~~VIIKKO 50~~

MAANANTAI 1.12




Swiss...............kp18/26 ........yk1.....kolmas haaveissa
Selis.................kp19/30.........yk8.....toinen toiveissa
Niinuska05........kp20/28.........yk1.....toinen toiveissa
minime..............kp21/30........yk9.....toinen toiveissa
vauvakuume......kp21/29........Yk3....esikoinen toiveissa Fi0na.................kp22/28-34....yk?.....toinen haaveissa
Nennu08...........kp24/34-40....yk4....toinen haaveissa
ssihinä..............kp24/30..........yk1...kolmas toiveissa



HAAMUILIJAT







PLUSSANNEET







UUTEEN KIERTOON



Merkku


TESTIPÄIVÄT


MA 8.12: ssihinä
TI 9.12:
KE 10.12: minime
TO 11.12: Swiss
PE 12.12: vauvakuume, Niinuska05
LA 13.12:Selis
SU 14.12: Nennu08
 
Moi moi,
saakos joukkoonne liittyä?

Olen uusiokuumeilija, siis kuumeilin täällä viikkopinoissa esikoistani (nyt noin vuosikas) piiiitkät ajat. Nimimerkki salasanoineen unohtui, ja saa ollakin jo historiaa. Nyt siis olisi kakkonen luvassa tulla, kun kiertokin on palautunut raskauden ja imetyksen jäljiltä. Ehkäisyttä ollaan menty, ja jännättävää olisi tuonne viikon 50 loppuun tullako vaiko eikö tulla taas uusi kierto.. Ovulaation hoksasin muka itse, mutta tänään taas nipistelee niin että saatoinpa olla viittä päivää liian aikaisessakin tuntemuksineni! Toivottavasti en, luteaalivaihe jää muuten liian lyhyeksi :/ .

Siis: Dublon, kp 17/28, yk 5, toinen haaveissa.

Luin nyt tämän pinon läpi, ja jo siellä oli uutisia molempiin suuntiin. Nimimerkit eivät (vielä ) jääneet mieleen, mutta halaus :hug: kaikille sitä tarvitseville, ja tsemppiä ihan jokaiselle jatkon suhteen!
 
Tervetuloa joukkoon Dublon!! :)
Tulis nyt se ens viikko jo et pääsis testaamaan tai alottamaan uutta kiertoa.. :/
Jännittää niin pirusti vaikka yrittää ajatella niin että kyllä tähän saattaa useampikin kk mennä..
Ainakin hormonit on ihan sekaisin, tulin kotiin kaupasta ja kämppä oli kuin pommin jäljiltä ja mähän suutuin siitäkin :D
Vaikka yhtäpaljon munkin vika toi sekasuus :D Oltiin tytön kanssa käymässä kaverin luona, siellä oli 8 vk ikäinen poikavauva :heart:
Kaveri heti arvasi että vauvakuumetta täällä päin kun kanniskelin poikaa ympäri asuntoa ja hellyyttelin ja halusin vaihtaa vaipat ja kaikki :LOL:
Oli se niin ihana vauveli... :heart:
Hyvää viikkoa kaikille :flower:
 
Moi vaan Dublon :wave: ja tervetuloa joukkoon!!

Olen täysin samaa mieltä kuin Níinuska05, että vois ihan hyvin olla ensi viikko :D En jaksais millään odottaa ja mieskin ottaa :kieh: niin paljon päähän. Ei taas mieti mitä sanoo, kun huomaamatta töksäyttää ikäviäkin asioita :(
Kun tällä hetkellä vielä on surua niin ei kyllä kaipaa yhtään mitään tyhmää kiukuttelua :x

Tää viikko menee kyllä varmaan nopeasti, kun on viikonloppuna hautajaiset :'( Toisaaltahan se on hyvä asia. Sunnuntaina olis jo kierron 28 päivä ja viime kierto oli sen pituinen :p
Saas nähdä miten käy?
Vaikee sanoa, kun viimeksikin oli muka niin oireita :LOL: :LOL: ! Että siihen en enää luota!

