niin hirmu pitkään ... :(
Mutta, olen tullut siihen lopputulokseen, että hetki oli meille oikea. Siskoni kertoi myös (hänellä nyt 5lasta) että toista lasta he yrittivät pari vuotta, eikä vain onnistunut. Heillä olikin siinä vähän ongelmia muutenkin miehensä kanssa ja muuta hässäkkää...sitten yksi päivä hän olikin raskaana! :heart: sen jälkeen hän sai vielä myöhemmin 3poikaa 4vuoden sisään eli ensimmäisestä yrityskierrosta kaikki :LOL: ja vaikkei olisi niin yritettykään, niin siskoni vain aina pullahti raskaaksi! se ei siis aina ole kiinni mistään viasta, hormonitasosta tms..teidän pieni vain odottaa oikeaa hetkeä, ja mä luulen että se on kyllä aivan pian!!
Tsemppiä, uskon että turhautumisen tunne on välillä valtava!

Hei, loin tässä tylsän työpäiväni kunniaksi blogin, jonne saan purkaa kuumeiluani juuri niin paljon kuin itsestä tuntuu..:D jos haluatte, liittykää lukijoikseni! Kuumeeseen ei auta Panadol.
 

Yhteistyössä