voi kiesus! mies mennyt ostamaan tällaisen *sisi kuvan*

  • Viestiketjun aloittaja kiehuu
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Raffel:
Moni muu arvostais sitä että ukko on ostanu pesutornin :headwall: Mikä siinä on ku akat kuvittelee voivansa päättää iiiihan kaikesta. (Siis en minä, mutta muut) :D
Se joka käyttää konetta eniten saa myös päättää millainen kone ostetaan. :xmas:
 
Se nyt kumminkin on vaan kuivuri, ja ihan hyvän merkkinen.
Jos ois elektroluksin tai jonku vielä halvemman tuonu kotio, niin saisit raivota.

Aiotko asua kodinhoitohuoneessa, vai miksi tuo nyt niin risoo? Mitä jos miehesi ei pitäisi sun ostamasta 800 euron design-lampusta, veisitkö takaisin? Et veisi. Etkä nyt herätä miestä etkä marise, vaan olet iloinen, että miehesi pystyy myös itsenäisiin päätöksiin. Tossukka mies olisi jotain paljon kaameampaa.
 
ap
uskon että tuo oli jotenkin miehen mielestä "moderni" kun hän niin selitti minulle että siinä on rummussakin lasiluukku ja sitä ja tätä ja tota..minä kuvittelin että se on joku pesukoneen näköinen härveli.. noh onneksi nytten huomasin enkä sitten kun torni olis ollut jo meillä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ja sekin vielä että 1490e maksoi se torni.. sillä olis saanut PALJON hienommankin
no ei paljon. Halpiskuivurit on 500e ja keskihintaiset pesokoneet on jtn 800e.

Tiedän ,kun just syksyllä ostettiin näitä edukkaampia, LG:n 7 kilon suoraveto oli 650e.

 

Yhteistyössä