Victoria Milan/käräytämme pettäjät!

  • Viestiketjun aloittaja "mimtsukka"
  • Ensimmäinen viesti
Keijupölly
Jos kysyt perheen lapsilta ne saattaa olla eri mieltä?

Ennen kuin käräytät ketään kannattaa ehkä puhua lasten kanssa ja kysyä onko heillä hyvä olla vai haluaisivatko mielummin muuttaa slummiyksiöön äidin kanssa. Jos ovat sitä mieltä että vuoroviikkojärjestelyt ja uusperhe-elämä olisi kivaa voit tarjoutua järjestämään sellaista heille.
Miksi mun pitäs järjestää jonkun pettäjän lapsille jotain vuoroviikko- ja uusperhesysteemiä? Miksi mun pitäs välittää jonkun pettäjän lapsista, kun se pettäjä ei itsekään välitä? Jotain ihan vieraita lapsia. Haloo taas ja tok tok.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25174166:
Miksi mun pitäs järjestää jonkun pettäjän lapsille jotain vuoroviikko- ja uusperhesysteemiä? Miksi mun pitäs välittää jonkun pettäjän lapsista, kun se pettäjä ei itsekään välitä? Jotain ihan vieraita lapsia. Haloo taas ja tok tok.
Jos syystä tai toisesta hakee seksiä parisuhteen ulkopuolelta, niin ei välitä lapsistaan?

Aikamoista kapeakatseisuutta etten sanoisi. Seksin ja omien lasten kun ei koskaan pitäisi liittyä toisiinsa millään lailla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25174166:
Miksi mun pitäs järjestää jonkun pettäjän lapsille jotain vuoroviikko- ja uusperhesysteemiä? Miksi mun pitäs välittää jonkun pettäjän lapsista, kun se pettäjä ei itsekään välitä? Jotain ihan vieraita lapsia. Haloo taas ja tok tok.
Tarkoitin että rikkomalla lasten perheen annat niille ihanan uusperhe-elämän. Siksi olisi kohteliasta etukäteen kysyä niiltä lapsilta haluaako ne sellaisen.

Ristiretkimeinikiä tuhota kaikki perheet jotka ei täytä sinun vaatimuksia.
 
Tarkoitin että rikkomalla lasten perheen annat niille ihanan uusperhe-elämän. Siksi olisi kohteliasta etukäteen kysyä niiltä lapsilta haluaako ne sellaisen.

Ristiretkimeinikiä tuhota kaikki perheet jotka ei täytä sinun vaatimuksia.
Uusperhe? :D

En oikein usko uusperheeseen tripodin kohdalla. 2-4 naisen kanssa muodostettu haaremi järkeenkäyvämpi vaihtoehto.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;25174283:
En oikein usko uusperheeseen tripodin kohdalla. 2-4 naisen kanssa muodostettu haaremi järkeenkäyvämpi vaihtoehto.
4 olisi oikein passeli määrä :attn: Mutta tarkoitin lapsiperheistä noin yleensä.

Onko käräyttäminen oikein jos on syytä olettaa että siitä seuraa ero mikä ratkaisevasti heikentäisi lasten elämänlaatua?
 
