Viikkorahan suuruus ja lapsen ikä?

  • Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti
Rukoilijasirkka
yhdeksän vuotias saa euron viikossa palkaksi koiran ulkoilutuksesta.

On tyytyväinen, osti juuri radio-ohjattavan säästöillään.
Mun mies toki maksoi osan, kun se makso 200. Poika oli säästänyt 40 euroa. :heart:
 
myy
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:
Mulla on 2v ja 4v pojat ja ne on saaneet vain noin 1.5e-2e karkit viikonloppuisin, mutta koska pojat on kovia auttamaan ja siivoomaan aattelin nostaa viikkorahan 5e, edellyttäen että siivoovat oman huoneensa yms muuta pientä
Meillä 6v. saa 5e viikko,ja sama edellytys,lelut pitää omassa huoneessa siivota illalla paikoilleen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja myy:
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:
Mulla on 2v ja 4v pojat ja ne on saaneet vain noin 1.5e-2e karkit viikonloppuisin, mutta koska pojat on kovia auttamaan ja siivoomaan aattelin nostaa viikkorahan 5e, edellyttäen että siivoovat oman huoneensa yms muuta pientä
Meillä 6v. saa 5e viikko,ja sama edellytys,lelut pitää omassa huoneessa siivota illalla paikoilleen.
Sinänsä hullun iso summahan tuo on jos kääntää markoiksi.
Ite sain tuon verran kun olin noin 15v.. :/
 
Meillä lapset saa kuukausi rahaa.
14v 20?
11v 15?
9v 8?
6v 5?
vajaa 4v 2? ja on niiiin tyytyväinen siihen :heart:
Nämä summat edellyttää sen että omista vastuu alueista pidetään huolta, eli ne on kotitöitä. Jos haluaa bonusta niin sitten pitää tehdä jotain muuta vielä lisäksi.
 
JONSERED Karhunkantaja
13-vuotias saa 2 euroa viikossa, lähes ilman vastiketta, huone on oltava siivottu. Lisää voi tienata. 11-vuotias saa 1,5 euroa, kohta 9 -vuotias saman ja 6-vuotias joskus 20 senttiä... :saint:
 
äippä4
14v saa 5e/viikko ja siihen kuuluu se että siivoo oman huoneensa joka viikko. + kk rahaa saa muista hommista jos tekee....
11v saa 5e/viikko ja siihen kuuluu se että siivoo oman huoneensa joka viikko
7v saa 5e/viikko ja siihen kuuluu se että siivoo oman huoneensa joka viikko
 

Yhteistyössä