~~~~VKOLTA 45&49 VUODEN ENSIMMÄISTEN PLUSSIEN METSÄSTYKSEEN~~~~





SUNNUNTAI 26.10



Millukka..kp 22/29...yk.13 (km 5/08)...haaveissa 5.
salamander...kp 19/28-32..............haaveissa 2.
toivova-84...kp 18/25-30?...yk.4...haaveissa 1.
päärynärouva..kp 16/28-32...yk.4...haaveissa 3.
kaz........kp 17/26-29........yk.4.....haaveissa 1.
Jena.....kp 22/32.......yk.17....haaveissa 1.
unelma3....kp 21/27-30....yk.6.....haaveissa 3.
Irmeli09....kp 16/25-29....yk.3.....haaveissa 3.
marleena-84....kp 16/28 ..............haaveissa 2.
kukkaiskeiju...kp 28/30-37...yk.3.....haaveissa 1.
Tiara........kp 18/29.....yk.2...........haaveissa 1.
E-V-A.......kp 23/32......yk.1........haaveissa 3.




UUTEEN KIERTOON LÄHTEE:



TESTIPÄIVÄT:
MA 3.11:
TI 4.11:
KE 5.11: E-V-A, kukkaiskeiju
TO 6.11: toivova-84, salamander
PE 7.11: päärynärouva
LA 8.11:
SU 9.11: marleena-84,





PLUSSANNEET:


 
MOIKKA!!

Otatteko tähän pinoon viikon 45 testaajan? kp 23/32, yk1 ja kolmas haaveissa :heart:
Kirjottelen tuolla viikon 44 pinossa myös, mutta kivempi sitten jännittää isommalla porukalla niitä plussia. testipäivä oli ke 5.11.
 
Että voi ihmistä väsyttää |O
Tuntemuksia on ollut ovulaation jälkeen paljonki. Paineen tunnetta ja vihlontaa. Ja sekstailun jälkeen oli munasarjoissa järkyttävä kipu monta tuntia.. Mutta joo, ota niistä sitten selvää mistä johtuu :/ hitaasti tämä aika vain kuluu.. Vielä reilu viikko täytyis odotella ennenkuin vois testailla. Ai miten niin malttamaton :whistle: :xmas: :D
 
millukka: Heh, alkaa olla jännää,mutta toisaalta kun päätin että testaan vasta viikon 45 keskiviikkona... (niin muuten tuo testipäivä siis aikaistui 5.11!!!!) eli sinne asti yritän jännäillä, jos täti suo rauhan =)

Hih, mulla ei mitään tän kummempaa...nännit on edelleen kipeät kun mitkät!!! Ja valkkaria tulee ihan törkeenä! :D
 




MAANANTAI 27.10



Millukka..kp 23/29...yk.13 (km 5/08)...haaveissa 5.
salamander...kp 20/28-32..............haaveissa 2.
toivova-84...kp 19/25-30?...yk.4...haaveissa 1.
päärynärouva..kp 17/28-32...yk.4...haaveissa 3.
kaz........kp 18/26-29........yk.4.....haaveissa 1.
Jena.....kp 23/32.......yk.17....haaveissa 1.
unelma3....kp 22/27-30....yk.6.....haaveissa 3.
Irmeli09....kp 17/25-29....yk.3.....haaveissa 3.
marleena-84....kp 17/28 ..............haaveissa 2.
kukkaiskeiju...kp 29/30-37...yk.3.....haaveissa 1.
Tiara........kp 19/29.....yk.2...........haaveissa 1.
E-V-A.......kp 24/32......yk.1........haaveissa 3.




