**Viikon 17 jännääjät**

Jossu35
Voi harmi Mrs Knotty-Hilly. Parempi onni ensi kerrralla. Tiedän ettei paljon lohduta, mutta yritän kuitenkin :hug:

Kiusaisko itseään ja siirtäis testauksen perjantaille :)

Empä taida kuitenkaan, ei pysty jännittää niin, kun ei ole noita täti oireitakaan ollut... Eli huomenna heti aamulla testin kimppuunn...
 
Mä tässä kanssa pohdin milloin uusinta testin tee..Tekiskö huomenna aamupissasta vaikko odottaisko perjantaille..
Pitäskö Jossu35 yhessä jaksaa jännätä perjantaihin. En vielä usko tuohon haamuu..
 
Amira, minä voin pihdata kanssasi loppuviikkoon. Mulla ei ole vielä edes testejä ostettuna. Huomenna meinasin tilata, niin ovat viimeistään perjantaina täällä. Mulla on nyt kp 25/26 ja yleensä alkaa jopa viikkoa ennen tuhruvuoto, nyt ei mitään, joten JÄNNITTÄÄ!!! =) :heart:
 
Amira-78
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.04.2007 klo 14:16 Jahvetti kirjoitti:
Amira, minä voin pihdata kanssasi loppuviikkoon. Mulla ei ole vielä edes testejä ostettuna. Huomenna meinasin tilata, niin ovat viimeistään perjantaina täällä. Mulla on nyt kp 25/26 ja yleensä alkaa jopa viikkoa ennen tuhruvuoto, nyt ei mitään, joten JÄNNITTÄÄ!!! =) :heart:
Jee :wave: kiva saada kaveri!
Takavarikoitko sä mun lompakon, niin ei tuu mentyä testiostoksille...?
Tänään on kyl juilinu mahanpohjaa niin epäilyttävästi, että :kieh: :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.04.2007 klo 14:20 Amira-78 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.04.2007 klo 14:16 Jahvetti kirjoitti:
Amira, minä voin pihdata kanssasi loppuviikkoon. Mulla ei ole vielä edes testejä ostettuna. Huomenna meinasin tilata, niin ovat viimeistään perjantaina täällä. Mulla on nyt kp 25/26 ja yleensä alkaa jopa viikkoa ennen tuhruvuoto, nyt ei mitään, joten JÄNNITTÄÄ!!! =) :heart:
Jee :wave: kiva saada kaveri!
Takavarikoitko sä mun lompakon, niin ei tuu mentyä testiostoksille...?
Tänään on kyl juilinu mahanpohjaa niin epäilyttävästi, että :kieh: :/
Juu heitä tänne :LOL:

Mä en itse jaksa rontata lapsia tuonne kaupungille tai kauppaan, niin on helppo jättää ostamatta ;) Ja kun sen tilauskenkin nyt maltan huomiseen olla tekemättä =)
JOS mulla olis testejä kotona, niin arvaa olisinko tehnyt jo :LOL: :LOL:
 
Rosamunde
:flower: :flower: :flower: Saarulle!!!!!!! Jee, kyllä se varmaan on ihan oikea plussa!

Minäkin tilasin testejä: 2 kpl Vilja-merkkisiä. Säästyy sitten tuonnemmaksi jos vaikka nyt ei tärppäiskään.

Kolme plussannutta/haamuilijaa jo. Wau!

:hug: tippuneille. Täällä on paljon jo pitkään lasta yrittäneitä jotka tietää, miltä tuntuu. Vaikkei tietysti lohduta-

Mulla ei oo päivän aikana ns. nippaillut mihinkään suuntaan, joten jokohan oireet loppuivat? Se tietäisi kyllä mitä varmimmin tätiä viikonloppuna.

Voimia jakärsivällisyyttä... Ja etenkin voimia kestää se täti, jos se tulee.
 
