~~~~VKOLTA 45&49 VUODEN ENSIMMÄISTEN PLUSSIEN METSÄSTYKSEEN~~~~

Heippa taas kaikille :wave:
Hitto kun tuo työn tekeminen vie aikaa kaikelta muulta kivalta.. :/
Eli kävin antamassa kahtena peräkkäisenä päivänä pissanäytteen työterveyteen, ja molemmat näytteet osoittautui puhtaaksi, eli ei ainakaan pissatulehdusta, jee :) Sitten siinä stressini keskellä purskahdin itkuun kun ihmettelin oireitani, ruoka ei maistu, huimaa ja yököttää, ja näköjään melkoisia itkukohtauksia..Niin, ja kauhea flunssa! Sain sitten lähetteen laboratorioon antamaan verinäyte, josta selviää olenko raskaana. Maanantai aamuna saan soittaa tuloksia..HUI!!!!! Eli ei tarvii tikkujen kanssa sotkea, eiköhän se siinä varmasti näy vaikka menkkojen pitäisi alkaa vasta torstaina. Aikas paljon ajatukset pyörii sen ympärillä nyt.. miettikää, joku labraheppu tietää jo vastauksen!! :headwall:

maaliskuu sain sun yv:n, kiitos ;)

Jännittää kaikkien puolesta hurjasti, pysyn mukana, kävi miten kävi!!
:hug:
 
Voi millukka :hug: mutta ennen ei luovuteta, ennen ku se todellinen täti tulee, eikä muuten sillonkaan luovuteta!!!
Osaisko joku viisaampi auttaa? Tein siis äskön raskaustestin mikä olikin taas todella fiksua, tässä kierron vaiheessa ja vielä illalla :headwall: nega tuli selvästi, mutta koko testialueelle (näyttöikkuna tai mikä lie) tuli siis koko näytön pituinen viiva, siis liuskan pituus suunnassa, onkohan joku virheellinen erä vai mitä?? Testi oli siis Pregent stick-liuska malli!!! :eek:
Olen joskus joltain sivulta lukenut, et jollain ois käyny samoin, mutta en muista mikä lopputulos oli.....eikä mun omat kootut hakusanatkaan tuottaneet tulosta! :(
 
mä sitten testasin, en malttanut odottaa, oli niin sellainen olo, ja positiivinen se oli apteekin omalla, testiajan sisään ihan selkeä viiva, ei ihan yhtä tumma kun kontrolli viiva, mutta selkeä. Mä oon ihan sekaisin, itkettää ja naurattaa ja en ymmärrä ollenkaan ja töihinkin pitäis alkaa lähteä
kopioin suoraan toisesta pinosta, ei nyt ehdi kirjoittaa enemmän vaikka ei muuta tekis mielo juuri tehdä.
 
kiitos päärynärouva olo on ihan epätodellinen, ja taidan tätä vauhtia myöhästyä töistä :) mitenköhän pysyy ajatukset kasassa siellä!? nyt teille kaikille myös paljon plussatuulia+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
 


SUNNUNTAI 2.11




salamander...kp 26/28-32..............haaveissa 2.
päärynärouva..kp 23/28-32...yk.4...haaveissa 3.
kaz........kp 24/26-29........yk.4.....haaveissa 1.
Jena.....kp 29/32.......yk.17....haaveissa 1.
unelma3....kp 28/27-30....yk.6.....haaveissa 3.
Irmeli09....kp 23/25-29....yk.3.....haaveissa 3.
marleena-84....kp 23/28 ..............haaveissa 2.
kukkaiskeiju...kp 35/30-37...yk.3.....haaveissa 1.
Tiara........kp 25/29.....yk.2...........haaveissa 1.
maaliskuu.kp 24/??.....km 10/08....haaveissa 2.



UUTEEN KIERTOON LÄHTEE:

E-V-A
Millukka



TESTIPÄIVÄT:
MA 3.11:
TI 4.11:
KE 5.11: kukkaiskeiju
TO 6.11: salamander
PE 7.11: päärynärouva
LA 8.11:
SU 9.11: marleena-84, maaliskuu, Irmeli09, kaz





PLUSSANNEET:

toivova-84



 
toivova onnea!!! Aivan mahtavaa!!! Kumpa tulisin pian perästä... :whistle:

Tiara: Jänskätään porukalla! tuu sitten heti kertomaan!