UUTEEN KIERTOON LÄHTEE:



TESTIPÄIVÄT:
MA 3.11:
TI 4.11:
KE 5.11: E-V-A, kukkaiskeiju
TO 6.11: toivova-84, salamander
PE 7.11: päärynärouva
LA 8.11:
SU 9.11: marleena-84,





PLUSSANNEET:


 
Irmeli09
Viikonloppu hulinoitiin miehen kanssa Helsingissä :D . Hyväähän tuo teki. Sunnuntaiaamuna sitä jopa osasi nukkua vanhaa aikaa yhteentoista. Lauantaina sisäinen kello herätti vielä kahdeksan maissa. Ihan nappiin ei osunut tuo ovulaatio viikonloppuun vaan tuli silloin torstai-iltana. No täytyihän sitä varmuuden vuoksi heilutella peittoja vielä perjantaina ja lauantainakin.

Pojilla alkoi sitten flunssa, mutta hyvinhän noilla meni hoito anoppilassa. Viime yö vain meni aivan penkin alle kun nuorempi valvotti lähes koko yön. Nyt on sitten silmät ristissä ja veto aivan poissa. Tekisi mieli vain kömpiä takaisin peiton alle eikä niiden peittojen tarvisi edes heilua :LOL: . Mies heitti muuten vitsillä lauantai-illalla, että et kai ole raskaana. Minulla vatsa nimittäin turposi aivan mielettömäksi. Näytin vähintäänkin siltä, että pitäisi piakkoin lähteä synnyttämään. Taisi tulla nautittua liian raskasta ruokaa tai jotain. Tuo turvotus kesti eiliseen iltaan asti, mutta eiköhän tässä pikapuoliin palauduta suunnilleen normaaliksi. Olisihan se kiva jos tuo turvotus olisi johtunut vaikka raskautumisesta ;) .

Kaikille uusille tervetuloa ja hyvää uuden viikon alkua.
 
kaz
Tervetuloa uusille. Täällä ovis oli pe tai la, koska su oli nännit kipiät. Kovasti koitettiin ja yritettiin. Toivottavasti onnistutaan vihdoin :) Mieskin tuumasi, että olisihan tuo kiva, jos olisi pieni mitä hoitaa :heart: :eek: Näin muuten viime yönä unta että syötin vauvaa :eek:
 

töistä palattu |O |O |O |O täällä alkaa olla kohta ovikset ohiteltu tai juuri näillä hetkillä tuloillaan porukalla :D hyvä,hyvä!!!! nyt sitten oireita kehittelemään jokainen :kieh:
).( mulla ei ole mitään oireita muuta kuin ehkä hiukka lisääntynyt vv :x jäi oviksen aikaiset heiluttelut meillä sitten kahteen kertaan ja ei tullu varmisteltua vaikka tarkoitus oli :headwall:
 
täällä riitti touhua tälle päivälle. aamulla vein lapset hoitoon ja valmistauduin lähteen omille asioille niin eikös lasten hoitaja soittanu parin tunnin päästä et oli sattunu pikku vahinko eli tyttö sai haavan otsaansa. no sit vaan päivystykseen tytön kaa ja loppujen lopuks tuli sit 6 tikkiä. no mikäs siinä. onneks ei sen pahemmin sattunu.

ovis oli perjantaina ja vielkin on maha kipee... outoa!!
 
iltaa =)
kukkaiskeiju oot kyllä aika hyvä jos jaksat odottaa sinne asti :) mun tekis mieli testata jo :ashamed: mulla vaikka millaisia tuntemuksia: hirveä valkovuoto ( kuten kukkiksella) outo tunne mahassa, nipistelee ja sykkii ja sellainen painontunne ja päätä särkeny pari päivää. ja joo, ollu oviksesta lähtien kipeä afta suussa :) näitähän keksii, eipä taida kannaattaa uskoa niihin.
mutta hei, mitä luulette jos olisin raskaana niin voinko ottaa jäykkäkouristus rokotuksen?
 
Tässä viikko sitten ihmettelin ovulaation jälkeisenä päivänä muutamaa tippaa tuhruvuotoa, ja tänään tasan viikko edellisestä antoi taas muutaman tipan... Outoa??!! Ei ole koskaan ollut minkäänlaisia välivuotoja ja nyt tulee päivälleen viikon välein.. vielä olis vähän reilu viikko (to-pe) testaukseen.
