~~VIIKKO 50~~

Noniin, täällä alkoi sitten hyvin aktiivinen raskausoireiden kuvittelu :headwall: Mulla on kp 23/28 ja vatsaa nipistelee ja kramppailee lievästi. Ikään kuin se ei kuitenkin olis niitä kuuluisia ilmavaivoja tms. :LOL: Kohta kuitenkin juoksen kakalle :LOL: :LOL:

Heittääkö teillä muilla jo nupissa tässä kuukauden vaiheessa? :whistle:
 
Noniin jospa nyt teksti tulis perille..

Tinkerbelle Minä myös oon jo keksiny vaikka mitä oireita mut oireita oli kyl viime kierrossakin(varmaan pms)Joo kyllä heittää nupissa ja pahasti... :LOL: Nyt olis dpo5 ja menkat pitäs alkaa viimestään 14.12.Ekaa kertaa tuli kunnon plussa o-tikkuun (kahtena päivänä) :D Kauhee nälkä ollut ja älytön väsymys tullut.Eilen aamulla aivastaessa tuntui repäisevä kipu mahassa.

Ssihinä Onnittelut plussasta :flower: :heart:

Paljon lisää plussia tänne... :whistle:
 
PERJANTAI 5.12




Dublon.............kp20/28.........yk5.....toinen toiveissa
Swiss...............kp21/26 ........yk1.....kolmas haaveissa
Niinuska05........kp23/27.........yk1.....toinen toiveissa
Tinkerbelle.........kp23/28........yk6......toinen toiveissa
minime..............kp24/30........yk9.....toinen toiveissa
vauvakuume......kp24/29........Yk3....esikoinen toiveissa Fi0na.................kp25/28-34....yk?.....toinen haaveissa
Nennu08...........kp27/34-40....yk4......toinen haaveissa




HAAMUILIJAT







PLUSSANNEET



ssihinä


UUTEEN KIERTOON



Merkku
Selis



TESTIPÄIVÄT


MA 8.12: ssihinä
TI 9.12: Tinkerbelle
KE 10.12: minime, Niinuska05
TO 11.12: Swiss
PE 12.12: vauvakuume
LA 13.12:
SU 14.12: Nennu08
 
Täällä kuvittelu on alkanut :wave:
Siis oireita:
Masun kipristely (kuuluu varmaan kierron tähän vaiheeseen) , lievää pahoinvointia (en ole syönyt vähään aikaan), nivuskipua (menkka oire myös), flunssainen / tukkoinen olo (oikeasti flunssa), ilmavaivoja (syönyt askin kurkkupastilleja) ja tunne että nyt tärppäsi (niin aina). =)
OLIKO JOKU JO PLUSSANNUT? ONNEA!!!! ja plussatuulia ensi viikolle!
 
minime: joo aika aikaisin näky, kierto on normaalisti 28, eli tänään olis 28 päivä, mutta viime kierto oli 30, joten vähän sen mukaan laskeskelin, eli testasin siis kp 24/28 apteekin omalla testillä. Munkin mielestä oli kyllä vähän yllätys...
 
LAUANTAI 6.12




Dublon.............kp21/28.........yk5.....toinen toiveissa
Swiss...............kp22/26 ........yk1.....kolmas haaveissa
Niinuska05........kp24/27.........yk1.....toinen toiveissa
Tinkerbelle.........kp24/28........yk6......toinen toiveissa
minime..............kp25/30........yk9.....toinen toiveissa
vauvakuume......kp25/29........Yk3....esikoinen toiveissa Fi0na.................kp26/28-34....yk?.....toinen haaveissa
Nennu08...........kp28/34-40....yk4......toinen haaveissa




HAAMUILIJAT







PLUSSANNEET



ssihinä


UUTEEN KIERTOON



Merkku
Selis



TESTIPÄIVÄT


MA 8.12: ssihinä
TI 9.12: Tinkerbelle
KE 10.12: minime, Niinuska05
TO 11.12: Swiss
PE 12.12: vauvakuume
LA 13.12:
SU 14.12: Nennu08

 
Selis: Mulla on tänään 26/30, jos jaksat vielä päivitellä.. :) Kurjaa, että tipuit jo näin aikaisin! :hug: Olisi ollut ihanaa, jos teidänkin yritys olisi jo palkittu!