).( Yritän sinnitellä testausta keskiviikkoon asti (jos tarpeen) jolloin kp 38 dpo 15... minä dpo:na te ootte testaillu?
 
Irmeli09
Millukka tsemppiä uuteen kiertoon, saisi tuo täti pysytellä kaukana, milläköhän senkin saisi sen tajuamaan. :hug:

toivova-84: Kerrassaan mahtavaa! Ihana saada plussauutisia. Tehdäänpä ennätyspitkä plussapino tällä viikolla naiset! :D

Täälläkin kp:t alkavat kohtapuoliin näyttämään ihan mukavia lukemia. Olen tuosta ovulaatiosta laskeskellut että jos se inho täti aikoo tulla kyläilemään :kieh: , niin eiköhän kolke kuulu ovelta tuossa torstai/perjantai vaihteessa. Raskausoireet eivät kyllä ikävä kyllä ole lisääntymäänpäin :(
 
toivova onnea plussasta! Ihanaa kun tässä pinossa aletaan saamaan plussia. Mikä kp sulla olikaan menossa kun plussasit? Ja oliko ihan normi apteekin testi vai herkkä? Kyselyikä iski kun alkaa tosissaan testit poltella laatikossa vaikka en tärppiin varsinaisesti usko...
 
paula-a eiköhän tänne saa tulla kyselemään. Plussa tarkoittaa positiivista raskaustestiä. Ja jos tarkoitit tuota pinon otsikkoa niin se tulee siitä että viikolla 45 tässä pinossa on kuumeilijoilla kierto sillä mallilla että pitäisi se plussa siihen testiin tulla jos tässä kierrossa tärppää. Vai mitä tarkoitit kun kysyit plussasta? En ole nyt yhtään varma onnistuinko vastaamaan kysymykseesi vai sotkinko vain enemmän...
 
toivova-84: jättisuuret onnittelut, voi kuin onnellinen olen sun puolesta!! :D :D Toivotaan että kaikki sujuu hyvin :flower:
millukka: voi kökkö.. :hug: Nyt vaan pää pystyyn ja uutta putkeen!! :)

Ihanaa kun noita tuloksia alkaa kohta tippuu!! Mullakaan ei pyöri mielessä mikään muu kun että se on aamulla sitten joko-tai.. Tuolla pöytälaatikossa olis yksi testi.. Pitäisköhän rapsaista se aamulla ennen kun soitan sitä tulosta niin en ala poraa sille terveystätille siinä puhelimessa.. Houkutus on kyllä suuri!! :kieh: :kieh:

Kyssäri: mitä tarkoittaa dpo? Mä oon ihan keltanokka täällä...
B)

 
Irmeli09
Tiara: Täällä jännitetään sinun kanssa huomista. Ilmoitahan kun olet saanut sen plussan :D .
dpo tarkoittaa muuten day past ovulation eli päivät ovulaatiosta laskettuna, itsellä taitaa olla tänään dpo 9 tai 10.
 
Jahas, täälläkin taitaa kurvata punaiset päälle :headwall: |O
Tänään jäänyt pyyhkiessä paperiin beigenväristä töhnää...joten se siitä sitten tässä kierrossa |O |O |O

toivova-84 Älyttömästi onnea ja paljon tarrasukkia mukaan :heart: :heart: :flower:
 
Kiitos hirveästi kaikille onnitteluista :heart:
en pysty vielä ymmärtämään, työpäivä meni ihan sumussa :D
marleena mulla tänään kp25/ 25-29 mä en oikeestaan ees tiiä mikä herkkyys siinä testissä oli. aamulla vaan oli niin vahva tunne siitä että nyt plussaa =)
pakko varmaan vielä testata, vaikka kyllä se ihan selvä viiva on, mutta kun ei pysty tajuamaan.
Nyt kaikki plussaatte, lähetän hirmuisen plussamyrskyn teille :whistle: ++++++
 

Yhteistyössä