Voi tätä ihmettelyn määrää...
 


TIISTAI 28.10



Millukka..kp 24/29...yk.13 (km 5/08)...haaveissa 5.
salamander...kp 21/28-32..............haaveissa 2.
toivova-84...kp 20/25-30?...yk.4...haaveissa 1.
päärynärouva..kp 18/28-32...yk.4...haaveissa 3.
kaz........kp 19/26-29........yk.4.....haaveissa 1.
Jena.....kp 24/32.......yk.17....haaveissa 1.
unelma3....kp 23/27-30....yk.6.....haaveissa 3.
Irmeli09....kp 18/25-29....yk.3.....haaveissa 3.
marleena-84....kp 18/28 ..............haaveissa 2.
kukkaiskeiju...kp 30/30-37...yk.3.....haaveissa 1.
Tiara........kp 20/29.....yk.2...........haaveissa 1.
E-V-A.......kp 25/32......yk.1........haaveissa 3.
maaliskuu.kp 19/??.....km 10/08....haaveissa 2.




UUTEEN KIERTOON LÄHTEE:



TESTIPÄIVÄT:
MA 3.11:
TI 4.11:
KE 5.11: E-V-A, kukkaiskeiju
TO 6.11: toivova-84, salamander
PE 7.11: päärynärouva
LA 8.11:
SU 9.11: marleena-84, maaliskuu, Irmeli09





PLUSSANNEET:


 
Josko minäkin tänne tulisin jännäämään, vaikka en usko et vielä tärppää....Eli pillerit lopetin 08/08, tulin heti raskaaksi ilman luomuja km 10/08 :'( Tuolla km:n jälkeen kuumeilevissa oonki pyöriny, mut nyt ois sit jotain jännätävää :D En siis tosta kierrosta tiedä, ku en oo normi kiertoo kokenu, mut oiskohan nyt siit km-vuodon alkamispäivän mukaan 19/?, vuoto alkoi 9.10....meniköhän oikeen....?! Toinen lapsukainen ois suunnitteilla, esikoinen kohta 6 v.
Tiara Mulla myöskin ovis luultavasti viimeviikolla, tosin kivut kesti lähes viikon, kivut oli supistusmaisia ja tod. kovat , pillereiden jälkeen sama juttu, siks ajattelinki et ovis...nooh, mut kuitenki tänään tuli aamulla pyyhittäessä muutama tippa verta ja ajattelinki et tätihän se siellä, mutta ei se loppu samantien??!! Oviksen jälkeen on alaselkää menkkamaisesti kyllä kipuillu!! Oireita tulee multa ainakin, kunhan mun valtava mielikuvitus saa vallan!!! :LOL:
 
Mulle vois ton testing päivän laittaa tohon 9.11, kun en tosiaan tost kierrost tie, enkä oikeen tie et kuuluks mä edes tähän viikkoon vai johonki toiseen pinoon...nooh voinhan täälläkin pyöriä?! =) Olihan tuolla muitakin, joilla kierto lähes samassa ku mulla, vai eikö ookkin!!
 
Irmeli09
Tervetuloa vain mukaan maaliskuu! Todella ikävää, että jouduit palaamaan tänne vauvakuumeilijoihin takaisin :hug: . Itse ajattelin myös testailla tuossa 9.11. eli eikös se ollut isänpäivä. Tosin saattaa tietysti olla että en malta ihan sinne asti :whistle: .

