Virallinen GOJUTTAGO-ketju viikko 1. Kaikki innokkaat mukaan!

Rouva
Kyllä mäkin ajattelin syödä tuoreita vihanneksia salaatin muodossa; kurkku, tomaatti, paprika, salaatit... Ja luulen, että tämän kuurin myötä leivänsyönti jää lopullisesti tai ainakin vähenee radikaalisti, kastikkeita en käytä muutenkinaa.

Minusta tämä on aikalailla mun normi ruokailuja vastaava, määrät on täsmennetty ja onhan tämä tiukempikin. Herkuttelu loppuu. Mutta siis 4 viikon jälkeen jatkan sovellettuna.
 
Mä päätin nyt sit vetästä fazerin sinisen :ashamed: Ihan vaan siks et jos tätä dieettiä alkais huomenna noudattamaan ihan tosissaan niin pakko toi levy on hävittää tuolta kaapista kun se kiusais mnua kuitenkin :snotty:
 
Mä ajattelin kanssa kokeilla ton dieetin paitsi että pakko muuttaa sitä vähän että sopii mulle, niin mä en tiiä kuulunko sit tähän ketjuun koska en seuraa sitä ihan tarkalleen.
Eli mä aion vaihtaa aamupalan, mutta välipalat ym syön jutan ohjeen mukaan.
Tämä johtuu siitä että olen melkein aina syönyt kaurapuuroa aamupalaksi mutta eilen luin jonkun bodauslehden exän luona ja sain selville että kaurapuuro ei sovi mulle aamupalaksi :eek: mulle sopii aamupalaksi jotain missä on vähemmän hiilareita ku kaurapuurossa, mun pitää syödä jotain proteiinipitoista aamupalaksi ja esimerkkinä lehdessä oli omeletti.
Niin mä syön aamupalaksi omeletin ja muulloin seuraan Jutan ohjetta.
Ja palautusjuomana treenin jälkeen en aio käyttää Fast Reco2 mut kuitenkin samantapaista.

Niin ja mähän en syö punaista lihaa niin syön sitten aina kalaa tai kanaa.

Mutta jos saan liityn mukaan :wave:
 
**
Minä olen mukana myös :) tänään kävin kaupassa ja huomisesta aloitan. Kaikista päivistä juuri huomenna, kun on palaveria ja kokousta mut pitäähän sen dieetin olla muutenkin mukana JOKA PÄIVÄ eikä vaan silloin kun itelle sopii :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja SweetZoeJane:
Ilmottaudun mukaan. :wave:

Innostuin vähän liikaa, ja aloitin sen jo tänään aamusta! :whistle: :LOL:
teitkö kaurahiutaleista puuron vai söitkö ne mehukeiton kanssa? :D
entä mitä oot muuta tänään syönyt?
Kaurahiutaleet söin mehukeiton kanssa, hyvää oli ja mittasuhteet oli justiinsa bueno, tuli sellasta ei liian löysää eikä paksua. :D

Lounaaksi söin 100g jauhelihaa (paistettuna), + kasviksia keitettynä. Ja sitten raejuustoa sen 25g.

Välipalaksi maitorahkapurkin + marjoja. :)
Ja päivälliseksi tonnikalaa+ riisiä ja samaisia vihanneksia kun lounaallakin.

 
Mahtaakohan täällä kukaan tietää, ajaako Leaderin after recovery drink asiansa tuona palautusjuomajauheena...Meidän luontaistuotekaupassa ei ollut kuin sitä :(...
Mä taas mietin, että pitääkö olla pakostakin jokin palautusjuoma? Mä en edes tiedä ne sellaiset on. Kertokaa mulle ja minkä hintaisia nuo ovat? Niitäkö saa luontaistuotekaupasta?
 
Ooooo
Alkuperäinen kirjoittaja Minka Meduusa:
Mahtaakohan täällä kukaan tietää, ajaako Leaderin after recovery drink asiansa tuona palautusjuomajauheena...Meidän luontaistuotekaupassa ei ollut kuin sitä :(...
Mä taas mietin, että pitääkö olla pakostakin jokin palautusjuoma? Mä en edes tiedä ne sellaiset on. Kertokaa mulle ja minkä hintaisia nuo ovat? Niitäkö saa luontaistuotekaupasta?
Mä kans mietin samaa.. mun treenit ei ole mitään lihasten pumppausta vaan ihan tavallista lenkkeilyä, uintia ja jotain jumppaa joskus, ei kai niihin tarvii palautusjuomia?
 
Jotkut tuolla mietti, että kuinka sitten jokin lihan paistaminen kun ei ole rasvaa. No onhan lounaalla ja päivällisellä oliiviöljy, eikö sen voi käyttää paistamiseen? Vai pitääkö se sellaisenaan ottaa? :$

Onkohan se pakko olla oliiviöljy vai käyköhän rypsiöljy? Mulla kun olisi rypsiöljyä juuri ostettuna iso pullo. Ja olen ollut siinä käsityksessä, että rypsiöljy on terveellisempää.
 
