Voiko häihin laittaa farkkucaprit?

  • Viestiketjun aloittaja "apuva"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="zenn";23944139]Jatkan vielä, että noissa vaatteissa me käydään kesällä vierailuilla ja ostoksilla. Ei tulisi mieleeni laittaa samoja vaatteita juhliin vaan haluaisin tehdä siitä erityisen, sekä juhlinnan kohteille, muille vieraille, että lapsille itselleen.[/QUOTE]

Juuri näin.
 
tässä se ajatus
[QUOTE="zenn";23944139]Jatkan vielä, että noissa vaatteissa me käydään kesällä vierailuilla ja ostoksilla. Ei tulisi mieleeni laittaa samoja vaatteita juhliin vaan haluaisin tehdä siitä erityisen, sekä juhlinnan kohteille, muille vieraille, että lapsille itselleen.[/QUOTE]

:flower:

Juurikin näin!!!
 
"vieras"
Kyllä minä vain ostin samanlaiset paidat meidän pojille juhlia varten, joita tulee tänä kesänä muutamat. Yhdet ovat häät. Kaupungille esim. ostoksille lähtiessä meillä on ihan perus siistit t-paidat, eikä mitään tuollaisia hienompia paitoja.
Mutta farkkucapreja miettisin vielä, ovat varmasti todella lämpimät vaikka kuinka ovat caprit.
 
"joo"
:D mä olin kerran häissä,jossa oli varmaa joku 12v poika VERKKARIT JALASSA!!!!!!! en muista oliko peräti lenkkaritkin :0 sitä mä en käsitä,miten vanhemmat antaa lapsensa edes lähteä verkkahousuissa. Siinä vaiheessa jos ei voi laittaa kunnon vaatteita,niin jääkööt kotiin. Nuo paidat oli kyllä siistit,noita capreja miettisin vielä...löytyskö jostai jotku juhlavammat housut?
 
ulkonainen
[QUOTE="apuva";23944300]LUINPA TUOSSA NOIDEN LAPUSTA ETTÄ OVAT 100% PUUVILLAA, miten ne nyt sitten eroaa muista puuvillahousuista, puuvillaisista polvihousuista, joihin pienet pojat voi pukea?[/QUOTE]

No minusta nuo muutkaan linkitetyt housut eivat oikein sovi haihin, juhlahousu on ohuempaa kangasta.

Kylla farkkucapri eroaa liian merkittavasti muista housuista, joten kiinnitatte kylla huomiota siella haissa. Miksi olet niin paljon suoria housuja vastaan?
 
[QUOTE="apuva";23944300]LUINPA TUOSSA NOIDEN LAPUSTA ETTÄ OVAT 100% PUUVILLAA, miten ne nyt sitten eroaa muista puuvillahousuista, puuvillaisista polvihousuista, joihin pienet pojat voi pukea?[/QUOTE]

Vaikka siitä miltä ne näyttävät? Mun mielestä noi 100% puuvilla-farkku-polvihousut eivät ole mikään juhlavaate. Meillä pojat ulkoilee vastaavissa vaatteissa pihalla. Siis juuri samanlaiset paidat ja housut.
Mutta siis toki voit laittaa lapsille ne päälle siine häihin! Varsinkin jos tiedät ettei morsiuspari ole kauhean tiukkoja pukeutumisen suhteen ja jos tiedät jo alkuun häät rennoiksi. :) Mutta jos tiedät että morsiuspari haluaa juhliin juhlapukeutumisen niin kannattaa pelata varman päälle ja pukea lapsillekin ihan juhlavat vaatteet. Juhlavathan noi farkku-caprit eivät missään nimessä ole. Siistit kyllä. Ja kivan näköiset. :)
 
[QUOTE="apuva";23944375]en ole suoria housuja vastaan! kyllä lyhyemmät on viileämmät! miksi itse pidät helteillä capreja tai shortseja etkä pitkiä housuja?????????????????????????[/QUOTE]

No en laittaisi kyllä itsekään kenenkään häihin capreja päälle. Kyllä kevyet pellavaiset housut ovat kyllä viileät ja mukavat helteelläkin.
 
