VHV-pino

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Tänään just kun tulin töistä ja kattelin mainosta Deppin uudesta leffasta (jonka nimi ei tuu mieleen kirveelläkään...) mietiskelin, että kukahan tää Dillinger mahtaa olla :ashamed:
:D

Public enemies :) . Mie en saa koskaan tarpeekseni Deppin äänestä, melkein yks yhteen Villen kanssa :p , siis se että en saa tarpeekseni kummankaan äänestä :heart: .
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJohnDillinger:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Tänään just kun tulin töistä ja kattelin mainosta Deppin uudesta leffasta (jonka nimi ei tuu mieleen kirveelläkään...) mietiskelin, että kukahan tää Dillinger mahtaa olla :ashamed:
:D

Public enemies :) . Mie en saa koskaan tarpeekseni Deppin äänestä, melkein yks yhteen Villen kanssa :p , siis se että en saa tarpeekseni kummankaan äänestä :heart: .
Niin siis onko Dillinger tosta leffasta? Mä oon nyt pihalla ku lumiukkeli...
 
Uusimmassa Seiskassa on juttu Bam Margerasta. Kuinka on huolissaan Villestä, josta on tullu ihan erakko sen jälkeen kun lopetti juopottelun :( Bam on myös ottanut Ville tatoinnin, samanlainen Ville kuin Deep shadows jnejne. koristaa Bamin oikeaa kyynärvartta. :D Samaisessa lehdessä Ville on pikkuinen Ville juttu, jossa mainitsee että paras tapa saada faneihin kontaktia on kirjoittaa parasta mahdollista musiikkia, ei se, että kertoo koko maailmalle koska käy kusella ja paskalla.
 
No aukeshan se kun tarpeeks kauan jakso latailla. Tää kone joskus jää ihmettelemään maailman menoa, muuten toimii salaman nopeasti mut joskus pitää sit aukasta jotain kuvaa minuutti...
Hmm, Viljo siellä... Liittyyks tää nyt siihen kirjaan jotenki?
 
Uudessa kirjassapa hyvinkin on moinen kuva, kuvatekstinä "Seksikaupasta seksisymboliksi - Lumoava Ville bändin ensimmäisen loppuunmyydyn Tavastian-keikan jälkeen.

On kyllä niin pieni poika että :heart: .

Uutta tietoa tuossa kirjassa paljonkin, ja uusia kuvia. Ja hyviä sitaatteja, kuten "En syö kiertueilla lihaa sillä se on liian raskasta. En voisi liikuttaa lantiotani lavalla jos söisin raskaita ruokia."

Kiitän kasvisruokavaliota siitä.
 
No mie nyt en ole ihan täysin omistautunut Villen ja bändin historiikkiin (mie tykkään vaan musasta ja Villen äänestä :heart: ) että mitä siellä on oikein ja mikä ei, mulle meni ihan totena kaikki.

Olihan se melkosta hypetystä koko kirja :D . Mulle riittää kun vaan saan katella kauniita kuvia ja naureskellä hyville Villen lohkaisuille :xmas: .
 
Mie näin taas puoliks Ville-unen. Telkkarista tuli ohjelma jossa oltiin Villen kotona, toimittaja hiippaili siellä ja esitteli eri huoneita. Ville oli tosi vaisun oloinen, ei juuri sanaakaan sanonut. Kukapas muu kuin mirena siskonsa kanssa siellä oli kahvipöydässä, hyvin jännittyneen oloisena jotain vain kihersi, eipä hänkään mitään sanonut. Mie olin että |O , miks mie en ole tuolla?!

Hyvin levoton uni..
 

Yhteistyössä