*****Viikko 20 piinailijat*****

Pakko tulla kommentoimaan, että apteekin omaan ei tule testiajan sisällä kyllä mitään viivaa jos ei ole raskaana. Olen sillä testannut aika monta negaa ja kaksi plussaa. :D Kovasti odottelen uusia tuonne tammikuisiin joten eikun plussatuulia!!!! :wave:
 
Hilma71pikana
Onnea Emppu78 :flower: :flower: ...kyllä se viiva siitä vahvistuu, usko pois!

Oma napa; ei mitään erityistä... hieman makeanhimoa... ja mehän tiedämme mistä se johtuu :/ Perhanan täti, kun sais kyllä jättää meidät kaikki tällä viikolla RAUHAAN!!!

Lisää tytöt plussia, ja tietysti vahvistuneita viivoja ;)

:wave:
 
Hilma71vielä
:headwall: ...tyhmä pää!!

Nopille piti vastaamani, että omalta kohdaltani katson, että yritystä tulee kohta neljä vuotta täyteen... niihin vuosiin sisältyy myös yksi kohdun ulkopuolinen raskaus ja pari alkuraskauden keskenmenoa... eli haluan sanoa siis, että näin ajateltuna sinulla olisi yk7, mutta jokainen tietysti ajattelee omalla tavallaan.

Ja raparperitaivas; joko tuntuu oireita??? (suuntaan tai toiseen)

Nyt uudelleen kaikille :wave:
 
Pikkulintu ja Emppu: onnittelut haamuista! :D Eiköhän ne siitä vielä vahvistu!!!! ;)

Tänään tuli postissa testit (tilasin oikein kaksin kappalein herkkiä testejä). Vähänkö on tehnyt mieli tänään kokeilla! :LOL: No aina kun on iskenyt sellainen kiinnostus noita testejä kohtaan, olen pikaisesti kipittänyt vessaan, niin että ei ole sitä testattavaa :xmas: Jos nyt malttaisi vielä pari päivää... kun ei ole oikeastaan niin mitään oireitakaan! Harmittaisi kuitenkin se rahan haaskuu sitten jälestä päin!

Mitäs kaikille kuuluu? Kertokaa nyt joku edes niitä oireita! :D :wave:
 
Pitääkin vielä palata noihin aiempiin viesteihin.
Säästöpossu: Mun mielestä voit ostaa äitiysvaatteita vaikka et olisikaan raskaana - voihan niitäkin ostaa "varastoon". Mikä kauppa siellä on niin kiva? Onko kallis? Ja minkälaisia vaatteita siellä sitten on? *minäkö tykkäisin shoppailla * :whistle:

 
:flower: Varovainen kiitos onnitteluista! Kun vaan nyt pysyisi matkassa, on "pieni" pelko pepussa..

Muut yhtä pöhköt vaan mukaan lyömään päätä seinään ja testi kehiin! Ei pitäis varmaan yllyttää, mutta haluatte kuitenkin.. :D

Noppi, itse laskisin kanssa tuon koko ajan mukaan eli yk 7. Mutta jokainen varmaan tyylillään.


Oireitako joku halusi.. aika hiljaista on.. lämmöt koholla, rintoja aristaa sivuilta (ja ne on myös mukavasti turvonneet) ja repäisykipuja toisinaan. Mutta: näitä samoja on löytynyt useasta kierrosta ilman raskautumista. Ota nyt sitten naisen kropasta selvää! Ainoa mikä ahdistaa nyt on tämä hillitön flunssa, eikä lääkkeitä saa napsia.. Jospa se parissa päivässä alkais helpottamaan.


Plussatuulia! :heart:
 
Hilima( :D ) : ei ole mitään sellaisia oireita mitä ei olisi ollut aiemminkin. Tänään huomasin että rinnat on ehkä hiukan arat mutta ei mitenkään ihmeellisesti. Oikeastaan ei tunnu juuri miltään. Alavatsassa on kaikkia niitä samoja kiristyksiä ja vihlontoja kuin aiemmissakin kierroissa. Pitää vaan kattoa mitä tuleman pitää. Mites siellä?
 
