VHV-pino

Aamulla herätessäni muistelin että hetkinen, näinpäs jotain unta. Ja sitten |O , oisin ees mie ollut siellä tornissa vaan ei, telkkariin se on tyydyttävä jopa unissa |O !

Köyhät on miun unet :snotty: .

Jospa saisin kohta jotain virikkeitä jos hyvinkin unet alkais taas tästä piristyä B) .
 
No sun unissa edes on Viljoa, muodossa tai toisessa. Mä nään vaan kauheita painajaisia, joissa seikkaillaan työpaikalla... Viimeks mulla oli vielä kuopus ja esikoisen koirakin mukana sekä meidän kissa vainaa, ja meijän piti mennä semmosella hissillä jossa se pohja keikkui :eek: Ella meinas monta kertaa pudota, ja sitten se perhanan hurtta meni ja putos kymmeniä metrejä hissikuiluun :'(
 
RJD ei pääse kirjoille
Galtsun teinitkö ties asiasta?

Toivottavasti mulle ei tule samanlaista masista ku viime vuonna kun en pääse partyihin taaskaan. Mulla on peukut pystyssä että saat liput ja valo riittää tänä vuonna että pääsen ihailemaan kuviasi :).
 
Eiku menin Viljon kotisivuille urkkimaan, ja siellähän oli asiasta uutisissa. Höh, onhan tuo ollut "tiedossa", mutta nyt se on jotenkin todellisempaa ku siitä on oikein netissä :D Ihan dorkaa, oikeesti alko mahassa perhoset lepattelemaan. Pitää taas värvätä puoli sukua ringailemaan lippuja :D
 
Paska lehti juu, mutta tulee kuitenkin :D
"Jo viime vuonna julkisuudessa liikkui tieto siitä, että Ville Valo olisi tekemässä kappaletta Tim Burtonin uuteen Liisa Ihmemaassa-elokuvaan. Huhun mukaan kyseessä olisi duetto Fiona Applen kanssa ja kappaleen nimi olisi The Dark Is Golden. Ville itse kiisti asian alkuvuodesta, mutta nyt Kerrang-lehti on uutisoinut tiedon pitävän paikkansa."
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJohnDillinger:
Tän pinon sivulla 21 on tosta tunnarista juttua mutta linkki ei ainakaan mulle enää avaudu :/ .

Mitäs seiskassa? Mulle se ei tule ihan periaatteellisista syistä..
Joopa joo... Löytyi "nimi" biisille niinkin mystisestä paikasta kuin Digital Versatile Doomin takakannesta, siellä se on biisilistan ekana :whistle:

http://www.youtube.com/watch?v=e2xxizpHuoo

Ja siltä varalta, että linkki ei toimi tulevaisuudessa ja me ollaan yhtä pöllöjä, niin pistetään nyt se nimikin tähän, eli Blood theme :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJohnDillinger:
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Suu jää auki :eek: :eek: :eek: :eek: .

Ei pysty ajattelemaan. Liisa Ihmemaassa = Ville ja Deppi samassa tuotannossa

kops
Joko sait kiinni :D
^Nippanappa.

Siis oishan se aika siistii jos suomalainen pääsis Burtonin leffaan. Mie tykkään kovasti kyseisen hepun elokuvista, ei vähiten siksi että Deppi niissä on ;) . Ja onhan Villenkin suosikki Painajainen ennen joulua :p .
 

Yhteistyössä