**Viikon 17 jännääjät**

Rosamunde
Hilipatihoi!

Joku kyseli, onko täällä kohta enää ketään. Itsekin kyselin aamusella samaa. Täällä ollaan!!!

:hug: pudonneille.

Testaan sunnintaina tai maanantaina, jos ei oo alkanu. Testi odottaa kaapissa. =)
 
kuupää
Täälä yks negailija kans. Tänään tuli testit ja hetihän sitä piti testata enkä ees roskishaamua saanu. :D

Noo, menkkojenki pitäs viime kierron mukaan alkaa vasta huomena, joten eipä hätiä... Ei hätiä niin kauan ku menkat pysyy poissa. Lauantaina tai sunnuntaina aamulla meinasin testata seuraavan kerran, jos aihetta.
 
Silmukka
Nyt täti tuli lopulta tännekin. Oon pettynyt, mutta helpottunutkin. Jospa nämä kierrot on kuitenkin ihan kunnossa, ei ainakaan mennyt ylipitkäksi tällä kertaa.

:flower: plussanneille
:heart: meille pudonneille

ja jännääjille toivotaan ++++

t. Silmukka
 
Lumpeenkukka
TORSTAI 26.4.2007

Lumpeenkukka...........kp 23/22-25...........yk3..............2.toiveissa
onneli........................kp 26/22................
Rosamunde................kp 25/28................yk?..............3. toiveissa
Mimmi-78...................kp 28/28-32...........yk 1........... 2. toiveissa
Mirtsu-81....................kp 29/28-31...........yk 5............1. toiveissa
Tinttara......................kp 29/23-29..........yk 49...........1. toiveissa
Bunny........................kp 29/28...............yk 11..........1. toiveissa
Vilja...........................kp 30/26-40..........yk 3............1. toiveissa
Anskuli.......................kp 35/31-50..........yk 4.............2. toiveissa
Kuupää......................kp 46/32-46............yk 6............1. toiveissa
kinka.........................kp 39/40................yk 10...........3. toiveissa

Tippuneet:

Cruella DeVille
Stoppis
Äityli -84
Gataa
Maikki
Taimi
Mrs Knotty-Hilly
Jahvetti
Heluna
Jossu35
Muumi
Kalenteri
Silmukka

Haamuilijat:

kahdenemo
hazelnut

Plussanneet:

sofianna
saaru
caeza
Amira78

:flower:

Yritin parhaan taitoni mukaan päivittää tämän päivän osalta, jokainen korjatkoon omansa, mikäli meni väärin.
 
Bee
Nega testattu, oireet ennallaan eikä tätiä näy. :eek:
Lievää menkkajomotusta ollut muutaman päivän, varsinkin yöllä. Mitään ei kuitenkaan ole tullut.. Lukuunottamatta ihanaa maitomaista valkkaria jota kyllä on riittänyt.. :x
Jos täti pysyy loitolla niin harkitsen uutta testiä vaikka sunnuntaina.
Katsellaan ja ihmetellään.

:hug: tippuneille ja :flower: :flower: :flower: plussanneille! =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 10:41 Mirtsu-81 kirjoitti:
Mutta lauantaille yritän pantata testaamista, ellei sitten jopa sunnuntaille (mikäli siis ei hanat aukea siihen mennessä...).

Ketäs muita täällä nyt oli, jotka jännää vielä viikonloppuun???
:wave: Mäkin täällä vielä jännäilen, ja viikonloppuna meinaan (aikaisintaan?) testailla. Toiveet ei oo kovin korkealla, kun ei oo mitään oireita. Lähinnä ärsyttää, jos tästä kierrosta tulee taas megapitkä \|O \|O

Kurjuus :'( kun tänään on tippunu pois niin paljon porukkaa. :hug:

:flower: :flower: :flower: plussanneille. Kertoilkaahan vielä millasia oireita teillä olikaan ennen plussausta (vai oliko oireita ollenkaan) *tahtoo vielä elätellä (turhia?!) toiveita*
 
Bee
Perjantai 27.04.2007

onneli........................kp 27/22................
Rosamunde................kp 26/28................yk?..............3. toiveissa
Mimmi-78...................kp 29/28-32...........yk 1........... 2. toiveissa
poitsujen mamma.......kp 30/28................yk 1............3. toiveissa
Mirtsu-81....................kp 30/28-31...........yk 5............1. toiveissa
Tinttara......................kp 30/23-29...........yk 49...........1. toiveissa
Bunny........................kp 30/28................yk 11...........1. toiveissa
Vilja...........................kp 31/26-40...........yk 3.............1. toiveissa
Anskuli.......................kp 36/31-50...........yk 4.............2. toiveissa
Kuupää......................kp 47/32-46............yk 6.............1. toiveissa


Tippuneet: :hug:

Cruella DeVille
Stoppis
Äityli -84
Gataa
Maikki
Taimi
Mrs Knotty-Hilly
Jahvetti
Heluna
Jossu35
Muumi
Kalenteri
Silmukka
Lumpeenkukka

Haamuilijat: :whistle:


Plussanneet: :heart:

sofianna
saaru
caeza
Amira78
kinka
hazelnut
kahdenemo
<br><br>
 
kahdenemo
IHAN SELKEE PLUSSA!!! =)
Voi vehje, nyt alkoi tärinä..