Silmukka
Kahdenemo ja Saaru - Onnittelut Haamuista, Toivotaan ja uskotaan että ne siitä vahvistuvat ajan kanssa!!

Tervetuloa..oliko se kinka..sori jos ei menny oikein.

Ok, mä voin roikkua listalla kunnes täti tulee virallisesti. Menee sit kaavan mukaan :) Täällä menkkapakotusta, mutta vielä en vuoda. Jotenkin työlääksi kropalle on mulla menkat muuttumassa, johtuisko osaksi tästä jännäilystressistä.

Mukavaa jännäilyä teille muille. Toivotaan onnenpotkuja mahdollisimman monelle!!
 
Kiitos kaikille onnitteluille! Ja toivotaan vielä paljon lisää plussia tähän pinoon. Vielä en uskalla kauhiasti iloita haamusta, jännittää ihan kauhiana. Tänään ois muuten edellisen raskauden laskettuaika-päivä(meni kesken lokakuussa), joten testin kaksi viivaa kyllä maailman parhaaseen aikaa sitten tuli. Mutta ei voi nyt vain ku toivo parasta ja että tämä pikkuinen sitten jaksaisi kasvaa.
 
Bee
Onnea saaru :flower: ja taas iiiiisooooo :hug: tippuneille!

).:) tänne ei edelleenkään mitään uutta. Yö meni sängyssä pyöriskellessä, aina asentoa vaihtaessa sattui tisseihin ja kerran heräsin kovaan pistokseen alavatsalla. Ajattelin jo yöllä että jokohan menkat alkoi vaan eipä ole näkynyt.
Minkälaiset fiilikset on muilla jotka menee samoilla päivillä mun kanssani? Muistelen että meitä on aika monta joilla on kp 27 meneillään..? :D

Hermoileva Bunny \|O
 
kuupää
Mulla ei voi perjantaina alkaa menkat, ku ei rinnat ehi enää oleen siihen mennessä viikkoa kipeänä. :D Ei edelleenkään oo arat yhtään ja sitä mä oon ihmetelly! Mulla on AINA ollu viikko ennen menkkoja rinnat arat...en muista kertaakaan että ei ois ollu. Mutta eihän sitä tiedä vaikka ois ensimmäinen kerta tää, tai sitte kierto venyy entisestään tai sitte jokin ois sattunu tarttumaan matkaan ;) mikä ois kyllä aika ihme, ku nuo lämmöt ei tosiaan mitenkään korkealla ole ollu. Noin 36,6 mittailen iltapäivästä. Aamulla en oo just pariin päivään ees mitannu.

On muutamana päivänä iltapäivästä iskeny hiukan enemmän väsyä mitä tavallisesti, mutta taas aamuisin on ollu helpompi nousta ylös ja jaksaa, paitsi tänä aamuna. Tänään on sitte ollu paitsi vähä väsy, lievää närästys-öklöä kurkussa, pää kipeänä (alkoi niskasta), kiukutus ja sen myötä pieni alakuloisuuski. Melkonen päivä...

Jotenki on tullu tässä parin päivän sisällä semmonen toivon kipinä, vaikka oon koko ajan aatellu että en voi olla ku nuo lämmöt on tommoset eikä missään tunnu miltään! Tosin sunnuntaina kisko autoa ajaessa alavatsan vähä kramppiin...en tiedä johtuko sitte jännityksestä. Ja tänäänki vähä jotain tuntunu alavatsalla, kummiski kuvittelua.

Mä yritän taltuttaa koko ajan tuota toivoa. :D Mutta minkäs sille voi ku se toivo iskee epätoivon jälkeen. :D
 
Smilla
Ei vielä menkkoja. Kauheeta kun jännittää. Huomenna sitten ois se kp 31/31. Mittasin lämmöt ja yhä on koholla. Muut oireet pysynyt samoina, siis menkkaoireita eli mahaa juilinut kohta 2 viikkoo ja tissejä aavistuksen viiltelee välillä.

