voi kiesus! mies mennyt ostamaan tällaisen *sisi kuvan*

  • Viestiketjun aloittaja kiehuu
  • Ensimmäinen viesti
en ymmärrä
Kuivausrumpu on niin turha. Kuluttaa sekä luontoa että lompakkoa, ja vaatteita. Meillä sähkölasku ihan hirvee silloi ku meil oli rumpu. Ei sellasta tartte, voihan ne pyykit pestä edellisenä päivänä ni on seuraavana päivänä kuivat.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja en ymmärrä:
Kuivausrumpu on niin turha. Kuluttaa sekä luontoa että lompakkoa, ja vaatteita. Meillä sähkölasku ihan hirvee silloi ku meil oli rumpu. Ei sellasta tartte, voihan ne pyykit pestä edellisenä päivänä ni on seuraavana päivänä kuivat.
totta turiset!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja en ymmärrä:
Kuivausrumpu on niin turha. Kuluttaa sekä luontoa että lompakkoa, ja vaatteita. Meillä sähkölasku ihan hirvee silloi ku meil oli rumpu. Ei sellasta tartte, voihan ne pyykit pestä edellisenä päivänä ni on seuraavana päivänä kuivat.
Paljonko sit tulee laskua lisää jos on esim. koneellinen pyykkiä päivittäin kuivattavana, noin keskimäärin? Meillä ainakin alkaa olemaan kuivaustila sen verran vähissä kun on perhe kasvanut, että pakko tuota harkita.

 
Alkuperäinen kirjoittaja en ymmärrä:
Kuivausrumpu on niin turha. Kuluttaa sekä luontoa että lompakkoa, ja vaatteita. Meillä sähkölasku ihan hirvee silloi ku meil oli rumpu. Ei sellasta tartte, voihan ne pyykit pestä edellisenä päivänä ni on seuraavana päivänä kuivat.
Jos on suuria märiä kuivattavaa pyykkiä, ja vaihtoehdot on kuivata ne huonetilassa tai rummussa (siis aina kun ei saa uloskaan kuivumaan), niin mie ainakin valitsen rumpukuivauksen.
Ei se oo hyväksi huoneellekkaan (esim. tapetit jne.), jos esim. olohuoneessa kuivataan jatkuvasti talvisin suuria pyykkimääriä.
 
en ymmärrä
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Alkuperäinen kirjoittaja en ymmärrä:
Kuivausrumpu on niin turha. Kuluttaa sekä luontoa että lompakkoa, ja vaatteita. Meillä sähkölasku ihan hirvee silloi ku meil oli rumpu. Ei sellasta tartte, voihan ne pyykit pestä edellisenä päivänä ni on seuraavana päivänä kuivat.
Jos on suuria märiä kuivattavaa pyykkiä, ja vaihtoehdot on kuivata ne huonetilassa tai rummussa (siis aina kun ei saa uloskaan kuivumaan), niin mie ainakin valitsen rumpukuivauksen.
Ei se oo hyväksi huoneellekkaan (esim. tapetit jne.), jos esim. olohuoneessa kuivataan jatkuvasti talvisin suuria pyykkimääriä.
Meillä ainakin löytyy paljon kuivaustilaa isosta olohuoneesta, eikä ne pyykit mitään haittaa ku on siinä vaan yön yli, enkä oo tapeteissa huomannu mitään muutoksia. Ja onhan se rumpu tosi epäekoloinen. Mulla tosi paljo vaatteita mitkä rumpu pilaa... Kerran mies laitto rumpuun (silloin ku se oli käytössä) mun silkkipyjaman ja arvaa menikö pilalle!
 