"zenn"
[QUOTE="apuva";23944300]LUINPA TUOSSA NOIDEN LAPUSTA ETTÄ OVAT 100% PUUVILLAA, miten ne nyt sitten eroaa muista puuvillahousuista, puuvillaisista polvihousuista, joihin pienet pojat voi pukea?[/QUOTE]


Ulkonäöltään? Me muuten käytetään farkkusortseja ihan vaan kun mennään hiekkikselle, eikä farkut ole juhlavaate. Piste.

MUTTA. Sehän on sinun oma valintasi mitä teet, puetko lapsesi arkivaatteisiin vai juhlavaatteisiin. Jos häät ovat rennot grillijuhlien tyyppisen, niin sittenhän vaatteet ovat mitä ideaaleimmat.
 
"vieras"
Kyllä laittaisin.Se on p**ka puhetta kun tuolla edellä väitti että kiinnitätte huomiota häissä.En lähtisi enää tuhlaamaan rahoja ja tällä ilmalla etsimään "parempia" vaatteita. Kyllä ihmiset kiinnittää huomiota enemmän aikuisten pukeutumiseen kuin lasten!
 
ulkonainen
[QUOTE="vieras";23944433]Kyllä laittaisin.Se on p**ka puhetta kun tuolla edellä väitti että kiinnitätte huomiota häissä.En lähtisi enää tuhlaamaan rahoja ja tällä ilmalla etsimään "parempia" vaatteita. Kyllä ihmiset kiinnittää huomiota enemmän aikuisten pukeutumiseen kuin lasten![/QUOTE]

Vai niin. Taas yksi totuudentorvi. Ainakin mina ja varmasti usea muu kiinnittaa huomionsa myos lasten pukeutumiseen.
 
Ul
[QUOTE="apuva";23944375]en ole suoria housuja vastaan! kyllä lyhyemmät on viileämmät! miksi itse pidät helteillä capreja tai shortseja etkä pitkiä housuja?????????????????????????[/QUOTE]

Vaikka olisi helle +40c, niin siltikaan en laittaisi itselleni capreja tai shortseja haihin, enka myoskaan lapsilleni.
 
"heh"
[QUOTE="apuva";23944375]en ole suoria housuja vastaan! kyllä lyhyemmät on viileämmät! miksi itse pidät helteillä capreja tai shortseja etkä pitkiä housuja?????????????????????????[/QUOTE]

Jos nyt aletaan muiden pukeutumiseen vertailemaan niin laittaako sun miehesikin häihin caprit jalkaan? Sittenhän ne sopii myös lapsille vallan mainiosti.
 
ulkonainen
[QUOTE="apuva";23944509]jokainen taplaa tyylillään ja ainakin ulkonainen on kantansa selvästi ilmaissut :)[/QUOTE]

Hyva etta tuli selvaksi :D. Tama ei minusta ole kuitenkaan tyylikysymys, vaan ihan simppeli etikettijuttu. Mutta toki loppupeleissa sina vaatetat lapsesi niinkuin haluat, tuskin teita pyydetaan poistumaan haista :).
 
[QUOTE="vieras";23944433]Kyllä laittaisin.Se on p**ka puhetta kun tuolla edellä väitti että kiinnitätte huomiota häissä.En lähtisi enää tuhlaamaan rahoja ja tällä ilmalla etsimään "parempia" vaatteita. Kyllä ihmiset kiinnittää huomiota enemmän aikuisten pukeutumiseen kuin lasten![/QUOTE]

Minä kiinnitän nimenomaan lasten pukeutumiseen huomion, koska se on varsinkin poikien kohdalla todella surkeaa :)

Meilläkin nuo ap:n "juhla"vaatteet on käytössä tavallisina arkivaatteina, ja olen aika varma että noissa sitä vasta kuuma tuleekin! Ja minun mielestä juhlapukeutumiseen panostaminen jopa lapsen kohdalla, ei ole rahantuhlausta.
 
Miten täällä vastustetaan noita farkkucapreja sillä perusteella, että "me ainakin käytetään niitä hiekkalaatikolla"? Kyllähän hiekkalaatikolla voi käyttää kauluspaitoja, hameita ja mekkojakin. Ei kai ne sen perusteella ole arkivaatteita?
 

Yhteistyössä