Fi0na
 
TIISTAI 2.12




Dublon.............kp18/28.........yk5.....toinen toiveissa
Swiss...............kp19/26 ........yk1.....kolmas haaveissa
Selis.................kp20/30.........yk8.....toinen toiveissa
Niinuska05........kp21/28.........yk1.....toinen toiveissa
minime..............kp22/30........yk9.....toinen toiveissa
vauvakuume......kp22/29........Yk3....esikoinen toiveissa Fi0na.................kp23/28-34....yk?.....toinen haaveissa
Nennu08...........kp25/34-40....yk4......toinen haaveissa
ssihinä..............kp25/30..........yk1...kolmas toiveissa



HAAMUILIJAT







PLUSSANNEET







UUTEEN KIERTOON



Merkku


TESTIPÄIVÄT


MA 8.12: ssihinä
TI 9.12:
KE 10.12: minime
TO 11.12: Swiss
PE 12.12: vauvakuume, Niinuska05
LA 13.12:Selis
SU 14.12: Nennu08
 
Kuuluuko mitään uutta ssihinä :D ? Katsoin just listaa ja huomasin, että sä oot ilmeisesti testannu eilen?

Mitäs minime onko jotain oireita yms? Sullahan on testipäivä huomenna :D Mä en varmaan kestäis odottaa niin kauan :kieh:

Fi0na
 
Alkuperäinen kirjoittaja Fi0na:
Kuuluuko mitään uutta ssihinä :D ? Katsoin just listaa ja huomasin, että sä oot ilmeisesti testannu eilen?

Mitäs minime onko jotain oireita yms? Sullahan on testipäivä huomenna :D Mä en varmaan kestäis odottaa niin kauan :kieh:

Fi0na
Mulla on testipäivä ens viikon ke :D
 
Tulin puhaltelemaan plussatulia! Jännät paikat alkaa olla teillä edessä. Toivotaan oikein monta tärppiä!!

typyli rv7+1

PS. Selis, voisko tuo tiputtelu olla ovulaatiosta tai kiinnittymisestä johtuvaa.. ? Pidän peukut pystyssä!
 
Heipä hei, tuolta pikkukakkosta toivovista tulin tännekin nyt kun viikon kuluttua ajattelin testailla ja tuntuu että aika matelee... Eli ti 9.12. testailen (se näyttääkin olevan ikäänkuin "vapaana" listassanne, hihii :) ), nyt on kp 21/28 ja yk 6. Toinen siis haaveissa, meillä on 1,5 -vuotias ihana tyttö. :heart:

Plussia +++++++++++
 
Tervetuloa dublon ja tikerbelle!! :wave:

Selis: Ei kai sulla vielä menkat ala?? :eek: Mullakin on ollu välillä ihme tuhruilua tässä kierrossa.. Ennen ei oo kyllä koskaan ollu kesken kierron. Voisko tää meinata meille jotain positiivista?? ;)

Lämmöt on taas 36,8.. Mutta eipä noihin mun lämpöihin ole oikein luottamista, muuten kun että sitten kun ne on tuota luokkaa niin tietää oviksen tapahtuneen..? Oliko se nyt to vai pe lämmöt oli 35,9 eli selvä ero.
 
Alkuperäinen kirjoittaja typyli:
PS. Selis, voisko tuo tiputtelu olla ovulaatiosta tai kiinnittymisestä johtuvaa.. ? Pidän peukut pystyssä!
Toivottavasti ois jompaan kumpaan viittaavaa. Laitoin eilen kupinki yök kun luulin että vuodan enempikin, mutta ei ollut kun punaista limaa reunalla. Mä en kestä jos tääkin kierto menee taas ohi |O .
Kiitos kannustuksesta! Onko alkuraskaus menny hyvin vai ootko voinut pahoin?


Tinkerbelle tervetuloa jännäilemään!
 