rumpukuivaaja
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja en ymmärrä:
Kuivausrumpu on niin turha. Kuluttaa sekä luontoa että lompakkoa, ja vaatteita. Meillä sähkölasku ihan hirvee silloi ku meil oli rumpu. Ei sellasta tartte, voihan ne pyykit pestä edellisenä päivänä ni on seuraavana päivänä kuivat.
Paljonko sit tulee laskua lisää jos on esim. koneellinen pyykkiä päivittäin kuivattavana, noin keskimäärin? Meillä ainakin alkaa olemaan kuivaustila sen verran vähissä kun on perhe kasvanut, että pakko tuota harkita.
On vähän rumpukohtanen juttu kai. Jossain oli joskus laskettu 0.20 E/ kuivaus. Hyvä linko on must rummun kera, säästää sähköä. Ja tuo kulutus on vähän kakspiippunen juttu kanssa... jättää ovet auki asuintiloihin. jos mahdollista niin säästyy sitten taas lämmitykseen tarvittavaa energiaa (ja kuluttaakin vähemmän kun "rumpuhuone" ei käy niin kuumana) ! Kesällä kyllä säiden salliessa kuivatan pihalla. Sisällä ei meidän pyykit kyllä ilman rumpua päivässä kuivu!
 
Milkkis
Meillä ainakin rapistu ikkunakarmit olkkarissa siis sisäpuolelta kun tuli liikaa kosteutta. Mielummin se 18e kuussa extraa sähkölaskuun! 8ihmistä,7koiraa,6ponia ja kissat kun tekee pyykkiä. Ja ainoa millä karvat,heinän ja purut saa vaatteista. Eko teko kun pesee filtit sun muut eikä heitä pois ja osta uusia. Kaikki on suhteellista :whistle:
 
en ymmärrä
Alkuperäinen kirjoittaja Milkkis:
Meillä ainakin rapistu ikkunakarmit olkkarissa siis sisäpuolelta kun tuli liikaa kosteutta. Mielummin se 18e kuussa extraa sähkölaskuun! 8ihmistä,7koiraa,6ponia ja kissat kun tekee pyykkiä. Ja ainoa millä karvat,heinän ja purut saa vaatteista. Eko teko kun pesee filtit sun muut eikä heitä pois ja osta uusia. Kaikki on suhteellista :whistle:
Joo, täytyy myöntää et karvat se rumpu ottaa tosi hyvin pois. Meilläkin koira ja kissoja. Mutta kun ei opiskelijana oo varaa sellaseen sähkölaskuun...
 
outoa on
No ei oo minunkaan makuuni tuo :D Oudointa tässä on se kun osa porukasta sanoo että pitäis olla tyytyväinen kun mies ostaa kuivausrummun :eek: ööööh?!? Enemmän mä ihmettelisin miestä joka ei osta kuivausrumpua :whistle: Mutta toki se rumpu yleensä käydään yhdessä valkkaamassa =)
 
vieras
Häpeäisit kun jaksat valittaa tollasesta. Jos mies on halunnut ilahduttaa ja varta vasten käyttänyt rahaa johonkin noin hyödylliseen teidän perheelle niin ole iloinen. Monet miehet on pihejä tai ostaa rahoillaan vain kaljaa ja tietokonepelejä. Olisipa itselläkin yhtä huomaavainen mies. Ja itse ainakin loukkaantuisin jos olisin ostanut jotain kaikille perheessä ihan vilpittömin mielin ja halunnut ilahduttaa ja joku tulisi vain sanomaan minulle että onpa ruma, en ota, vie pois.
 
clivia
Mä olen sit varmaan ainoa täs ketjussa jonka mielestä toi oli ihan ok-näköinen ja mulle on ihan sama miltä se kuivausrumpu näyttää kunhan se hoitaa tehtävänsä.
Vähän sama kuin auton suhteen,ihan sama mikä on kunhan vie mut paikasta A paikkaan B niinkuin on tarkoitus.
Meille saa roudata tuonnäköisen kuivurin jos ei jollekkin kelpaa,mulle kelpais kyllä kun vanha on hajoomassa eikä uuteen ole varaa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meinasiks olkkariin sen sijoittaa kunniapaikalle? Mitä ristuksen merkitystä sillä on miltä joku kodinkone näyttää.
Sanoo sellainen jolla ei ole tyylitajua...

Ymmärrän sua ap, en itsekään ottaisi tuollaista hirvitystä. Perukaa kaupat ja vaihtakaa nätimpään :) Uskomatonta miten noin rumia tehdäänkin...
 
Hmm
Eipä tartte ap:n enää odotella yllätyksiä mieheltä jos tuosta menee valittamaan. Minä en ainakaa ostais miehelle enää yhtään mitään jos ei tavallinen kodinkone käy. Voi huoh taas että on pikkumaisia ihmisiä.
 

Yhteistyössä