**Viikon 17 jännääjät**

Heippuli! :)

En tiiä kuulunko edes tähän ketjuun, mutta aattelin kirjoittaa kuitenkin.

Mulla siis nyt kp 32/34. Lauantaina pitäis alkaa, mutta oireita on vaikka muille jakaa (tosin voi olla myös että kroppa juksuttaa kun vauva on niiiin toivottu ja pitkään yritetty). Lämmöt vähän koholla, vatsassa hieman menkkamainen olo ja alaselkä tulessa. Testiä en uskalla pettymyksen pelossa tehdä kun vasta joskus 40/34 päivillä..

Esikoisen odotus ajasta en oikein muista oliko millaisia oireita. Vuosi sitten km (josta kaavinta ja kohtulehdus). Silloin oireena jättiväsymys.

Ihanaa kun on muitakin jotka jännäilee.. Täytyy kertoilla sitten kuinka kävi =)

Plussa onnea kaikille kuumeileville :D
 
:wave: minä taas täällä häiriköimässä :xmas:

Hemuli mikä tilanne sulla? Kiinnostaa vaan koska ollaan vähän samassa veneessä, mullakin tuota tuhrua ollut pyyhkiessä. Tuon päiväisen jälkeen ei mitään havaintoa, joten vielä ainakaan ei tarvinnut kuppia ottaa käyttöön B)

Yksi mielenkiintoinen pohtimisen aihe taas: join vichyä ja mun mielestä se maistui ihan kellarille ja haisikin (kun vähän tarkemmin maistelun jälkeen nuuskutin). Juotin sitten miehelle ja kysyin että miltä maistuu, niin sanoi että vichylle :xmas: Joten mä oon ihan että haju- ja makuherkkyys jyllää - ihan selvästi oire! :LOL:
 
Rosamunde
tervehdys!

Täällähän oirehditaan jo kovasti ;)

Joku ihmetteli noita nippailua vasemmalla puolen. Mulla se on ihan yleistä oviksen jälkeen. Kirjoittelin tuonne toiseen ketjuun oviskivuista ja siitä, että jos ne jatkuu pitkään, niitä luulee ihan raskausoireiksi. Ainakin mulle näin on käynyt.

Nytkin on oviksen jälkeen tuntunut painontunnetta ym. omituista etenkin iltaisin, mutta enpä osaa niistä mitään sanoa. Jos ne häviää ensi viikolla, ei oo todellakaan tärpännyt. Tässä vaiheessa en voi itse mitään sanoa, mutta ne joilla on jo kp 25 tai jotain sinnepäin, kuulostaa hyvältä nuo teidän oireet :) Peukut ja varpaat pystyyn!

Jatketaan oireilua. Kiva lukea toisten tuntemuksista, kun itsekin täällä ihan hööhönä tutkailee masuaan ja tisujaan :LOL:
 
Hellou!

kiva että muillakin outoja tuntemuksia riittää! :) Mulla välillä ihan varma tunne että oon raskaana, ja sit taas välillä että no en todellakaan oo... Mielialanvaihteluita siis, sehän on selvä oire! :LOL: :LOL:

koska ootte ajatellu testata? Mä en malta odottaa, vaan testaan jo lauantaiaamulla Aconin herkällä testillä... Jänskättää! :)
 
Multa taas puuttuu ihan kaikki oireet, paitsi helkutinmoinen palelu, joka voi johtua tästä takatalven tulosta. Piti vääntää taas patterit kaakkoon, kun olin jo asetellut termostaatit kesävaihteelle.
 