Miten nuo lämmöt, jos huomenna alkaa menkat niin sittenkö niiden ois tarkoitus laskea vai voiko olla hyvä merkki vielä?
 
Moi!!
Kauhee flunssa päällä, ei voi mitenkään tutkia oireitansa.... Huomenna olis kp 28/28 että saa nähdä alkaako vuotamaan! Testiä en kuitenkaan aatellu ostaa ennen loppuviikkoa. Plussaonnea kaikille!
 
Kp 25/26 vaihtuu pian kp 26/26 :D Toivottavasti ;) Eikä tuhrun tuhrua näy, mikä on ainoostaan positiivinen merkki!!!! :D

Alavatsaa vihloo, juilii ja pistää vähän väliä, ihan alavatsa hävyn yläpuolelta ihan turpee ja kova, ei ole tullut sellasta "koko kropan turvotusta" mikä yleensä ennen menkkoja, tissit sivuilta hieman arat (ei yleensä oo), ja aika turpeat, syödä puputan koko ajan :LOL: VÄSY, palelee...onhan noita oireita tai "oireita"...jos sinne perjantaihin malttas ;) sit olis 28/26 =)
 
En jaksanut koukata apteekkiin, joten otin RFSUn kiskalta mukaan. Negaa näytti.

Oireita alkaa tulla, oikeita tai keksittyjä, täti- tai raskausoireita. Nälkä, väsy, vilu, outo pissa, alavatsakivut... Voisikohan harhailevat ajatuksetkin panna mahdollisten raskausoireiden piikkiin, vai onko mulla vaan keskittymisongelmia töihin muuten vaan?
 
caeza
onkohan noissa mammaksin one stepissä viivan paikkaa? kun se mitä siihen tuli niin oli NIIN HAALEAN HAALEA että ei osaa sanoa..mieskin sen tosin näki...tänään siis kp 27 oviksen bongasin kp 14 ja 15 =)

mulla on kaksi testiä vielä jemmassa..kai sitä aamulla on vielä tehtävä, ja jos ei selkiä niin sitten ootan perjantaille minäkin =)

 
Terve vaan taas!

Tervetuloa uusille, kääks kun unohdin nimimerkinkin tähän hätään.

Pahoittelut Mrs K-H, jos se plussa sitten seuraavassa kierrossa teille suotais! :hug:

Haamuonnittelut Saarulle ja Caezalle! Saaru, siinä testissä ei ole viivan paikkaa, mulle ainakin nega on ollut puhdas nega ja sellaisena pysynyt. Ainoat haamut olen Pregentillä saanut esikoisesta, ja itse asiassa pysyikin samalla testillä haamuna jotain viikon. Eli haamu se on, usko pois! Ihanaa, että sattui juuri tälle päivälle.

Mulla on ollut tänään meno päällä, kun tuli käyntiä pääkaupunkiin täältä vähän pienemmästä lähikaupungista. Varsinaisen menon lisäksi kävin sitten vielä yhden näyttelyn avajaisissa, joten keikka venyikin kuuden tunnin mittaiseksi, mistä päästään aiheeseen omat tuntemukset: ei ihme, että vähän rintoja pistelee ja turvottaa, kun viime imetyksestä on niin kauan aikaa. Muuten on nassikka viime päivinä viihtynyt tisulla usein, vaikka paljolti on äitiä huvituttina käyttänyt. Mutta on muutenkin hiukan ollut rinnoissa tuntemuksia, vaikka itse asiassa niitä on mulla ainakin ennen synnytystä ollut reilusti ennen tätiä. Tätimäisiä tuntemuksia puolestaan on ollut selässä, oli sellainen parinkymmenen minuutin jakso, jolloin tuntui hyvin vaimeaa juilintaa. Vähän on ollut masussa kanssa nippailuja, taas tuolla alavasemmalla ja vähän -oikeallakin, mutta myös sellaista yleistä, mikä voisi enteillä tätiä. Jotenkin tuntuu, että se täti ois vielä aikeissa tulla kuvioihin mukaan. Toisaalta niin tuntui esikoisenkin kanssa monen viikon ajan. Jospahan nytkin tajuais jättää mut rauhaan. :)

Täydensin vähän testikaappia, niin on millä rällätä taas. Ehkä sitä joutuu taas aamulla liotushommiin, vaikka järkevintähän tässä tietysti ois nyt odottaa rauhassa vielä jokunen päivä.

