VIRALLINEN BB-PINO 2007

Martinan mukaanhan saa sanoa mielipiteensä, se ei ole haukkumista. Mutta eipä kestänyt Timon mielipidettä :whistle:
Minusta tämä olis ollut Martinalle loistava tilaisuus osoittaa että on oikeasti upea ihminen ja kansa olis saanut nähdä että lehdet ovat aivan väärässä. Mutta ainakin minun kuva Martinasta on vaan vahvistunut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
^Siitä vaan sitten Timo huorittelemaan muitakin asukkaita :whistle:

On se vaan kurjaa kun "- Mä sanoin, että keskustellaan siitä sitten aamulla. Jos ei saa olla oma ittensä pohjanmaalta, niin ihan vi*un sama!" Millaisia miehiä siellä pohjanmaalla oikein on? :D ;)

http://www.bigbrother.fi/bigbrother2007/uutinen.shtml?569555
Martinahan itse aloitti tämän haukkumisen. Hän sanoi suoraan mielipiteensä Timosta ja törkeästi ämmitteli häntä. Nyt oli Timon vuoro sanoa vain oma mielipiteensä. Tyhmä ja itsekäs akka koko Martina, kun ei tajua et ite aloitti.
Yök, mikä lehmä sanon minä!!! Ja täysin Timon puolella olen....toivottavasti antaa takasin tollaselle haaskalle. Mikä oikeus sillä on ämmitellä ketään.....jokainen saa olla sellainen kuin itse haluaa. Luulenpa, että Martina on joko a) koulukiusaaja tai b) koulukiusauksen uhri!!!!
Mutta minulta ei säälipisteitä heru! |O
 
Mun mielestä Martina on ihan erilainen mitä lehdissä annettu ymmärtää. Ajoittain todella räiskähtelevä okei mut sehän on vaan plussaa niin tulee vipinää tuonnekin taloon. Kaikilla muilla asukkailla laski pisteet mun silmissä tuosta järkyttävästä selän takana paskan puhumisesta. Ei oo pokkaa muilla sanoo takas suoraan, paitsi Timo (harmi kun muuten tykkään hänestä) joka huoritteli Martinaa ja se ei ole oikeutettua missään tilanteessa naiselle ellei nainen todella ole huora. Säälittävä heitto Timolta. Kiva seurata 24/7 kun tuli vipinää taloon!!
 
vieras
tuohon vois lisätä tän..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tuossa vaan pohdin kun koosteessa itki ettei pidä muita minään niin..
..eikö se martina ole tullut julkkikseksi/tienannut rahaa makaamalla "varatun" miehen..(siis pojanklopin kanssa jossa hieman kylä ton bb-timon tyyliä) kanssa..
mulla kyllä on tälläsille ihmisille oma ammattinimike,mutta jääköön se vanhempien ihmisten arvattavaksi.
 
Big sister
Alkuperäinen kirjoittaja marabou:
Kyllä on aika outo tuo Martina .. ihan kummallisia kasvon liikkeitä ym . Tainnut vetää joskus muutakin kuin bissee. :eek:
Taitaa sunnuntaina lentää tuolta jo ulos.

Juu,mua kans ärsyttää kun se muikistelee aika ajoin huuliaan. Meinaa kai että on seksikästä. En kyl tykkää koko Martinasta...Turha julkkis eikä se ainakaan julkisusskuvaansa tuolla oo parantanu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
^Siitä vaan sitten Timo huorittelemaan muitakin asukkaita :whistle:
On se vaan kurjaa kun "- Mä sanoin, että keskustellaan siitä sitten aamulla. Jos ei saa olla oma ittensä pohjanmaalta, niin ihan vi*un sama!" Millaisia miehiä siellä pohjanmaalla oikein on? :D ;)
http://www.bigbrother.fi/bigbrother2007/uutinen.shtml?569555
No mun mielestä tuo Timon "huorittelu" oli sellaista, mitä tuolla vitsillä heitetty (varsinkin miesten kesken). Mitä Martinan käyttäytymiseen tulee - niin: Osu ja Uppos.

 
Tuntuu tuo Martinan taloon meno taas siltä turhan julkisuuden hauksi. Varsinkin, kun oli jo lähtemässä pois omasta tahosta. Eikö se niitä lööppejä just haukkunut ja kuitenkin pyrkii niihin jatkuvasti. Jos tekee sen tiedostamatta, niin eipä voi sanoa, kuin tyhmä mikä tyhmä.

Noo on mun mielipiteet hieman kärkeviä joo, mutta Martina ei vaan ole mun makuun. :$
 
Big sister
Motto: Kohtele muita niin kuin toivot heidän kohtelevan sinua! Se mikä ei tapa, vahvistaa.

Tuommonen on Martinan motto,mitäs sitten kivastuu jos muut todellakin kohtelee häntä niinkuin hän kohtele muita!
 