TORSTAI 18.4.2007

Lumpeenkukka...........kp 16/22-25...........yk3..............2.toiveissa
Rosamunde................kp 18/28................yk?..............3. toiveissa
Jahvetti......................kp 20/26...............yk 4.............4. toiveissa
hazelnut.....................kp 20/28-31..........yk 5.............1. toiveissa
Mimmi-78...................kp 21/28-32...........yk 1........... 2. toiveissa
caeza........................kp 21/24-36............yk 3............3. toiveissa
Heluna.......................kp 22/28................yk 2............2. toiveissa
Mirtsu-81....................kp 22/28-31...........yk 5............1. toiveissa
Tinttara......................kp 22/23-29..........yk 49...........1. toiveissa
Bunny........................kp 22/28...............yk 11..........1. toiveissa
Muumi........................kp 22/30-32...........yk 3...........2. toiveissa
Vilja...........................kp 23/26-40..........yk 3............1. toiveissa
Amira-78....................kp 23/21-?.............yk 1...........2. toiveissa
Silmukka....................kp 24/
taimi..........................kp 24/27-36...........yk 1............1. toiveissa
Kalenteri....................kp 24/26-30..........yk 3.............2. toiveissa
stoppis.......................kp 25/28-42..........yk 1.............3. toiveissa
Mrs Knotty-Hilly..........kp 25/21-31...........yk 3............2. toiveissa
Maikki........................kp 26/30................yk1.............1. toiveissa
Saaru........................kp 26/34................yk 4............3. toiveissa
sofianna.....................kp 27/39-40...........yk 3............1. toiveissa
Anskuli.......................kp 28/31-50..........yk 4.............2. toiveissa
Cruella DeVille............kp 28/28...............yk 1.............2. toiveissa
Äityli..........................kp 32/34...............yk ?.............2. toiveissa
Gataa........................kp 35/n. 39............yk 2.............1. toiveissa
Kuupää......................kp 39/32-46............yk 6............1. toiveissa


Koitin lisäillä uudet, jotka pinosta löysin, toivottavasti meni oikein. Jotain pikku lisätietoja saisitte kyllä vielä antaa :) Tai sit mä en vaan huomannut kaikkea.

Täällä ei oikeastaan mitään oireita, paitsi jos idioottimaisuuden voi laskea raskausoireeksi. Olen niin väsynyt ja pää täynnä ajatuksia, että ei enää muisti pelaa yhtään. Eilen olin jättänyt pyörän töihin kun mies tuli hakemaan (käytiin töiden jälkeen kaupassa), aamulla vaan ihmettelin sitten kun piti töihin lähteä, että missäs se pyörä on.. Tuli hiukan kiire ehtiä duuniin, kun piti neitikin vielä sitten hoitoon kärrätä...... :headwall:
 
Vielä tosta Sofiannan kysymyksestä: eikö hedelmöittynyt munasolu kuljeskele 5-6 päivää ennen kiinnittymistä. Menkkojen taas pitäisi alkaa 14-17 päivää oviksen jälkeen. Istukkahormonin määrä kaksinkertaistuu joka päivä, paitsi että joillakin se nousee tosi hitaasti.

Kaipa se 14 päivää oviksesta ainakin olisi syytä odotella. Mä tosin aloin jo pyörtää pyhää päätöstäni testauksen odottamisesta, sillä viikonloppuna meinaan jo aloittaa...
 
Heippa!

Sofianna, aika pianhan sä voisit jo testata :) Pari päivää ehkä vielä vois malttaa, mut jos maanantaille saakka malttaisit niin vielä parempi, silloinhan oltais jo virallisesti omalla viikollammekin. ;) Vaikka kyllähän se nytkin jo vois näkyä testissä oikein hyvässä lykyssä.

Itse oon pitänyt ens viikon torstaita ekana mahdollisena testipäivänä, mutta saas nähdä, maltanko mitenkään sinne asti. Menossa kp 24/noin 30. Nyt jo ois oireita bongaavinaan, mutta ne on kyllä varmasti vielä ovisjuttuja, kun siitä ei ole kovinkaan monta päivää. Nippailee yhä tuolta alavasemmalta ja väsyttää paljon, vaikka oon nukkunut harvinaisen hyvin. Kaverin luona haistoin kissanruoat viereiseen huoneeseen, mutta kyllähän niissä aika voimakas haju onkin. :)

Illanjatkoja,
t. Kalenteri
 
Vielä, täälläpäs on käyty kirjoittelemassa sillä välin, kun itse kirjoittelin. Mrs K-H, kiitos listan päivityksestä ja uusien lisäämisestä! :)

