Victoria Milan/käräytämme pettäjät!

  • Viestiketjun aloittaja "mimtsukka"
  • Ensimmäinen viesti
Lestax
Kylläpä on katkeria akkoja liikkeellä. Ette ole osanneet pitää omia ukkojanne tyytyväisinä ja nyt työntelette rattaita letkassa pitkin Itäkeskusta ja kiroatte koko toisen sukupuolen. Pitäkää nyt hyvät tytöt huoli omista asioistanne, ennenkuin lä'hdette toisten pakkaa sotkemaan. Ette te tee palvelusta yhteiskunnalle tuolla naiivilla ristiretkellänne. Katsokaa peiliin seuraavan kerran kun lähdette YH-karavaanina sossuun hakemaan rahaa että voitte istua koplassa kahvilla puhumassa paskaa pitkin päivää.
 
Onnellinen?
Mä en ainakaan tahtoisi koskaan tietää, jos mun puoliso jossain vaiheessa elämäänsä etsisi jotain vaihtelua. Tai silloin kun itse en terveydentilani takia haluaisi seksiä ja puolisoni tyydyttäisi tarpeitaan muualla. Se olisi kuitenkin ohimenevää. Eikä se oikeasti olisi minulta millään tavalla pois. Hän joutuisi yksin kantamaan sen salaisuuden sisällään. En minä. Olen sanonut hänelle, "Että jos petät! ÄLÄ KOSKAAN KERRO SIITÄ!". Kanna itse mahdollinen huono omatuntosi. En tahdo tietää! Mutta, jos joku tulisi sen minulle kertomaan. En koskaan antaisi sitä kertojalle anteeksi. En koskaan!!! Ajattelette mitä tahdotte. Mutta autuaita ovat tietämättömät :)
 
"petetty"
> mimtsukka
Aika naiivi näkemys mikä sinulla on. Itse olen kyseisellä sivulla käynyt, mutta lähtökohta oli se että oma vaimo oli pitkään pettänyt ja haluaisin keskustella muiden ihmisten kanssa miten jostain sellaisesta pääse yli.
Ja tiedoksi sinulle niin tilastojen mukaan yli 50 % naisista pettävät. Miehille prosentti on vielä hieman korkeampi.

Tarkoituksenne on varmaan ihan hyvä. Mutta en usko että saatte mitään hyvää aikaiseksi tuolla tavalla.
Vaimollani on aina ollut suhde toisen kanssa (siis aivan alusta asti ja kestänyt yli 15 vuotta). Ja olin niiiiiiiin paljon onnellisempi silloin kun en tienyt asiasta. Tällä hetkellä kun tiedän asiasta niin voin huonosti, ei ole mitään kiinnostusta suunnitella tulevaisuutta ja lopputulos taitaa olla että ihanat lapseni saavat rikotun perheen ja huonompi lapsuus. Teitä on varmaan myös petetty ja ehkä joku kostaaminen tuntuu hyvältä, mutta itse miettisin kyllä miten käytöksenne koskee kaikki viattomat.

Jos olisitte käräyttäneet vaimoni ja se olisi syy että tänään tiedän hänen pettämisestään inhoisin teidät.
Haluaisin takaisin vanhaan elämään missä en tienyt asiasta.
 
"Ulkosuomalainen"
Vanha ketju ja vanha on viimeinen postituskin, mutta kommentoin silti. Jos vaikka joku sattuisi lukemaan ja saamaan laajempaa näkökulmaa asiaan. Aivan uskomaton tämä ajatus siitä, että nainen on aina "uhri" ja mies se pahis pettäjä. Toki mies on enemmän viettiensä vietävä ja varmaan keskimäärin sortuu enemmän tällaisiin. Omassa lähipiirissä tosin NAINEN on useimmin ollut se viettiensä vietävä ja rakastunut silmittämästi johonkin testosteronimöykkyyn ja jättänyt se "nössö-miehensä", joka olisi monessa maassa perhearvoineen ihannemies paikallisille naisille. Asiat ei ole niin perkuleen yksinkertaisia, että mies on aina se pahis ja nainen se uhri-reppana. En toki puolusta kusipää-käytöstä kummankaan sukupuolen osalta. Varsinkin jos perheessä on lapsia.
 