Kuten joku jo sanoikin; kyllä tämä naisen kroppa on niiiin omituinen... ei kai sitä opi tuntemaan koskaan ;)

Oma napa siis; päivällä tuntuu aina toiveikkaalta, mutta kyllä se tuttu juilinta alamahassa alkaa joka ilta (niinkuin tapana on), tissit ei enää arat (koskapa siis odottelen tätiä ylihuomenna, ja kuten aikaisemmin kerroin, tuttu makeanhimo on vallannut mieleni. Eli valitettavasti täytyy todeta, että oireet viittaavat nyt vahvasti tätiin (tuo perskuleen katala...) Nyyh!
 
stoppis pikaisesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 17:37 säästöpossu kirjoitti:
tein testin :whistle: :ashamed: ja negatiivinen oli :/
pitäisi kyllä näkyä jo jos oon raskaana nii kai menkat alkaa ihan kohta :(
Älähän nyt vielä heitä kirvestä kaivoon! Eihän sulla menkatkaan pitäisi tulla vasta kun ylihuomenna, jos oikein tulkitsen tuota listausta? Joten ihan hyvin voi olla, että ei vaan näy vielä! :hug: Varsinkin jos ei ole herkkä testi, niin monilla voi olla kuukautiset jopa viikon myöhässä ennen kuin se plussa tulee! Häntä pystyyn vaan ja odotellaan!

 
Moi!

:hug: pudonneille ja :flower: plussanneille ja peukkuja myös haamuilijoille!

Tänne kuuluu vain oireetonta oloa. Ei tunnu mitään. Ei jomotuksia eikä mitään. Enpä tiedä sanoa tuosta kierrosta nyt varmaksi, että missä mennään. Onhan tää vasta ensimmäinen kierto niiden menkkojen jälkeen, jotka taas tuli ekana keskenmenon jälkeen. Saattaa olla kroppa vielä hieman sekaisin. Oviksesta on kuitenkin aina ollut se 14 päivää tasan kuukautisten alkuun ja kyllä mä nyt ainakin luulen, että se oli 29.4-1.5.

Ajattelin testailla huomenna aamulla...

Mites teillä perjantai? Onko töitä vai vapaata? Mä meen puoli seitsemään... Mut sit on taas viikonloppu edessä! B)
 
:wave: Hei kaikille! Olipas tämä pino taas tippunut :( Eikös nyt pitäisi viestiä pukata kun on meidän viikko!?

Tänne kuuluu sellaista, että taidan testit säästää - tuntuu varsin tätimäiseltä tänä aamuna, joten se voipi putkahtaa tänään just tuon lyhimmän kierron mukaisesti :/ Äsken vessassa käydessä oli paperissa myös jotain haaleanvaaleanpunaista, joten eiköhän se ole nyt tämän kierron lopun alkua. Mutta en suostu tiputettavaksi ennen kuin vuotaa!!! :D

Onko uusia testailijoita ollut? Plussa-onnea kaikille! :)
 
Aurinkoista torstaita!

Kyllä mä nyt luovutan. Testi oli puhdas nega.
Tää kierto nyt vaan venähtää. Uskon että testi jotain näyttäisi, jos olisi näytettävää. Minut saa siis pudottaa. Siirryn seuraavaan pinoon kuitenkin vasta, kun alkais nyt vaan eka ne menkat...blääh. Nyt jos alkas, ni olis LA aika lähellä mun omaa synttäriä! Ei ole olemassa parempaa lahjaa!
 
Olin laskenut väärin :headwall: eli mun kierto on vain 26 päivää, en ymmärrä mistä olin saanut sen 27 :headwall: eilen oli sit kp26/26 ja tänään on kp27/26 eli menkat pitäisi tänään alkaa, tai olisi pitänyt alkaa.

