Voisko olla mahdollista?

  • Viestiketjun aloittaja vainoharhainen?
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei mulla oo varaa mihinkään yksityisetsivään! Pakko mennä itse...Jos tekis niin, että veis lapset mummolaan ja lähtis ajelemaan lauantaina. Sitten menis sinne firmaan ja jos mies töissä, niin ok, sanoisin että tulin sua piristämään?
Ei vaan vakoilet koko päivän .Katsot mitä tekee ,minne menee yöksi ym.
Jos heti menet firmaan et saa mitään selville.
No, en varmana osaa vakoilla. Ja jos on valehdellu, niin eihän se siellä ole sit töissä? Saanhan mä sit sen heti selville.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä sen pitäs työmatkakuluja saada takaisin. Esim. mun mies käy 1-2 kertaa viikossa 150km päässä niiden toisessa työpisteessä ja saa näiltä päiviltä kilometrikorvauksen ja päivärahan.
Lisäksi jos on vkonloppuna töissä, niin kyllähän siitäkin palkkaa pitäs saada.
Kuinka kaukana miehesi sit käy?
300 kilsaa. Lähtee perjantaina, koska lauantaina alkaa työt aikaisin. Tulee takas sunnuntaina, koska lauantaina menis turhan myöhään.
Onko hänellä sitten vastaavasti vapaata arkena?
No, ei kyllä oo! Miten mä en oo tuota ajatellu!
 
nyt teet näin
Alkuperäinen kirjoittaja nyt teet näin:
että seuraavan kerran kun sun mies lähtee matkoille niin joko seuraat sitä tai sit laitat jonkun muun kyttäämään. jos on rahaa niin palkkaa etsivä.
ääh..olikin jo ehdotettu. noh...mies ei kuitenkaan sano suoraan niin joko annat olla tai yrität urkkia tietoja.
 
nyt teet näin
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä sen pitäs työmatkakuluja saada takaisin. Esim. mun mies käy 1-2 kertaa viikossa 150km päässä niiden toisessa työpisteessä ja saa näiltä päiviltä kilometrikorvauksen ja päivärahan.
Lisäksi jos on vkonloppuna töissä, niin kyllähän siitäkin palkkaa pitäs saada.
Kuinka kaukana miehesi sit käy?
300 kilsaa. Lähtee perjantaina, koska lauantaina alkaa työt aikaisin. Tulee takas sunnuntaina, koska lauantaina menis turhan myöhään.
Onko hänellä sitten vastaavasti vapaata arkena?
No, ei kyllä oo! Miten mä en oo tuota ajatellu!
sillä on varmaan kämppä jossain muualla missä käy tapaamassa lapsia tai sit sillä on toinen perhe. :p
 
vieras
Siis kyllä mä ainakin saan aina saman summan elatusmaksua. Ollaan sovittu se summa lapsen isän kanssa kahdestaan.

Miehet on kyllä kauheita valehtelemaan, joten en yhtään ihmettelisi vaikka hänellä olisikin jotain hämärää meneillään.
 
Vaikea uskoa, että tämä olisi totta. Mies on käynyt siis 12 vuotta joka toinen viikonloppu jossain muualla ilman korvauksia rahana tai vapaapäivinä? Ap ei ole koskaan mennyt mukaan? Asiaa ei olla ikinä ihmetelty?

Jos ap on nyt ihan tosissaan niin olen pahoillani, kyllä siellä vähintäänkin on se lapsi, jos ei jopa muutakin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä sen pitäs työmatkakuluja saada takaisin. Esim. mun mies käy 1-2 kertaa viikossa 150km päässä niiden toisessa työpisteessä ja saa näiltä päiviltä kilometrikorvauksen ja päivärahan.
Lisäksi jos on vkonloppuna töissä, niin kyllähän siitäkin palkkaa pitäs saada.
Kuinka kaukana miehesi sit käy?
300 kilsaa. Lähtee perjantaina, koska lauantaina alkaa työt aikaisin. Tulee takas sunnuntaina, koska lauantaina menis turhan myöhään.
Yhteen suuntaan vai edestakasin? Sun miehes pitäs saada kilometrikorvauksia kuukaudessa 270e (tai sit 540e, mikäli toi 300km on yhteen suuntaan). Ja kilometrikorvaukset saa verottomana.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä sen pitäs työmatkakuluja saada takaisin. Esim. mun mies käy 1-2 kertaa viikossa 150km päässä niiden toisessa työpisteessä ja saa näiltä päiviltä kilometrikorvauksen ja päivärahan.
Lisäksi jos on vkonloppuna töissä, niin kyllähän siitäkin palkkaa pitäs saada.
Kuinka kaukana miehesi sit käy?
300 kilsaa. Lähtee perjantaina, koska lauantaina alkaa työt aikaisin. Tulee takas sunnuntaina, koska lauantaina menis turhan myöhään.
Yhteen suuntaan vai edestakasin? Sun miehes pitäs saada kilometrikorvauksia kuukaudessa 270e (tai sit 540e, mikäli toi 300km on yhteen suuntaan). Ja kilometrikorvaukset saa verottomana.
Tampere-Kuopio. yhteen suuntaan se 300.
No, minä en oo ajatellu näitä asioita aikaisemmin, mutta nyt kun saatiin vihdostaviimein lapsia ja hankittiin oma asunto, niin on tiukempaa taloudellisesti. Ja haukkukaa vaan, mutta minä oon ajatellut että ne kaikki kulut sisältyy tuohon palkkaan - että ovat jotenkin pomon kanssa sopineet tai jotain. Tyhmä olen ollut :(.
 
