Virallinen GOJUTTAGO-ketju viikko 1. Kaikki innokkaat mukaan!

Alkuperäinen kirjoittaja jennuska:
mut miksi ette itse syö puuroa? onko lasten pakko syödä sitä, haluaisivatko sitä mitä aikuisetkin syövät?

toki on olemassa paljon asioita mitä lapset ei saa ja aikuiset saa tehdä sitä en tarkoita.

meillä tää on ollu automaattista. ehkei kuitenkaan niin outoa tai väärin yleisesti
meidän perheessä ei ole kenenkään pakko syödä yhtään mitään.
mutta kyllä meillä kaikki syö puuroa, vanhemmatkin. ei joka päivä, mutta sillontällöin.
 
Yökötys Ymmärrän hyvin teitä, jotka alkavat yökkäilemään joistain ruuista... Mulla jostain syystä liha-perunasoselaatikko ei mee alas. Jos jauheliha ja pottumuusi laitetaan vierekkäin lautaselle, syön sen hyvällä ruokahalulla, mutta jos joku on erehtynyt sekottamaan ne niin syömättä jää....
Toinen yökötyksen aihe on mulle lihapalat. Koulussa oli aikoinaan niitä lihakastikkeita, enkä ole niiden pakkosyömisen jälkeen voinut koskaan syödä esim. stroganoffia tai lihasoppaa.

Jee, Kotitreeni vedetty 4 kertaa läpi... käsistä loppu paukut, muuten ois vielä jaksanu. Sitten kävin vauvan kanssa n. 5 km kävelylenkillä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jennuska:
mut miksi ette itse syö puuroa? onko lasten pakko syödä sitä, haluaisivatko sitä mitä aikuisetkin syövät?

toki on olemassa paljon asioita mitä lapset ei saa ja aikuiset saa tehdä sitä en tarkoita.

meillä tää on ollu automaattista. ehkei kuitenkaan niin outoa tai väärin yleisesti
Miksi jokaisen pitäisi syödä aamulla puuroa? Onhan sitä vaikka mitä muuta.

Mä kyllä saan puuron syötyä ja mä itseasiassa tykkään kaurapuurosta, mutta se mehukeitto on oksetus. Maistoin toista mulla olevaa mehukeittoa, mutta samaa vetistä kamalaa litkua sekin oli kuin se ensimmäinen.

Mä en ala mitään dieettiä vetämään sillä tyylillä, että saa pelätä oksennuksen tulevan. Sille refleksille kun ei voi mitään. Kyllä mene nopeasti mielenkiinto koko touhuun jos se tuollaiseksi menee.

Mä syön iltapalaksi mitä syön, mutta en todellakaan sitä mehukeittoa. Vaikka sitten puuroa paljon pienemmän määrän kuin aamulla tai marjoja. Ei voi tämä homma kaatua yhteen muutettuun kohtaan koska mä syön nyt kuitenkin paljon järkevämmin kuin aiemmin.

Inhottavaa tuollainen kun tullaan tähän ketjuun arvostelemaan, mutta eipä sitten vaivauduta antamaan ohjeita meille vaihtoehdoista.
 
Mä oon messissä! Pidän kyllä jossain vaiheessa välipäivän joten en sitten täysin orjallisesti noudata. Oon ollut saman tyyppisellä dieetillä jo jonkun aikaa niin mulla tulee varmaan kiusaus soveltaa mutta katotaan miten tarkkaan pysyn! Onko joku laskenu tuon ruokavalion makrot tai näkyykö ne jossain (jollain vaihtoehdoilla laskettuna)?!
 
Hei kaikki!!

Kävin kysymässä luontaistuotekaupassa tyhmänä että onko oikeesti ihan ookoo ottaa näitä omega3 nappeja se neljä,ohjeen 2 sijasta ja täti kiltisti katsoi mun omegapurkista pitoisuudet ja sanoi että ihan hyvin voi ottaa:)



Itse syön lysi merkkistä omega kolmosta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Hei kaikki!!

