~~VIIKKO 50~~

kannattaa tilata www.kotitesti.fi noita raskaustestejä. :)
Nopea toimitus ja halvat hinnat apteekkiin verrattuna. Ja tulee kotiin yleensä jo seuraavana arkipäivänä :)
Mä niiin toivon ettei täti tulis,ehkä toivoo liikaakin :/
 
Tilasin noita testejä vaikka pelkään ettei niille ole käyttöä tässä kierrossa ;)
Mutta eiköhän niille käyttöä löydy..

Koko ajan saan juosta vessassa katsomassa joko :kieh: Tässähän tulee ihan pöhköksi :headwall:

Olen tehnyt tytön kanssa pipareita ja tänään olis tarkotus koristella talo. Katsotaan kuinka käy :D

Fi0na
 
Minäkin täältä akivoidun... Tänään on 9 dpo, ja iltapäivällä alkoi tosi voimakkaat vihlaisut alavatsalla. Vähän niinkuin kuukautiskivut mutta ei aivan, nämä on olleet sellaisia viiltävämpiä ja enemmän tiettyyn kohtaan paikantuvia kuin menkkojen aikaan. Olin aivan varma että menkat alkaa justiinsa, mutta illalla lämmöt on olleet yli 37 eikä menkkoja vielä näy.

Ostin apteekista raskaustestin, toivo elää huomista ajatellen! Pidetään peukkuja toisillemme!! :heart:
 
Täällä yksi jännäilijä mukaan tälle viikolle. Viides olisi haaveissa ja yk 2. Nyt menossa kp 23/28 (30?) yleensä kierrot olleet säännölliset, viimeksi venähti tuon 30 päivää. Kai mä itse omalla raskaushaavehöyryílylläni sain sen venähtämään pari päivää pidemmäksi? :kieh:
Kuitenkin tässä kierrossa nyt ovis bongattu tikuilla ja peitot heiluneet hyvin :D

Joko olen luulosairastunut tai sitten on tärpännyt...?!
Tässä olis oireita:
Lämpöä 37,00-37,3 (norm 36,5), menkka jomotusta ollut monta päivää (oikeestaan joka päivä oviksen jälkeen), kylmä kohtauksia sekä lämpökohtauksia, iltaällötys ollut pe, su ja tänään (viimeksi pahoinvointi oli iltanärästys nyt samanmoinen), ihme hermorepaleita tulee mitättömistä asioita, kuiva suu->tekee mieli paljon vettä-> vessassa saa rampata yötäpäivää ja vihon viimeisenä tissioire, joka ei tule näihin läppänöihin ihan helpolla, yleensä vain jos on onnistanut.
mutta mutta...nyt vasta kp 23/28 (30?) ovis bongattu kp15-16, joten vähän ihmetyttää että oireet olis näin ajoissa?

Niin ja testi tilattu, tulee varmaan huomenna? Herkkä testi pitäisi olla.Testaan tällä viikolla, päivää en osaa vielä sanoa mutta loppuviikosta olisi tarkoitus :)
Myönnän olevani testien suurkuluttaja, joten voi olla etten malta odottaa ihan loppuviikkoon.. :D
 
TIISTAI 9.12




Chira...............kp23/28..........yk2....toiveissa viides
Dublon.............kp24/28.........yk5.....toinen toiveissa
Swiss...............kp25/26 ........yk1.....kolmas haaveissa
Niinuska05........kp27/27.........yk1.....toinen toiveissa
Tinkerbelle.........kp27/28........yk6......toinen toiveissa
minime..............kp28/30........yk9.....toinen toiveissa
vauvakuume......kp28/29........Yk3....esikoinen toiveissa
Nennu08...........kp31/34-40....yk4......toinen haaveissa




HAAMUILIJAT







PLUSSANNEET



ssihinä


UUTEEN KIERTOON



Merkku
Selis
Fi0na



TESTIPÄIVÄT


MA 8.12: ssihinä
TI 9.12: Tinkerbelle
KE 10.12: minime, Niinuska05
TO 11.12: Swiss
PE 12.12: vauvakuume
LA 13.12:
SU 14.12: Nennu08
 
Huomenta! Tilasin kans kotitesteiltä äsken tukkupaketin r-testejä! mies pitää mua taas ihan hulluna, jos näkee tulevan paketin! :saint: Minkäs teet, ku apteekkiin lähteminen on niiin vaikeaa. Sieltä tulee nyt niitä kymppiliuskoja, jos ei niissä huomenna näy mitään niin voi kai luovuttaa?

