**Viikon 17 jännääjät**

Rosamunde
:hug: Mrs K-H... :hug: Taimi ja muut pudonneet.

Oon jäänyt minäkin jumittamaan tänne koneelle. Kävin äsken lenkillä eikä vatsassa tuntunut mitään iltapäiväisiä nippailuja. Aattelin, että hehheh, se niistä oireista sitten. Mutta nyt tuntuu vähän taas.

Kyllä on pitkä aika viikonloppuun ootella. :/

Lykkyä tykö, nykyiset ja tulevat mammat! =)
 
Lumpeenkukka
Rinnat ovat entistä kipeämmät ja turvonneemmat! Vatsassa ei enää juurikaan juili. Muistan et ekassa raskaudessa valkkaria sitä tuli...nyt on kuiva kausi :/ joten menkkoja peläten täs edetään..

 
Vasta maanantai, ja näin paljon jo pudonneita :( :hug:

Onnea Sofiannalle plussasta :flower: ja Kalenterille synttärionnittelut!

Ja monilla (mä lahopää en muista nimiä :ashamed: ) oli kyllä tosi hyvänkuuloisia oireita, jännittää kyllä teidän puolesta PALJON ja tekis mieli vähän patistella teitä jo testailemaan ;) että saatais tänne lisää hyviä uutisia.

ON, menkkoja ootellessa, ei vaan oo yhtään sellanen olo että ois tärpänny. Bläääh...
 
Tervehdys!

:hug: tippuneille, :hug: Mrs K-H:lle myös. Voi kun siitä vielä plussaksi muuttuisi! bd

Ja suuret kiitokset synttärionnitteluista! =) Oli mukava päivä ystävän seurassa, samalla poikanikin sai olla samanikäisen kaverin kanssa. Mikä lie väsymys Antolla, kun on ollut niin herkkis tänään: pienimmästäkin "riemastuu" eli nostaa konsertin. :\| Nyt jo onneksi nukkumassa, olispa huomispäivä helpompi.

Täällä tuntuu tekstiä tulevan aikamoista tahtia: joka tämän päivän on poissa koneelta ollut, saa palatessaan lukea romaanin! Monella onkin lupaavan kuuloisia oireita.

Omaa napaa vielä vaan. Eipä kummemmin ole oireita. Ehkä nälkää ja verensokerin vaihtelua ja siitä johtuvaa heikotusta, mutta sitä voi olla muutenkin. Siis kaikenlaista mutta enemmänkin sellaista tavallista kremppaa, joka voi enteillä mitä vaan. Niin ja kun joku puhui, että iho on hyvässä kunnossa, täällä toisinpäin: selkään on tullut inhottavia näppyjä, jotka tänään kyllä vähenemään päin, ehkä. Tätijuilintaa ei ole ollut, joten mahtaakohan tulla sitten kylään "puskista". Odottaisin, että tulis loppuviikosta, kun oviksesta on kulunut yli 10 päivää - viime kierrossa luteaalivaihe oli lyhyt, vissiin 11 pvää, ja tuohan pysyy kait useimmiten aika samana.

Nyt pesulle ja nukkumaan, jos vaikka sais kurottua vähän univelkaa kiinni... Plussasäteitä kaikille ++++++++++++

T. Kalenteri :)
 
Silmukka
Putooooosin. Menin sitten tekemään testin ja puhdas negahan se. Oli jo nuo toiveet kivunneet ties minne, kova isku oli. :(

Luotan tohon testiin, mulla on kuitenkin 28/28-31, ois se vähintään haamu ollut jos ois jotain tarttunut mukaan. Mut voi siis pudottaa listalta, jos joku päivittelee listaa huomenna tiistaina.

Kiikun kuitenkin täällä seurailemassa teidän testailujanne. Pidän peukkuja , eipä kenenkään enää tarvitsisi pudota tästä ketjusta, on meitä jo ihan riittävästi.

