vieläkö ihmiset viitsii laittaa itseensä tatuointeja?

  • Viestiketjun aloittaja "maxine"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="juu";29955295]Ota tästä *ojentaa sädekehän ja mitalin*.
Tää on hei keskusteluketju jossa arvostellaan tatuointeja, jos noin koville ottaa niin olehan lukematta.[/QUOTE]

Huomaatko eron:

Tolla on tosi ruma oranssi paita.

Toi oranssi paitanen tyyppi on vitun ruma, tyhmä ja oksettava.

Huomaatko vai haenko paksumman ratakiskon?
 
"juu"
Huomaatko eron:

Tolla on tosi ruma oranssi paita.

Toi oranssi paitanen tyyppi on vitun ruma, tyhmä ja oksettava.

Huomaatko vai haenko paksumman ratakiskon?
Anna mä veikkaan, sulla on tatuointeina siivet tai joku elämänviisaus kaunokirjotuksella. :LOL:

Ny en muista mitä sanoin siitä kokista, musta se on ällöttävä mammanpoika ja nimenomaan siksi että se luulee olevansa joku tosi badass tyyppi niitten vedettyjen hihojensa kanssa. :D
Miksi tämä nyt sua niin hirveesti loukkasi, tuskin se kokki lukee tätä ketjua. Ole huoleti, en mä sille menisi IRL sanomaan että nolottaa sen puolesta.
 
[QUOTE="juu";29955370]Anna mä veikkaan, sulla on tatuointeina siivet tai joku elämänviisaus kaunokirjotuksella. :LOL:

Ny en muista mitä sanoin siitä kokista, musta se on ällöttävä mammanpoika ja nimenomaan siksi että se luulee olevansa joku tosi badass tyyppi niitten vedettyjen hihojensa kanssa. :D
Miksi tämä nyt sua niin hirveesti loukkasi, tuskin se kokki lukee tätä ketjua. Ole huoleti, en mä sille menisi IRL sanomaan että nolottaa sen puolesta.[/QUOTE]

Ei ole tatuointeja itsellä. Mutta mua ei haittaa muiden kuvat tai kuvattomuus.
Enkä kuvittele tietäväni mitä he kuvillaan haluavat viestittää.
Mistä sä tiedät mitä tää kyseinen kokki kuvittelee olevansa?
Kysehän oli nyt vaan sun mielikuvasta :D

Enkä se edelleenkään loukannut mua. Kuka niin väitti?
Mua vaan suuresti huvittaa toi 12 vuotiaan tasolla oleva angstaus :)
Tai huvitti, nyt alkaa jo puuduttaan.

Mut kivaa jatkoo sulle :wave:
 
Yks paskan hailee mulle mutta ei se silmää hivele, kun löllömahainen vässykkämies kulkee tribaali tai rautalanka kädessä tai joku tsing tsong -teksti kyynärpäässä. Tai sellanen tursake akka mustaksi värjätyn pehkonsa kanssa esittelee lihaisaa pohjettaan, jossa naurettava ruusu tai tiikeri pilkistelee virttyneiden legginsien alta ja turpeassa niskassa päjöttää vielä keiju tai perhonen, jota kauhtunut musta tunika ei valitettavasti peitä.
 
  • Tykkää
Reactions: Owl
yäk
No niinpä! Onhan niitä jo laitettu se 10 000 vuotta jo, nähty homma. Ja vieläkö ihmiset jaksaa meikatakin? Käsittämätöntä naaman tuhraamista, sitäkin näkee ihan kaikkialla...
 
"juu"
Ei ole tatuointeja itsellä. Mutta mua ei haittaa muiden kuvat tai kuvattomuus.
Enkä kuvittele tietäväni mitä he kuvillaan haluavat viestittää.
Mistä sä tiedät mitä tää kyseinen kokki kuvittelee olevansa?
Kysehän oli nyt vaan sun mielikuvasta :D

Enkä se edelleenkään loukannut mua. Kuka niin väitti?
Mua vaan suuresti huvittaa toi 12 vuotiaan tasolla oleva angstaus :)
Tai huvitti, nyt alkaa jo puuduttaan.

