VHV-pino

Joskus unista muistaa ihan hämmästyttävän pikkutarkkoja asioita, niin todentuntuisia, omituisuuksia, hajuja, makuja, tuntemuksia. Eräs tommonen oli sen yhden Ville-unen villapaita, muistan vieläkin minkä näköinen se oli, minkä tuntuinen, miten ihana oli rutistaa Villeä siinä villapaidassa.
 
Viimeöinen uni oli taas sarjassamme pelottavat unet.

Katsoin telkkarista jotain kauhuelokuvaa ja tyttöni 8v tuli viereeni kattomaan, sanoin että et saa tätä kattoa mutta siinä tyttö vaan silmät ympyräisinä oli. Elokuvan tapahtumat sattui jossain varastossa, hallissa. Siellä oli kamalan paljon posliininukkeja, lapsen kokoisia. Pääosan esittäjän kaveri otti nuken ja paiskasi sen maahan jolloin nukke särkyi ja nuken sisältä pöllähti haamu. Ne nuket olivat murhattuja lapsia ja ne haamut lasten sieluja. Se kaveri rikkoi niitä nukkeja koko ajan ja niitä sieluja pöllähti koko ajan. Niillä lapsilla oli valkoiset silmät, sellaset hailakat, kun ne katteli , ja kävelivät hiljakseen laahaamalla. Pääosan esittäjä pyysi ettei kaveri rikkoisi enää nukkeja mutta niitä sieluja vaan tupsahti koko ajan ja se halli oli ihan täynnä niitä.

Että sellasen leffan katoin sitten viime yönä :/ .
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaSweeneyTodd:
Viimeöinen uni oli taas sarjassamme pelottavat unet.

Katsoin telkkarista jotain kauhuelokuvaa ja tyttöni 8v tuli viereeni kattomaan, sanoin että et saa tätä kattoa mutta siinä tyttö vaan silmät ympyräisinä oli. Elokuvan tapahtumat sattui jossain varastossa, hallissa. Siellä oli kamalan paljon posliininukkeja, lapsen kokoisia. Pääosan esittäjän kaveri otti nuken ja paiskasi sen maahan jolloin nukke särkyi ja nuken sisältä pöllähti haamu. Ne nuket olivat murhattuja lapsia ja ne haamut lasten sieluja. Se kaveri rikkoi niitä nukkeja koko ajan ja niitä sieluja pöllähti koko ajan. Niillä lapsilla oli valkoiset silmät, sellaset hailakat, kun ne katteli , ja kävelivät hiljakseen laahaamalla. Pääosan esittäjä pyysi ettei kaveri rikkoisi enää nukkeja mutta niitä sieluja vaan tupsahti koko ajan ja se halli oli ihan täynnä niitä.

Että sellasen leffan katoin sitten viime yönä :/ .
Hui..kuulostaa ihan samanlaiselta unelta minkä mie voisin nähdä..ne ei oo yhtään kivoja. :(
 
Edellisen yön Ville-uni oli mukavan leppoisa, viime yön uni oli kaikkea muuta kuin leppoisa, ahdistava suorastaan, niitä ei ole kiva nähdä tosiaan :| . Noiden unien näkeminen on semmosta että joskus ootan oikein että "pääsis leffaan" ja joskus melkein pelkään mennä nukkumaan. Villen kanssa äksöniä, heti tänne |O :D !
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaSweeneyTodd:
Edellisen yön Ville-uni oli mukavan leppoisa, viime yön uni oli kaikkea muuta kuin leppoisa, ahdistava suorastaan, niitä ei ole kiva nähdä tosiaan :| . Noiden unien näkeminen on semmosta että joskus ootan oikein että "pääsis leffaan" ja joskus melkein pelkään mennä nukkumaan. Villen kanssa äksöniä, heti tänne |O :D !
Miulle kans!! :D
Pitää kokeilla jos kattois jotain musiikkivideoita tms. just ennen nukkumaan menoa,josko jäin kuva verkkokalvoille tai ees jonnekin sinne päin:)
 
Ei auta välttämättä musiikkivideot ainakaan mulla vaikka ois kattonut koko päivän niinkuin joskus meinaa tuppaa käymään :D . Oon yrittänyt saada jonkinlaista systeemiä että millon olen nähnyt ja millon en. Joskus oli että kun en ollut ajatellut tai kattonut tai kuunnellut ollenkaan niin sillon näin. <-- Tätä tosin tapahtuu harvemmin ettenkö ees ajattelis ollenkaan :whistle: ;) .Toisaalta taas joskus näin unta kun olin ajatellut ja kattonut ja kuunnellut koko päivän :D . Mulla vaan on jostain syystä nyt tällanen vaihe Ville-unissa että näen joko kaverellisia unia tai sitten näen unta musiikki-videosta tai kirjasta tai muusta eli en suoraan ole kosketuksessa Villeen. Joo, tuo suoraan kosketus passais mulle :xmas: .
 