Muokkis, ja joo, voi kun idioottimaisuus ois oire! Epämääräisyyttä, muistamattomuutta ja mielialan ailahtelevaisuutta on ollut havaittavissa täälläkin mitä suurimmassa määrin. Ajantaju hämärtelee ja kaikenlaista murehtimista milloin mistäkin. :/ <br><br>
 
Vilja-merkkisen testin sivuilla kerrottiin, että 10 päivää hedelmöittymisen jälkeen voisi jo näkyä! http://www.chpartners.fi/vilja/

Mulle valkeni vasta nyt, että palelu on yksi raskausoire. Lämmöt 37,3 ja paleltaa julmetusti, päätäkin särkee oudosti. Joten voisihan tämä olla sitä itseään, vaikka en vähäisen ja myöhäisen pölläyttelyn jälkeen oikein uskokaan.
 
Bee
Haudi!

).:) Tissit, tai siis nännit, ihan mielettömän kipeät edelleen. Yöllä pitää nukkua toppi päällä etteivät heilu.. Kokoa on kuitenki 70 F:n :ashamed: verran joten kaikki pienemmätkin liikkeet SATTUUUUUU!! Saattaahan nuo vähän turvoksissakin olla, vaikea sanoa kun ei kauheasti pysty tutkimaan.

Lupasin itselleni etten ala kehittelemään mitään oireita, mutta pakko on vielä kertoa että parin viime päivän aikana on tullut ihmeellisiä oksetus kohtauksia. Yht äkkiä nousee pala kurkkuun ja muutaman sekunnin ajan tuntuu että laatta lentää. Voin olla tulossa kipeäksi tai ihan mitä muuta tahansa..
Ja kun eihän mulla ikinä (?) ennen ole ovista ollut niin enhän tiedä miltä oviksen jälkeinen aika tuntuu.

Huomenna lähdetään miehen kanssa reissuun vähän rentoutumaan.. :p
Testejä en pakkaa mukaan vaan nöyränä odotan mitä viikko 17 tuo tullessaan..

@@@@@@@@@plussatuulahdus kaikille@@@@@@@@@@@@

Bunny :xmas:
 
Bunny, kuulostaapa lupaavalta tilanteesi! (Ja lohdullista, että on muitakin povekkaita, kokoni oli sama kuin sulla ennen raskautta, mutta nyt on pienentynyt noin 70 DD:hen samalla kun ovat lerpahtaneet: rinnat voi nykyään melkein taitella liiveihin :p ) Ja Vilja, mulla oli esikoisesta oikeasti sormet sinisinä testausaikoihin ja palelin alussa aivan valtavasti! Toivotaan, että teidän oireet johtuvat siitä mistä pitääkin. =) Pinkassa vaan jännitys kasvaa kohisten! =)
 
kahdenemo
Heipsan!!
Vieläkö mahtuu mukaan, vähän näin myöhäisemmässä junassa? Olen tässä pari päivää tehny töitä lukeakseni kaikki ketjun viestit ja nyt sitte kirjoittelemman itekki.

Eli putosin minäkin tosta vko 14 pinkasta, josta amira ja mrs knotty-hill siis jo "vanhoja tuttuja" :wave: . :wave: Aiemmin putosin vko 10pinosta, joten nyt siis yk 3. Kolmas meillä toiveissa, esikoinen on 2,5vee ja kuopus reilun vuoden vanha. Kp nyt 18/24-25, joten loppusuoralla mennään. Ainaski neljän viime kierron pituus on ollu toi 25, joten siihen luotan.

Omaa napaa: tää kierto ollu sikäli erikoinen, ettei juurikaan mitään ovistuntemuksia saatikka limoja ole ollut. Normaalisti, kuopuksen syntymän jälkeen, kaikki mahdolliset oireet ovulaatiosta ovat olleet havaittavissa;kivut, jomotukset, runsaat limat jne.. Nyt ei siis juurikaan mitään. Ja tänään vessakäynnillä paperiin tarttui vähän tuhrua, mitä ei sitäkään ole koskaan aiemmin tapahtunut!!! Eikä täti ole koskaan saapunut näin ajoissa, vaikka muuten kierto keskimääräistä lyhempi onkin. Joten nyt on olo, että häh :x Tietty oma pää laskeskelee, että joo, kiinnittymisvuotoohan se tietty B) kovasti on kyllä JTP peittoja heiluteltu, ihan alkukierrosta. Rinnatkin on hieman kipeet, varsinkin oikeen rinnan sivulle sattuu ja nännejä välistä kirvelee. Kai.. Ehkä sittenkin kuvittelen kaiken, ja varsinkin nyt kun jotain "ei koskaan aikaisemmin" juttuja tapahtuu.

