VIRALLINEN BB-PINO 2007

näin kuulkaas on
Siis talohan oli niin tylsistynyt ku olla voi ja sinne palkattiin Martina sekoittamaan pakkaa. Hänelle maksetaan palkkaa talossaoloajalta ja etukäteen on sovittu, että hän laukoo suorasukaisia ajatuksiaan minkä ehtii. Lisäksi on sovittu, että hän ei myöskään voita BB:tä, vaan on vaan "viihdyttämässä" ja vähän poistamassa pysähtynyttä tunnelmaa. Tuohan on ihan selvä juttu, koska ei kukaan, joka olisi oikeesti haluais voittaa BB:n, alkaisi ärsyttämään kommenteillaan kanssakilpailijoita jo eka vuorokauden aikana!
 
Khimaira
Alkuperäinen kirjoittaja marabou:
Kyllä on aika outo tuo Martina .. ihan kummallisia kasvon liikkeitä ym . Tainnut vetää joskus muutakin kuin bissee. :eek:
Mä katsoin ihan samaa. Miten 25-v voi olla noin elähtänyt :eek: Kasvot ovat ihan oudon näköiset :/

Muutenkin kyselee ihan hoopoja,yms. "mitä noi ruskeet ovat ovat?" :snotty:

Kyl se Sauli vaan pysyy suosikkina :wave:

 
vieras
kun nyt oli ulkonäöstä kysymys niin;kuinka moni vaivautuis tollaseen määrään kosmetiikkatuotteita tunkemaan itteensä että näyttäis martinalta(kts.martinan tavarat) onhan hän kaunis mutten ymmärrä ihmisiä jotka tarvivat noi paljoa tavaraa,ikinä en jaksais ite laittautua noin paljoa pelkän ulkonäön vuoksi,eikä kyllä paljon 2 lapsen kanssa ehtisikään..
 
nikki
aikaa kellos jäjlellä alle 10 tuntia, ihan hyvin siis meni kuitenkin, palju oli lämmin ja osa pojista paukahti sinne 7 aikaan..
minä kans ihmettelen et se martina on mua 5v nuorempi ja näyttää 40 akalta, siis oikeelta akalta, mitä se sana mulle kuvastaa. siis naamasta, kroppahan sillä on "tissejä" lukuunottamatta ihan jees, tosin vähä liian kapea mun makuun.. (jos olisin anisten perään... )
 
Pettynyt
Mua alkoi häiritä aika lujaa, kun Martina nimitteli Timoa neidiksi jne. Toi alkaa olla samaa kategoriaa kuin koulukiusaaminen. Saulihan on myös "neitimäinen", mutta hän säästyy nimittelyltä, koska on Martinan mielestä hyvä tyyppi toisin kuin Timo. Sillä ei ole väliä onko hän tullut taloon vain ärsyttämään muita tms. käytöstavat pitäisi olla aikuisella ihmisellä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja näin kuulkaas on:
Siis talohan oli niin tylsistynyt ku olla voi ja sinne palkattiin Martina sekoittamaan pakkaa. Hänelle maksetaan palkkaa talossaoloajalta ja etukäteen on sovittu, että hän laukoo suorasukaisia ajatuksiaan minkä ehtii. Lisäksi on sovittu, että hän ei myöskään voita BB:tä, vaan on vaan "viihdyttämässä" ja vähän poistamassa pysähtynyttä tunnelmaa. Tuohan on ihan selvä juttu, koska ei kukaan, joka olisi oikeesti haluais voittaa BB:n, alkaisi ärsyttämään kommenteillaan kanssakilpailijoita jo eka vuorokauden aikana!
Sitä mäkin epäilen, mut se akka pilaa viikkotehtävän ihan varmaan.
 
vieras
Tuo Martina on tyhmä ku saapas, ei tajua mitään... eilen/yöllä joku puhu Timpasta, ni se kysy et kuka Timppa? No kukahan vois olla...?!? Oliskohan Timppa Saulin lempinimi vai kenties Kadin? Mä näen aivan punasta tuon akan takia!!!! sitten tosiaan ku Kadi yritti sanoa yöllä, et valvotaan vielä hetki, koska keskiviikkona tulee olemaan rankkaa, koska se on aina ollu rankin päivä talossa ja kaikkia väsyttää. Niin Martina oli naama vinos ja sanoi et vittu mä meen ainakin nyt nukkumaan. Ärsyttävä itsekäs paska!
 