Ja unta taas.

Joensuun Laululavalla oli HIMin keikka ja mie olin vaihtanut lippuni jo rannekkeeseen mutta sitä ei oltu laitettu vielä ranteeseen. Keikka alkoi ja mie hypin ranneke-pisteestä toiseen mutta kukaan ei sitä laittanut mulle, "sori keikka on jo alkanut, ei voida päästää enää porukkaa sisään" |O . Näin isolta screeniltä Villen, Villellä oli taas merirosvo-look, punanen paita eikä pipoa vaan se toinen hattu



Mulla oli kaveri mukana ja hän sanoi niille järkkäreille että tää on kuulkaas niin innokas HIM-fani ettei toista, ette voi jättää päästämättä sisälle, vaan enpä päässyt. Mie itkin ihan lohduttomasti maassa.

Ja kun mie heräsin niin mie nyyhkin ihan ääneen, hyvä etten itkenyt :'( :ashamed: :whistle: .
 
IhanaValo
Höh..aika ikävä uni.

Mie taas näin niin sekoa unta ettei tosikaan.Missä lie autiomaassa seikkailin,siellä oli jotain zombeja tms. jotka ajoi takaa ja kuitenkin ehdin vielä kenkäkaupassa käymään ja ostamaan saappaat ennen kuin juoksin autoon,ja piti vielä ensin miettiä jotain harhautusta ku auton ympärille oli jo kokoontunu omituista porukkaa :whistle:

Huhhuijaa..eikä tietenkään Viltsusta tietoakaan.. :'( Mut eipä uutta.
 
No oli ikävä uni mulla. Se screeni oli ihan mahdottoman iso ja Ville siinä ihan mahdottoman iso ja ihana ja kaikkea ja mie jäin ulos :headwall: .

Nuo zombi- ja vampyyri- ja muut unet on ihan kammottavia kun karkuun pitää päästä eikä voi :eek: .
 
IhanaValo
No niinpä..mut onneks tällä kertaa ne ei niin perässä "juossu" vaan olivat kauempana. Ne on kaikista pahimpia kun yrittää tosissaan juosta mut ei vaan etene yhtään..juoksuhiekkakaan ei oo mikään mukava ylläri,ees unissa.Irl en oo kyl kokeillut,toiv.ei ikinä tarviikaan.. :D
 
Näin unta ,kun piti annostella jälkiruokia kuppeihin ja laittaa ne sitten potilaille menemään.Tuli kauhee ryysis kippoja linjasto täynnä,enkä millään kerinnä ahtaa niitä tarjottimille ja sitten potilasvaunuihin.Aamulla oli tosi väsynyt olo.Että tämmöstä. :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Suhmuran Santra 55:
Näin unta ,kun piti annostella jälkiruokia kuppeihin ja laittaa ne sitten potilaille menemään.Tuli kauhee ryysis kippoja linjasto täynnä,enkä millään kerinnä ahtaa niitä tarjottimille ja sitten potilasvaunuihin.Aamulla oli tosi väsynyt olo.Että tämmöstä. :snotty:
:D

Ei ihan liipannut läheltäkään Ville Valoa tämä uni :D .

Tää ketju on oikeesti Villen fanitus-pino mutta tuppaa joskus menemään OT kun pitää noita ei-Ville -uniakin kertoa :saint: .
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaSweeneyTodd:
Alkuperäinen kirjoittaja Suhmuran Santra 55:
Näin unta ,kun piti annostella jälkiruokia kuppeihin ja laittaa ne sitten potilaille menemään.Tuli kauhee ryysis kippoja linjasto täynnä,enkä millään kerinnä ahtaa niitä tarjottimille ja sitten potilasvaunuihin.Aamulla oli tosi väsynyt olo.Että tämmöstä. :snotty:
:D

Ei ihan liipannut läheltäkään Ville Valoa tämä uni :D .

Tää ketju on oikeesti Villen fanitus-pino mutta tuppaa joskus menemään OT kun pitää noita ei-Ville -uniakin kertoa :saint: .
Anteeksi pyyhitäänkö pois ,en tiennyt.
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaSweeneyTodd:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Missä lukiossa sie oot ollu,jos siel on deekuja ollu samassa? :eek:
:D

No ei se kaveri sillon ollu deeku mutta nyt aikuisena on luultavammin jonkinasteinen deeku, en ole nähnyt nyt moneen vuoteen. Mutta tuo Villen velmu ilme on ihan yks yhteen sen kaverin kanssa :whistle: .
Jaa jaa.. :D
 
Ihania kuvia taas! :p :heart:
Yritin ladata teille aijaan kautta muutamaa huono kuvaa keikalta, mutta aijaa näyttää vaan, että kuva ladattu onnistuneesti tekstiä. Ei siis kuvaa, osoitetta ei mitään muuta ku tuota tekstiä.. :kieh: |O :headwall:
Missä ne kuvat on? |O
 

Yhteistyössä