Vihreiden valtuutettu syyllistyi tieraivoon

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mitäs jos sinä opettelisit käyttämään suvakkiaivojasi? Muutkin huomasivat mainitsemani seikan.
Ettet sä nyt vain omassa harhaisessa maailmassasi lue rivien väliin asioita, joita ei ole.

Jos et vielä ymmärtänyt lukemaasi mun kirjoituksista, niin 1. pyöräilijä syyllistyi rikokseen nimeltä vahingonteko, kun rikkoi peilin, 2. taksikuski menetti malttinsa ja toimi harkitsettomasti mun mielestä, koska pyöräilijän tekemän rikoksen vakavuus huomioon ottaen käytti liian järeitä keinoja rikollisen pysäyttämiseen. 3. itsekin taksia joskus ajaneena tiedän, että monet kuskit suhtauvat suunnattoman raivokkaasti autoon kohdistuneeseen vandalismiin. Tätä haluan kritisoida, koska sillä vaan pilaa oman työuransa ja muidenkin kuskien maineen.

Eli lyhyesti... pyöräilijä syyllistyi rikokseen, jonka seurauksena kuljettaja menetti malttinsa ja syyllistyi myös rikokseen (ilmeisesti pahoinpitely/liikenteenvaarantaminen tms). Toista rikosta ei olisi tapahtunut ilman ensimmäistä, mutta ensimmäinen ei oikeuta toista.
 
vierailija
Kyseinen Vihreiden kunnallisvaltuutettu on aika kova säätämään ja Tampereella tunnettu narsistisuudestaan ja jopa ilkeämilisestä piikittelystään.
Hän on aikoinaan ollut jopa mielissään erään ihmisen kuolemasta josta hän ei itse pitänyt.
Entinen koulukiusaaja ja nykyinen nettikiusaaja. Tuntuu jatkavan samalla linjalla ihan live elämässäkin.
TÄMÄ!
Olen joskus lukenut hänen facebook päivityksiään (koska olen tamperelelainen) ja tuli mieleen että kuinka joku voi ollakin noin kuspäinen nettikiusaaja ja mietin että kyseessä on joku entinen koulukiusaaja tai kiusauksen uhri.
Nyt se selvisi.
 
vierailija
Pyöräilijä (Vihreiden kaupunginvaltuutettu) syyllistyi moottorittoman ajoneuvon kuljettamiseen päihtyneenä joka on rikos... siitä voi saada useamman kuukauden vankeustuomion.
Hänellä on ollut humalatilansa vuoksi ilmeisen alentunut kyky toimia liikenteessä eli hän on syyllistynyt myös liikeenteen vaarantamiseen (kuten myös taksikuskikin mutta eri syystä).
Viherpeippo on syyllistynyt myös vahingontekoon tuhotessaan toisen omaisuutta ja vielä pakeni rikospaikalta.

Tuossahan on jo harkinta pettänyt aika pahasti jo monessa asiassa. Pikkumatti sen sijaan lässyttää kuinka taksikuskilla on maltti pettänyt.
 
vierailija
Pyöräilijä (Vihreiden kaupunginvaltuutettu) syyllistyi moottorittoman ajoneuvon kuljettamiseen päihtyneenä joka on rikos... siitä voi saada useamman kuukauden vankeustuomion.
Hänellä on ollut humalatilansa vuoksi ilmeisen alentunut kyky toimia liikenteessä eli hän on syyllistynyt myös liikeenteen vaarantamiseen (kuten myös taksikuskikin mutta eri syystä).
Viherpeippo on syyllistynyt myös vahingontekoon tuhotessaan toisen omaisuutta ja vielä pakeni rikospaikalta.

Tuossahan on jo harkinta pettänyt aika pahasti jo monessa asiassa. Pikkumatti sen sijaan lässyttää kuinka taksikuskilla on maltti pettänyt.
(y)
 
Pyöräilijä (Vihreiden kaupunginvaltuutettu) syyllistyi moottorittoman ajoneuvon kuljettamiseen päihtyneenä joka on rikos... siitä voi saada useamman kuukauden vankeustuomion.
Hänellä on ollut humalatilansa vuoksi ilmeisen alentunut kyky toimia liikenteessä eli hän on syyllistynyt myös liikeenteen vaarantamiseen (kuten myös taksikuskikin mutta eri syystä).
Viherpeippo on syyllistynyt myös vahingontekoon tuhotessaan toisen omaisuutta ja vielä pakeni rikospaikalta.

Tuossahan on jo harkinta pettänyt aika pahasti jo monessa asiassa. Pikkumatti sen sijaan lässyttää kuinka taksikuskilla on maltti pettänyt.
V**u, että sä olet yksinkertainen tai sitten sä esität sellaista. Luulen kyllä tota ensimmäistä. Ei mitenkään ole pois siitä, että tämä vihreiden poliitikko syyllistyi rikoksiin, jos joku peräänkuulutta malttia edes sille toiselle osapuolelle. Tapahtunuttahan ei enää saa tapahtumattomaksi, mutta joku muu voi älytä ottaa tästä tapauksesta opiksi. Toivottavasti myös asianosaiset ymmärtävät tehneensä väärin ja muistavat jatkossa vastaavissa tilanteissa, miten ei kannata toimia.
 
