voi kiesus! mies mennyt ostamaan tällaisen *sisi kuvan*

  • Viestiketjun aloittaja kiehuu
  • Ensimmäinen viesti
kiehuu
http://www.whirlpool.fi/app.cnt/whr/fi_FI/pageid/pgproddtl001/catid/3/subcatid/12/prodid/24671


aivan järkyttävän näköinen kapistaus. ylpeänä kertoi kuinka hän osti pesutornin missä on rummussakin luukku! en mä kuvitellut että se noin kamalan uunin näköinen on:( voi elämä!
uus koti tulossa ja tuollainen pitää sitten sinne iskeä.ei paljoo ole tylitajua miehellä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja kiehuu:
http://www.whirlpool.fi/app.cnt/whr/fi_FI/pageid/pgproddtl001/catid/3/subcatid/12/prodid/24671


aivan järkyttävän näköinen kapistaus. ylpeänä kertoi kuinka hän osti pesutornin missä on rummussakin luukku! en mä kuvitellut että se noin kamalan uunin näköinen on:( voi elämä!
uus koti tulossa ja tuollainen pitää sitten sinne iskeä.ei paljoo ole tylitajua miehellä.
toki rumussa luukku mutta ikkunallinen luukku siis.. olen niiin hiilenä että sekoan jo sanoissa.
 
ap
mä en oikeesti HALUA tollasta sinne uuteen kotiin. saa mies kyllä perua kaupat ja hyvin sukkelaan. olen ennemmin ilman rumpua kun otan tuollaisen lieden kodinhoitohuoneeseen.
 
ap
en ole ikinä en siis IKINÄ voinut kuvitellakkaan kuinka ruma kapistus tuo on. äsken vain ajattelin huvikseni googlata sen vempamen ja järkytys oli suuri. eikä ole todellakaan ylensä miehenni tapaista olla "tyylitön" mutta tulipa uusi piirre esiin. huoh.. mieskin jo mennyt nukkumaan..täytynee hipsiä itsekkin ja herättää se ja kertoa että voi huomenna perua sen kaupan ja ottaa vain pesukoneen jos ei saa vaihdettua toiseen rumpuun.
 
ap
ja minäkun olen haaveillut upon mustasta tornista ja suostuin sitten valkoiseen ja oletin että hän ostaa sellaisen perus setin ni ei kun tollasen saakelin ruman! tuo näyttää aivan liedeltä.voi jessus et ottaa päähän.
 
Onhan tuo aika...uunimainen :snotty:

Mutta mä olen juntti, enkä tajua, miksi kodinhoitohuoneen pitäisi olla Tyylikäs. Mulle tärkeintä olisi se, että se on toimiva.

Ja hei, mies edes yritti :). Joku mies olisi tosiaan voinut vaikka tuhlata tuonkin rahan ravihevosiin tai rakastajattareen.
 

Yhteistyössä