Joka tapauksessa: Tinkerbelle, onnea testaukseen tänään!! :heart: ++++++ :whistle:
 
Moikka!
Sen verran vahvat menkkaoireet on että :'( Ei taida meille tulla elokuun vaavia. Mua kyllä harmittaa jo valmiiksi, vaikka ei vielä lorise... Tsemppiä silti plussanneille ja onnea uuteen kiertoon tippuneille!!!
 
Heipä hei,

nega testattu aamulla...Nyt on dpo 10, eli vähän aikaiseen olen taas liikenteessä. Masentaa kovasti, vaikka onhan se plussa vielä kai teoreettisesti mahdollinen. Menkkoja ei vielä näy.

Huomenna viimeistään pitäisi menkat alkaa. Testailen kai hulluudessani niin kauan kunnes täti saapuu :headwall:

Roikun kyllä täällä kunnes asia varmistuu :wave:
 
Mulla ei oo oireita suuntaan eikä toiseen.
Normaalisti noin viikkoa ennen menkkoja tulee rinnat kipeeksi, ei oo edes kosketusarat.
Epäilempä vahvasti, että ollut taas tyhjä kierto ja menkatkin tulee sitten vasta joskus kp 40 kohilla. Mutta näkee nyt. Voihan se olla että olen pahemman kerran väärässä ja täti saapuu ajallaan huomenna.
Tää on tää jännin viikko kyllä täällä, monta kertaa päivässä käyn kattelemassa mitä muille kuuluu.
 
Pahoittelut tädin kohdanneille,parempaa onnea seuraavaan kiertoon :hug:

Mulla kans dpo10 mut nyt tuntuu et menkat kyl tulee,vaikka on ollu jotain oireita.Tissit ei oo yhtään kipeet (esikoisesta oli)ni se voi kertoa jotain... :( Tässä kierrossa en tuhlaa yhtään r-testiä!
Ei pitäs lueskella noita raskausoire-ketjuja..
 
Tinkerbelle: :hug: Vaikka tottakai plussa on vielä mahdollinen! :heart:

Vähän meinaa jännittää, toivottavasti ei turhaan! :hug:

vauvakuume83: Ai, sullaki on tuollaisia pitempiä ovuloimattomia kiertoja, voi vitsi kun ne on ärsyttviä! Toiveet ehtii mulla ainakin nousta turhan monta kertaa, turhaan.. |O
 
KESKIVIIKKO 10.12




Chira...............kp25/28.......yk2....toiveissa viides
Dublon.............kp25/28......yk5.....toinen toiveissa
Tinkerbelle.......kp29/28.......yk6......toinen toiveissa
minime............kp29/30.......yk9.....toinen toiveissa
vauvakuume....kp29/29.......Yk3....esikoinen toiveissa
Nennu08..........kp32/34-40..yk4......toinen haaveissa




HAAMUILIJAT







PLUSSANNEET



ssihinä


UUTEEN KIERTOON



Merkku
Selis
Fi0na
Niinuska05
Swiss


TESTIPÄIVÄT


MA 8.12: ssihinä
TI 9.12: Tinkerbelle
KE 10.12: minime
TO 11.12:
PE 12.12: vauvakuume
LA 13.12: Chira
SU 14.12: Nennu08


 
virallinen testipäivä.. pitää kait se testata, jos testit saapuu tänään.. ;) Nii, ja eipä ne lämmöt laskenu, nyt on 12. päivä kun lämmöt on 36,7 eli oisko dpo12. Pitäis herkällä testillä mun järjen mukaan näkyä. Tulen iltapäivällä kertomaan tuloksen!
 
Fionalle, Niinuskalle ja Swisslle :hug: Täältä tullaan varmaan pian perässä..

Ei oikeestaan mitään oireita enää :/ Lämpö vain 37,2. Viime kierrossa kävi samoin. Tuntui että muutaman päivän jälkeen oviksesta alkoi hiipiä oireita ja tässä vaiheessa kiertoa hiipuivat pois. Ei siis mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan missään kohdassa koko kroppaa :headwall:
Listassa mun kp näköjään menee päivän myöhässä eli oikea on 25/28 (30?) Yleensä siis tuo 28, mutta viimeksi oli 30, joten tiedä häntä miten pitkälle tässä kierrossa venytään.. :snotty:
 

Yhteistyössä