~ Viikko 42 - the Plussaviikko ~

~ Viikko 42 - the Plussaviikko ~



PERJANTAI 3.10.

Jännääjät:


Bianca72 ...........Kp 12/25-???....Yk ?........kuudes haaveissa
Tuittunen...........kp 14/28-32...................kolmas haaveissa
Jennyli................kp 15/32........yk 3..........kolmas rakas haaveissa
Murmelin............kp 16/28-38..yk11.........esikoinen haaveissa
Hensku00...........kp 16/28........yk 3..........esikoinen haaveissa
Sinderella...........kp 17/28........yk 4..........Operaatio Viitonen
Rakkaimpani.......kp 18/25-30...yk4...........kolmas haaveissa
Selis...................kp 18/30-32....yk 6.........toinen haaveissa
Henuliini.............kp 20/29-34....yk 3.........esikoinen haaveissa
Ssihinä...............kp 21/28-34...yk 1..........esikoinen haaveissa
MAM2.................kp 21/30-33...yk 12........pikkukakkonen haaveissa
Päärynärouva....kp 22/27-35...yk 4..........kolmas haaveissa
Noppispoppis.....kp 25/25-35...yk 6..........pikkukakkonen haaveissa
Minky..................kp 27/35-?.....yk2...........pikkukakkonen haaveissa




Testipäivät:


13.10
14.10 Noppispoppis, Sinderella
15.10 Hensku00
16.10 Päärynärouva, Murmelin
17.10 Minky
18.10 Henuliini, Selis
19.10 Tuittunen
20.10 Jennyli

Haamuilevat:


















[/quote]

 
Mulla ovistikut on toimineet sillai että alkuun tulee haamuja, jotka vahvistuu, sitte yks päivä tulee vahva viiva, joka sitte taas heikkenee. Biancalla varmaan käy samanlai.

Mikähän tuo Jennylin tuhruilu ny on??? Vieläkö jatkuu?

Terkkuja sitte vaan kaikille. Viikon päästä on jo sitte melkein meiän viikko.
 
Juupajuu |O Tuhruttaa siis edelleen :headwall: Yrittelen tässä kohta soitella polille ja kysyä saisko siihen lääkäriin yhteyttä!
Lisäks tein aamulla digitaalisen ovistestin ja se näytti plussaa!! Vaikka lääkärihän sanoi että ovis tapahtuisi vasta su-ma! Ilmeisesti follin koosta päätteli näin?! Mulla tuntuu näyttävän noi testit mitä sattuu kun silloin kp 10 oli kans plussa! |O Ja nämä ovat vielä kalliita testejä,37e 7kpl :kieh:
Googletin tietoa polyypista ja myös se saattaa aiheuttaa lapsettomuutta ja toimia ns. kierukkana. Vielähän en saanut 100% vastausta että polyyppi sielä olis mutta niin epäili! Joten pikkusen on nyt epätoivoinen tilanne :ashamed:
Mietin josko lopettais nää vauvailut ja siirtyis tjot-linjalle niin kauaksi aikaa että saapi kierrot ja polyypit kuntoon!

Nyt takas töihin :wave:
 
Perjantaita kaikille!! Jennylille :hug: jospa se tuhruttelu olis vaanoviksesta johtuvaa.. polyypithan voi kans aiheuttaa tuhruttelua ja vuotoja, eikä siis välttämättä oo este raskautumiselle.

Mä en oo koskaan viä ovistikkuihin pissiny... mun gyne kans sano niistä, että ainakin jotku merkit saattaa näyttää sitä sun tätä, eikä ollenkaan oo kaikilla niin luotettavia, tiedä sitä sitten..

).( Täällä on maha ollu eilispäivän ja tänään kipee ajoittain mmolemmilta puolin... toivottavasti se ovis kuitenkin oli jo sillo ti-ke ninku luulin... mitälie tää kipuilu nytte on. Yritin eilen ettiä kuumemittaria, jos olis aamulämpöjä hiukka seuraillu,että oliko se sittenkään viä ovis.. mutta en mä löytäny mistään sitä mittaria.. plaah..