Nyt katse kohti tulevaa. Voi olla, että pidetään työkuvioiden takia parin /usemman kuukauden tauko ja aletaan yrittää sitten loppukevään tai kesän vauvaa (tai milloin sitten tärppääkään).

t. Silmukka (tappiotunnelmissa, muttei onneksi kokonaan maahan lyötynä :) )


 
kahdenemo
Huomenta!!
Minä olen, pitkästä aikaa, ennen lapsia ylhäällä. Pomppasin sängystä heti kun kuulin oven käyvän ja isännän töihin lähtevän. Oli niin kauhee pisuhätä.. Ja pissasin sitte siihen testipuikkoon, ja arvatkaa.. Haamujen haamu sieltä tuli!! Siis todella haalee viiva, mutta kuitenkin näkyy.. Mutta VIELÄ EI TODELLAKAAN SAA INNOSTUA (tämä oli minulle), sillä voihan se olla muutakin. Kuten viivanpaikka.. :/

Testi oli clearblue, siis se johon tulee plus-symboli jos tärpänny. Testi-ikkunan vaakatasoviiva näkyi jo ennen testaamista, mutta se haamutsu ilmaantu sitte testattua. Mulla ollu kyseistä testiä aiemminkin, enkä ole viivanpaikkaa aiemmin huomannut ja siis haamuksi luullut. Mutta jotenkin muistelen, että tällä palstalla ois ollu joskus joku ketju juuri tän testin viivanpaikasta.

:kieh: perkule, pitäs testien valmistajien sen verran älytä ettei mitään viivanpaikkoja sais näkyä, kun vauvakuumeiset naiset saa muutenkin viivoja näkyviin ihan ajatuksen voimalla..

Mutta ei kai se auta kuin odotella pari päivää, kp nyt 23/25. Limoista on ollu puhetta.. Mulla ainakin toosii kuivaa, ei siis valkkaria hulahtele..Että en tiiä sitten, pitäskö jos olis raskaana.

MRS K-H :hug: , jotenkin tuli paha olo kun vaistosin sun pettymyksen. Täytyy vaan uskoa ja toivoa...
Ja kyllä muute petyn, ja pahasti, minäkin jos nyt täti sitte päättääkin tulla. Haamun pitäs olla lupaus jostain, eiks niin!!!! :headwall:
 
Amira-78
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.04.2007 klo 06:38 kahdenemo kirjoitti:
Huomenta!!
Haamujen haamu sieltä tuli!! Siis todella haalee viiva, mutta kuitenkin näkyy.. Mutta VIELÄ EI TODELLAKAAN SAA INNOSTUA (tämä oli minulle), sillä voihan se olla muutakin. Kuten viivanpaikka.. :/
Huomenta!
:hug: tipahtaneille ja erityishali Mrs K-H:lle. Mutta Kahdenemo se oli menny haamuilemaan :) :flower: . Ihanaa! Toivottavasti se plussa sieltä vielä vahvistuu jollain toisella testillä.

Mulla oireet ja fiilikset vaihtelee. Nyt on alkanu valkkari lisääntyä. Välillä valahtelee niin, että pitää kipasta vessaan tarkistamaan tätikö se siellä. Mutta, rinnat ei oo enään niin kipeät, kuumottavat ja painavat kuin olivat vkonloppuna :\| . Että mitähän tästä pitäis ajatella. :eek: . Testata en uskalla, koska jos sieltä se nega pärähtää, niin fiilis katoaa lopullisesti. Mies varmaan pettyy enemmän kuin minä :ashamed: . Mutta pidän kiinni tästä listasta kynsin ja hampain.

Plussarikasta viikonjatkoa kaikille! :)
 
Tippuneille :hug:

Kylläpäs muutaman oireet kuulostaa todella lupaavilta. Mäkin muistan että ekassa raskaudessa valkovuotoa tuli runsaasti ainakin sillon alkuun. Kävin sillon gynellä varmistamassa raskautta niin se sanoi heti että lisääntynyt valkovuoto kuuluu asiaan, siis raskautumiseen.

ON: Mä alan olla aika vakuuttunut siitä että mulla oli vasta nyt ovis kun on niin paljon nippaillut munasarjoista ja sitä ovislimaa on tullut. Oli muuten varmaan ensimmäinen kerta kun mä sen pongasin. Ehkä nyt osaan seuraavalla kerralla paremmin pongata ton oviksen. Saa nyt nähdä saatiinko ovis hyödynnettyä kun sunnuntaina pöllyteltiin peittoja.

