Voiko häihin laittaa farkkucaprit?

  • Viestiketjun aloittaja "apuva"
  • Ensimmäinen viesti
040608
Jos teepparilla tarkoitat t-paitaa niin ei. Farkkucaprit kyllä mun mielestä voi laittaa, mut oikea kauluspaita niiden kanssa. Ruutupaitiksia saa kaupasta ihan kympillä, ihan erinäköinen kun joku "teeppari". Omilla pojilla on ollut juhlissa sellaiset siistit kangasshortsit (siis ei trikoota) ja kauluspaita.
 
kyllä
kyllä voi vaikka kyse olisi aikuisestakin,sen verran keirtänyt häitä joissa jopa pukeutusmiskoodi että ei ne ihmiset enään nykypäivänä pukeudu ede häihin kuten joskus 20-25v sitten
 
"apuva"
sorry sanavalinta tohon paitaan...

siis ne on sellasset henkan ja maukan puuvillaiset lyhythihaiset kauluspaidat, samaa kuosia, toisella sininen ja toisella vihreä, sellasta raitaa niissä on...

osaisinkohan laittaa tänne kuvan...
 
Mä älähdän tapani kerran taas että EI EI EI.

Juhlanetti.fi :: Juhlapukeutuminen - lapset

jos vaikka jotkut pellavaiset houstu löytäisit. Minusta farkku ei vaan ole juhlavaate, ei lapsella eikä aikuisella. Eikä pikeepaita ole juhlapaita vaan tennispaita.... nyt kiertää kirppiksiä jos ei muuten viitsi hankkia lapsille juhlavaatteita. Moni lyhythihainen kauluspaita on myynnissä halvalla koska monestikaan niille ei paljon samassa koossa ainakaan löydy käyttöä.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä;23943705:
kyllä voi vaikka kyse olisi aikuisestakin,sen verran keirtänyt häitä joissa jopa pukeutusmiskoodi että ei ne ihmiset enään nykypäivänä pukeudu ede häihin kuten joskus 20-25v sitten
Olen kyllä ihan eri mieltä. Nykyisinhän juuri pukeudutaan tosi juhlavasti. Lapsille voisin nuo laittaa, jos olisi niiden kanssa kauluspaidat.
 
040608
[QUOTE="apuva";23943721]sorry sanavalinta tohon paitaan...

siis ne on sellasset henkan ja maukan puuvillaiset lyhythihaiset kauluspaidat, samaa kuosia, toisella sininen ja toisella vihreä, sellasta raitaa niissä on...

osaisinkohan laittaa tänne kuvan...[/QUOTE]

Joo siis jos niissä on nappirivistö edessä alas asti niin kauluspaidoilta ihan vaikuttaa. Eli voi laittaa. Mut ei t-paitaa, vaikka kaulus oliskin.
 
"heh"
En kyllä laittaisi farkkuja häihin minkään ikäiselle. Caprit on ihan OK lapsilla mutta jotain muuta materiaalia kuin farkkua eikä mitkään reisitaskuversiot. Ja kauluspaidat ilman muuta.
 

Yhteistyössä