Minulla ovulaatiosta tuollaiset 4 päivää. Oireita ei ainakaan vielä ole minkäänlaisia. Olin jo tänään aivan masentunut kun ajattelin, että jos tästäkään kierrosta ei tule mitään oireita. Viime kierto oli sellainen, että edes mielikuvitus ei auttanut. Ei tuntunut missään mitään. No ihmekkö tuo nyt sitten kun ei ollut tärpänny. Eilen jo tein suuria teorioita siitä, että minulla oli viime kuussa ovulaatiossa jotain suurta häikkää. Minulla kesti ovulaatiokivut kaksi päivää ja ovistestiinkin tuli kahtena päivänä tasapaksu viiva. Tässä kierrossa oli vain parin tunnin kivut ja tasapaksua viivaa seuraavana päivänä ei testitikkuun tullut juuri mitään haamua kummenpaa. Näin jo mielessäni kuinka se munasolu yritti sieltä irtaantua ja irtaantua, mutta ei vain onnistunut kunnes vanheni kelvottamaksi yrityksessään :LOL: . Tällaisia ajatuksia täällä. Mielikuvitus laukkaa :D .

 
Heippa kaikille!

maaliskuukiitos vastauksestasi, minä jo alan epäillä virtsarakon tulehdusta..Oireet näyttäisi täsmäävän. Epäilyttävää siinä on van se että vuotoa tuli tippa viikko sitten ja tänään toisen kerran, eikös siinä kipu ole kovaa ja kirveltävää? Minulla ei ole sellaista ollut.. Kiva jakaa tämäkin tieto täällä.. :LOL:
Raskaus oireita on taas löytynyt pilvin pimein kun niitä oikein on tarkkaillut.. Ruokahalu on heittelehtinyt laidasta laitaan, ja huimaa välillä. Alavatsassa outoja tuntemuksia, mutta rinnoissa ei kyllä minkäänlaista muutosta, eikä kyllä huono olokaan ole vaivannut. Viikko vielä testaukseen.. AARGGHH!
Mistähän erottaisin onko nämä raskausoireita vai ihan perus virtsis päällä? Voi voi ja vali vali
:LOL:
Lippu korkealla!
 


KESKIVIIKKO 29.10



Millukka..kp 25/29...yk.13 (km 5/08)...haaveissa 5.
salamander...kp 22/28-32..............haaveissa 2.
toivova-84...kp 21/25-30?...yk.4...haaveissa 1.
päärynärouva..kp 19/28-32...yk.4...haaveissa 3.
kaz........kp 20/26-29........yk.4.....haaveissa 1.
Jena.....kp 25/32.......yk.17....haaveissa 1.
unelma3....kp 24/27-30....yk.6.....haaveissa 3.
Irmeli09....kp 19/25-29....yk.3.....haaveissa 3.
marleena-84....kp 19/28 ..............haaveissa 2.
kukkaiskeiju...kp 31/30-37...yk.3.....haaveissa 1.
Tiara........kp 21/29.....yk.2...........haaveissa 1.
E-V-A.......kp 26/32......yk.1........haaveissa 3.
maaliskuu.kp 20/??.....km 10/08....haaveissa 2.




UUTEEN KIERTOON LÄHTEE:



TESTIPÄIVÄT:
MA 3.11:
TI 4.11:
KE 5.11: E-V-A, kukkaiskeiju
TO 6.11: toivova-84, salamander
PE 7.11: päärynärouva
LA 8.11:
SU 9.11: marleena-84, maaliskuu, Irmeli09





PLUSSANNEET:


 
Tiara virtsatieinfektioon yleensä kuuluu tuo kirvely ja pissattessa kipu alavatsalla (olen hoitoalalla) virtsa myös voi olla tummaa, sakkaista ja haista tod. pahalle (haju saattaa myös muuttua raskauden myötä)), mutta toisillehan ei tule mitään oireita tuosta....apteekista saa niitä näyte liuskoja!! Mutta voihan olla että ois munasolu kiinnittyny, en tosin tie kui yleistä vuoto kiinnittymisessä on...mutta pidetään lippu korkealla!!! =)
Irmeli09 Mullakin kesti nuo kivut lähes tulkoon viikon, mut mä en edes tie et oliko ovis-kipuja, vai mitä lie!!
 

Yhteistyössä