Plussia toivottelee Kalenteri =)
 
Täällähän on tullu taas paljon viestejä sitten eilisillan ja mikä parasta PLUSSIA (kyllä ne haamutkin siitä vahvistuu!). Onnea kaikille :flower:

Tippuneille voimia :hug:

Tässä kun lueskelin noita teidän oireita, niin tajusin yhtäkkiä, että muakin palelee nyt ihan älyttömästi... hetken päästä tosin muistin, että söin just äsken jätskiä (ja mäkö muka herkkulakossa :ashamed: ). Eli eipä ihme jos palelee :LOL: Muuten ei oo kyllä oireita suuntaan eikö toiseen. Alkas ees ne menkat, jos ovat kerta tulossa. Mä aattelin testata aikasintaan viikonloppuna. Tosin joka kerta vessassa käydessä meinaa käsi ojentua sinne kaapille, jossa r-testi odottelee...

Nyt vaan paljon lisää plussia! Lupaavankuulosia oireita monilla, erityisesti Jahvetin "oirekokoelma" jäi mieleen ;)
 
viivanpaikkaa, siis yhteen piti kirjoittamani... paljon väliä! :LOL:
Niin, caeza, tuosta Mammaksista ei mulla olekaan kokemusta, onko tuota nimeltä mainittua vai ei. Jos testiajan kuluessa tuli ja näkyy punaväriä, niin haamu mikä haamu! =)
 
caeza
kalenteri : en erota onko punasta vai ei..aijoin kuvata ja suurentaa *hullu mikä hullu* mutta mie näin mokoman kummituksen eka kertaa eilen, mies ei...tänään siis mieskin näki. mutta mahdollisuus siihen viivaankin on kun aconillakin sain negan. ja vahvuus on sama, siinä ei ole ees viivaa tai sen paikkaa erotettavissa. koetan pitää MATALAA profiilia etten tippus NIIN korkeelta ja NIIN kovaa =(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.04.2007 klo 15:41 Rosamunde kirjoitti:
:hug: tippuneille. Täällä on paljon jo pitkään lasta yrittäneitä jotka tietää, miltä tuntuu. Vaikkei tietysti lohduta-
Hei! Kyllä tulee ainakin parempi mieli, kun saa hiukan päähäntaputuksia jännääjäkamuilta. Kiitos kaikille lohduttelijoille ja ennenkaikkea paljon onnea plussanneille!

Kyllä tämä tästä taas iloksi muuttuu, alkutaipaleella tässä vauvanyrityksessä nyt kuitenkin vielä ollaan, tuntuu vaan niin hölmöltä kun esikoinen sai alkunsa niin helposti... Mutta tervemenoa kaikki plussanneet odottajien puolelle =) ja nähdään ehkä jokusen kanssa tuolla tulevaisuuden pinoissa (vaikka niin aattelin, että taukoa pidän täältä, tulee vaan turhaa stressiä yrittämisestä.) Mutta kyllä se vaan niin on, että on kiva saada vertaistukea kun ei oikein kenellekään muulle voi/halua näitä juttuja tilittää.

:wave: Nähdään!
 
Amira-78
Huomenta!

Ei näy tätiä vieläkään.
...mutta, rinnoista on alkanu tihkua nestettä, ihan kuin esikoista odotellessa. Jos ei loppuviikosta tikussa näy viivoja, niin :headwall: :kieh: ..

