Vauvakuume mutta ei vielä vol3

sokerililja meillä on vähän samanlainen ongelma tuo odotusaika. En ole parhaimmillani silloin, todellakaan. kuopusta odottaessa pelkästään turvotus sai mun olon niin tukalaksi, että keskityin sitten vähän liikaakin märehtimään siinä omassa olotilassani :ashamed: mies on vaan näin jälkikäteen maininnut, että olis kiva jos hänetkin kuitenkin ottaisin huomioon vaikka raskaana olenkin. jonkinverran on tässä siis ollut pakko selvitellä noita viime raskauden "iloja" ja luulen että me molemmat mietimme ihan yhtä paljon sitä että jaksetaanko todella se 9 kk :snotty:
 
Heippa kaikille,

Täällä kärvistellään pahoinvoinnin, väsymyksen ja itkukohtausten kanssa... :)
Ensi tiistaina vihdoin np-ultra, näkee sitten pikkuisen, toivottavasti on kaikki hyvin.

Kerhon meinaatte pistää pystyyn, käykäähän ainakin plussauutisia kertomassa jo tositoimissa olevat tähänkin pinoon, minä ainakin jännään teidän puolesta ja käyn täällä kurkkimassa josko tuo plussa joka kuukausi tahti jatkuisi. :)

Terkuin,

Meritähti ja Teletappi 12 + 0
 
Pitkästä aikaa täällä! Vauvakuumetta podetaan edelleen, mutta en ole vaan saanut aikaiseksi kirjoitella... Viime viikolla lähti sit kierukka pois =) Jännitti että käykö kipeetä se poisto, mutta eipä tuntunut kyllä. Otin sitten ehkäisylaastarin sen tilalle, jos nyt pari kuukautta sitä pitäis ja sitten alkais tositoimiin... Heh, no eihän me maltettu olla olematta, vaikka lekuri sanoi että viikon verran käyttää lisäehkäisyä kun laittaa laastarin. Samana iltana jo oltiin... :LOL: Mitäpä tuosta jos sattuu "vahinko" :whistle:
 
http://www.mtv3.fi/helmi2005/viikonvaihde/artikkeli.shtml/438229?viikonvaihde-viihdetta

hahhah, kylläpäs nauroin tuota "Hollantilaisen tutkimuksen mukaan miehen siemenneste tekee hyvää tulevalle äidille ja sikiölle. Kyseisen tutkimuksen tekijät kehottavatkin raskaana olevia naisia nielemään miehen spermaa (huom. suurin osa tutkijoista oli miehiä). "

:D:D ei auta paljastaa miehille sit jos joskus vauvoja odotetaan:D

Enpä oo taas oikein kerinny kirjoitteleen mut parin viikonpäästä kyl lupaan tehdä parannuksen :D Tuun kohta kertoon tonne yksityiselle et miks vasta silloin :D
 
Itse olen päästäni ymmälläni, ku mie oon ollu pitkään tyyni kuin mikä! En ole lähtenyt ukon ärsytyksiin mukaan enkä ole tytöillekään suuttunut. Yleensä pienestäkin olen ärähtänyt :whistle: .

Kerrankin ukko korotti ääntään, ni mie yleensä olen korottanut ääntä takas.. Mutta nyt olin vain hiljaa ja puhuin normaalilla äänellä. :eek: Annoin mennä vain toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Ihmeellistä on ihmisen elämä.
 
Minut voi ikävä kyllä poistaa listalta.. :'( Mies on ehdottomasti vastaan vauva-ajatusta, enkä taida jaksaa elättää turhia toiveita kuukaudesta toiseen. Mulle olis riittäny sekin,että vaikka vuoden tai kahden päästä,mutta kun ei,niin ei. Aika näyttää,tuleeko tästä meille isompikin kriisi. Onhan meillä nuo rakkaat (ja toisinaan niin raivostuttavat) neljä jo, mutta kurjalle tää tuntuu silti. :( Parempaa onnea teille muille! :wave:
 
Heipä hei kaikille. :wave:

En ole käynyt palstailemassa ties koska viimeksi. Meille sitten ilmoitettiin viikolla 16 että vauvalla saattaa olla vaikea kehityshäiriö ja että täytyy tehdä lisätutkimuksia. No niitä on tässä nyt sitten tehty ja vauva voi hyvin ja on päälisin puolin terve, mitään kehityshäiriöön viittaavaa ei löytynyt. Jos olisin tiennyt että suurin osa joille tehdään seerumiseulonta niin saa kutsun jatkotutkimuksiin, niin en olisi kyllä menny! Olis säästyny paljolta ressiltä.
No onneks kaikki hyvin loppu hyvin. :)

En millää oo vielä jaksanu lukea koko ketjua, mutta lueskelen pikku hiljaa. :)
pitelen peukkuja ja puhaltelen täältä plussa tuulia kaikille niitä tarvitseville. :whistle:

Nuhnus & Tirppa rv 24+3
 
Täälläkin on kurkittu kuulumisia tasaiseen tahtiin...

Nuhnus! Onneksi vauva voi hyvin!!!

Samaa kuin Meritähti toivon että käykäähän ainakin plussa uutiset kertoilemassa!
terveiset ja plussatuulia kaikille!!!

Koiruus ja pentunen rv 11
 
Hui, jääköhän tämä pino nyt aivan unholaan sitten :/ käykäähän kuitenkin "vanhat tutut" ilmottelemassa välillä yleisesti kuulumisianne kun mielellään niitä olen täällä käynyt kurkkimassa...

UUTINEN: Kohta taitaa olla tämän pinon ensimmäinen vauva maailmassa :heart: =) kävin kurkkimassa mamitren kuulumisia ja hän on tällä hetkellä taysissa, wau!!!Lainasin tuon hänen tekstin, tulee sitten meillekin ilmottelemaan varmasti vauvantuoksuisia terveisiä

Hahaa...täällä edelleen taysissa ilman mitään oloa.Aamulla sain ekan 1/4 pilsun 9.10 ja toisen 14.00..ei sit mitään tapahdu. Tultiin miehen kanssa nyt hakeen käytäviltä supistuksia. Seuraavan pillerin saan 18.00 jos ei ole mitään oloa. Tooosi veemäistä venailla. Jos se sit yöllä syntyis jo..
:)

**Onnea mamitrelle koitokseen**

sHv ja hippu 27+5
 
Nyt mä oon sitten ihan pihalla.. eli joku kerho on perustettu? Saisinko minäkin sinne jotain tunnuksia :) Äsken palasin reissusta enkä jaksa vielä alkaa ketjua selailemaan läpi, mutta myöhemmin sitten.. reissu oli ihana ja nyt väsyttää! |O Palataan...
 
Meritähti
Paljon jaksamista sinulle ja miehellesi... hankala kuvitella tilannetta, ei vaan ollut pikkuisen aika tulla tähän maailmaan :'(

Mamitre
Onnittelut kääröstä, pinon ensimmäinen pallero :flower:

).(
Reissuväsymyksesta alkaa pikkuhiljaa päästä eroon ja muutenkin takas arkielämään... reissu tulee olemaan varmasti jonkin aikaa mielessä. Toivottavasti kesällä taas ulkomaanreissu (aika varmasti on), ja oispas sillon jo salamatkustajakin mukana :heart:
 

Yhteistyössä