Viimeistään vanhana lapsettomia harmittaa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Pin
No jaa enpä usko, jos on valinnut lapsettoman elämän. Merkitystä kun voi löytää ihan muualtakin enkä itse ainakaan ajattele, että mun lasten tehtävä olisi korjailla mun mahd. yksinäisyyttä tai muutenkan pitää huolta minusta. Kivana ajatuksena on kyllä se, miten mielenkiintoista on seurata heidän elämää aikuisena, mutta mielenkiintoisia asioita löytää varmasti ihminen muutenkin itselleen.
Lapsettomat eivät ole vanhana ainoita, jotka valittelevat yksinäisyyttä.
 
vierailija
No jaa enpä usko, jos on valinnut lapsettoman elämän. Merkitystä kun voi löytää ihan muualtakin enkä itse ainakaan ajattele, että mun lasten tehtävä olisi korjailla mun mahd. yksinäisyyttä tai muutenkan pitää huolta minusta. Kivana ajatuksena on kyllä se, miten mielenkiintoista on seurata heidän elämää aikuisena, mutta mielenkiintoisia asioita löytää varmasti ihminen muutenkin itselleen.
Lapsettomat eivät ole vanhana ainoita, jotka valittelevat yksinäisyyttä.
👍
 
Sinneppä juuri, Helsinkiin muuttivat. Itsekin olen 16-vuotiaana kotoa muuttanut
Wau, sinäkin lähdit noin ajoissa.
Itsekin muutin olosuhteiden pakosta nuorena.

Mä yritin silotella omieni polkua ehkä vähän liikaakin. Olen kyllä rekisteröinyt tämän ja tehnyt korjauksia.
Toisaalta, johtuen omasta lapsuudestani, haluan tarjota lapsille hyvän turvallisen, ja pitkän lapsuuden, jossa he todella kokevat että heistä pidetään huolta. Mutta samalla ovat vastuussa omista asioistaan ja saavat tarvittavat eväät pärjätä. Toivon myös että tämän johdosta olisimme perheenä hyvin tiivis paketti. Meillä kun ei tuota sukua liiemmin ole saatavilla.
Tulipa mieleeni anoppivitsit. Eipä ole onneksi vävyjäkään häirinnyt että anoppi häärää vähän väliä ympärillä.😬
 
No jaa enpä usko, jos on valinnut lapsettoman elämän. Merkitystä kun voi löytää ihan muualtakin enkä itse ainakaan ajattele, että mun lasten tehtävä olisi korjailla mun mahd. yksinäisyyttä tai muutenkan pitää huolta minusta. Kivana ajatuksena on kyllä se, miten mielenkiintoista on seurata heidän elämää aikuisena, mutta mielenkiintoisia asioita löytää varmasti ihminen muutenkin itselleen.
Lapsettomat eivät ole vanhana ainoita, jotka valittelevat yksinäisyyttä.
Eikö lasten saaminen ole muuttanut ajattelumaailmaasi?😦
Jos on niin miten muutoin olisit ikinä päässyt tuohon mielentilaan kuin siten, että niitä lapsia on.
 
Minä en ymmärrä ihmisiä, jotka ihmettelevät muiden ihmisten elämänvalintoja.

Siks toisekseen kai ymmärrät, moni on myös tahtomattaan lapseton.
Olen ehkä turhan kärkäs, pahoittelut.

Koen vain itse muuttuneeni niin paljon ihmisenä lasten tulon jlk. että eihän sitä voi muuta kuin suositella muillekin.

Kyseenalaistan myös suomalaisia perhesuhteita. Itse kunnioitan enemmän perhekulttuuria jossa perhe on tiivis yhteisö.
Meiltä puuttuu yleisesti Suomesta yhteisöllisyys. Perheestä on hyvä aloittaa.
 
Tämä persupalsta antaa liian huonon kuvan suomalaisten keskimääräisestä hienotunteisuudesta.
Palstalla mäiskimme toisiamme kuin vierasta sikaa.
En ole Persu, mutta olen kärkäs ja kyseenalaistan paljon. Tuon myös rohkeasti omat mielipiteeni esiin ja kunnioitan itseäni.

Ei ole tarkoitus kuitenkaan pahoittaa kenenkään mieltä.
 

Yhteistyössä