Äsken taas testailin, nyt aconin herkällä kasetilla ja heti piirtyi viiva, nyt jo aika vahvakin, osoittamaan raskautta. Tää ei voi uskoo, voi että olen onnellinen. Kolmas yk tuotti tuloksen :)

Oireista kyseli joku (anteeksi, en muista nikkiä)
Mulla näin: -ovista en bongannut, yleensä aina tiedän millon on. pientä kipuilua kp 11 tai 12, mut ei limoja. EI yhtään limoja koko kierron aikana.
-valkkkaria ei siis yhtään, ei vieläkään
-alamahaa ja selkää poltellu jo ainakin viikon, tosi
menkkamaista särkyä
-aaltoilevaa etovaa oloa ja voimistunutta hajuherkkyyttä
kakkavaipoille ;)
-rintoja hieman pakotellut ja nännejä kipristellyt, mut aika
vähän. Tosin nyt rinnat tuntuu selkeesti kipeeltä, viime
yönä sai etsiä asentoo
-olen ollut aika itkuherkkä
-suussa asuu pahanmakuinen mörkö :/

Siinäpä niitä. Eli ei siis mitään erikoista periaatteessa. Lämmötkin mulla heitelly 36-36,4 välillä. Normi lämpö siellä lähempänä 35, että sikäli tietty kohonnut.

Mutta nyt aamukaffelle, kun se vielä maistuu. Ai niin, laskettu aika osus mulla tonne 4 tai 5 tammikuuta. Jos kaikki menee hyvin, tulee aika jännä joulu :xmas:

Lopuille plussatuulia paljon :wave:
 
Täällä ei vielä ole tapahtunut mitään suuntaan eikä toiseen. Eilen olin ihan varma että nyt ne menkat alkoi kun jotain hulahti housuihin mutta se oli valkkaria. Sori pakko kertoa teille ällöjä limajuttuja :ashamed: . Mulla on nyt tällä viikolla tullut joka päivä venyvää kirkasta limaa tuskin se sitä ovislimaa sitten on kun sitä on tullut näin monena päivänä vai mitä luulette? Eilen illalla oli menkkamaista kipua, alaselkä ja alamaha kipeänä ja etenkin oikea munasarja on kipeä. Lähinnä toi oik. puolen kipu mua huolestuttaa yleensä mulla ei tollasia kipuja ole kierron missään vaiheessa ainakaan näin pitkään. Pitäsköhän sitä varata aikaa gynelle jos se onkin kysta? Ei mulla kyl koskaan sellasta ole ollut etten tiedä millaselta se kysta vaiva tuntuu, mutta aralta toi oik. puoli tuntuu.
 
Amira-78
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.04.2007 klo 06:12 kahdenemo kirjoitti:
IHAN SELKEE PLUSSA!!! =)
Voi vehje, nyt alkoi tärinä..
--
Mutta nyt aamukaffelle, kun se vielä maistuu. Ai niin, laskettu aika osus mulla tonne 4 tai 5 tammikuuta. Jos kaikki menee hyvin, tulee aika jännä joulu :xmas:

Lopuille plussatuulia paljon :wave:
:flower: Onnea oikein paljon! Meille tulee hieno viikkosaalis.
Kunhan nuo loput testejä pihtailevat saadaan vielä plussaamaan, niin kyllä on vuoden vaihteessa vipinää :D .

:hug: kaikille tipahtaneille ja onnea seuraavaan yrityskiertoon. Pitäisköhän meidän plussanneiden kohta rakennella jotain listaa tuonne odotuspuolelle - vai pyöritäänkö vielä täällä? :)

Amira *perjantaitunnelmissa, tissikivun ja väsymyksen kourissa :whistle: *
 
caeza
huomenia kaikille. minä se vaan saan noita kummituksia kaikkiin testeihin =( nyt siis aattelin odottaa jonkun aikaa ennen kun testaan..joko viivat vahvistuu tai täti saapuukin paikalle =( eilen viimeksi aconin kasettitestillä tein, siinä se kummitus siihen ilmaantu ihan testiajan nimissä...apteekin omat tuottaa vaan roskishaamuja (joku olikin kysellu viivan paikasta, kiitos tiedosta) roskin kummituskin on punavivahteinen että kai sitä hormonia sitten ei vielä(kään) tarpeeksi ole...

Lämmintä kevätpäivää meille kaikille, Isot halaukset tässä kierrossa ilman pöussaa jääneille ja onnea seuraavaan kiertoon, ja onnea jo pöussansa saaneille ja paljon tarrasukkia matkaan!

kp 29/24-36 ja haamu x 3 (oviksen bongasin kp 14 ja 15 tai niitä main..)
 