vieras
Miten Marttis on tolla naamalla voinu olla jossain missimittelöissä? Sehän on aivan jonkun japanilaismiehen näköinen. Olen muuten kanssa sitä mieltä, että Marsu on palkattu kettuileen tuonne taloon. Tai sitten sen pää lyö ihan tyhjää. Eihän kukaan käyttäytyisi noin jos haluais pysyä talossa ja voittaa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Alkuperäinen kirjoittaja RitiRalla:
Voi tauti tota Martinaa! Ei se ainakaan ole julkisuuskuvaansa mennyt parantamaan tonne taloon kun käyttäytyy tolleen. Koko ajan ulisee ja arvostelee muita ja mököttää. Nytkin sanoo et menee ainakin nukkumaan vaikkei kukaan muu menisikään. Ja et tietää parhaiten paljon kello on kun on viimeksi ollut talosta ulkona. Veikkaa kuitenkin eniten mettään koko ajan. Ihme lehmä ja ihme asenne.
Mä luulen että on tuotantotiimin kanssa vähän sopinut etukäteen tuosta, koska on jo monesti rikkonut sääntöjäkin vaan ei rankkua kuulu...

Se on laitettu sinne vaan tuomaan komplikaatioita--->viihdettä. :D
Mä en karussa tuohon usko! tasavertainen kilpailji on,aivan sama vaikka on "julkkis".Mutta ei eihän martina noin käyttäydy fiksu ja filmaattinen :LOL:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja näin kuulkaas on:
Siis talohan oli niin tylsistynyt ku olla voi ja sinne palkattiin Martina sekoittamaan pakkaa. Hänelle maksetaan palkkaa talossaoloajalta ja etukäteen on sovittu, että hän laukoo suorasukaisia ajatuksiaan minkä ehtii. Lisäksi on sovittu, että hän ei myöskään voita BB:tä, vaan on vaan "viihdyttämässä" ja vähän poistamassa pysähtynyttä tunnelmaa. Tuohan on ihan selvä juttu, koska ei kukaan, joka olisi oikeesti haluais voittaa BB:n, alkaisi ärsyttämään kommenteillaan kanssakilpailijoita jo eka vuorokauden aikana!
Katsos kun se riippuu ihan siittä ihmisen perus LUONTEESTA! martina saanu aina kaikki periksi,kunhan on tissejä vähän näytellyt,on se tympäisevää huomata ettei tisseillä tee tuossa talossa mitään :D
 
vieras
Missäs haastattelussa se Martina sanoikaan, et on tottunu toimimaan joukon johtajana. Kyllä sitä nyt vituttaa ku ei saa toimia pomona. Ei ne muut oikein sen ehdotuksia kuuntele. Ja voih, nytkö tuli itku...hahhah. Toivottavasti lähtee pian pois talosta, muuten täytyy lopettaa BB:n katsominen. Ja on muuten aivan transun näkönen toi martina, tosi "kaunis missi"...
 
vieras
En tykkää tuosta martinan tyylistä ollenkaan, mutta täytyy myöntää, että kyllä katson mieluummin nyt bb:tä, kun esim. viime viikolla, joka oli tylsin viikko koko suomen bb:n historiassa. Pääasia, että jotain tunteita herättää tuo ohjelma, vaikka onkin ärsytystä.

Tosi hankalaa kuitenkin on spekuloida, että onko talossa palkattuna vai onko aivan oikeasti tuollainen ja hakenut vain kun on alkanut julkisuus omalta kohdaltaan hiipumaan. Kun tästä voi uskoa ihan kaiken. Ei tule sellaista selvää kuvaa, että aha, näin tämä asia on.


 
Tsau!Pakko kommentoida ku toi akkeli meni sinne taloon nii ottaa niin päähän!!Luin just et niiltä on kyselty nyt häätö äänetykseen joutuvia ja Martinalla on koskemattomuus tän vkon!Ja mä kun hihkuin et se lentää viikos pois mut ainaki ny kaks viikkoa joudutaan/saadaan seurata miten silikoni käyttäytyy suljetussa tilassa!Ja mun lemppari on Jarkko,jee,jee,Jarkko voittoon!Sit se Piian nariseva ääni on jotenki alkanu ottamahan päähän....
 

Yhteistyössä