Ääh... päätä särkee. Raahaudunpas kahvinkeittimen luo.
Reipasta päivää kaikille :) .

Nimim. leikkaa pankkikorttinsa halki, ettei pääse testiä ostamaan :saint:
 
Jossu35
Huomenta!

Onnea haamuilijoille.

Tällä hetkellä olisin siihenkin erittäin tyytyväinen nimittäin tein aamulla negan (28/28-30). Tosin tädistäkään ei ole mitään havaintoa.

Tässä olen kokoajan toitottanut ettei mitään oireita ole... Päänsärkyä on kyllä ollut normaalia enemmän, oliskohan stressi oire :)

Vielä voi toivoa!!! Kunnes täti iskee :\|
 
Onnea haamuileville :flower:

Minäkin testasin aikanaan tuosta pojasta vaan haamuja ja nyt se haamu on jo 8kk.

Jokos olette testailleet te ketkä meinasitte tänä aamuna testailla??

(.) Mä tossa laskeskelin että mulle taitaa kierron pituudeksi tulla ainakin 39 eli nyt olis kp 27/39. Mun piinaviikoksi tulee siis viikko 19 mutta jos sopii niin mä roikun mielummin tässä pinossa. Tuskin plussaa tulee niin vähän on tuolla makuuhuoneessa tullut peittoja pöllyteltyä oviksen aikoihin. No seuraava kierto on sitten taas toivo täynnä. Pitää ruveta tota miestä lämmittelemään enemmän petihommiin.

Mulla on yhdet pippalot tiedossa toukokuun eka viikonloppu pitää varmaan ennen sitä testailla ihan varmuudeksi niin voi rauhassa kittailla boolia :)
 

KESKIVIIKKO 25.04.2007

Lumpeenkukka...........kp 22/22-25...........yk3..............2.toiveissa
onneli........................kp 25/22................
kahdenemo................kp 24/24-25...........yk 3.............3. toiveissa
Rosamunde................kp 24/28................yk?..............3. toiveissa
Jahvetti......................kp 26/26...............yk 4.............4. toiveissa
hazelnut.....................kp 26/28-31..........yk 5.............1. toiveissa
Mimmi-78...................kp 27/28-32...........yk 1........... 2. toiveissa
caeza.........................kp 27/24-36...........yk 3............3. toiveissa
Heluna.......................kp 28/28................yk 2............2. toiveissa
Jossu35......................kp 28/28-30...........yk 1............3. toiveissa
Mirtsu-81....................kp 28/28-31...........yk 5............1. toiveissa
Tinttara......................kp 28/23-29..........yk 49...........1. toiveissa
Bunny........................kp 28/28...............yk 11..........1. toiveissa
Muumi........................kp 28/30-32...........yk 3...........2. toiveissa
Vilja...........................kp 29/26-40..........yk 3............1. toiveissa
Amira-78....................kp 29/21-?.............yk 1...........2. toiveissa
Silmukka....................kp 30/28-31...........yk 2...........2. toiveissa
Kalenteri....................kp 30/26-30..........yk 3.............2. toiveissa
Anskuli.......................kp 34/31-50..........yk 4.............2. toiveissa
Kuupää......................kp 45/32-46............yk 6............1. toiveissa
kinka.........................kp 38/40................yk 10...........3. toiveissa

Tippuneet:

Cruella DeVille
Stoppis
Äityli -84
Gataa
Maikki
Taimi
Mrs Knotty-Hilly

Haamuilijat:

kahdenemo

Plussanneet:

sofianna
saaru


huomenta
toivottovasti tää meni oikein.. olisko saaru pitäny laittaa haamuilijoihin??
eikö se haamu kuitenkin ole sitä plussaa..

perjantain testailijoihin liityn minäki, joku muukin aiko. olihan se niin..
keskiviikon jatkoja kaikille. :wave:
 

Yhteistyössä