).( Yöllä heräsin järkyttävään kuvotukseen, onkohan tämä sitä mahatautia? No aikana halailin pönttöä, mutta oksu ei onneksi tullut. Pitihän mun tänä aamuna tehdä testi (grvaidan 10mIu), eihän siinä mitään selvää viivaa näy, joku viivanpaikan poikanen.. :/ Eikä näillä päivillä pitäisi näkyäkään. :) Toiveet ei ole korkealla, koska mulla on ihan menkkafiilikset, kiukkua jne. Ja viime yönä näin unta, että tein kaksi positiivista testiä, sitä toivoo niin paljon että tulee jo uniinkin nämä hommat! :heart:
 
huomenta.

Mulla ei ole minkäänlaisia oireita ei suuntaan eikä toiseen. Samoin kuin viime kierrossakin. Vauvakuume on kova, mutta hyvin tässä on ymmärtäny että tulee kun tulee, että turha kuvitella kaikkea tai odottaa liikoja.

Ens viikolla alkaa testipäivät, ihana seurailla =)
 
Niin ja hyvää itsenäisyyspäivää kaikille!! Mulla on jo ateria valmistumassa! :p

Ens viikolla tosiaan näkee oliko tuo plussa alku, mutta vakaasti luulen että ei.. Eiks se niin mee, että pessimisti ei pety? No valehtelisin, jos sanoisin etten pety vaikka kuinka olen pessimisti.. ;)
 
Mulla ollu järkyttävää närästystä viikon :D Oisko seki oire? :LOL:
Tietysti luin sitte kaksplussan lehdestä odottajan alkuraskauden oireet ja kaikki mukamas löysin itsestäni :D
On ollu kyllä kummallista nipistelyä alavatsassa enempi, mutta seki varmaan menkkoja tietää.. :/
Jos huomenna tolla herkällä jo testaisi? Mitä mieltä olette, kannattaako?
paketissa luki että kaksi päivää ennen kuukautisten alkua näyttää varman tuloksen.. Herkkyys siinä on 10 (en tiiä oikeen mikä 10 :headwall: )
*hiukan tyhmä olo*
Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille!!!!

 
:hug: Selikselle! Kiva jos jaksat listoja päivitellä :flower:

Itse olen malttamattomana testaillu pari kertaa kaupan testeillä. Negaa ne minusta näyttävät, mutta äärimmäisen tarkkaan katsottuna saattoi toisen testin ruudussa näkyä viivan paikka :LOL: Siis tihrustin valoa vasten ja kaikin mahdollisin asennoin :LOL:
Mutta kai ne kuitenkin negoja oli :/
JOtenkin vaan teki mieli ne testit ostaa vaikka tietää, että turhaahan se vielä on.
"Vauvakuumessa" tekee just tälläsii tyhmii päähän pistoja :kieh:

Niinuska05 närästys vois ihan hyvin olla oire :)

Minime hyvältä kuulostaa tuo oksentelu :LOL: Siis raskaus oireena ;)

Fi0na
 
SUNNUNTAI 7.12




Dublon.............kp22/28.........yk5.....toinen toiveissa
Swiss...............kp23/26 ........yk1.....kolmas haaveissa
Niinuska05........kp25/27.........yk1.....toinen toiveissa
Tinkerbelle.........kp25/28........yk6......toinen toiveissa
minime..............kp26/30........yk9.....toinen toiveissa
vauvakuume......kp26/29........Yk3....esikoinen toiveissa Fi0na.................kp27/28-34....yk?.....toinen haaveissa
Nennu08...........kp29/34-40....yk4......toinen haaveissa




HAAMUILIJAT







PLUSSANNEET



ssihinä


UUTEEN KIERTOON



Merkku
Selis



TESTIPÄIVÄT


MA 8.12: ssihinä
TI 9.12: Tinkerbelle
KE 10.12: minime, Niinuska05
TO 11.12: Swiss
PE 12.12: vauvakuume
LA 13.12:
SU 14.12: Nennu08

 
Huomenta :) Täällä testattu nega ja ihan selkeä sellanen :'(
No, ei stressiä, ens viikonloppuna on yhdet juhlat niin voi niihin sit mennä jos/kun menkat alkaa ens viikolla.. Nyt on kuitenki jo kp 25/27 nii eikö olis jo näkyny tolla herkällä? :$
Mut keskiviikkona testaan uusiks jos ei oo alkanut...

