Vuosimallia -91

Mesore Onnea pienokaisesta! :heart: Toivottavasti loppuraskauskin sujuu mutkattomasti :)
Kerros vähän lisää itsestäs, mistä päin, naimissa jne? Hihih utelias :popcorn:

Joo kyllähän toi lukiotouhu meinaa vähän stressaavaa olla, toivottavasti sais sen kohta alta pois :D


Hmm, moneskohan päivä tää nyt on, juu kahdeksas päivä ku menkat myöhässä. Eilen päiväpisusta tehty herkkä r-testi, tulos nega. Huomen aamulla uus testi ja jos ei ens viikkoon mennessä oo menkat alkanu niin sit lääkäriin soitto, huoh.. :'(
 
Mamma91, höh!! Mutta voisko olla että sun menkat ois myöhässä koska ootat niitä niin kovaa?
Mä luulen et mulla menkat nyt jääny välistä. Ku nyt on ovis oireita:D
Voiko imetyksen aikana tulla kaks ovulaatiota, niin että menkat jää niiden välistä pois? Mietimpä vaan, ku mulla nyt on se aika ku pitäis taas olla ovis eikä menkkoja oo kuulu...

Mesore, tervetuloa mukaan ja rutkasti onnea pikkusesta masuasukista!!:hug:
 
Joensuusta olen, opiskelen biologiaa täällä yliopistolla. Miehen kanssa ollaan oltu yhdessä reilut 2,5 vuotta ja kihloissa hieman yli kaksi vuotta. Ehkä joskus päästään sinne maistraattiin asti, mutta ei nyt ihan lähiaikoina ole häät kuitenkaan suunnitteilla. Inhoan sukujuhlia. :D
 
Voi olla ihan stressistä tai ihan mistä vaan tää mun kierron sekavuus. Ja eihän siitä oo ku 2-3kk ku ne pillerit jätettiin pois, et senki vuoksi voi olla sekaisin. =) Huomen aamulla teen testin, mutta oon kyl 99% varma, että se on nega, kun ei oo yhtään raskautunut olo :D
 
Tervetuloa kaikille uusille äideille ja odottajille ja hellurei vanhoille tutuille! :)

Minusta tuntuu oudolta lueskella, kuinka kaikki teistä on kihloissa tai naimisissa, me kun ei Miehen kanssa aiota tehdä kumpaakaan :D

Täällä ollaan kuoleman väsyneitä, eikä aikataulukaan yhtään anna periksi, painettava on silti, viikkoja 11+1

Onnea kirjoituksiin niille joilla niitä oli, itse kirjoitin viime vuonna kaiken epämääräisen häslingin seasta, huonosti meni mutta sain lakin :) Tsemppiä kaikille!
 
Juu ja sadepäivät masentaa myös! Tai syksy ylipäätänsä :D
Päätin aamulla herätessä, että en tee sitä testiä, ehkä huomenna sitten. Oon niin kyllästyny toljottaan sitä tyhjää ruutua :D

Vähän pitäis vielä kerrata ruotsia kun huomenna on se yo:n kirjallinen osa..
Tänään on tullu tiskattua ja pyyhittyä pölyjä.. Pitäis jotain ruokaa alkaa keksimään, mutta pää lyö tyhjää :D
 
Musta syksy on vuodenajoista kaunein, rakastan pimeää ja värikkäitä lehtiä ja ah <3 Ja mitä tulee "reippauteen" niin mä tunnustan ainakin olevani niin patalaiska, että samanmoista saa hakea :ashamed:
 
Pojalla nousi TAAS jälleen kerran kuume. Eilen siis oltiin neuvolassa ja rokotteen sai. Painoa oli myös tullu aika naftisti että enemmän kiinteitä pitää ruveta syömään, eli siis puuron syöntiin:D
Ootteko te mammat, joilla jo lapsi on, niin antanu vauvojen puuroja kaupasta vai tehny ihan ite? Mietin että kumpi kannattaa.. Toki ite tehty tulis paljon halvemmaks, mutta joskus joku sano että se ei välttämättä sovi.. En tiiä sitten onko tuo totta:D
 
Pojalla nousi TAAS jälleen kerran kuume. Eilen siis oltiin neuvolassa ja rokotteen sai. Painoa oli myös tullu aika naftisti että enemmän kiinteitä pitää ruveta syömään, eli siis puuron syöntiin:D
Ootteko te mammat, joilla jo lapsi on, niin antanu vauvojen puuroja kaupasta vai tehny ihan ite? Mietin että kumpi kannattaa.. Toki ite tehty tulis paljon halvemmaks, mutta joskus joku sano että se ei välttämättä sovi.. En tiiä sitten onko tuo totta:D[/QUO

Me ainakin sillon, kun toi oli vauva niin ostettiin niitä kaupan vauvan puuroja, kun se ei syöny mun tekemää kaurapuuroo :D mutta joskus yli 1 vuotiaana se alko syömää kunnon puuroo. Paljon halvemmaks se tulee, ku ne vauva puurot loppuu heti ja on kalliita
 
Heiii kaikille! Ja ensinnäkin onnittelut jokaiselle teistä, niin äideille kuin tulevillekin sellaisille!

Itselläni rv 17+0 ja laskettu aika olisi 4.3.2011.

Itse ainakin mielelläni jakaisin kokemuksia toisten samassa tilanteessa olevien kanssa. Vertaistuki helpottaa aina ja tuo monenlaista uutta ilmoille! Minuun saa siis ottaa yhteyttä vaikkapa yksityisviestin kautta, jos haluaa jakaa ajatuksia :)
 
Heissan vain karma!! Nii ja oliko muitakin uusia?!:D Hei kaikille uusille!! Nii ja saa mullekki yssäriä laittaa jos haluupi jutella, se on aina kivaa:D:D

Mitä teillä on viikonloppu suunnitelmia? Mulla mies on töissä mutta sisko ilmotti että tulis meille viikonlopuks. Kivaa seuraa sateisiin päiviin:D:)
 
Täällä on koko viikonloppu taas vaihteeksi tehty tuttavuutta porsliinin kanssa. :x Luulin jo etää tämä vaihe alkoi olla ohi kun viime viikonkin pärjäsin lähes ilman lääkkeitä. (Parina päivänä tuli otettua kun piti koulussa jotain kastematoja leikellä, yök.) Ilmeisesti pitää maanantaina soittaa lääkärille ja anella uutta reseptiä, ei hirveästi huvittaisi joutua toista kertaa tiputukseen...

Eikä muuten yhtään helpota sekään että äiti lähti etelään ja jätti minut vahtimaan 15-v pikkuveljeä. Sitä sai sitten perjantai-iltana etsiä kissojen ja koirien kanssa pitkin kaupunkia, joskus kahdentoista jälkeen vihdoin suvaitsi tulla kotiin. Ihania nuo teini-ikäiset. :kieh:
 

Yhteistyössä