KESKIVIIKKO 3.12




Dublon.............kp19/28.........yk5.....toinen toiveissa
Swiss...............kp20/26 ........yk1.....kolmas haaveissa
Selis.................kp21/30.........yk8.....toinen toiveissa
Niinuska05........kp22/27.........yk1.....toinen toiveissa
Tinkerbelle.........kp22/28........yk6......toinen toiveissa
minime..............kp23/30........yk9.....toinen toiveissa
vauvakuume......kp23/29........Yk3....esikoinen toiveissa Fi0na.................kp24/28-34....yk?.....toinen haaveissa
Nennu08...........kp26/34-40....yk4......toinen haaveissa
ssihinä..............kp26/30..........yk1...kolmas toiveissa



HAAMUILIJAT







PLUSSANNEET







UUTEEN KIERTOON



Merkku


TESTIPÄIVÄT


MA 8.12: ssihinä
TI 9.12: Tinkerbelle
KE 10.12: minime, Niinuska05
TO 11.12: Swiss
PE 12.12: vauvakuume
LA 13.12:Selis
SU 14.12: Nennu08
 
Voi apua mitäköhän mä oon miettiny kun meen ihan jo viikoissa sekaisin :LOL: :LOL: Ei kyll oo ihme, kun on ollu hiukan sekaisin :D

Minime nuo lämmöthän kuulostaa lupaavalta =) JOs vaikka tärppi olis käyny tai oikeastaan sehän ON käyny :D

Selis pidän peukkuja bd, että tuo vuoto ei enteilis menkkoja!

Tinkerbelle :wave: tervetuloa! Sullahan on sitten samanikäinen tyttö kuin mulla :heart:

Fi0na
 
Kiitos tervetulotoivotteluista, ja teretulemast Tinkerbelle myös!

Minä mittailin lämpöjä silloin esikoista tehdessä, nyt en ole siihen lähtenyt.. Ehkäpä ensi viikon lopulla pitää joku aamu 'vahingossa' mitata, kun muistan kyllä mitä mittarin pitäisi näyttää JOS.

Mulla ei ehkä sittenkään ole tälle kierrolle vauvakuumetta, siis kuume on olemassa, mutta nyt se on aika tasainen. Kirjauduin tänne kun luulin kuumeilevani ihan höyrykorvaksi asti, mutta näkyy kuitenkin vielä järki päässä pysyvän. Ehkä se tilanne jo ensi viikolla muuttuu :D . Nyt ei ole edes mitään mukaraskausoireita, joita esikon aikaan podin joka kierrossa ja vähän joka välissä kiertoa :whistle: .

Toivottavasti nyt Selis ja minime teidän vuodot olisivat sitten vaikka sitä kiinnittymisvuotoa :wave: peukkuja pidän! Vaan nyt höyhensaarille, huomiseen!!
 
Mä tossa eilen löysin kalenterin mihin olin viimisen vuoden aikana pistänyt kierrot ylös, ja sen mukaan kyllä melkee joka kk olis ollu toi kp 27. Joten mulle voi varmaan vaihtaa 22/27 :)
Ja näin ollen testaan varmaan jo 10 pv.. En malta pitenpään :D
Ihme valkovuotoa tullu tänää ja eilen, sellasta "limasta" ja "sitkeetä" :D
Ei oo kyllä ennen tullu...

Eilen oltiin tuollla Turun päivystyksessä tytön kanssa 2,5 h, miljoona lasta siellä :S
Tytöllä jatkuu korvatulehdu.. Nyt sitte viidennet antibiootit melkeen putkeen. Tässä rupeen nyt metsästään TYKS:in numeroa netistä, lääkäri eilen käski soitella sinne päin ja hätyytellä niitä, että tarvii päästä sinne tuubitukseen HETI. Voi kuulemma tulla kuulonalentumista yms kun on liimakorvat molemmilla puolilla ja jatkuvasti tulehtuneet.. :'(
Nii ja nää on sit jo neidin neljännet tuubit.. Kitarisat kuulemma kasvaneet kahdessa vuodessa takas, joten nekin leikataan uusiks..
Nii ja oikee korva vuotaa verta... :/

Mutta kohta se ens viikko tulee ja jos saatais vaikka jotain positiivisia uutisia tähänkin perheeseen! :)
Ja huomenna menen koulun itsenäisyysjuhlaan, kun tuli kutsu, että saan stipendin *luokan paras oppilas* :D
Se kyllä motivoi taas kevättä ajatellen :)