Paljon plussatuulia kaikille
 
Jossu35
Huomenta kaikille!

Heti aamusta piti päästä koneelle kurkkimaan viestejänne.

Hitsi, kun jaksais odottaa edes huomiseen ennenkuin testipakettia availen :)

Oireet edelleen kumpaankin suuntaan olemattomia.

Eilen illalla tuli tosin mässäiltyä kunnolla koko illan, mutta sekin voi olla merkki kumpaan suuntaan tahansa :\|

Jänitttää, jännittää joka päivä vaan enemmän ja enemmän....

Toivottavasti loppu viikko on meillä kaikille lopuille mukana olevilla plussa tuulia täynnä =)
 
Rosamunde
Huomenta!

:flower: Onnea haamusta kahdenemolle! Toivotaan, että muuttuu selvemmäksi (kyl se muuttuu) =)

Omaa napaa: en saanut viime yönä heti unta, alamasussa poltteli niin kovasti. Se ei tunnu menkkakivulta vaan ihan toisenlaiselta. Toiveet heräsivät...

Mukavaa työpäivää kaikille!
 
hhuomenta hei
tänä aamuna lämmöt 37.
ei kuitenkaan ole kipeä olo. voisiko siis olla...?
todella kuiva kausi kylläkin meneillään. ei valkkaria.
voisiko silti?
Rintoja kuumottaa ja alavatsaa vähän juilii.
Voisiko olla? Vai alkaako vaan...

Tää tuntuu ihan itsensä huijaamiselta. sitä toivoo ja samalla ei toivo, että ei tulisi liian toiveikkaaksi. Ja sitten sitä taas pettyy. Voi kun osaisi olla vaan kärsivällinen... Että antaisi asioiden mennä omalla painollaan. Eihän sitä asiaa muuta se, tietääkö siitä päivän vai viikon myöhemmin-.-

No opetellaan...
Ja toivotaan silti ihan pirusti.

kohdunnapukka oli on korkealla ja tiiviisti supussa, mitähän se tarkoittaa, kun on kp 24/23?
 
:wave:

Ompas täällä käyny vilske... =)

Hirmuisesti onnea plussasta sofianna ja kahdenemo :flower: !!!

Ja pahoittelut tippuneille :'( .

Musta on tullu ihan :xmas: , ensin se testisekoilu ja tänään olin puol kuudelta lähtömeiningeissä, ulkovaatteet päällä lähdössä töihin. Joku alitajuinen juttu kuitenkin käski mun vilkasta vielä työvuorolistaa ja iltavuorohan mulla oli...heräsin sitten turhaan ennen viittä :LOL:

Lupaavilta kuulostaa kyllä monen oireet...!

Mulla ei mitään huomattavia, niinkuin ei viime kierrossakaan, joten varmasti täti hurauttaa viikonloppuna kylään. Jos nyt oikein tutkimalla tutkiskelee, niin valkovuotoa on jonkun verran ja pyyhkiessä tulee ihan ku ovislimaa, mutta vähemmän ku oviksen aikaan. (Tätä on voinu olla kyl ennenki, ku en ole aiemmin "tutkinut").

Sitten mahassa tuntee välillä sellasta outoa...hmmm..ei kipua mutta outoa tunnetta, mikä on todennäköisesti ihan mielikuvituksen tuotetta kylläkin :)

Lisäks koko ajan tekee mieli syödä, ei ole edes nälkä (taii se ei ole ehtinyt tulla, kun olen syönyt koko ajan...)

Ja sitten on vielä ehkä n. neljänä päivänä tullu sellanen vatsakramppi, vatsa menny ihan yhtäkkiä sekasin ja on pitäny juosta vessaan...tämä siis vain kerran päivässä (ja kakka on kyllä sit kuitenkin ollu ihan normaalia :LOL: , saimpas kiusattua teitä "kiehtovilla" ulostejutuilla :saint: )

No juups, eipä tässä auta muuta ku ootella taas. Masentaa kyllä jo valmiiks, jos/kun taas tulee nega, ni miten se kuukauden odotteluajan saa taas kulumaan...Mä niiiin haluaisin sen plussan :heart: , niinkuin me kaikki!