mary_83
..jokainen pettämiseen ryhtyvä ottaa aina kiinnijäämisen riskin kun yritykseen ryhtyy. Ja silti sitä tapahtuu koko ajan, joka paikassa. Tämän sivuston ideahan käsittääkseni on juurikin se, että ihmiset siellä tietävät mikä on pelin henki. Yli 30% normi deittisivustoilla käyvistä ihmisistä itseasiassa valehtelee olevansa sinkku vaikkei olisikaan. Ja voihan tuonnekin sinkut kirjautua - omassa kaveripiirissäni on useita miehiä jotka ovat sinkkuja mutta myöntävät kiihottuvansa varatuista naisista, jotka kuulema ovat kaikista himokkaimpia (kai kun kotona väljähtänyt seksielämä).
Eli jos joku kokee tarpeekseen ja elämäntehtäväkseen (olen samaa mieltä erään aiemman kirjoittajan kanssa siitä että ei mahda olla paljoa omaa elämää jos aikaa tällaiseen) varattujen ihmisten käräyttelemisen niin onnea matkaan.
Itse olen sinkku, niin ei tarvitse pelätä kiinnijäämisen riskiä. Ja tapailen parisuhteessa elävää miestä. Miksi? Siksi että meillä natsaa niin täydellisesti kaikki. Silti mies ei halua jättää tyttöystäväänsä, ovat olleet kimpassa liian kauan. Mutta enpä tätä miestä omakseni ottaisikaan, kerran pettäjä, aina pettäjä. Ja onpahan itsellänikin vapaus tapailla muita jos vaikka siltä tuntuisi :)
 
"aviomies"
itsevarma ja järkevä nainen keskittyy OMAAN(ei naapurin rouvan/ toisen plussalaisen) elämäänsä ja luottaa kumppaniinsa. Oletteko tosiaan niin kehnoja vaimoja/mitälie, että ette saa varmuutta miestenne uskollisuudesta. Oletteko tosiaan niin kanoja, että huolehditte toisten suhteiden syrjähypyistä.... En aviomiehenä ymmärrä tätä kanapalstaa....Anteeksi nyt vaan. Niin ja hyvää Herramme juhlaa......
 
"heh"
[QUOTE="aviomies";25181033]itsevarma ja järkevä nainen keskittyy OMAAN(ei naapurin rouvan/ toisen plussalaisen) elämäänsä ja luottaa kumppaniinsa. Oletteko tosiaan niin kehnoja vaimoja/mitälie, että ette saa varmuutta miestenne uskollisuudesta. Oletteko tosiaan niin kanoja, että huolehditte toisten suhteiden syrjähypyistä.... En aviomiehenä ymmärrä tätä kanapalstaa....Anteeksi nyt vaan. Niin ja hyvää Herramme juhlaa......[/QUOTE]

Tulit kuitenkin kukkoilemaan tunkiolle
 
Mä ymmärtäisin, jos se petetty osapuoli olisi joku läheinen ihminen, mutta oikeasti, ketä jaksaa NOIN paljon kiinnostaa toisten pettämiset? :O Eikös sen liikenevän ajan ja energian voisi käyttää vaikka oikeasti tärkeisiin asioihin, kuten vaikkapa vapaaehtoistyöhön? Jos kerran hyvää haluaa tehdä.
mä olen samaa mieltä, siitäkin huolimatta mikä oma menneisyyteni on. kyllä minä kertoisin jos ystävääni petetään, mutta en minä minulle ventovieraiden elämään jaksa puuttua. saati, että etsisin niitä pettäjiä ihan käräyttelymielessä.
 
"vanha parta"
Pettäminen on kulttuurin idea/ongelma.Biologisesti sitä ei ole,on vain pariutuminen.Kulttuurissa hallitsee
järki/säännöt.Biologiassa vietit/tunteet.Se tiedetään kumpi vie kumpaa,kuin pässiä narussa....puolin ja toisin.
 
tiggerlily
Itse harrastan mielelläni lyhytaikaisia suhteita varattujen kanssa: helppoa & huoletonta (parisuhteissa olevilla on harvemmin sukupuolitautejakaan), miehet eivät jää takiaisina roikkumaan eivätkä järjestä mustasukkaisuusdraamoja (ainakaan kovin usein), varatut ovat usein niitä himokkaimpia kun kotona ei enää saa tai ainakin jännitys on hävinnyt,.. ja kaiken tämän oikeutan ajatuksella että parhaassa tapauksessa onnistun kenties korjaamaan heidän suhteensa
 
[QUOTE="mimtsukka";25170050]Kaverini kanssa kyllästyimme pettäjämiehiin, joten päätimme alkaa paljastamaan heitä! Kaverini sopi jo kahden naimisissa olevan kanssa treffit ja onkii heidän henkilötietonsa selville tapaamisen yhteydessä. Varmaan vaarallista peliä juu, mutta sekös meitä haittaa. Kohta romahtaa noiden pettäjäsivustojen suosio, kun kaikki paljastuu![/QUOTE]

Eikös teille homoille ole ihan muut paikat...?
 
