Veljeni uuden tyttöystävän NAURETTAVA/TÖRKEÄ käytös meidän tytön synttäreillä!!

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Eli veljeni toi uuden tyttöystävänsä ensi kertaa näytille eilen tyttäremme synttäreille. Ja voi pyhä jysäys sitä tytön käytöstä! Aluksi esitteli itsensä meidän tytölle, kun tulivat ja tyttö riensi innoissaan enoaan vastaan. HALOO, ei 3 vuotta täyttävä lapsi ymmärrä, että tuo on joku "tärkeä" tyyppi - naurettavaa alkaa esittelemään itseään pikkulapselle! "Hei, mä oon ***", no eihän lapsi sitä tajua vaan lähtee juoksemaan paikalta pois takaisin leikkimään. Nolotti sen tytön puolesta.

Sitten toinen seikka: he tulivat SYNTYMÄPÄIVÄJUHLIIN, eikä tuo tyttöystävä ollut hommannut lahjaa! Veli selitti, ettei osannut mitään ostaa, että pitää sitten vaikka rahana antaa tai jälkikäteen käydä kaupoilla, mutta kyllä mun mielestä tuon tyttöystävän ois pitänyt huolehtia naisena lahjasta! Liekö sit sen verran ylimielinen veljen perheenjäseniä eli mua ja mun perhettä kohtaan?

Kiitti ku sain avautua!
 
"vieras"
Provo?
Vai ootko ihan pimeä??
Kyllä minä ainakin 3-vuotiaalle juhlakalulle esittäytyisin!!
Lahja oli veljesi moka, toki tyttöystäväkin olisi voinut sitä kysyä veljeltäsi ja käskeä heti ostamaan, mutta kyllä se enemmän veljen moka on.
 
  • Tykkää
Reactions: HouseOfSleep
"provo"
Et voi olla tosissasi. Fiksustihan tyttö on käyttäytynyt. Jos joku tässä episodissa on täysi uuno, niin se olet sinä.

Mikä ihmeen velvollisuus jollakin ventovieraalla on ostaa lahjaa sinun lapsellesi. Lahjan ostaminen kuuluu sukulaiselle (sukupuolesta riippumatta).
 
  • Tykkää
Reactions: HouseOfSleep
"vieras"
[QUOTE="provo";24589356]Et voi olla tosissasi. Fiksustihan tyttö on käyttäytynyt. Jos joku tässä episodissa on täysi uuno, niin se olet sinä.

Mikä ihmeen velvollisuus jollakin ventovieraalla on ostaa lahjaa sinun lapsellesi. Lahjan ostaminen kuuluu sukulaiselle (sukupuolesta riippumatta).[/QUOTE]

Joo toki täytyy esittäytyä meille aikuisille, mut että lapselle... Tai mun mielestä ainakin tuntuu aika absurdilta alkaa kertomaan itsestään pikkulapselle, joka ei ymmärrä että tuo on enon tyttöystävä eli ei siis piittaa hänen nimestään! Ehkä se oon sit minä, joka en tajua nyt jotain, mut oli meillä vähän naurussa pidättelemistä eilen siinä tilanteessa...

Ja en sitä tarkoittanutkaan, että tytön olisi pitänyt OSTAA se lahja omista rahoistaan, mutta huolehtia siitä, että veljeni sen hankkii, eihän syntymäpäiväjuhliin tyhjin käsin tulla! Tai ei ainakaan meillä oo ollu sellainen tapana..
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24589387]Joo toki täytyy esittäytyä meille aikuisille, mut että lapselle... Tai mun mielestä ainakin tuntuu aika absurdilta alkaa kertomaan itsestään pikkulapselle, joka ei ymmärrä että tuo on enon tyttöystävä eli ei siis piittaa hänen nimestään! Ehkä se oon sit minä, joka en tajua nyt jotain, mut oli meillä vähän naurussa pidättelemistä eilen siinä tilanteessa...