Koittakaas nyt te joilla se alkaa olla ajankohtaista niin testailla, että saadaan lisää plussauutisia, jookos!!!

Peukkuja kaikille vielä jännääville bd
 
:wave:

Ompas täällä käyny vilske... =)

Hirmuisesti onnea plussasta sofianna ja kahdenemo :flower: !!!

Ja pahoittelut tippuneille :'( .

Musta on tullu ihan :xmas: , ensin se testisekoilu ja tänään olin puol kuudelta lähtömeiningeissä, ulkovaatteet päällä lähdössä töihin. Joku alitajuinen juttu kuitenkin käski mun vilkasta vielä työvuorolistaa ja iltavuorohan mulla oli...heräsin sitten turhaan ennen viittä :LOL:

Lupaavilta kuulostaa kyllä monen oireet...!

Mulla ei mitään huomattavia, niinkuin ei viime kierrossakaan, joten varmasti täti hurauttaa viikonloppuna kylään. Jos nyt oikein tutkimalla tutkiskelee, niin valkovuotoa on jonkun verran ja pyyhkiessä tulee ihan ku ovislimaa, mutta vähemmän ku oviksen aikaan. (Tätä on voinu olla kyl ennenki, ku en ole aiemmin "tutkinut").

Sitten mahassa tuntee välillä sellasta outoa...hmmm..ei kipua mutta outoa tunnetta, mikä on todennäköisesti ihan mielikuvituksen tuotetta kylläkin :)

Lisäks koko ajan tekee mieli syödä, ei ole edes nälkä (taii se ei ole ehtinyt tulla, kun olen syönyt koko ajan...)

Ja sitten on vielä ehkä n. neljänä päivänä tullu sellanen vatsakramppi, vatsa menny ihan yhtäkkiä sekasin ja on pitäny juosta vessaan...tämä siis vain kerran päivässä (ja kakka on kyllä sit kuitenkin ollu ihan normaalia :LOL: , saimpas kiusattua teitä "kiehtovilla" ulostejutuilla :saint: )

No juups, eipä tässä auta muuta ku ootella taas. Masentaa kyllä jo valmiiks, jos/kun taas tulee nega, ni miten se kuukauden odotteluajan saa taas kulumaan...Mä niiiin haluaisin sen plussan :heart: , niinkuin me kaikki!

Koittakaas nyt te joilla se alkaa olla ajankohtaista niin testailla, että saadaan lisää plussauutisia, jookos!!!

Peukkuja kaikille vielä jännääville bd
 
TIISTAI 24.04.2007

Lumpeenkukka...........kp 21/22-25...........yk3..............2.toiveissa
onneli........................kp 24/22................
kahdenemo................kp 23/24-25...........yk 3.............3. toiveissa
Rosamunde................kp 23/28................yk?..............3. toiveissa
Jahvetti......................kp 25/26...............yk 4.............4. toiveissa
hazelnut.....................kp 25/28-31..........yk 5.............1. toiveissa
Mimmi-78...................kp 26/28-32...........yk 1........... 2. toiveissa
caeza.........................kp 26/24-36...........yk 3............3. toiveissa
Heluna.......................kp 27/28................yk 2............2. toiveissa
Jossu35......................kp 27/28-30...........yk 1............3. toiveissa
Mirtsu-81....................kp 27/28-31...........yk 5............1. toiveissa
Tinttara......................kp 27/23-29..........yk 49...........1. toiveissa
Bunny........................kp 27/28...............yk 11..........1. toiveissa
Muumi........................kp 27/30-32...........yk 3...........2. toiveissa
Vilja...........................kp 28/26-40..........yk 3............1. toiveissa
Amira-78....................kp 28/21-?.............yk 1...........2. toiveissa
Silmukka....................kp 29/28-31...........yk 2...........2. toiveissa
Kalenteri....................kp 29/26-30..........yk 3.............2. toiveissa
Saaru........................kp 31/34................yk 4............3. toiveissa
sofianna.....................kp 32/39-40...........yk 3............1. toiveissa
Anskuli.......................kp 33/31-50..........yk 4.............2. toiveissa
Kuupää......................kp 44/32-46............yk 6............1. toiveissa

Tippuneet:

Cruella DeVille
Stoppis
Äityli -84
Gataa
Maikki
Taimi
Mrs Knotty-Hilly

Haamuilijat:

kahdenemo

Plussanneet:

sofianna



Menikös oikein???

