VIRALLINEN BB-PINO 2007

elena
Voi perkeleen perkele!!!!!
Meillä toi plustv ja kuulutan näköjään C-kanavanippuun,eli näkyy meillä vasta viikolla 51.Jumankekka ja sen paketin hintkin nousee siitä vajaasta9:stä erkistä reiluun kahteenkymppiin kuussa!!!!!Että lähtee kyllä palautetta ja aika sassiin!!!!
 
Salama McQueen
:wave: Megessä ollaan, BB hankittuna kaapeliin ja innokkaana odotellaan! B)

Siinä oli niiiiin ärsyttäviä tyyppejä siinä eilisessä ohjelmassa sinne pyrkineinä...Ihan helmi se ihan vika, se joka oli siinä lopputekstien yhteydessä. :LOL:
 
"Big Brother 2007:n uudet internet-sivut aukeavat tiistai-iltana 28.8. hetkeä ennen kuin ensimmäinen asukas astuu BB-taloon. Samoihin aikoihin aukeavat myös BB 24/7 -palvelun livekamerat, jotka seuraavat tiiviisti ensimmäisen asukkaan asettumista taloksi.

Seuraa Big Brother -talon tapahtumia reaaliajassa näiltä sivuilta tiistai-illasta lähtien!"


eli huomiseen vielä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:
BB tulee subilta arkisin aina klo:22,mut entäs ku Sinkku elämää tulee torstaina klo:21-23... missä välissä se bb sit tulee? :xmas: vai oonks mä ymmärtäny nyt ihan väärin?
Sinkkuelämä näkyy klo 21-22 (kaksi jaksoa tulee kerralla )
 
lemmenlaiva
joko teillä näkyy kanavaluettelossa 247 numeroinen kanava? eli sille numerolle (kanavapaikalle) pitäs bb.n tulla. meillä se ei vielä näy, vaikka olen digiboksiin tehnyt tehdasasetusten palautuksen ja myös päivittänyt kanavat.
 
hegy86
Alkuperäinen kirjoittaja rotumuori:
jee, se eilinen ohjelma tulee tänään uusintana =) jäi näkemättä eilen...
niin tuli joo ja se viimenen jätkä siinä...sai taas naurut: mä haluan puhua sille isoveljelle..te ootte vaa tollasia työläisiä..vai miten se sen sano :LOL:
 
peepee näkyville. Olkaapa hyvät:

PlusTV-palvelu SYYSlahjaksi ilman avausmaksua (norm. 29,90 ?) 31.8.2007 asti. Lahja sisältää koko PlusTV-paketin* (11 kanavaa + Big Brother 12/7). Katseluaika 15.9.-14.10.2007. Palvelun jatkuminen 14.10.2007 jälkeen vaatii erillisen tilauksen. Koskee vain uusia asiakkaita.

http://217.30.188.245/plustv/syysetu/tilaa.php
 
Nyt on tilattu netin kautta BB :D


Toi kanavapakettijuttu mistä kyselin aikasempaan niin ei koske meitä kun meillä se ei ole elisan kautta vaan muualta joten hukkaan män se :headwall: ukkeli oli hieman pihalla ku rupesin selittämään sitä
:LOL:


 

Yhteistyössä