Hyvää sunnuntaita kaikille ja paljon +++++++++
:hug: :flower:
 
Fi0na: Joo tosi hyvältä kuulostaa oksentelu! :LOL: Ei kun siis: ei mun ihan oksentaa tarvinnu, mutta oli lähellä, olo oli kuin alkavassa mahataudissa.. :x

Niinuska: Eihän sitä koskaan tiedä, menkat ei oo kuitenkaan sulla alkanu?

Nyt ei mitään uutta, väsyttää vaan. Arvon tässä, että tilaanko keskiviikoksi testin vai tilaanko vasta keskiviikkona, kun näen että alkaako menkat?? Mua yksinkertaisesti hävettää käydä tuosta samasta apteekista joka kuukausi käydä ostamassa testi.. :snotty:
 
Onnea selis! :flower:

Muille jännääjille vielä kovasti tsemppiä :wave: .

Mulla ei ole minkäänlaista plussatunnetta. Sairastuin tosi kovaan flunssaan, ja tässä nyt sitten nenän niistämisen ja yskimisen lomassa yritän miettiä, että koskas se seuraava ovulaatio olisikaan.. Taitaa mennä joulunpyhiksi ;) Luulenpa että tämän kierron ovulaatio oli oikeasti viisi päivää luulemaani myöhemmin, joten sittenhän kierto vielä venyy ja paukkuu hienosti viikolle 51. No mullahan tuo testiaika oli tällä 28-kierrollakin tämän pinon viimeisiä (kun menkat pitäisi alkaa vasta ensi perjantaina), joten olisinkin kai kuulunut jo senkin puolesta viikon 51 pinoon. No täällä ollaan kuitenkin! Eihän sitä tiedä, vaikka lauantaina 13.12 testaisin.. No katsotaan, sanoi lääkäri. Ei tällaisessa yskässä kyllä masuasukin alut kyydissä pysy!

Mukavaa ja jännittävää ( :whistle: ) viikkoa kaikille, minä lähden tästä taas herukkamehun lämmitykseen *niiskuti-niiskuti-köh-köh-köh* |O
 
Täällä tänään ollu vahvoja menkkatuntemuksia :( Masu kipiä, mut eipä ainakaa vielä oo tätiä näkyny, pysyis poissa vaan.. :LOL:
Oltiin mummin luona Forssassa ja oli kyllä tosi ihanaa ku mummi laittanut ruuat ja pullat ja kakut yms :)
 
Luin nopeesti Niinuska05 tekstin läpi ja luin, että Floridassa :LOL: :LOL:
Siis vähänkö olen väsyny |O

Menkkoja ei myöskään vielä täällä, mutta ei ne vielä tähän aikaan oliskaan. Valkovuotoa tms. on ja koko ajan saa miettiä nytkö ne alkaa :/
Inhottavaa aikaa!

minimellä on vähän samantapaisia "ongelmia" testin ostamisen suhteen kun allekirjoittaneella. En vaan kehtaa mennä ostamaan montaa kertaa ja siksi olenkin kääntyny kaupan testien puoleen ;)
Tosin niiden luotettavuudesta en sitten osaa sanoa..

Dublon paranemisia :hug:

Jännä viikko :D tiedossa monella :kieh: Toivotaan, että plussapuhuri nyt iskee tähän ketjuun oikein urakalla :eek: :eek:

Fi0na
 
MAANANTAI 8.12




Dublon.............kp23/28.........yk5.....toinen toiveissa
Swiss...............kp24/26 ........yk1.....kolmas haaveissa
Niinuska05........kp26/27.........yk1.....toinen toiveissa
Tinkerbelle.........kp26/28........yk6......toinen toiveissa
minime..............kp27/30........yk9.....toinen toiveissa
vauvakuume......kp27/29........Yk3....esikoinen toiveissa Fi0na.................kp28/28-34....yk?.....toinen haaveissa
Nennu08...........kp30/34-40....yk4......toinen haaveissa




HAAMUILIJAT







PLUSSANNEET



ssihinä


UUTEEN KIERTOON



Merkku
Selis



TESTIPÄIVÄT


MA 8.12: ssihinä
TI 9.12: Tinkerbelle
KE 10.12: minime, Niinuska05
TO 11.12: Swiss
PE 12.12: vauvakuume
LA 13.12:
SU 14.12: Nennu08


 

Yhteistyössä