Kyseinen Vihreiden kunnallisvaltuutettu on aika kova säätämään ja Tampereella tunnettu narsistisuudestaan ja jopa ilkeämilisestä piikittelystään.
Hän on aikoinaan ollut jopa mielissään erään ihmisen kuolemasta josta hän ei itse pitänyt.
Entinen koulukiusaaja ja nykyinen nettikiusaaja. Tuntuu jatkavan samalla linjalla ihan live elämässäkin.
No mä kanssa ihmettelin, että minkä tyylinen "mies" alkaa parkua netissä ja lehdissä sen jälkeen kun on itse perseillyt.
 
vierailija
V**u, että sä olet yksinkertainen tai sitten sä esität sellaista. Luulen kyllä tota ensimmäistä. Ei mitenkään ole pois siitä, että tämä vihreiden poliitikko syyllistyi rikoksiin, jos joku peräänkuulutta malttia edes sille toiselle osapuolelle. Tapahtunuttahan ei enää saa tapahtumattomaksi, mutta joku muu voi älytä ottaa tästä tapauksesta opiksi. Toivottavasti myös asianosaiset ymmärtävät tehneensä väärin ja muistavat jatkossa vastaavissa tilanteissa, miten ei kannata toimia.
Pikkumatilta paloi käämit.
Vihernatsinarsisti koki toimineensa oikein ja jatkaa tulevaisuudessakin hyväksi havaitsemallaan linjalla. Tiedä vaikka hänet tämän tempauksen ansiosta valittaisiin ensi keväänä eduskuntaan.
 
Ei ymmärräkään. Näillä idioottifillaristeilla on nettisivut jolle keräävät kuvia henkilöistä/ajoneuvoista jotka ovat heidän mielestään toimineet väärin idioottipyöräilijöitä kohtaan. Tämä Tampereen tapaus ei ole yksittäistapaus ja muun liikenteen terrorisointi tulee jatkumaan.
Sekä autolla että fillarilla/ kävellen paljon liikkuvana huomaa jatkuvasti tilanteita, joissa joku toimii väärin. Siltikään en ymmärrä miksi tilanteista pitää laittaa kuva/ video someen/ jollekin sivustolle. Ehkäpä tilanteessa auttaisi enemmän rauhallinen keskustelu asiasta, esimerkiksi kysymys miksi kuljettaja on pysäköinyt väärin tai vinkki, että saattaa tulla lappu ikkunaan, kun parkkipirkko osuu paikalle. Muistan ikäni, kun eräässä tapahtumassa olin järkkärinä ja huomautin vanhemmalle naisautoilijalle, ettei kannata jättää autoa siihen suojatien eteen, kun parkkipirkot ovat tossa 50 metrin päässä tulossa tännepäin. Tuli naiselle kiire siirtää auto kauemmas ja tuli vielä kiittämään jälkikäteen, että varoitin lappuliisoista. Lupas tarjota kahvit, kun mun vuoro päättyy, mutta en sit nähnyt naista enää myöhemmin... joskus tietty voi olla parempi olla ihan hiljaa vaan, jos näyttää siltä, ettei huomautuksella olisi omaan terveyteen positiivisia vaikutuksia.
 
vierailija
En ole taksikuski mutta vihdoin uuden auton ostaneena (josta tykkään tosi paljon ) ymmärrän että hermo menisi jos joku sitä tahansa rikkoisi. Kyllä tätä vandaalia kanssa hiukan pyörittelisin jos verekseltään sen kiinni saisin. Toki ymmärrän myös että pyöräilijää kiukuttaa jos joku autoilija edessä törttöilee mutta eikö kevyt kenttävittuilu olisi pyöräilijältä riittänyt. Nykyauton peili jos oikein irti lähti saattaa tulla maksamaan satoja euroja.
 
vierailija
Näin "sivustaseuraajana" ja melkein itsekin kyseisen auton yliajamaksi jääneenä, taksikuskin tekohan oli törkeä kuin mikä.

Koska viimeksi Suomessa on painettu näin villaisella teko, jossa AMMATTIautoilija yön pikkutunteina kurvaa poka kyydissä autotieltä vilkkaalle kävelykadulle reippaasti ihmisten keskellä kiihdyttäen ja "kiilaa" fillarikundin kylmänviileästi auton ja seinän väliin? Ja poliisit vielä ohjastavat tämän kunnollisen veronmaksajan takaisin liikenteen sekaan markkoja takomaan...

Vaikea kuvitella, että oma ajokortti olisi taskussa pysynyt jos olisi kaasutellut kävelytielle ihmisten sekaan tarkoituksena vahingoittaa polkupyörällä kulkevaa litistämällä auton ja seinän väliin.
Jos riita lähti siitä, että taksi oli pyörätiellä ja kiilaaminen tapahtui poka kyydissä, niin sehän todistaa päivänselvästi, että taksilla oli täysi oikeus olla siinä pyörätiellä. Hän oli joko noutamassa tai jättämässä pokaa. Harvemmin nimittäin sellaista tapahtuu, että asiakas tulee taksiin ja pyytää sitten kuljettajaa pysäköimään pyörätielle mittarin raksuttaessa.
 
vierailija
No vielä hullumpi tuo taksikuski on.
Yhden peilin tähden valmis tappamaan ihmisen. Ei ole kaikki pääkopassa kunnossa.
Kyllä se edelleenkin menee niin, että jos autolla haluaa ihmisen hengiltä, niin silloin ei aja ja pysäköi sitä autoaan pyörän eteen toivossa, että pyöräilijä on riittävän kännissä ajaakseen päin. Tässä tilanteessahan ainut yliajaja oli pyöräilijä, joka mennä humautti taksin kylkeen.
 
vierailija
Jos riita lähti siitä, että taksi oli pyörätiellä ja kiilaaminen tapahtui poka kyydissä, niin sehän todistaa päivänselvästi, että taksilla oli täysi oikeus olla siinä pyörätiellä. Hän oli joko noutamassa tai jättämässä pokaa. Harvemmin nimittäin sellaista tapahtuu, että asiakas tulee taksiin ja pyytää sitten kuljettajaa pysäköimään pyörätielle mittarin raksuttaessa.
Miten autolla voi olla oikeus olla pyörätiellä?
 

Yhteistyössä