Mut kivaa jatkoo sulle :wave:

Heippa pissulissu. Eiköhän sun elämänviisaudet nyt tulleet kuulluiksi.
Me kaikki kasvoimme ihmisinä jne.
 
voisi olla paremminkin
Ihan sama mitä joku nahkaansa hakkauttaa, mutta rumia ovat. Hitto kun nämä nykytimmit ihmiset vanhenee ja nahka repsahtaa, niin voi taivas sitä kauneutta.
 
inklink
Jos minä saisin päättää millainen olisin mieluiten vanhana, niin..

http://myfamilyblissdotcom.files.wordpress.com/2012/11/420940_220274084769217_60150847_n.jpg

Itse en ymmärrä meikkaavia ihmisiä taas ollenkaan, vaikka tatuoitu olenkin. Koen sen enemmin esteettisesti todella rumana ja omituisena tapana, itsensä ja muiden huijaamisena vain. Vaikka loppujen lopuksi asia on aivan sama, minä viihdyn mieluiten nahoissani näin, vaikka joku meikkaamattomuudesta aina joskus huomautteleekin, on sekin kumma kun luonnollinenkaan ei kelpaa sitten kuitenkaan, vaikka tatuointeja ei saisikaan olla.
 
vviears
[QUOTE="maxine";29955951]Oi kun syvällistä.
:LOL:[/QUOTE]

Kuin yläastelaisten aforismikirjasta.

Mä ainakin lähden siitä, että ihminen sanoillaan ja teoillaan osoittaa, millainen on. Jollei ihminen sanoillaan ja teoillaan ilmaise itseään oikein, niin muka-taiteelliset symbolit iholle hakattuna eivät saa minua havaitsemaan hänen "upeaa" sisintään. Opetelkaa puhumaan.

Minusta kaikenlaiset seinätekstitkin on aika pöllöjä ja naiveja, mutta onhan ne silleen parempia, että ne saa pois siinä vaiheessa kun itsekin huomaa tekstin onttouden.
 
Owl
Mielestäni on myös kauniita tatuointikuvia, ne on niitä jotka vaativat aikaa ja ammattitaitoa.
Nekään eivät kaikille sovi.
Esteettisesti en pidä tatuointeja kauniina iholla, vaan tosiaankin nykyään on "erikoisempaa" omata "puhdas" iho.
Halusinhan minäkin 16 kesäisenä, mutta nyt jo reilu 3-kymppisenä olen helpottunut etten ottanut, en olisi osannut nähdä upean ja myöhemmin harmittavan kuvan välillä niinkään eroa.
Pääasia on, että ottaja on tyytyväinen nahkaansa kuitenkin. Eikä minun mielipiteeni siitä kaunistiko vai rumensiko se mielestäni ihmistä.
 
"maxine"
Mielestäni on myös kauniita tatuointikuvia, ne on niitä jotka vaativat aikaa ja ammattitaitoa.
Nekään eivät kaikille sovi.
Esteettisesti en pidä tatuointeja kauniina iholla, vaan tosiaankin nykyään on "erikoisempaa" omata "puhdas" iho.
Halusinhan minäkin 16 kesäisenä, mutta nyt jo reilu 3-kymppisenä olen helpottunut etten ottanut, en olisi osannut nähdä upean ja myöhemmin harmittavan kuvan välillä niinkään eroa.
Pääasia on, että ottaja on tyytyväinen nahkaansa kuitenkin. Eikä minun mielipiteeni siitä kaunistiko vai rumensiko se mielestäni ihmistä.
Ei sun ois tarvinnut laittaa tota viimistä lihavoitua tekstiä, toi nyt on itsestäänselvää, jos nämä mielensäpahoittajat eivät sitä tajua niin mitä sen on väliä.
Kyllä tällä palstalla saa tietääkseni arvostella ajan ilmiöitä suuntaan jos toiseenkin. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Owl
yöks
Ennen kaikkea ihmettelen, eivätkö ihmiset ajattele yhtään, miltä ne tatskat näyttävät kun iho iän myötä veltostuu ja venyy. Kiva katsella 60-70 vuotiaan alleja tai roikkuvaa mahaa, jossa tatska näyttää lähinnä ihovauriolta. Muistelen vain isoisäni käsiä, kun hän oli eläköitynyt merikapteeni.

Sama varmaan on roikkuvan rinnan venyttämä kuva vanhempana tai ristiselästä perseelle riippuva riippukasviksi muuttunut ruusu.
 
monk
Alkuperäinen kirjoittaja yöks;29956292:
Ennen kaikkea ihmettelen, eivätkö ihmiset ajattele yhtään, miltä ne tatskat näyttävät kun iho iän myötä veltostuu ja venyy. Kiva katsella 60-70 vuotiaan alleja tai roikkuvaa mahaa, jossa tatska näyttää lähinnä ihovauriolta. Muistelen vain isoisäni käsiä, kun hän oli eläköitynyt merikapteeni.

Sama varmaan on roikkuvan rinnan venyttämä kuva vanhempana tai ristiselästä perseelle riippuva riippukasviksi muuttunut ruusu.

Joo ja musta tuntuu ettei noi nykyajan tatuoinnit edes ole sellasia mitä ennenvanhaan, aika kulahtaneita tuntuvat olevan jo parissa vuodessa noi muotituhrut. Ei tarvii olla edes ihomuutoksia tai venymistä, niin helvetin mössöltä näyttää.
 

Yhteistyössä