Vai niin.
Meidän perheen tilanne on se, että molemmat menee omia menojaan. Ero on tulossa joka tapauksessa, mutta jos nämä ko. naiset sattuvat "paljastamaan" allekirjoittaneen, niin takaan, että asia ei jää siihen. Vaarallista peliä on, kuten jo alkuperäinen kirjoittaja sen sanoikin. Varautukaa sitten siihen, että peli ei lopukaan siihen mihin sen kuvittelette loppuvan.
 
"Topias"
Olen aikeissa liittyä Victoria Milan sivustolle. Vaimoni, jolla on useita suhteita muihin miehiin, tietää ja hyväksyy aikeeni. Meillä on nimittäin sen verran hyvä parisuhde ja itsetunto, että pystymme erottamaan seksin ja rakkauden toisistaan.

Mitä noihin "käräyttäjiin" tulee, voin kuvitella yksinäisen ja hieman henkisesti tasapainottoman naisen, jonka mies on todennäköisesti pettänyt tätä, ja mitä todennäköisemmin sen takia että nainen on täysin itsekkäästi vuosikausia laimin lyönyt seksuaaliset velvotteensa miestään kohtaa. On aivan oikein pettää puolisoaan, jos tämä ei enää osoita seksuaalista kiinnostusta kumppaniinsa vuosikausiin. Sinänsä on täysin ymmärrettävää, että seksuaalinen halu hiipuu vuosien myötä, mutta jos henkinen puoli suhteessa on kunnossa, vapaa suhde on se jota suosittelen kaikille terveen itsetunnon omaaville ihmisille.
 
HS76
Ei vittu mitä puuhaa. Vähän sama juttu että saa kuolemanrangaistuksen kun tappaa jonkun. Onko se oikein? Sekin mahdollisuus on että jollain on ensimmäinen kokeilu jota katuu ja lopettaa! Jos kaverille tehtäis noin niin suosittelisin varmaan kostamaan kunnolla. Ei kannata lähtee tollaseen leikkiin!
 
Jassoo
Ei pettäjät ole työttömiä.Miehet viestittää töistä.Jos haluatte kytätä puolisoa,niin teette miehenä sinne profiilin,mut monet kerää sieltä miehet Facebook kavereiksi ja jatkavat siellä,kun tili loppuu.Turussa on kunnollinen kotiäitee joka jakaa kaikille.
 
"Juu"
Jos kaverille ilmestyy Face "kaveriksi" kundeja ympäri Suomea,niin ne on kerätty jostain treffipalstalta,koska ei tarvii miesten maksaa jatkossa.Olin itse Milanissa ja huomasin tän ilmiön.Naiset ovat vaan nii tyhmii,et luulevat olevansa ainutlaatuisia näille miehille jotka panee puitakin.Ovat häiriintyneitä tunne-elämältään.Käytin Milania 5kk ja samat sadut siellä kaikilta kuulee.
 
Maaurili
Mulla ja kaverilla oli profiilit.Toinen meistä on paksu, tavis ja,mä treenattu kaunis nainen.Totta tosiaan samat äijät lirkutteli meille molemmille samanlaisia kirjotuksia.....Jos käyttää Milania useamman kuukauden,niin huomaa,et samat kundit siel roikkuu jotka ei oikeesti muualta naista saa joko käytös tai tavat on kömpelöitä.Uuteen profiiliin iskevät kun sika limppuun....."mitä kaunotar","minkäslainen kissa siellä piileksii" jne.Jos pelkää tauteja ja ukko lupaa (ei nää edes tiedä mitä on rehellisyys) että olet ainoa salarakas....nii teeppä toinen profiili ja käy iskee silmää
 
Comou
Olette varmasti ylpeitä kun rikotte onnellisia perheitä? Erityinen ilon aihe sitten kun eroperheen masentuneesta lapsesta tulee kouluampuja.
Onnellisia perheitä? Eivätpä taida kovin onnellisia olla, kun on tarve olla epäluotettava toista kohtaan. Ja hienot johtopäätökset taas siitä mitä ero voi lapselle aiheuttaa. Eli ilmeisesti sinäkin olisit yhdessä kumppanisi kanssa, vaikka tämä esim. veisi ihmisarvosi kokonaan? Ihan vain, ettei ero tee lapsesta kouluampujaa :)
 
"vaimo"
Mä en ainakaan tahtoisi koskaan tietää, jos mun puoliso jossain vaiheessa elämäänsä etsisi jotain vaihtelua. Tai silloin kun itse en terveydentilani takia haluaisi seksiä ja puolisoni tyydyttäisi tarpeitaan muualla. Se olisi kuitenkin ohimenevää. Eikä se oikeasti olisi minulta millään tavalla pois. Hän joutuisi yksin kantamaan sen salaisuuden sisällään. En minä. Olen sanonut hänelle, "Että jos petät! ÄLÄ KOSKAAN KERRO SIITÄ!". Kanna itse mahdollinen huono omatuntosi. En tahdo tietää! Mutta, jos joku tulisi sen minulle kertomaan. En koskaan antaisi sitä kertojalle anteeksi. En koskaan!!! Ajattelette mitä tahdotte. Mutta autuaita ovat tietämättömät :)
Täysi peesi tälle.
 