Kävin kysymässä luontaistuotekaupassa tyhmänä että onko oikeesti ihan ookoo ottaa näitä omega3 nappeja se neljä,ohjeen 2 sijasta ja täti kiltisti katsoi mun omegapurkista pitoisuudet ja sanoi että ihan hyvin voi ottaa:)



Itse syön lysi merkkistä omega kolmosta.
Paljoko sulla on ne pitoisuudet? mulla on pitoisuudet / 2 kapselia:
omega-3 310 mg
EPA 160 mg
DHA 100 mg
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tica:
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Hei kaikki!!

Kävin kysymässä luontaistuotekaupassa tyhmänä että onko oikeesti ihan ookoo ottaa näitä omega3 nappeja se neljä,ohjeen 2 sijasta ja täti kiltisti katsoi mun omegapurkista pitoisuudet ja sanoi että ihan hyvin voi ottaa:)



Itse syön lysi merkkistä omega kolmosta.
Paljoko sulla on ne pitoisuudet? mulla on pitoisuudet / 2 kapselia:
omega-3 310 mg
EPA 160 mg
DHA 100 mg
Mulla pitoisuudet on /2 kapselia

omega-3 950 mg
DHA+EPA 790 mg
E-vitamiini 10 mg

Ja valmisteena möller.
 
vieras
Mitäs variaatioita olette keksineet? :D

Itse söin lounaaksi pannulla oliiviöljyssä paistettua sipulia jauhelihan kera + makaroonia ja semmoisia ovaalinmuotoisia tomaatteja (huippuhyviä!! :p :p :p ) ja kurkkua :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitäs variaatioita olette keksineet? :D

Itse söin lounaaksi pannulla oliiviöljyssä paistettua sipulia jauhelihan kera + makaroonia ja semmoisia ovaalinmuotoisia tomaatteja (huippuhyviä!! :p :p :p ) ja kurkkua :)
Mä söin just äsken makaronia (maustoin currylla ), tonnikalaa, tomaattia, kurkkua ja sipulia. Nam. :p
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Minka Meduusa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Minka Meduusa:
Mun tekee mieli suklaata, karkkia jotakin hyvää! |O :headwall:
Minä kuule melkein itkua väänsin tänään kaupassa irtokarkkimaailman luona...:(

¤syvä huokaus¤
Mä lähden nyt lenkille, jospa unohtuisi hetkeksi mieliteot. :D
Eikös sitä sanota, että kymmenen minuuttia on se pahin...Sen kun kestät, menee mieliteko jo ohitse...

Minä lähden kanssa vielä tänään juoksulenkille. Pitää ehtiä ennen Satuhäitä :D:D:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja Tica:
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Hei kaikki!!

Kävin kysymässä luontaistuotekaupassa tyhmänä että onko oikeesti ihan ookoo ottaa näitä omega3 nappeja se neljä,ohjeen 2 sijasta ja täti kiltisti katsoi mun omegapurkista pitoisuudet ja sanoi että ihan hyvin voi ottaa:)



Itse syön lysi merkkistä omega kolmosta.
Paljoko sulla on ne pitoisuudet? mulla on pitoisuudet / 2 kapselia:
omega-3 310 mg
EPA 160 mg
DHA 100 mg
Mulla pitoisuudet on /2 kapselia

omega-3 950 mg
DHA+EPA 790 mg
E-vitamiini 10 mg

Ja valmisteena möller.
Tässä minun 2 kapselin sisältö:

omega3 1240mg
epa 620mg
dha 410mg

 
vieras
henrietta: sulla on aika korkeet noi kaikki luvut, joten luulis että kaikki voi turvallisin meilin vetää sen neljä pilleriä minkä jutta käskee =) vaikka purkissa lukee muuta...
 

Yhteistyössä