Ja en sitä tarkoittanutkaan, että tytön olisi pitänyt OSTAA se lahja omista rahoistaan, mutta huolehtia siitä, että veljeni sen hankkii, eihän syntymäpäiväjuhliin tyhjin käsin tulla! Tai ei ainakaan meillä oo ollu sellainen tapana..[/QUOTE]

No näköjään teillä on tai ainakin veljelläsi on tapa tulla tyhjin käsin. Kyllä oot sitten törppö :D
 
[QUOTE="vieras";24589387]Joo toki täytyy esittäytyä meille aikuisille, mut että lapselle... Tai mun mielestä ainakin tuntuu aika absurdilta alkaa kertomaan itsestään pikkulapselle, joka ei ymmärrä että tuo on enon tyttöystävä eli ei siis piittaa hänen nimestään! Ehkä se oon sit minä, joka en tajua nyt jotain, mut oli meillä vähän naurussa pidättelemistä eilen siinä tilanteessa...

Ja en sitä tarkoittanutkaan, että tytön olisi pitänyt OSTAA se lahja omista rahoistaan, mutta huolehtia siitä, että veljeni sen hankkii, eihän syntymäpäiväjuhliin tyhjin käsin tulla! Tai ei ainakaan meillä oo ollu sellainen tapana..[/QUOTE]

Kyllä minäkin olisin pienelle kertonut kuka minä olen ja miksi niille synttäreille tullut. Kyllä meillä tuon ikäinen on ymmärtänyt tyttöystävä ja vaimo käsitteen oikein hyvin. Onko veljesi jälkeenjäänyt vai miksi tyttöystävän pitää tuollaisesta asiasta huolehtia. Hankkiko itselleen äidin??? Kyllä tuo oli selkeästi veljesi moka!!! Hänhän on voinut sanoa tyttöystävälle 15min aikaisemmin, että ainiin ne siskon tytön synttärit, lähdetkö mukaan?? Tyttöystävä lähtenyt mieleellään....olisit onnellinen, että ihmiset on kiinnostuneita tyttäresi syntymäpäivistä.
 
"Vieras"
Fiksustihan se tyttö on käyttäytynyt.
Veljesi oli melko pöljäke kun tuli ilman lahjaa mutta veljesi uusi tyttöystävä ei ole mitenkään vastuussa lahjan puuttumisesta.

Sinä tässä ap olet se naurettava.
 
  • Tykkää
Reactions: HouseOfSleep
[QUOTE="vieras";24589387]Joo toki täytyy esittäytyä meille aikuisille, mut että lapselle... Tai mun mielestä ainakin tuntuu aika absurdilta alkaa kertomaan itsestään pikkulapselle, joka ei ymmärrä että tuo on enon tyttöystävä eli ei siis piittaa hänen nimestään! Ehkä se oon sit minä, joka en tajua nyt jotain, mut oli meillä vähän naurussa pidättelemistä eilen siinä tilanteessa...

Ja en sitä tarkoittanutkaan, että tytön olisi pitänyt OSTAA se lahja omista rahoistaan, mutta huolehtia siitä, että veljeni sen hankkii, eihän syntymäpäiväjuhliin tyhjin käsin tulla! Tai ei ainakaan meillä oo ollu sellainen tapana..[/QUOTE]

ja ilmeisesti teillä on ollut tapana, koska veljesi ei tosiaan sitä lahjaa hankkinut!
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24589407]No näköjään teillä on tai ainakin veljelläsi on tapa tulla tyhjin käsin. Kyllä oot sitten törppö :D[/QUOTE]

Tarkoitin lähinnä itseäni ja miestäni ja lapsiamme, ettei mennä kenenkään synttäreille tyhjin käsin. Mikä musta tässä tekee törpön? Mun mielestä ymmärrettävää, että poikamieselämää viettänyt veljeni on vähän vieraantunut esim. lahjoista ja muista, mut nyt kun on tyttöystävä, niin hänen tehtävänään on mielestäni huolehtia tuollaiset jutut.
 