Plussatuulia ja jännitystä kaikille!!! ++++++++++++
 
Fi0na on siis väärässä viikossa :D
No ei ihan väärässä minun suhteen. Olen selainen supertestailija...
Eilen oli järkyttävän paska päivä töissä ja vielä ennen kotiinlähtöä kävin vessassa ja verta tuli oikein kunnolla, eli vähätkin fiilikset meni. Ei kuitenkaan ollut mitenkään menkkainen olo, joten vähän epäilytti. Illalla kävin sitten tuuletusajelulla, eli autolla huristelin poppikoneet täysillä... ja kävin apteekissa. Tietty sitten hirveellä kiireellä kotiin testaamaan
No aluksi näytti tyhjää, mutta kun sitten pitkään katsoin ja seurasin niin haaleaa (hyvin haaleaa) plussaa näytti. Mieskin oli kyllä samaa mieltä....
Joten testattu on, hyvin herkkä haamu, huomenna katson uudelleen...
 
Voi toivotaan ssihinä, että vahvistuis :hug: Mutta mitä oli se vuoto? Onko aikasemmassa raskauksissa ollut samanlaista :eek:

Mulla on taas jomotellu mahaa sillai, että luulen ettei onnannu tässä kierrossa taaskaan :/
Mitään vuotoa ei oo, mutta mahan nippailu on yleensä merkannu menkkoja..
En kyllä jaksais millään odottaa sunnuntaille.. Tiedän ettei testin tekeminen tässä vaiheessa on järkevää :kieh:

Niinuska05 :hug: voimia koko perheelle. Ei oo kivaa tollanen kierre :/

Fi0na
 
no äsken testasin vielä clerbluella ja aika selkeä positiivinen.
Fi0na: Mulla on tokan lapsen jälkeen ollut pari kiertoa sellaisia tuhrukiertoja, eli koko väliajan, tulee pari tippaa päivittäin tai jotain ruskeaa, gynikselläkin kävin, mitään erityistä syytä ei löytänyt. Mitään hormooneita ei ole katsottu. Tässä kierrossa siis samoin ja tosiaan eilen työpaikan vessaaa kävin, niin pöntön vesi ihan veristä. Verihän kyllä värjää muutamastakin tipasta aika hyvin, mutta tiedä sitten mitä olit. SEn jälkeen ei kyllä sitten tipan tippaa ole tullut. toivotaan toivotaan
 
Ssihinä No mutta hyvä, että on tuttua. Kun muutenhan sais varmaan aika slaagin tossa tilanteessa :eek:
:flower: Onnittelut nyt kuitenkin ovat varmasti paikallaan =)

Itse painun pehkuihin ihmettelemään maailman menoa :D

Fi0na
 
ssihinä :flower: , Onnittelut! Ihanaa, eka plussa meidän pinoon!!!

Niinuska, kylläpä teitä on koeteltu korvatulehdusten kanssa. Jaksamista :hug: .

Täällä edelleen pientä vuotoa. Ei kyllä tuu kuppiin kuin aavistus limaista verensekaista vuotoa, ei menkkavuotoa.
 
TORSTAI 4.12




Dublon.............kp20/28.........yk5.....toinen toiveissa
Swiss...............kp21/26 ........yk1.....kolmas haaveissa
Selis.................kp22/30.........yk8.....toinen toiveissa
Niinuska05........kp23/27.........yk1.....toinen toiveissa
Tinkerbelle.........kp23/28........yk6......toinen toiveissa
minime..............kp24/30........yk9.....toinen toiveissa
vauvakuume......kp24/29........Yk3....esikoinen toiveissa Fi0na.................kp25/28-34....yk?.....toinen haaveissa
Nennu08...........kp27/34-40....yk4......toinen haaveissa




HAAMUILIJAT







PLUSSANNEET



ssihinä


UUTEEN KIERTOON



Merkku


TESTIPÄIVÄT


MA 8.12: ssihinä
TI 9.12: Tinkerbelle
KE 10.12: minime, Niinuska05
TO 11.12: Swiss
PE 12.12: vauvakuume
LA 13.12:Selis
SU 14.12: Nennu08
 

Yhteistyössä