Mutta ei auta kuin ootella ja kattella. Tietty se täti sieltä huomenna porhaltaa. Sitte oliski kirjat sekasin. Kuopuksen imetyksen lopetin 3kk sitten, vieläkö se vois vaikuttaa tälleen?

Mutta kovasti oireita joka suuntaan kaikille, ja tietty plussia ja PAAAALJON :wave:
:whistle: ja puhaltaa kahdenemo
 
Amira-78
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2007 klo 22:52 kahdenemo kirjoitti:
Heipsan!!
Vieläkö mahtuu mukaan, vähän näin myöhäisemmässä junassa? Olen tässä pari päivää tehny töitä lukeakseni kaikki ketjun viestit ja nyt sitte kirjoittelemman itekki.

Eli putosin minäkin tosta vko 14 pinkasta, josta amira ja mrs knotty-hill siis jo "vanhoja tuttuja" :wave: . :wave:
Huomenta ja tervetuloa Kahdenemo :) ja muutkin uudet listalaiset joita en ole ehtinyt tervehtiä. *tältä listalta tiputaan sit vaan tonne odotuspuolelle :D *

Mulla meinas eilen hermo pettää. Ylitöiden jälkeen kurvasin apteekin pihaan testiä ostamaan (varoiksi), mutta se oli (onneksi ;) ) menny 10 min aikaisemmin kiinni. Hyvä niin, koska tuskin mä olisin malttanut olla sitä käyttämättä vaikka kp:t ei korkealla vielä olekaan. Olo on kans sellanen, ettei mitään selkoa saa. Vatsaa kivistää (kuten esikoista odotellessa) ja hermot on kireellä. Jos ens ke-pe välille jaksais testaamista pihdata, niin olisin ylpeä itsestäni. Ja varsinkin jos sen tädin sais pidettyä loitolla siihen saakka vähintään...

Mukavaa vkonloppua kaikille :) . Puhaltelen plussia +++++ ja samalla hus pois tuo takatalvi :whistle: :whistle:
 
Silmukka
Heippa ihmiset! Tervetuloa porukkaan kahdenemo!

Haahuilin minäkin eilen Prismassa etsimässä raskaustestihyllyjä, mutta en (onneksi?) löytänyt. Onhan se vielä vähän aikaista (kp 25/28-31). Olis vaan niii-in ihana nähdä se plussa !

Tästä porukasta varmasti useat saavat siirtyä odotuspuolelle. Nuo teidän jutut ja oirehtimiset kuulostavat niin hyviltä. Itse olen pettynyt kun ei juili erityisemmin masussa. Välillä vaimeaa menkkatunnetta, mutta ei oikein sellainen fiilis että jotain olis eri tavalla kuin ennen.

Ei palele erityisemmin, valkkaria ei erityisesti, rinnat vähän arat, siinä kaikki. Tuon Helunan jutun allekirjoitan kyllä minäkin: koko ajan tekee mieli syödä, siis jatkuva nälkä. Se kyllä sopii tulevaan tätiinkin, muistaakseni tätille on ruoka maittanut ennenkin..