Naamaan pukkaa ihan mielettömiä turbofinnejä, kääk... ja jotenki tullu tänää sellanen fiilis,että ei se nytkään tärppää.. mikälie syysmasis pukkaa päälle, kai nää samperin finnitkin masentaa...

On tää pitkää tää odottavan aika.. jospa sitä nyt koittais piristyä, onhan sitä nyt kuitenkin pari vapaapäivää edessä!

Hauskaa viikonloppua kaikille!!! ++++++++++++ :whistle:
 
Täällä kans tuntuu taas olevan oireita joka lähtöön, vaikka ei kai niitä nyt vielä voi ees olla. Väsyttää koko ajan ja on nälkä samoten, vaikka koko ajan jotai syöki. Sitte on vihlonu edelleen mahaa molemmin puolin jo useemman päivän. Luulis kai sen ovikseni jo olleen. Vv:tä kuitenki tullee kans ja on koko ajan iha kostee olo. En tiiä mitä tämäki sitte taas on. Liikaa toivomista vissiin nii sitte taas ilmaantuu kaikenlaista. :/ Mukavaa viikonloppua kaikille munki puolesta!
 
Mulla tosi hyvät fiilikset :) . Saattoi olla se ovis vasta tänään kun oli sellasia nippailuja että |O . Tärppää tai ei niin mua nyt saa mikään masentumaan, tosin kattellaan sit parin viikon päästä....
 
~ Viikko 42 - the Plussaviikko ~[/i]



LAUANTAI 4.10.

Jännääjät:


Bianca72 ...........Kp 13/25-???....Yk ?........kuudes haaveissa
Tuittunen...........kp 15/28-32...................kolmas haaveissa
Jennyli................kp 16/32........yk 3..........kolmas rakas haaveissa
Murmelin............kp 17/28-38..yk11.........esikoinen haaveissa
Hensku00...........kp 17/28........yk 3..........esikoinen haaveissa
Sinderella...........kp 18/28........yk 4..........Operaatio Viitonen
Rakkaimpani.......kp 19/25-30...yk4...........kolmas haaveissa
Selis...................kp 21/30-32....yk 6.........toinen haaveissa
Henuliini.............kp 21/29-34....yk 3.........esikoinen haaveissa
Ssihinä...............kp 22/28-34...yk 1..........esikoinen haaveissa
MAM2.................kp 22/30-33...yk 12........pikkukakkonen haaveissa
Päärynärouva....kp 23/27-35...yk 4..........kolmas haaveissa
Noppispoppis.....kp 26/25-35...yk 6..........pikkukakkonen haaveissa
Minky..................kp 28/35-?.....yk2...........pikkukakkonen haaveissa




Testipäivät:


13.10
14.10 Noppispoppis, Sinderella
15.10 Hensku00
16.10 Päärynärouva, Murmelin
17.10 Minky
18.10 Henuliini, Selis
19.10 Tuittunen
20.10 Jennyli

Haamuilevat:


















[/quote]

[/quote]

 
Huomenta :wave:
Töihin tässä valmistautumassa |O
Ilta vierähti kirpputoritavaroita vieden ja leffa siinä isännän kans vielä katsottiin! Hää jopa oli hyvällä tuulella illalla ;)
Tänään vois sitten varovaisesti lämmitellä hempeilyajatukseen :heart:

Ymmärtääkö kukaan noista follikkelihommista?! :attn: Mulla siis to 14mm ja lääkäri sanoi oviksen olevan maanantaina...eilen kuitenkin ovistesti plus ja tänään nega |O Onko tuo 14mm liian pieni irrotakseen (tai olishan se jo kasvanu lisää )?!
Toi clearbluen testihän on gynejen ehdoton suosikki ja tolleen pelleilee nyt mun kanssani :kieh:
Mutta jos kaikki menis niin ihanasti kun MÄ haluaisin niin tänään ja ma peittoja heilutettais MUTTA mun ei kannata todellakaan rakentaa pilvilinnoja!! :ashamed:

).( Aamulla tuhrua hyvin minimaalisesti! Jomotusta kohdunseudulla,munasarjanippauksia ei oikeestaan oo. Kn tosi auki :whistle: Limoja ei tuhrun seasta oikein huomaa mutta eilen olin huomaavinani ainakin jotain venyvyyttä! :x