Noppi: teitkö testin jo? b :) d
 
Pahoittelut negasta.. :hug:

Itselläni on edelleen lämpöä.. se nousi maanantai-iltana ja pysynyt siinä 37 asteessa.. no, sitä edelsi useana aamuna ollut kurkkukipu, joten se johtuu todennäköisesti vain flunssasta.. ajattelin tänään käydä ulkona, koska lepäämällä se ei liiku mihinkään suuntaa.. toivon, että jos se nousisi kunnolla ja lähtisi sitten nopeammin pois.. muuten tässä odottelen tädin tuloa, pääsis tilaamaan sitten niitä ovulaatiotestejä.. edelleen minulla on se periaate, että menkkojen pitää olla sen viikon myöhässä ennenkuin alan ostamaan raskaustestiä, joten katsotaan nyt miten käy.. :)
 
Torstaita kaikille! Onpa outo olo kun ei tulekaan Kotikatua...no onneksi tulee edes Teho-osasto. Vai tuleeko? Pitääkin tarkistaa :D

Tähän napaan ei kuulu mitään kummaa. Aamulla otin viimesen Teron ja nyt sit odotellaan niitä menkkoja. Mitään outoja juttuja ei minusta ole ollut. Tai no eilen ja tänään olen huomannut sellaista että on ikäänkuin kylmä ja kuuma yhtäaikaa. Eli pienestä liikkeestä tulee hiki ja sit aivan hetkessä saattaa tulla vilunväreet ja hetken päästä ei taas ole mitään. Mutta voin kyllä olla tulossa kipeäksikin :D Alavatsassa on ihan samoja tuntemuksia kuin muissakin kierroissa on ollut joten siitäpä ei mitään mainittavaa voi sanoa. Ettäpä näin täällä.
 
voi harmi, täällä on monella ollu vaan ikävämpiä uutisia. saatte kaikki negan testanneet ja tädin riivaamat sympatiat. been there, done that.

tää taitaa olla eka kerta meiän puolenvuoden yrittämisen aikana kun oon liki varma että ei olla onnistuttu. on niiiiiiiin menkkaolo ettei tosikaan. ollu jo oviksesta lähtien, mikä kyllä on outoa????? tää on tosi masentavaa kun yrittämiseen menee näin kauan, tuntuu et koko elämä junnaa vaan paikoillaan, ei uskalla alottaa mitään uutta ja juhlimisetkin on jääny, kun aina vaan miettii et jos nyt ois onnistuttukin. hain tossa just uutta työpaikkaa, mut vaik mut valittaiskin en varmaan uskaltas ottaa vastaan, mun tuurilla sit kuitenkin heti tärppäis....

mitens te muut??? pystyttekö pitämään yrityksen sivussa ja tekeen suunnitelmat ilman ainasta miettimistä.

hitto tarkkailen itteeni koko ajan tulis nyt ees joitais raskaus oireita, niin vois viel jännäillä ja sais toivoo....

peli menetetty tässä kierrossako????????????
 
TORSTAI 17.5.2007


Ensimmäistä kuumeilevat
Pikkulintu77...................kp 27/27..........................yk2
Hysteerinen...................kp 29/30-33....................yk5
Peppi1981.....................kp 30/28-30....................yk22
Kellukka.......................kp 31/32-33....................yk7
Emppu78......................kp 33/30-35....................yk11


Toista toivovat
Hilma71.........................kp 24/24-26....................yk yli 3 v
Raparperitaivas..............kp 24/25-27....................yk15
Meimei...........................kp 26/28........................yk5
Säästöpossu...................kp 27/26........................yk 1
Noppi.............................kp 30/30........................yk?

Kolmas toiveissa
Stoppis..........................kp 27/26-28(-42).............yk1½


Haamuilijat bd:


Plussanneet :heart:

Miisu


Tippuneet :hug:

C81
Tipsu84
Mantelinkukka
Jemina-81
Babygirl
Taika-79
Helmi
 
stoppis harmailee
Helmi ja Noppi :hug: - pahoittelut negoista :( Kierto ei kuitenkaan ole päätöksessään ennen kuin täti tulee, joten jaksakaa vaan vielä!

Tänne ei täti vielä tullutkaan vaikka aamulla oli vaikka minkälainen olo! :eek: Nyt en oikein tiedä pitäisikö tuhlata aamusella testi :p Toisaalta fiksumpaa olisi testata vasta lauantaina tai mieluummin sunnuntaina...

Hitsi miten oon syönyt tässä viime päivinä ihan vähän väliä! Kyllä jos tahti jatkuu, niin eiköhän tuota kiloja kerry ilman massun kasvatustakin :LOL: Niin ja ihan vaan tämmöstä ruokaa ja leipää -linjalla, ei tee yhtään mieli makeaa.

Kertokaas muutkin mitä kuuluu :wave:
 

Yhteistyössä