Sulle vieras

Fastin dietmix ;

Yksi annos (40 g) sisältää:

Energiaa 550 kJ / 130 kcal
Proteiinia 22 g
Hiilihydraattia 7,2 g
- josta sokereita 5,2 g
- josta laktoosia 1,8 g
Rasvaa 1,6 g
- josta tyydyttynyttä 0,8 g
Ravintokuitua 4,8 g
L-karnitiinia 500 mg
Natriumia 80 mg
Kalsiumia 376 mg
Kaliumia 76 mg
Magnesiumia 8mg

Leaderin ;

Ravintosisältö:

1 annos = 80 g

(n. 1,5 dl)

Energiaa.....................299 kcal/1296 kJ

Proteiinia............................................32 g

Hiilihydraattia.....................................43 g

(josta sokereita)................................16 g

Rasvaa..........................................<0,16 g

(josta tyydyttynyttä rasvaa)................ 0 g

L-glutamiinia....................................... 2 g

Kreatiinimonohydraattia.................... 2 g B)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Minka Meduusa:
Mahtaakohan täällä kukaan tietää, ajaako Leaderin after recovery drink asiansa tuona palautusjuomajauheena...Meidän luontaistuotekaupassa ei ollut kuin sitä :(...
Mä taas mietin, että pitääkö olla pakostakin jokin palautusjuoma? Mä en edes tiedä ne sellaiset on. Kertokaa mulle ja minkä hintaisia nuo ovat? Niitäkö saa luontaistuotekaupasta?
Meidän LT kaupassa siis ei ollut tuota Fast Dietmixiä. Ostin sitten tuota Leaderin after recovery drinkiä. 21,95 ? 800 g jauhepussi :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ooooo:
Alkuperäinen kirjoittaja Minka Meduusa:
Mahtaakohan täällä kukaan tietää, ajaako Leaderin after recovery drink asiansa tuona palautusjuomajauheena...Meidän luontaistuotekaupassa ei ollut kuin sitä :(...
Mä taas mietin, että pitääkö olla pakostakin jokin palautusjuoma? Mä en edes tiedä ne sellaiset on. Kertokaa mulle ja minkä hintaisia nuo ovat? Niitäkö saa luontaistuotekaupasta?
Mä kans mietin samaa.. mun treenit ei ole mitään lihasten pumppausta vaan ihan tavallista lenkkeilyä, uintia ja jotain jumppaa joskus, ei kai niihin tarvii palautusjuomia?
No tuollaista munkin liikunta on. Tiedä sitten minkälaisia liikuntaohjeita sieltä tänään tulee.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja SweetZoeJane:
Sulle vieras

Fastin dietmix ;

Yksi annos (40 g) sisältää:

Energiaa 550 kJ / 130 kcal
Proteiinia 22 g
Hiilihydraattia 7,2 g
- josta sokereita 5,2 g
- josta laktoosia 1,8 g
Rasvaa 1,6 g
- josta tyydyttynyttä 0,8 g
Ravintokuitua 4,8 g
L-karnitiinia 500 mg
Natriumia 80 mg
Kalsiumia 376 mg
Kaliumia 76 mg
Magnesiumia 8mg

Leaderin ;

Ravintosisältö:

1 annos = 80 g

(n. 1,5 dl)

Energiaa.....................299 kcal/1296 kJ

Proteiinia............................................32 g

Hiilihydraattia.....................................43 g

(josta sokereita)................................16 g

Rasvaa..........................................<0,16 g

(josta tyydyttynyttä rasvaa)................ 0 g

L-glutamiinia....................................... 2 g

Kreatiinimonohydraattia.................... 2 g B)
KIITOS!

(minulle ei sellvinnyt, voiko sitä siis käyttää korvaamaan tuota Fast Dietmixiä...??? :ashamed: )
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja SweetZoeJane:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja SweetZoeJane:
Ilmottaudun mukaan. :wave:

Innostuin vähän liikaa, ja aloitin sen jo tänään aamusta! :whistle: :LOL:
teitkö kaurahiutaleista puuron vai söitkö ne mehukeiton kanssa? :D
entä mitä oot muuta tänään syönyt?
Kaurahiutaleet söin mehukeiton kanssa, hyvää oli ja mittasuhteet oli justiinsa bueno, tuli sellasta ei liian löysää eikä paksua. :D

Lounaaksi söin 100g jauhelihaa (paistettuna), + kasviksia keitettynä. Ja sitten raejuustoa sen 25g.

Välipalaksi maitorahkapurkin + marjoja. :)
Ja päivälliseksi tonnikalaa+ riisiä ja samaisia vihanneksia kun lounaallakin.
onko ollu kylläinen olo? :) kuulostaa ainakin ihan hyvältä.
muistithan että nuo painot on raakapainoja, eli jauhelihakin ennen paistamista 100g.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ooooo:
Alkuperäinen kirjoittaja Minka Meduusa:
Mahtaakohan täällä kukaan tietää, ajaako Leaderin after recovery drink asiansa tuona palautusjuomajauheena...Meidän luontaistuotekaupassa ei ollut kuin sitä :(...
Mä taas mietin, että pitääkö olla pakostakin jokin palautusjuoma? Mä en edes tiedä ne sellaiset on. Kertokaa mulle ja minkä hintaisia nuo ovat? Niitäkö saa luontaistuotekaupasta?
Mä kans mietin samaa.. mun treenit ei ole mitään lihasten pumppausta vaan ihan tavallista lenkkeilyä, uintia ja jotain jumppaa joskus, ei kai niihin tarvii palautusjuomia?
Niitä on erilaisia. On sellaisia justiinsa painonnostoon tarkotettuja, ja sitten on toisenlaista urheilua harrastaville :) Tsekatkaa www.fast.fi
 

Yhteistyössä