~~~~VKOLTA 45&49 VUODEN ENSIMMÄISTEN PLUSSIEN METSÄSTYKSEEN~~~~

*****MAANANTAI 13.10*****







Millukka......kp 9/29.........yk.13 (km 5/08)......haaveissa viides
salamander...kp 6/28-32...........................haaveissa toinen
toivova-84.....kp 5/25-30?....yk.4..............haaveissa esikoinen
päärynärouva..kp 3/28-32...yk.4 (km jälk.)..haaveissa kolmas
kaz..............kp 4/26-29........yk.4...........haaveissa esikoinen






tänne tähdätään :saint:
 
Kiitos, millukka ihanaa viikkoa sinullekin.
voi että on tylsää tämä aika, täti pakkailee kamojaan ja sitten odotellaan ovista, jos vaikka tässä kierrossa sen bongaisi. meinasin kyllä että nyt tämä kierto olisi SE kierto että plussa tulisi :) näin olen suunnitellut, uskaltakoon kukaan tulla mun päätöstäni rikkomaan :kieh:
 
kaz
Millukka minä tulen sinun perässä tänne kolmanteen viikkopinooni :D Toivottavasti nyt plussattaisiin. Minulla siis kp 4/26-29 ja Yk 4... Toivoa ei saa menettää.. Mies kyllä on "vetämässä" minua kuulemma turpiin, jos ei lopu jankkaamiseni siitä, että ei saada yhtään lasta... :headwall:
 
mites te muut, meinaatteko tikutella jtai käyttää muita apukeinoja?

Kaz: välillä tuntuu et ei se raskaus tuu kyl ikinä osumaan mun kohdalle, varsinkin esikoista yrittäessä se oli ihan kamalaa, meni siin silloin 6 yk, mut ei tää enää ole nytkään hauskaa vaik kaksi lasta jo on niin tätä kolmatta on yritetty nyt yhteensä 6 kk ja keskenmenon jälkeen 4 kk et raastavaa. tsemppiä vaan sullekin!! uskoa kehiin et kyl se joskus tärppää ja varmaan just silloin ku vähiten odottais.

eli siis listan päivittäjälle niin mulla onkin vasta yk 4, laskin näköjään väärin.
 
kaz
päärynärouva itse kyllä pillereitä lopetellessa olin varautunut, että voi mennä puolikin vuotta, mutta nyt kun näitä palstoja on lukenut ja osa plussaa jo ekoista kierroista, niin ei jaksaisi odottaa. Kohtahan tuo näkyy itselläkin tuo puoli vuotta olevan täynnä.. Tulee vaan sellaista mietittyä, että onko minussa jotain vikaa vai mistä johtuu että vauvaa ei kuulu.. Kun tuossa sukulaistenkin kanssa on jutellu, niin moni on sanonu, että heti tärppäsi ja se on tuntunut pahalta, vaikka en heille ole kertonutkaan yrittämisestä mitään. Sen olen kuitenkin päättänyt, että sitten kun tulee vuosi yrittämistä täyteen, niin jos joku kysyy että milloin tulee lapsia, niin voi sanoa jo suoraan että ei olla saatu vaikka vuosi yritetty.. On se kumma että sitä pitää ajatella noinkin pitkälle. Mieskin sanoo, että ei tuollainen pessimisti tarvitse lapsia, mutta sitten jos taas ajattelee asiasta liian positiivisesti ja pitää toivoa liian korkealla niin tippuu korkealta ja lujaa, enkä haluaisi sellaista kokea joka kuukausi. Onhan tässä kyllä nämä kierrot aika alussa. Mutta kun tahtoo olla että sitä miettii kaikenlaista.

Minä en ole vielä ajatellut tikkuja tilata, sillä jos ei tule ilman niin kait se vauva saa sitten jäädä tulematta. Toivottavasti päärynärouva sinulle on tikuista apua :saint:
 
heippa uusille ja kiva kun tulitte mukaan jänskäämään. :wave: kyllä me tästä kierrosta plussataan :D
).( täti onneksi häipyi ja nyt odotellaan ovista,tää on just niinku niin pitkä veteinen vaihe ett hoh hoijaa |O |O
mulla tikut käytössä ja toivottavasti bongaan oviksen niillä :kieh:
 
millukka: mitä ovistestejä käytät? mä ostin netistä, halpatesti.fi et saas nähdä ovatko millasia.
tyttöä yrittäessä käytin yhes kierros apteekin ovistestejä ja heti eka testi näytti oviksen ja siit tärppäs, mut nyt en niitä raaskinu ostaa.