Mukavaa viikonloppua kaikille :hug:
 
huomenta!

pakko tulla sanomaa teille et ei teil kaikilla helppoa ole, kun joutuu käymään usein lääkärissä ja syömään jotain lääkitystä tai sit et on vaikeaa löytää aikaa pupuiluun eli
isoooot :hug: sitä tarvitseville. itsellä tuntuu olevan niin helppoa kun ei ole muita ongelmia kuin et en ole vielä raskautunut. täytyy olla vaan tyytyväinen oman vauvaprojektin "helppuoteen".

täällä olis oireina alavatsalla menkkamaisia kipuja, etovaa oloa aamuisin, rinnat hieman arat ja kova nälkä välillä. ja ehkä tän kamalan flunssan vois laskea oireeksi :kieh: (en mä epätoivoinen ole oireiden suhteen)!!!!

katsotaan nyt merkkaako noi oireet vaan menkkoja vai!!

mut kovasti tsemppiä kaikille ja paaaljoon ´++++++++++++++ tuulta!!
 
Bianca72
Eilen meni taas mettään seks yritys, en tiiä mikä nyt mättää...Mä oon ihan väsy+pinna kireellä :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( . Nyt on ovis kipuja, mutta ei oikein limoja, joten onko jo myöhäistä?????Eilen siis haamu.
 
Just täällä valitin et ei mitään oireita mut nyt on eilis illasta asti ollu tissit niin kipeet et sattuu kun käy suihkussa :eek: ja tuntuu tosi raskailta :whistle: me päätettiin tän kierron alussa miehen kans kun molemmat tosiaan halutaan sitä vauvaa tosi kovaa että vaikka oltais kuinka kiukkusia ja väsyneitä niin silti harrastetaan seksiä joka toinen päivä vähintään :xmas: ja ainakin tähän asti niin ollaan tehtykin :D ++++++++++++++++tuulia kaikille!!! :heart:
 
Täällä sitä vaan on koko aamupäivä pyöritty taas palstoilla.. ihan hullua tällanen, sitä vaan niin innolla lukee kaikkien kokemuksia ja tuntemuksia ja kuvittelee ittelleenkin vaikka mitä.. :LOL:
Mulla eilisillasta asti aivan sairaan kipeet nännit.. ja mahaa ajoittain kouristelee oudosti.. lueskelin jotain clomi-ketjuja, ja niissä oli tosi monella just samanlaisia oireita, ihan selviä raskausoireitakin monella tullut, ihan vaan clomien sivuvaikutuksena, eikä sitten kuitenkaan oo tärpänny... eli pakko vaan koittaa aatella niin, että nää nyt kaikki saattaa kuulua ihan niihin sivuvaikutuksiin.. tosi ärsyttäväää...

voikohan tällasenn itsensätutkiskeluun oikein pimahtaa pää... :kieh: tarttis saada jotain muuta ajateltavaa...

On se kyllä aika masentavaa, kun on yli 13vuotta syöny e-pillereitä, ja sitten kun vihdoin ne uskaltaa lopettaa, niin jopa pelkää tulevansa heti ekasta kerrasta raskaaks.. ja sitte yli vuoden päästä taas pelkää ettei koskaan tulekaan raskaaks.. ja taas uusia hormoooneita kehiin siihen avuks.. on tää hullua tää naisen elämä.

Ihanaa sulla noppispoppis kun sun mies on noin mukana ja haluaa seksiä noin usein, sillaihan se paras oliskin, joka toinen päivä vaan puuhailua ja kaikki testit ja itsetutkiskelut roskikseen... eihän sitä
[/b] Bianca koskaan voi tietää onko liian myöhäistä, tuskimpa , tänään vaan kaikki peliin!!