"annika"
[QUOTE="vieras";24589387]Joo toki täytyy esittäytyä meille aikuisille, mut että lapselle... Tai mun mielestä ainakin tuntuu aika absurdilta alkaa kertomaan itsestään pikkulapselle, joka ei ymmärrä että tuo on enon tyttöystävä eli ei siis piittaa hänen nimestään! Ehkä se oon sit minä, joka en tajua nyt jotain, mut oli meillä vähän naurussa pidättelemistä eilen siinä tilanteessa...

Ja en sitä tarkoittanutkaan, että tytön olisi pitänyt OSTAA se lahja omista rahoistaan, mutta huolehtia siitä, että veljeni sen hankkii, eihän syntymäpäiväjuhliin tyhjin käsin tulla! Tai ei ainakaan meillä oo ollu sellainen tapana..[/QUOTE]

no voi kiesus, kolmevuotias ei o musta niin pieni etteikö sille vois esittäytyä, varsinkin kun ne on sen suntyttös juhlat, eli ollaan tultu sen vieraiksi.

ja jos vejesi on niin tossukka että ei osa lahjaa ostaa niin miksi se on jonukn muun vastuulla?
 
"provo"
[QUOTE="vieras";24589387]Joo toki täytyy esittäytyä meille aikuisille, mut että lapselle... Tai mun mielestä ainakin tuntuu aika absurdilta alkaa kertomaan itsestään pikkulapselle, joka ei ymmärrä että tuo on enon tyttöystävä eli ei siis piittaa hänen nimestään! Ehkä se oon sit minä, joka en tajua nyt jotain, mut oli meillä vähän naurussa pidättelemistä eilen siinä tilanteessa...

Ja en sitä tarkoittanutkaan, että tytön olisi pitänyt OSTAA se lahja omista rahoistaan, mutta huolehtia siitä, että veljeni sen hankkii, eihän syntymäpäiväjuhliin tyhjin käsin tulla! Tai ei ainakaan meillä oo ollu sellainen tapana..[/QUOTE]

Jätä pois tuo sana EHKÄ. Jos olet tosissasi, niin et todellakaan tajua yhtään mitään. Ei tullut mieleesi, ettei tyttöystävä varmaan tiedä kaikkea lasten/lapsesi kehitystasosta. Kohteliastahan se vain oli puhella lapselle. Kyllä tuon ikäinen tajuaa jo paljonkin. Nähtävästi paljon enemmän kuin sinä tajuatkaan tai sitten lapsesi on poikkeuksellisen hitaasti kehittynyt.

Toiseksi lahjan osto on yksiselitteisesti veljesi vastuulla. Tyttöystävän ei todellakaan kuulu määräillä veljeäsi. Ihme ajattelutapa sinulla, jos kuvittelet miesten olevat tahdottomia idiootteja, joita naisten tulee ohjailla ja määräillä.
 
  • Tykkää
Reactions: HouseOfSleep
vinkki
Kannattaa tosiaan miettiä omaa asennetta ja suhtautumista. Helposti sitä tekee sen virheen, että oman rakkaan veljen löytäessä tyttöystävän alkaa mustasukkaisena etsiä hänestä virheitä, joita voi sitten moittia. Monesti voi olla nimittäin niin, että miehen sisko saattaa olla pahempi tapaus kuin anoppi tässä suhteessa. Mutta jottei sinulle kävisi niin, niin valmistaudu paremmin seuraavaan kohtaamiseen, jotta pystyt ajattelemaan, että kyseessä on oma rakas veljesi, jolle toivot kaikkea hyvää etkä halua rikkoa hänen ihmissuhteitaan. (Flunssa päällä, joten kirjoittelen tällaisia ikäviä. Anteeksi siitä. )
 

Yhteistyössä