Kurja homma kun ulkona on taas kalseampaa. Minä jo nautin niin lämmöstä ja tulevan kesän tunteesta. Poitsun kanssa oli ihana ulkoilla ja taisi naamakin jo saada vähän väriä. Nyt saa taas kaivaa toppahaalarit kaapista, ei siellä muuten tarkene.

t. Silmukka
 
Huomenta kaikille :wave:

Heräsin yöllä kun typy yski ja sitten en saanut unta, kun ihan hirveet menkkajomotukset! :eek: Mietin että meneekö lakanat, mutta en jaksanut nousta. Aamulla oli sitten taas pyyhkiessä tuhrua, mutta ei vuodosta merkkiä. Tää on kyllä jo aika omituista! Yleensä mulla ei menkkakipuja ole kun just ennen kuin vuoto alkaa. Nyt siis ollut koko hiivatin viikon \|O Koko viikon tosiaan ravannut vessassa katsomassa että joko vuotaa :headwall:

Argh! Ei voi kun odotella...

Onko muuten ketään muuta, joila ei tissit regoi mitenkään? Kun kuulee että kaikilla aina ekana oireena tissit... :whistle: Mulla ei ole kummaltakaan muksulta tisseille tapahtunu mitään ennen kuin maito on noussut synnytyksen jälkeen! Niin tai no, maitoa tihkui kyllä molemmista sitten viimeisellä kolmanneksella, mutta koossa ei tapahtunut mitään eikä ne kipeetkään olleet. Että tissikeskustelut pystyyn :D

Oikeesti... jos tänne joku mies eksyisi, niin mahtais olla kauhuissaan, kun on tissit ja limat ja kaikki värkit puheissa :whistle: :LOL:
 
Jossu35
Heippa kaikille!

Mrs Knotty-Hillyltä oli jäänyt tietoni huomaamatta listaa päivittäessään.
Eli kp23/28-30 yk1. 3.toiveissa. (Siis minulle 3 miehelleni 1).

Epämääräinen, sekava olotila odotusta ja jännitystä. Väsyttää niin vietävästi välillä närästää... Hölmöä hommaan :) Kytätä tässä vaiheessa "olemattamia" oireita, koska ollaan kuitenkin vasta niin alussa ei mulla ole ennenkään ollut merkkejä ennenkuin olen jo plussan tehnyt.

Eikun odottamaan Vappua :) Toivottavasti silloin on muutakin juhlittavaa.

Hyvää päivän jatkoa kaikille!
 
Bee
Perjantai 20.04.2007

Lumpeenkukka...........kp 17/22-25...........yk3..............2.toiveissa
kahdenemo................kp 18/24-25...........yk 3.............3. toiveissa
Rosamunde................kp 19/28................yk?..............3. toiveissa
Jahvetti......................kp 21/26...............yk 4.............4. toiveissa
hazelnut.....................kp 21/28-31..........yk 5.............1. toiveissa
Mimmi-78...................kp 22/28-32...........yk 1........... 2. toiveissa
caeza.........................kp 22/24-36...........yk 3............3. toiveissa
Heluna.......................kp 23/28................yk 2............2. toiveissa
Mirtsu-81....................kp 23/28-31...........yk 5............1. toiveissa
Tinttara......................kp 23/23-29..........yk 49...........1. toiveissa
Bunny........................kp 23/28...............yk 11..........1. toiveissa
Muumi........................kp 23/30-32...........yk 3...........2. toiveissa
Vilja...........................kp 24/26-40..........yk 3............1. toiveissa
Amira-78....................kp 24/21-?.............yk 1...........2. toiveissa
Silmukka....................kp 25/
taimi..........................kp 25/27-36...........yk 1............1. toiveissa
Kalenteri....................kp 25/26-30..........yk 3.............2. toiveissa
stoppis.......................kp 26/28-42..........yk 1.............3. toiveissa
Mrs Knotty-Hilly..........kp 26/21-31...........yk 3............2. toiveissa
Maikki........................kp 27/30................yk1.............1. toiveissa
Saaru........................kp 27/34................yk 4............3. toiveissa
sofianna.....................kp 28/39-40...........yk 3............1. toiveissa
Anskuli.......................kp 29/31-50..........yk 4.............2. toiveissa
Cruella DeVille............kp 29/28...............yk 1.............2. toiveissa
Äityli..........................kp 33/34...............yk ?.............2. toiveissa
Gataa........................kp 36/n. 39............yk 2.............1. toiveissa
Kuupää......................kp 40/32-46............yk 6............1. toiveissa



:wave: Tää häipyy mini-lomalle!
 