Maamikki
Mun mielipide; Martina ei oo niin tyhmä kuin kuvittelin, vaan PALJON tyhmempi, ihan säälittää! Ja aviomies kotona soittaa jo tuotantotiimille hädissään kun vaimo itki telkkarissa, voi hellan lettas sentään!
Ja luulis et ois yrittäny käyttää tilaisuuden hyväkseen ja parantaa imagoaan mut ei, tää idiottii vaan tekee selväksi kansalle miten ääliö se on...hoh hoh.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gerda:
No mun mielestä tuo Timon "huorittelu" oli sellaista, mitä tuolla vitsillä heitetty (varsinkin miesten kesken). Mitä Martinan käyttäytymiseen tulee - niin: Osu ja Uppos.
Mä luulen että huorittelemalla osuu ja uppoaa aika moni nainen oli se sitten vaikka leikillä heitetty läppä.

 
mä yhdyn kans siihen että marttiinan käytös on tuotantotiimin idea, että asukkaat hermoistuisivat ja taloon tulisi säpinää.. miettikääkän nyt.. :
Se pilasi nikon hiukset, haukkui muita, maustoi ruuan liian vahvaksi, halusi vedonlyönti prosentiksi 99% yllytti muut mukaan ja itse haluaa aikasin nukkumaan :whistle: en itte jaksais uskoa että Marttiina haluaa negatiivista julkisuutta koska tekee juontokeikkoja yms..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:
Huomasitteko eilen, kun piia ja se mies (en muista nimee..) piti sen showin.. Ja piialla meikit ja minihame päällä, niin martina katsoi piiaa nenä pystyssä ja oikeen nyrpeästi.. Siis luoja sentään.
Mä katsoin koko shown alusta asti enkä huomannut mitään tuollaista. Päinvastoin naureskeli niiden jutuille muiden mukana.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hömppä:
Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:
Huomasitteko eilen, kun piia ja se mies (en muista nimee..) piti sen showin.. Ja piialla meikit ja minihame päällä, niin martina katsoi piiaa nenä pystyssä ja oikeen nyrpeästi.. Siis luoja sentään.
Mä katsoin koko shown alusta asti enkä huomannut mitään tuollaista. Päinvastoin naureskeli niiden jutuille muiden mukana.
Ihan alussa, kun Piia tuli sieltä makuuhuoneesta pois.. Ja kun vähän aikaa näytettiin yleisöä niin oli martinan ilme kyllä kuvamisen arvoinen.. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Voihan se kotka olla sielä vain käskystä ja sotkemassa pakkaa, mutta täytyy sanoa, että käsitykset vaan vahvistu. =)
Eilen Extrassa kun janne oli aikoja sitten käynyt Martinaa haastatelemassa.. Martina sanoi että hänellä on samat lähtökohdat muiden kanssa... ja kun Janne kysyi onko siitä hyötyä kun olet julkkis.. Martina siihen, että kyllä siitä varmasti hyötyä on, kun hänellä on iso fanijoukko..
Mut mun mielestä on epäreilua jos tuo saa voittaa sen summan.. :/
 
vieras
Eihän se Timo must nyt varsinaisesti haukkunu Martinaa, vaan tokas vaan niiden kahden tyynyleikissä et "ota kiinni h..". Mä kyl näin se kohtauksen 24seiskalta, mut en kyllä ees kuullu tota h.... sanaa. Ihmettelin vaan et mitä se martina kävi mouhoomaan sen jälkeen.

En tosin tarkota et ketään sais h...lla mut Martina on ite ihan bimbo ja must se oli niin heitto Timolta.
 
mamaA
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eihän se Timo must nyt varsinaisesti haukkunu Martinaa, vaan tokas vaan niiden kahden tyynyleikissä et "ota kiinni h..". Mä kyl näin se kohtauksen 24seiskalta, mut en kyllä ees kuullu tota h.... sanaa. Ihmettelin vaan et mitä se martina kävi mouhoomaan sen jälkeen.

En tosin tarkota et ketään sais h...lla mut Martina on ite ihan bimbo ja must se oli niin heitto Timolta.

Oli kuin heitto vain niin ikinä, ei siis ikinä pidä naiselle sanoa h...ra.Jokainen itseään kunnioittava nainen vetäsis siitä herneet nenäänsä...
Kerran mullekko on sanottu leikillään tollanen heitto, mut uskon että ei toista kertaa, sai ''ukko'' kuulla kunniansa.

Mut olen kyllä samaa mieltä tosta, että miksi toiset ei saa sanoa sitten marttinalle mielipidettään jos kerta arvonrouva itse saa...
niin ja se nimittelyhän on sitten sitä ''mielipiteittensä''kertomista*päätähakkaavahymiö*
 
Häirikkö
Alkuperäinen kirjoittaja mamaA:
Mut olen kyllä samaa mieltä tosta, että miksi toiset ei saa sanoa sitten marttinalle mielipidettään jos kerta arvonrouva itse saa...
niin ja se nimittelyhän on sitten sitä ''mielipiteittensä''kertomista*päätähakkaavahymiö*
Kyllä saa, mutta kun ei kukaan näköjään uskalla suutansa avata! |O :headwall:
 
vieras
niillä oli tänään sellanen palaute keskustelu,ja tais puhdistaa ilmaa,kaikki puhu suunsa puhtaaks,marttina pyyti anteeks ja itkeä tirauttikin,nyt kaikki on ainaki toistaseks sulassa sovussa
 
Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:
Alkuperäinen kirjoittaja mamaA:
Mut olen kyllä samaa mieltä tosta, että miksi toiset ei saa sanoa sitten marttinalle mielipidettään jos kerta arvonrouva itse saa...
niin ja se nimittelyhän on sitten sitä ''mielipiteittensä''kertomista*päätähakkaavahymiö*
Kyllä saa, mutta kun ei kukaan näköjään uskalla suutansa avata! |O :headwall:
Mua myös raivostuttaa kun vaan Martinan selän takana mussutetaan mutta kukaan ei uskalla sanoa suoraan :kieh:
 

Yhteistyössä