vauva heinäkuussa ja tuleva isä vei kaiken

  • Viestiketjun aloittaja tatati
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 12:58 sähläri kirjoitti:
JOS minä olisin sinä ap
nii ajattelisin vaan lasta
en hetkauttas korvaani tommoselle muuttaisin kauas ja aloittasin alusta

jos mies ei nytkään lasta ajattele niin mites sit myöhemmin \|O
Hyvähän se on sinun sanoa, kun et ole itse hävinnyt sitä 5000e!
Sohvat ja kehtasivat vauvan vaunutkin viedä :(

Olen kyllä sitä mieltä, että miehen pitää maksa kaikista yhdessä ostetuista tavaroista sulle puolet. Poliisijuttu.
 
Oliskohan tullut
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 12:55 tatati kirjoitti:
asuttiin yhdessä.
Tuleva isukki muutti toukokuun alussa pois.
ensin vei sohvan, auton ja pesukoneen ja sekään ei näköjään riittänyt. ei ollut palauttanut avaimia vuokran antajalle ja eilen sitten tulivat isänsä kanssa hakemaan kaikki loputkin tavarat joista mies oli maksanut osan. tässä viime yönä laskeskelin että tuli maksamaan tämä ero n.5000e mulle ja sitten vielä tuollaiselle lapsi.
halvemmaksi vaihtaa asunnon lukko kun mies lähti? Niin meitsi olis tehnyt heti samana päivänä kun mies häipyy. Ehkä aapee oppi myös itse jotain. Hoitaisin asiat poliisin kanssa homman mentyä näin pölhöksi äijän puolelta.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 13:05 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 12:58 sähläri kirjoitti:
JOS minä olisin sinä ap
nii ajattelisin vaan lasta
en hetkauttas korvaani tommoselle muuttaisin kauas ja aloittasin alusta

jos mies ei nytkään lasta ajattele niin mites sit myöhemmin \|O
Hyvähän se on sinun sanoa, kun et ole itse hävinnyt sitä 5000e!
Sohvat ja kehtasivat vauvan vaunutkin viedä :(

Olen kyllä sitä mieltä, että miehen pitää maksa kaikista yhdessä ostetuista tavaroista sulle puolet. Poliisijuttu.
nii no sanoinkin JOS olisin
enpä oo
mut kyl sosku alkuun auttaa ei tarvii ilman tarvikkeita jäädä
 
tatati
toisesta autosta on ainakin onneksi paperit siitä että mun auto on menny sinne vaihdossa. sohvasta ja mikrosta taitaa olla kuitit jossain ja varmaan niistä vaunuistakin. Mutta oikeasti käsittämätöntä ettäTULEVA VAARI TYÖNTÄÄ VAUVAN VAUNUT PIHALLE. En usko että tulee koskaan näkemään lapsenlastaan jos vain minusta on kiinni.
 
jeppe
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 13:08 Oliskohan tullut kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 12:55 tatati kirjoitti:
asuttiin yhdessä.
Tuleva isukki muutti toukokuun alussa pois.
ensin vei sohvan, auton ja pesukoneen ja sekään ei näköjään riittänyt. ei ollut palauttanut avaimia vuokran antajalle ja eilen sitten tulivat isänsä kanssa hakemaan kaikki loputkin tavarat joista mies oli maksanut osan. tässä viime yönä laskeskelin että tuli maksamaan tämä ero n.5000e mulle ja sitten vielä tuollaiselle lapsi.
halvemmaksi vaihtaa asunnon lukko kun mies lähti? Niin meitsi olis tehnyt heti samana päivänä kun mies häipyy. Ehkä aapee oppi myös itse jotain. Hoitaisin asiat poliisin kanssa homman mentyä näin pölhöksi äijän puolelta.
näin olisin tehnyt minäkin. 80 eurolla saisi jo uuden turvalukon asuntoon, joten sinne ei olisi mies enää päässyt!
 
hölmöähän tuo on
mistäs tiedät että vaarikin ollut mukana, ja työntänyt ne kärryt ulos. ilmottiko miehes noin tarkkaan yksityiskohdat? ja kait noin äärimmäisiä tekoja on vielä helppo tehdä, koska vauva vielä syntymättä, niin ei riipaise niin pahalta. tässä vaiheessa jotain noin konkreettista voi vihoissaan tehdä, harkitseminen tulee vasta myöhemmin, tai jonkinlainen katumus. eli voihan tilanne vielä muuttua. mutta niinkauan kun vauva ei ole syntynyt, niin omatunto ei kolkuta...luulisin
 
niiihiin
varo jättämästä vauva yksin laitoksella. siitähän on puolet sen ääliön. :headwall:


Mä en ruikuttas perään vaan keräisin kimpsut ja kampsut ja käveleisin soskuus et auttakaa.
Kyllä sieltä saa apua. Sitä mä en ymmärrä että se sulle tietokoneen jätti. tuntuu et sellanen aparaatti olis lähtenyt ennenmmin kun vaunut.
 
ei noin
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 13:00 vicy kirjoitti:
Muista muuten ap sitten se että sun ei ole pakko merkata tämä ääliötä lapsen isäksi!!! Kun isää kysytään voit vaan sanoa että lapsella ei ole isää! Jos miehesi alkaa juttua vetää oikeuteen niin siltikään sun ei ole pakko antaa lupaa lapsestasi otettavaan verikokeeseen!!!
No kuule noin se ei mene.... Isää äidin ei ole pakko nimetä ja voi kieltää isyyden selvityksen, mutta isä voi oikeusteitse hakea isyytensä vahvistusta ja sitä äiti ei pysty estämään. Ja verikoetta ei edes oteta jos äidillä ei ole osoittaa toista isä ehdokasta. Silloin riittää vain isän tunnustus. Oikeus katsoo ettei kukaan mies ehdoin tahdoin halua vieraasta lapsesta elareita maksaa eikä perintä oikeutta antaa.

Ja tää on faktaa, ihan oman kekemuksen kautta saatua käytännön tietoa...
 
juu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 13:10 tatati kirjoitti:
toisesta autosta on ainakin onneksi paperit siitä että mun auto on menny sinne vaihdossa. sohvasta ja mikrosta taitaa olla kuitit jossain ja varmaan niistä vaunuistakin. Mutta oikeasti käsittämätöntä ettäTULEVA VAARI TYÖNTÄÄ VAUVAN VAUNUT PIHALLE. En usko että tulee koskaan näkemään lapsenlastaan jos vain minusta on kiinni.
No ei ole sinusta kiinni... Isän tapaamis aikana hän voi tulla vaarin kanssa tapaamaan...
 
tatati
en olisi kylä ikinä uskonut että ihmisestä voi muuttua hirviöksi hetkessä. ihanasta elin kumppanista paljastuikin todellinen peto jolla ei ole inhimillisyyttä. enkä olisi ikinä uskonut että tekisi noin sikamisesti. puheista päätellen niin isä koulutti poikaansa eilen kuinka toimitaan.
 
Keittiönoita
Jos sulla on tositteet siitä, että olet ostanut nuo pois viedyt tavarat, niin joutuuhan se ukko ne palauttamaan. Ja voit tehdä rikosilmoituksen siitäkin.

Avoliitosta eroaminen on kyllä aika hankalaa, koska jos ei ole itsellä kuittia, silloin on vain sana sanaa vastaan, kumpi minkäkin on maksanut. Auto on tietysti sen, kumman nimissä se on, ihan riippumatta siitä, kuka sen on maksanut tai kenen omaisuutta on käytetty sen rahoittamiseen. Avoliitossa omaisuus jaetaan sen mukaan, kumpi ne on maksanut (tai kolmannelta osapuolelta lahjaksi saanut). Jos te olette yhdessä maksaneet ne vaunut, niin sitten sun ukon pitäisi maksaa puolet vaunujen hinnasta sulle tai palauttaa sulle ne vaunut ja sinä maksat ukolle sen puolikkaan vaunuista, mitä hän on maksanut.

Mulla oli joskus nuorena plikkana avomies, joka erossa oli sitä mieltä, että videot on hänen, koska hän ne asuntoon kaupasta kantoikin :LOL: Onneksi mulla oli kuitti, että minä ne maksoin.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 13:24 tatati kirjoitti:
tiedän siitä että vaari työnsi vaunut pihalle kun tulin itse kotiin hetki ennen heiän pois lähtöä.
Et sitten estänyt viemästä tavaroita! Minä ainakin olisin huutanut, roikkunut vaunuissa, hälyttänyt heti poliisit!
 
tatati
teinejä oltiin n.13 vuotta sitten. mies itse petti ja kertoi koko raskauden alusta kauniita lauseita kuten että käy salilla sen takia että saa muita naisia ja käy #&%?$!* jne. yhteisestä toiveesta jota yritettiin parisen vuotta tulikin #&%?$!*.
 
Mun siskon mies tyhjensi kanssa avioerotilanteessa ihan silkkaa pahuuttaan niiden kodista ihan kaiken minkä irti lähti. Siis ihan oikeasti kaiken mikä lähti rti. Kun sisko ja lapset palasivat kotiin ei siellä ollut yhtään mitään, jopa seinäkoukut oli revitty irti. Aivan karmea tilanne. Ainakin osan omaisuudesta mies on jo tuhonnutkin.
Vaihtakaa aina heti lukot, kun toinen muuttaa pois.
 

Yhteistyössä