Bee

Perjantai 20.04.2007

Lumpeenkukka...........kp 17/22-25...........yk3..............2.toiveissa
kahdenemo................kp 18/24-25...........yk 3.............3. toiveissa
Rosamunde................kp 19/28................yk?..............3. toiveissa
Jahvetti......................kp 21/26...............yk 4.............4. toiveissa
hazelnut.....................kp 21/28-31..........yk 5.............1. toiveissa
Mimmi-78...................kp 22/28-32...........yk 1........... 2. toiveissa
caeza.........................kp 22/24-36...........yk 3............3. toiveissa
Heluna.......................kp 23/28................yk 2............2. toiveissa
Jossu35......................kp 23/28-30...........yk 1............3. toiveissa
Mirtsu-81....................kp 23/28-31...........yk 5............1. toiveissa
Tinttara......................kp 23/23-29..........yk 49...........1. toiveissa
Bunny........................kp 23/28...............yk 11..........1. toiveissa
Muumi........................kp 23/30-32...........yk 3...........2. toiveissa
Vilja...........................kp 24/26-40..........yk 3............1. toiveissa
Amira-78....................kp 24/21-?.............yk 1...........2. toiveissa
Silmukka....................kp 25/
taimi..........................kp 25/27-36...........yk 1............1. toiveissa
Kalenteri....................kp 25/26-30..........yk 3.............2. toiveissa
stoppis.......................kp 26/28-42..........yk 1.............3. toiveissa
Mrs Knotty-Hilly..........kp 26/21-31...........yk 3............2. toiveissa
Maikki........................kp 27/30................yk1.............1. toiveissa
Saaru........................kp 27/34................yk 4............3. toiveissa
sofianna.....................kp 28/39-40...........yk 3............1. toiveissa
Anskuli.......................kp 29/31-50..........yk 4.............2. toiveissa
Cruella DeVille............kp 29/28...............yk 1.............2. toiveissa
Äityli..........................kp 33/34...............yk ?.............2. toiveissa
Gataa........................kp 36/n. 39............yk 2.............1. toiveissa
Kuupää......................kp 40/32-46............yk 6............1. toiveissa



Laitoin vielä Jossun listoille!!
Tervetuloa vaan kaikki uudet! :D
 
Heipsan!
Täällähän on joukko kasvanu ja sivuja kertyny, taas viime kirjoituksesta. Toivottavasti saadaan niitä plussiakin sitten paljon ku on porukkataki näin paljon. Monella on jo lupaavasti oireitakin bd!
Mulla masussa väliin tuntuu "hassulta" kutkuttaa ja silleen jännästi polttelee ja tikkuilee. Tissitkin tuntuu aika turpeilta. Mutta en ala kuitenkaa testailee ainakaa liian aikasin vaikkakin kierto muuten varmasti on aikasessa, ku ovistesteihin sain tasaviivat pääsiäisenä. Sunnuntaina-maanantaina tulee se 14pvä. Mutta odottelen kuitenki sinne kierron loppuu. Ennen vappua kuitenni testailen jos sitten on vielä tarpeen (ja toivottavasti on *sormet ristissä*)
Muksaa viikonloppua!
 
kahdenemo
Heissuli!
Ihan alkuun bunnylle, tai jollekin muulle joka listaa osaa päivittää, mun kpeet tänään 19 =)
Yhtään päivää ei saa hukata, tää on tarkkaa puuhaa ;)

Eli siis vielä n. viikko mahdolliseen tädin tuloon. Alkaa jo jännittää, varsinkin sen eilisen tuhrun vuoksi. Ei oo tosin tänään enää näkyny, eikä enää jomotellukkaan(onpa hieno sana), joten en sitte tiiä, mikä kummastus lie ollut. Rinnoissa ei mitään erikoisia tuntemuksia. Alaselkää särki aamulla, sillee hauskasti sivuilta. Saatto olla vaan aamukankeutta.