Pano-Man
Pre-paid -liittymä, salainen s-posti, valehdellut henkilötiedot yms. Ei järkimiestä käräytetä. :)

Vai meinasitteko miehet tosiaan esiintyä oikeilla nimillänne ja muilla tiedoilla?!?
 
Kertokaas...
Kertokaas mimmit, onko ketään jäänyt jo ansaan? Ihan oikein, varsinkin niille ääliöaviomiehille, jotka käyvät tuuppailemassa vieraita, mut ovat itse sitten ihan sairaan epäileväisiä puolisoaan kohtaan.
 
hyvä
Parisuhde, joka perustuu toisen luottamuksen pettämiseen, valehteluun tai alistamiseen ansaitseekin saada vähän ravistelua vaikka sitten kolmannen tahon puolesta. Tsemppiä projektille!
Juuri näin ja mitä aikaisemmin asia paljastuu, sitä parempi.

Kaikki tuntemani miehet, joiden tiedän pettäneen puolisoaan ovat/olivat loppujenlopuksi onnellisissa parisuhteissa. Jossain vaiheessa he ovat kokeneet elämänsä tylsäksi tai etteivät saa tarpeeksi huomiota jne. Joillekkin siitä vieraissa saamasta flirtistä tulee vain jännittävä tapa, jota eivät osaa lopettaa. Sama meininki jatkuu kyllä seuraavassakin suhteessa, elleivät he koskaan joudu todella tapetille tekemisensä suhteen. Aiheuttavat vain järkyttävää mielipahaa sekä perheelleen, että loppujen lopuksi itselleenkin.
 
"Paha"
En hyväksy pettämistä.... en millään tavalla.
Mutta.... kuitenkin ehkä pitäisi naistenkin miettiä, miksi heidän mies pettää..... onko heilä kotona kaikki kunnossa. MIlloin viimeksi hän on halannut miestä, rakastellut hänen kanssa.... onko siitä 6 kk tai jopa vuosi.
Ei sitten kannattaa ihmetellä, että mies jopa pettämisestä kärsien etsii hellyyttä ja seksiä jostain muualta.
Lapsetkin kärsivät siitä, kun näkevät että vanhemmat eivät halaa ja pussaa ja nukkuvat jopa eri huoneissa.
Siitäkö he saavat hyvän perhemallin omaan elämään....
 
Salkku
Voi olla, että käräytetty suuttuu aivan julmetusti. En haluaisi kuvitella miten se kostaisi. Tai jos aviopuoliso on toisen luvalla mukana. Aika riskihommaa tollanen käräyttely.
 
"minna"
Ap:n toiminnasta en tiedä onko järkevää. Mutta olen hämmästynyt kuinka moni täällä puolustelee pettämistä ja perustelee sen jopa hyväksyttäväksi. Sellainen perhe, jossa toinen pettää, ei todellakaan ole onnellinen. Perhe koostuu silloin äidistä, isästä ja lapsista. Jotta se perhe on onnellinen, pitää huomioida kaikki. Onko se äiti onnellinen kun sitä petetään. Miltä tuntuu saada tietää jälkeenpäin , että on petetty. Aikuisille lapsillekin se saattaa selvitä ja silloin ne vasta katkeria onkin kun se onnellinen perhe olikin täyttä puppua. Älkää nyt hyvät ihmiset väittäkö, että se pettäminen on oikein. En kyllä ihmettele nykymaailman pahuutta, jos nykyään oikean ja väärän ero on näin hämärtynyt.
 

Yhteistyössä