Silmukkaa en vielä suostu pudottamaan :kieh: , sitten vasta kun "peli" on selvä!

 
Huomenet!

:hug: pudonneille jälleen. Mutta älkäähän vielä negasta lannistuko. Silmukka, kyllä voi plussa tai haamujen haamukin tulla vasta paljon myöhemminkin! Riippuu niin monesta seikasta: oviksen ajankohdasta, kiinnittymisen ajankohdasta, siitä kuinka nopeasti hcg:ta alkaa erittyä jne.

Kahdenemo, onnea ja haamulle vahvistumista! =) En ole kyseistä testiä käyttänyt, mutta viivanpaikkahan on sellainen yleensä väritön, varjomainen viiva. Eiköhän haamu ole merkki siitä, että jotain on tapahtunut!

Täällä ei raskauden puolesta puhu niin oireisto kuin testikään. Vatsa on vähän arka, kun sitä painaa, mutta kellä nyt hyvänen aika vatsa pitäisi murjomisesta. Että pelkistäen voisi sanoa: ei niin mitään oiretta. No ehkä välillä vähän huonoa oloa ja väsymystä, mutta ei sellaista, mikä huomiota herättävästi poikkeaisi tavanomaisesta. :\|

Kivaa, kun nyt omalla viikollamme voi kohta jo ruveta odottelemaan, että ympärillä plussaillaan. :)
Plussasateen ropinaa toivotellen Kalenteri
 
Jossu35
Mirtsu, ainakin mun kohdalta meni lista oikein.

Hitsi, kun jaskais huomiseen odottaa. Olen nimittäin tehnyt itseni kanssa sopimuksen, että huomen aamulla saa testata =)

Vaikka mulla onkin jo kaksi lasta niin silti tää on aina yhtä jännittävää ellei jopa jännittävämpääkin =)
 
Kääk! Mä sitten innoistuin ja puolitin sellaisen prisman r-testin ja tein, en aamupissasta vaa just äskö. Tuli niin semmoinen visio että kyllä nyt vois olla onni suosinu... Onko siinä viivanpaikka?? Sieltä nimittäin haalea mutta selkeästi kyllä punainen viiva tuli kontrolliviivan kaveriksi..Voiko olla mahollista..?? *ihan sekaisin täällä, tutisevana*

Onnea kahdenemolle haamusta..
T: ehkä toinen haamu
 
moi kaikki!

ajattelin "lyöttäytyä" remmiin.

kp 37/40 kolmosta toivotaan jo 10.kertaa

oon täällä palstaillukki tammi-helmikuus viimeksi. pidin luovaa taukoa, ja nyt vaan odottelen odottelemaan pääsyä.. ei tainnu vielä tärpätä, ku oireita ei ole minkäänlaisia. mutta to-pe viimeistään testaan. ku olis polttarit (ei omat) pe, niin tietää olenko sitten vapaaehtoinen kuski =)

ja onnittelut saaru haamusta, ja kaikki muutkin haamuilijat/plussanneet ja muille hurjasti lykkyä

:wave:
 
Täällähän on tahti kiihtynyt, ihan kuin elettäisiin jotenkin jänniä aikoja =)

Mä en ole vielä päässyt testaamaan, kun ei ole tullut apteekkia matkan varrelle. En ole voinut ostaa varastoon testejä, kun ne eivät säily. Nyt on 10 päivää kulunut mahdollisesta hedelmöittymisestä, joten jotakin voisi jo näkyä jos olisi näkyäkseen. Voi olla että odottelen silti vielä pari päivää, kun kierto on kuitenkin yleensä 30 päivää, ja nyt on vasta kp 28.

Toivottavasti tulee haamuja ja viivoja!
 
Amira-78
:headwall:
Sanokaas nyt kanssasisaret ehdotuksia mitä tehdään?
Käynkö töiden jälkeen hakees testin ja teen sen huomenna aamulla - vai tuleeko joku vielä kimppapihtailemaan :saint: mun tueksi tuonne loppuviikolle/viikonloppuun asti? :whistle:

 

Yhteistyössä