merkkailen, että tiiän kuin tää tarina päättyy


mutta ap, pahalta toi vaikuttaa, haisee ja kauas. veikkaisin toista "perhettä" siellä toisella paikkakunnalla. kaikki täsmää niin kovasti mun setään, joka piti monta vuotta toisessa kaupungissa (ulkomailla ) töissä ollessaan toista "vaimoa" ja silti perhe suomessa.
 
vieras
Soitteletteko niiden vkonloppujen aikaan kun mies on "töissä"? Kuuluuko taustalta mölyä jne?

Jos saa palkkaa nettona 2500e/kk, on se aika vähän, koska sit jos siinä ois kilometrikorvauksia yli 500e, niin peruspalkka olis alle 2000e ja kun ottaa huomioon, että on viikonloppuhommia, niin...
 
Ota nyt herranjestas selvää
MIEHESI ELÄÄ KAKSOISELÄMÄÄ_tuohan nyt on ihan selvää.Jos ei saa kilometrikorvauksia ,päivärahaa,ateriakorvauksia ,vapaapäiviäym.ja tuo hänen palkkansa ei ole mikään suuri kun ottaa huomioon että tekee töitä joka toinen v.loppu.
Siellämitään firman toimistoa ole (tai voi olla ,muttei miehesi siellä käy)VAAN JOTAIN AIVAN MUUTA!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja mina:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eihän mies vaan käy raumalla viikonlopputöissä?
Ei. Kuopiossa.
Minä asun kuopiossa. Palkkaa minut etsiväksi :D:D:D
Jos ois rahaa, joo! Voisit käydä siellä firmassa kyselemässä! Tai en minä tiedä onko se firma vai miksikä niitä sanotaan, ja kun kattelin nettisivuja, niin aika isohan se loppujen lopuksi on koko pulju. En ymmärrä, mihin ne just minun ukkoo tartteevat. Voi, kun oisin älynny ajatella näitä asioita aikaisemmin.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Joko googlesta tai jostain selvisi onko edes sitä "toista toimistoa" olemassa?
No on niitä vaikka millä paikkakunnalla, että tuo keskisuuri taisi olla vähän huonosti ilmaistu.
Soitat viikonloppuna sinne keskukseen ja pyydät miehesi numeroa ja kysyt onko paikalla....
 
juu
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Joko googlesta tai jostain selvisi onko edes sitä "toista toimistoa" olemassa?
No on niitä vaikka millä paikkakunnalla, että tuo keskisuuri taisi olla vähän huonosti ilmaistu.
Soitat viikonloppuna sinne keskukseen ja pyydät miehesi numeroa ja kysyt onko paikalla....
Ja sitten lyöt luurin korvaan kun vastaa.Ei tartte titää että juuri sinä soitit.
 
ap
Kattelin taas noita vanhoja tiliotteita, niin ei siellä paljon ole ylimääräistä rahanmenoa, mutta tosiaan Mäkkärissä paljon käyny ja aika isojakin laskuja, mutta ei mitään huvipuistoja (tosin ei kai sellasia Kuopiossa ole) ja viime ajoilta on käyty Sokoksessa ja vaatekaupoissa, mutta toisaalta hän kyllä tuo mullekin esim. alusvaatteita.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Joko googlesta tai jostain selvisi onko edes sitä "toista toimistoa" olemassa?
No on niitä vaikka millä paikkakunnalla, että tuo keskisuuri taisi olla vähän huonosti ilmaistu.
Soitat viikonloppuna sinne keskukseen ja pyydät miehesi numeroa ja kysyt onko paikalla....
Ja sitten lyöt luurin korvaan kun vastaa.Ei tartte titää että juuri sinä soitit.

Ja keskuksen pitäisi tietää onko miehesi tavoitettavissa viikonloppuna...
 
juu
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kattelin taas noita vanhoja tiliotteita, niin ei siellä paljon ole ylimääräistä rahanmenoa, mutta tosiaan Mäkkärissä paljon käyny ja aika isojakin laskuja, mutta ei mitään huvipuistoja (tosin ei kai sellasia Kuopiossa ole) ja viime ajoilta on käyty Sokoksessa ja vaatekaupoissa, mutta toisaalta hän kyllä tuo mullekin esim. alusvaatteita.
Kuinka paljon yksi mies jaksaa syödä mäkkärissä???
 

Yhteistyössä