-
Mä en oikein tiedä mitä ajatella. En pidä pettämistä hyväksyttävänä. En siedä sitä. En myöskään siedä muiden asioihin puuttumista eritoten silloin, kun ette voi tietää haluaako suhteen toinen osapuoli oikeasti tietää totuutta. Joillakin se menee niin, että mitä ei "tiedä" se ei satuta.
Tähän maailmaan mahtuu niin monenlaista suhdetta ja tarinaa. Ette voi myöskään tietää, jos esim. se mies, jonka tiedot ongitte toteuttaa aikeensa loppuun asti, ellette te sitä vie loppuun asti. Eli periaatteessa teidän pitäisi paneskella aika montaa ukkomiesta, jos aiotte koko sivuston miehet käräyttää. Se, että jollain on aikeita, mutta saattaisikin viimehtekellä perääntyä, ei kerro pettäjästä vaan siitä, että jokin on huonosti. Tehän ette voi sitäkään tietää, ellei hommaa viedä loppuun asti.
 
Pyh järkyttävää
uhkailua:O ja selittelemistä sivustolla olemiseen?:D
Jos tuollaisella sivustolla ollaan ja valmiita pettämään kumppania, niin ottakaa aikuiset ihmiset sitten vastuu siittä että joku käräyttää, voihan se oma kumppanikin saada selville touhunne?
 
"nainen"
[QUOTE="Juu";28867217]Jos kaverille ilmestyy Face "kaveriksi" kundeja ympäri Suomea,niin ne on kerätty jostain treffipalstalta,koska ei tarvii miesten maksaa jatkossa.Olin itse Milanissa ja huomasin tän ilmiön.Naiset ovat vaan nii tyhmii,et luulevat olevansa ainutlaatuisia näille miehille jotka panee puitakin.Ovat häiriintyneitä tunne-elämältään.Käytin Milania 5kk ja samat sadut siellä kaikilta kuulee.[/QUOTE]

Mitä väliä? Satuilkoot miehet ihan rauhassa mitä lystäävät. Ei kiinnosta pätkääkään, onko mies häiriintynyt tunne-elämältään vai ei. Minä otan tarvitsemani ja saan haluamani eli hyvää seksiä ja tyydytyksen.
 
"Seppo"
[QUOTE="mimtsukka";25170050]Kaverini kanssa kyllästyimme pettäjämiehiin, joten päätimme alkaa paljastamaan heitä! Kaverini sopi jo kahden naimisissa olevan kanssa treffit ja onkii heidän henkilötietonsa selville tapaamisen yhteydessä. Varmaan vaarallista peliä juu, mutta sekös meitä haittaa. Kohta romahtaa noiden pettäjäsivustojen suosio, kun kaikki paljastuu![/QUOTE]

Jos oikein ahkeroitte ja tosiaan pystytty "pelinne pelaamaan" loppuun asti, niin tokihan saatte paljon yksittäisille ihmisille mielipahaa aiheutettua.

Tuollakin mainitulla sivustolla on vain niin helkkaristi ihan "rehellisesti" pettäjäseuraakin hakevia naisia, ettei sivusto yhtään minnekään parin ääliön tekosien johdosta notkahda.
 
Lopettakaa toi
valehtelu ja vinkuminen asiasta, epäilempä hyvinkin vahvasti näiden monien miesten vaimojen "lupia" olla sivustolla, tai selityksiä vaimon sairaudesta jne....kuulostaa hätävalheilta.
Ainahan miehet tarvitsevat jonkun tekosyyn puuhilleen, onhan noita tarinoita netti pullollaa, kunn salarakkaat palajastavat mitä miehet puhuvat ja lupailevat, ja kertovat perheelämästään, ja sitten kun salarakas on penkonut vähän asioita on totuus aivan toinen?:D
 

Yhteistyössä