 
mulla on ollu käytössä fertest jonka olen itse parhaimmaksi todennut ja joka näyttää oviksen. ja helpoin kun voi käyttää aamupissaa..... tosin hommasin täksi kierroksi myös clearbluen digitaalisen testin jota olen joskus myöskin käyttänyt ja oviksen löysin. hyvä ja helppo toi digitaalinen mutta pirun kallis |O eiköhän näillä eväillä pärjää taas tän kierron :kieh:
 
*****TIISTAI 14.10*****







Millukka......kp 10/29.........yk.13 (km 5/08)......haaveissa viides
salamander...kp 7/28-32...........................haaveissa toinen
toivova-84.....kp 6/25-30?....yk.4..............haaveissa esikoinen
päärynärouva..kp 4/28-32...yk.4 (km jälk.)..haaveissa kolmas
kaz..............kp 5/26-29........yk.4...........haaveissa esikoinen






tänne tähdätään :saint:
 
No jopas oltiinkin tiputtu. Nostan ylöspäin. Täällä täti pakkaili laukut ja lähti tällä erää mäkeen. Toivottavasti pysyykin pitkään poissa :kieh: Nyt sitten vain simppoja uittamaan loppukierron ajaksi ja jännittämään tulosta :D
 
täällä kotiuduttu hetki sitten töistä ja huomenna kipitetään aamuun takaisin |O
Hiljaista on pinossa vielä tähän aikaan kuukaudesta mutta eiköhän se aktivoidu sitten ku ovikset alkaa olla ohitettu ja alkaa "oikea" jännäys.... :saint:
 
tääl kans täti häippäs, onneksi. nyt sit aletaan 6 pvän päästä tikuttelu kun tikutkin tuli postissa. juu eipä ole ihmeempiä kirjotuksia kun ei viel ole paljoa raportoitavaa. mut ihan hyvä ryhmä ollaan saatu kasaan, pieni mut ehkä se sit merkkais hyvää plussaonnea!!!!
 
Heipä hei kaikille!! :wave: Oli pakko tulla kurkkaamaan mitä Millukalle kuuluu (ja muillekkin), kun kuljin monta kuukautta Millukan perässä, kunnen yk6 jälkeen siirryin kesämasuihin.

Plussatkaahan oikein urakalla, minä pidän peukkuja! Joka toinen päivä taktiikalla meillä vihdoin tärppäs, en tarkasta ovispäivästä ollut lopulta edes varma. Aloitettiin jokunen päivä ennen ovista ja jatkettiin ainakin jokunen päivä yli..semmonen viikon aktiivinen aika tuotti tuloksen. Plussaonnea..tulen taas myöhemmin kurkkimaan!! =)
 
kiva josema kun poikkesit :wave: ei oo tääl suunnassa tärppi käynby ei vaikka oviksen oonkin bongannu melekimpä joka ikinen kuukausi |O mut nyt mä päätin ett täs kuussa tärppää,aivan salettiin :kieh: kaikki saa plussaa tässä porukassa :xmas:
 


TORSTAI 16.10



Millukka..kp 12/29...yk.13 (km 5/08)...haaveissa 5.
salamander...kp 9/28-32..............haaveissa 2.
toivova-84...kp 8/25-30?...yk.4...haaveissa 1.
päärynärouva..kp 6/28-32...yk.4...haaveissa 3.
kaz........kp 7/26-29........yk.4.....haaveissa 1.
Jena.....kp 12/32.......yk.17...............
unelma3....kp 11/27-30....yk.6.....haaveissa 3.






tänne tähdätään :saint:
 
Liittyisin myös mukaan jännäämään ja Millukka on tainnut stempata kaikkille Plussaa viikolla 45. Mulla kp11/27-30 yk 6 ja kolmas haaveissa. Mulle ainakin käy semmoinen joukkoplussaus jos se auttais kaikki pitkään haaveilleet ja pettyneet raskaaksi. Itsellä alkaa usko loppua vaik ei tämän kauempaa ole yritetty. Ystävä joka tietää valaa uskoa ainakun hänelle ruikutan. :hug: ja :flower: kaikille ja pidetään pino ylhäällä.
 

Yhteistyössä