Lauantainjatkoja kaikille

:wave: :wave:
 
Työpäivä alkaa olla pulkassa :wave:
Tästä sitten kotiin ruuan laittoon ja valmistautumaan saunaan! Mua väsyttää nyt kanssa ihan hirmusti ja päätäkin hieman juilii |O
Tuhruttaa edelleen :ashamed: Mutta vasemmalla on myös kipuja!!
Niinkuin murmelin tuossa pohti niin kyllä tää jatkuva itsensä tutkiskelu saa pään sekaisin ja mä oon ainakin huomannu vähän käyväni ylikierroksilla :/
Voi miten ihanaa olisikin kun meilläkin sujuis toi jokatoinenpvä seksiä...silloin sais heitellä kaikki testit ja stressin roskiin ja mieli olis paljon levollisempi!
Musta jopa tuntuis tällähetkellä hoidot/inssi paremmalta vaihtoehdolta kuin nykytilanne :$ Silloin sais ainakin vauvansiemenet oikeeseen aikaan perille! ;)
Oon jopa jo funtsannu että olisiko tuo mahdollista ilman lainanottoa! Josko vuoden alusta lähtis sille tielle?!
Silloin olisi jo kierto ja polyyppi (?) toivottavasti hoidettu kuntoon!!

Isot plussapuhurit lähtee täältäpäin ja toivottavasti tavoittaa teidät kaikki+++++++++++++ :heart:
 
~ Viikko 42 - the Plussaviikko ~[/i]



SUNNUNTAI 5.10.

Jännääjät:


Bianca72 ...........Kp 14/25-???....Yk ?........kuudes haaveissa
Tuittunen...........kp 16/28-32...................kolmas haaveissa
Jennyli................kp 17/32........yk 3..........kolmas rakas haaveissa
Murmelin............kp 18/28-38..yk11.........esikoinen haaveissa
Hensku00...........kp 18/28........yk 3..........esikoinen haaveissa
Sinderella...........kp 19/28........yk 4..........Operaatio Viitonen
Rakkaimpani.......kp 20/25-30...yk4...........kolmas haaveissa
Selis...................kp 22/30-32....yk 6.........toinen haaveissa
Henuliini.............kp 22/29-34....yk 3.........esikoinen haaveissa
Ssihinä...............kp 23/28-34...yk 1..........esikoinen haaveissa
MAM2.................kp 23/30-33...yk 12........pikkukakkonen haaveissa
Päärynärouva....kp 24/27-35...yk 4..........kolmas haaveissa
Noppispoppis.....kp 27/25-35...yk 6..........pikkukakkonen haaveissa
Minky..................kp 29/35-?.....yk2...........pikkukakkonen haaveissa




Testipäivät:


13.10
14.10 Noppispoppis, Sinderella
15.10 Hensku00
16.10 Päärynärouva, Murmelin
17.10 Minky
18.10 Henuliini, Selis
19.10 Tuittunen
20.10 Jennyli

Haamuilevat:















 
Heissan!

Tsemppiä nyt tähän jännäilyyn joka Naiselle :hug: +++++++++ :whistle:

Täällä ihana viikonloppu, oltu ihan vaan perheen kesken :heart: . Joka ilta jaksettu hempeilläkin;) Koiruli vaan kipeänä..tärisee omalla paikallaan, käy pikaiseen ulkona usein, ei syö, eikä juo mitään :( toivottavasti se nyt siitä vielä toipuis... :'(
 
Bianca72
Mä koitan testata tuossa 16.10, kun silloin heinäkuussa testasin kans 16päivä...Jotenkin mielessä se päivä välillä, joten oireiden ollessa, niin testaan 16p., joten lisätkää minut siihen.
 
Me ollaan ainakin pupuiltu nyt paljon, sen puolesta toiveet ois korkeella. Jos meillekin se tärppi nyt tulis niin olis hienoa joulun kertoo sukukulaisille tulevasta perheenlisäyksestä. Esikoisen kohdalla ei todellakaan niillä viikoilla nähnyt raskautta.
 
hei kaikille! mä otan testipäiväks kans 16.... sitä ennen en testaa, kuukautisten pitäisi alkaa 10-15pvä..ja varmaan alkaakin, tuntemuksia ei o, kk maista vatsanippailua, ja valkovuotoa, siinä se, ne voi merkata mitä vain... pupuiltu kyllä ollaan jokapvä. yhen kerran ei jaksettu,, mutta nyt poistun elokuvaa katsomaan, heippa :wave:
 

Yhteistyössä