Tisseistä joku kyseli. Itellä esikoisesta rinnat oli ihan sikakipeet. Muistan, ettei voinu edes mahallaan nukkua(joka on mun lempiasento, nukkuessa). Se harmittikin koko raskauden, sillä ensin mahallaan nukkuminen piti unohtaa tissien takia ja myöhemmin mahan takia. Mutta sitä, miten aikaisessa vaiheessa rinnat kipeyty en muista. Esikko oli täysi ylläri, menkatkin oli jo kaksi viikkoo myöhässä ennekuin edes tajusin testata. Johtui siitä, että miehen simppojen ei pitäny toimia lainkaan :p Kakkosen kohdalla n.4 päivää ennen tädin saapumispäivää huomasin ulos mennessä kuinka nännejä alkoi paleltaa,vaikka oli kesä. Niitä kirveli silleen hauskasti. Siitä tiesin, että raskaana ollaan. Jotenkin vaan tiesin. Muuten rinnat eivät kyllä olleet kipeät, ainakaan samoin kuin esikosta. Kuopus sai muuten alkunsa heti ekasta yrittämästä, joten se siitä simppojen kuoliosta :LOL: Ei ne lääkäritkään aina ihan kaikkee tiedä, onneksi ;)

Mutta ei kai muuta. Sateista kevätpäivää kaikille, ja paljon lämpimiä plussatuulia :D
 
Lueskelin noita edellisen piinapinoni juttuja...eli viikolta 13 =) Silloin oli tässä vaiheessa tissit tosi kipeenä, mut nyt ei ole ollenkaan.
Ainoa "oire" vihlonta keskellä ihan alavatsalla :\|
Viime kierrossa tuli tuhrut kp 24/26...joten jännät päivät nyt :whistle: Nythän on 21/26 =)
Mu toivotaan parasta, meille jokaiselle =) :hug:
 
Hei kaikille!!

Täällä ei oo hirveesti mitään oloja, mitä nyt alavatsaa hieman kivistelly ja tänään särkenyt alselkää oikealta puolelta. Muutaman päivän ajan on tosin paleltanut, mut se voi tosiaankin johtua tuosta koleasta säästä. :(

Mietin tossa edellistä raskautta ja sen oireita, mut mulle ei tuu oikein mitään mieleen alkuajasta. Väsymystä oli (sitä on tosin nytkin, mut tuntuu et aina väsyttää) ja jossain vaiheessa oli sellasta ällötystä. Rinnat mulla ei oikeestaan kipuillut, että niistä ei voi vetää mitään johto päätöksiä. :whistle:

Voisko semmonen kuinka paljon vaikkuuttaa raskaaks tuloon, kun meidän neiti saa viellä iltatissin (ei suostu luopumaan)? Onko jollain kokemusta?

Aurinkoisempia kevät päiviä ja paljon plussia!!

 
Heippa!

Muumi, mäkin mietin tuota imetystä, miten vaikuttaa. Poika on (taas) kipeänä ja roikkui rinnalla aamuyöstä/aamusta noin 4 tuntia. Päivälläkin on tisutellut jopa tavallista tiuhempaan. Mutta enpä silti lopeta imetystä ihan vielä enkä varmaan sittenkään, jos tärppää, vaikka neuvolantäti vähän sellaista suosittelikin.

Enpä noista oireista tiedä, tänään en oo niin tutkiskellut. Ihan lievää nippailua ollut ainakin jossain vaiheessa edelleen tuolla vasemmalla puolella, paleltaa kun on kylmä.

Piti tulla tänne nyt pyytämään teitä takomaan järkeä päähän, kun testi niin kovin polttelee kaapissa. Päätin, etten testaa ennen torstaita, ei olis yhtään mitään järkeä. Silti on ihan älytön vimma tehdä vaikka se negatestikin. Eikä mulla sillä tavalla oo sellaista oloa kuin viime kierrossa, että nyt varmaan tärppäs, vaikka toivoa toki on. Sanokaa joku jäitä hattuun pistävä sana, että oottaisin sen testaamisen kaa! =)

Jahvetti, loistoidea verrata noita edellisen piinapinon tuntemuksia nykytilanteeseen, täytyypä etsiä se viikko 12 vai mikä olikaan... :)

T. Kalenteri
 

Yhteistyössä