Amira-78
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.04.2007 klo 08:00 Saaru kirjoitti:
Upee plussasaalis ja toivotaan että lisää vielä tulee!!
Jos joku avaa meille oman aloituksen tuonne odotuspuolelle niin ilmoitelkaa heti, minäkin sinne sitten tulen:)
Hei,

Kun me odotuspuolelle siirrytään, niin mikäs meidän listan nimeksi tulisi? Tammi- jotain...? Tammimasut, tammivaavit ....?

Nimim. Mielikuvitukseton :eek:
 
poitsujen mamma
Hei vaan kaikille ja hurjasti onnee teille plussanneille!!!

Mie oon täs ketjussa ihan uus,, en yksin kertasesti uskaltanu aikasemmin tänne ilmottautuu( oon jännyttäny niin hirmusesti ja jos ei sit tärppäiskään niin ois ilkee lukee noita omia tekstejä jälkeen päin),, hengessä mukana oon kyllä kovasti ollunna ja kovasti teille muillekkin peukkuja pystyssä pitäny!!!

Minulla siis on nyt kp 30/28 yk 1 ja kolmosta haaveiltas ja saa nyt nähä mitä tulevan pitää. Tämän parin päivän aikana oon jännittäny vessassa käyntejä niin kamalasti,,, Jotenkin vaan tuntus niin ihmeelliseltä jos sattus tärppäämään heti,aikasempia kun on pitäny yrittää noin puolisen vuotta. Voihan se olla että stressaan tästä nyt niin paljon että menkat ei siks ala vielä. Kaipa se testi pitäs hakee, mut uskaltaako sitä sitten tehä jos se negaa näyttää. Tosi positiivinen asenne meikäläisellä :kieh:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.04.2007 klo 09:14 Amira-78 kirjoitti:
[
Hei,

Kun me odotuspuolelle siirrytään, niin mikäs meidän listan nimeksi tulisi? Tammi- jotain...? Tammimasut, tammivaavit ....?

Nimim. Mielikuvitukseton :eek:
Jaa-a, mikähän se ois hyvä.. Jos laittais jonku semmoisen joka ei ole kuukauteen sidonnainen, ku meidänkin pinossa nyt on joulu- ja tammikuulaisia.. Mullakinhan on laskettu joulukuun lopussa. Vai mitä mieltä? Jotain uuteen vuoteen vaikkas liittyvää :)
Ehdotuksia kehiin!! :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.04.2007 klo 11:45 Saaru kirjoitti:
Jaa-a, mikähän se ois hyvä.. Jos laittais jonku semmoisen joka ei ole kuukauteen sidonnainen, ku meidänkin pinossa nyt on joulu- ja tammikuulaisia.. Mullakinhan on laskettu joulukuun lopussa. Vai mitä mieltä? Jotain uuteen vuoteen vaikkas liittyvää :)
Ehdotuksia kehiin!! :D
Vuodenvaihteen vauvat?
 
On se aito plussa!
Varmistin toissapäivänä tehdyn haamun ja nyt näyttää selvää viivaa, vaikken tehnyt erityisen herkällä testillä.
Oireitakin on alkanut ilmaantumaan... Neljänä yönä on käyty wc:ssä, mikä on epätavanomaista ja päivällä myös melko tiheästi. Pientä tunnetta alavatsalla tänään, ei kipua (Jos en tietäisi että on +, en kiinnittäisi mitään huomiota).
Plussatuulia kaikille jäljellä oleville! Kyllä se vielä voi plussaksi muuttua, vaikka nega testattu...
Laskettu aika 4.1, jos pikkuinen pysyy matkassa.
 
kahdenemo
Onnea Hazelnut :flower: Meille tuli sama laskettu ;) Joten eiköhän siirrytä pikkuhiljaa tonne "vuodenvaihteen vauvat" puolelle. Tosin, itellä niin epäuskoinen olo, että jokohan tota uskaltas virallisesti odottajiin siirtyä :p

Caeza; Minä se kyselin siitä apteekin oman viivan paikasta, ja sitä ei siinä testissä kuulema ole. Sanoi täti, että se roskishaamu merkkaa tod.näk. vain sitä, ettei hormoonia vaan ole vielä riittävästi. Apteekin testissä se määrä on 25, herkimmissä testeissä määrä on 10. Siis se, kuinka paljon hormoonia pitää olla veressä, että näkyis heti plussana. Ja sullahan toi kierto olla välistä aika pitkä, joten nyt vaan malttia odotteluun ;) Tiedän, se on vaikeeta. Mutta kyllä se plussaksi muuttuu =)

Mies toi mulle ison kimpun punaisia ruusuja ja suklaapuodin suklaata,ihanassa kultaisessa paketissa :) On ihan onnenkukkuloilla toi isikin, vaikka epätodellinen olo kummallakin. Katteli tänään tupaten täynnä olevaa lastenhuonetta ja pähkäili, että mihinkähän se kolmas sänky sitten... :eek:

 

Yhteistyössä