Vuosimallia -91

Voi että, teillä on semmonen juttu vaikeuttamassa raskautumista : /
Kunpa silti teilläkin tärppäis ja saisitte pojalle kaverin! :heart:

Mekin halutaan kaksi lasta :) Meillä on kyl aika korkee mahdollisuus saada myös kaksoset, mutta tietty semmosetki olis tervetulleet jos olis tullakseen :rolleyes:
 
Munkin äiti on kaksonen ja mun mummolla on sisarukset, jotka on kaksoset. Mutta onneks tuo kaksoisuus taitaa tulla yleensä miehen puolelta :D Mun veljenpojalle piti tulla kaksoissisarus, mutta toinen meni kesken :/ Täällä on koko päivän taas jatkunu hirveet liitoskivut, mutta silti ahkerana tuli oltua koulussa! Tätä menoa taitaa ensi viikolla olla viimeset päivät, ku meikäläinen kouluun raahautuu.
 
hihii:D Hei kaikille! Siis oon ihan sekasin että kellä on jo lapsi ja minkä ikänen ja kellä kaikilla toisen yritys jo käynnissä ja blääh:D Pitänee lukea kaikki viestit:D Mutta siis jos ite en nyt oo raskaana nii järkytys! On nimittäin ihan semmonen olo ja oireitakin on. Reilu viikko sitten testeissä oli kyllä nega. Mutta kun menkat ei kuulu eikä näy:D Tosin imetän et ne voi olla siitäkin sekasin. Nyt ei vaan oo rahaa, että vois testin ostaa. Mutta huomenna sitten:D

Tuosta sf mitasta. Mulla oli 38 viikolla jo 39!!:confused: Mutta siis johtu kyllä ihan siitä että ku oon niin lyhyt että vauvalla ei oo tilaa kasvaa ku eteenpäin:D

Mulla on kans suvussa kaksosia molemmilla puolilla. Mun pikkuveljet on kaksoset, meillä siis sama isä. Ja mun isän veljet on kaksoset. Sit mun äidinki puolelta on jotain kaksosia. Oishan se aikamoinen kokemus:D
 
No teimpä sitten testin. Se oli nega!! En voi ymmärtää:O Mulla on hirveen pettyny olo jo parin kuukauden jälkeen, en voi ees kuvitella millanen olo on ihmisillä jotka joutuu yrittämään vuosia:(

Onko teillä viikonloppu suunnitelmia?:)
 
mun täytyy nyt kommentoida; kun imettää ja on tullut kuukautiset, niin ne saattavat heittää todella monella viikolla, neuvolasta näin sanottiin. Että malttia vain ! Toivon, että olisi tärpännyt, mutta useimmiten ovat vain niin sekaisin...
Mulla ei ole kokemusta, koska mä en imetä, en ole ollenkaan imettänyt, mutta mun miehen veli ja sen vaimo yrittävät kolmatta, ja niille yleensä tulee vauva kun vähän toisiinsa kattovat, niin oli tämä vaimo sitten neuvolaan soittanut, että mikä on kun ei tuu menkkoja eikä vauvaa ( tämä kyseinen ihminen oli imettänyt 10kk) niin neuvolasta sanottiin, että kun on imettänyt niin kauan ja ku jos imettää niin ne vain ovat niin sekaisin, että odotella vielä kolme viikkoa. : /
Ja joo mä tiedän, se odottelu siinä onkin raivostuttavinta!

SItten kaksosista; kaksoisuushan riippuu naisesta! Nainen määrään lasten määrän ja mies sukupuolen:) ja sehän taas johtuu siitä, että musoluja irtoaa kaksi kerralla, ja miehellähän ei siihen ole osaa eikä arpaa :D kun taas meillä ei ole sukupuolen kanssa mitään tekemistä ;D

Me käytiin eilen Turo-Eemilin kanssa lääkärissä, kun vasemmassa silmässä tulehdus. Saatiin onneksi tippoja joidenkan pitääs auttaaa. :)

Meidän vkl suunnitelmat on pihan siivusta ja rakentamista :D :)
Tänään pitääs mennä vanha asunto siivoamahan ja pitääs T-E viedä hoitoon siksi aikaa, en varmaan malta! :D
 
Ja meillä ei oikeen mitään sen suurempia suunnitelmia vlopuksi ole. Mitä nyt muutamat tuttavat käyvät kaffetelemassa jne. Jee ens viikonloppuna menee toi neiti mummolaan yöksi! Voin kyllä myöntää odottavani täysin yhteistä aikaa rakkaan miekkosen kanssa :heart:
 
Dodii, meillä meni ainakin täysin viikonlopun suunnitelmat uusiksi äitipolivierailun jälkeen. Eli synnytys käynnistetään maanantaina! Lääkäri otti vauvasta vähän reilummat mitat, joiden mukaan vauva olis jo lähes 4kg, joten ei päästetä kasvamaan isommaksi. Sanoi, että voi olla pienempikin, mutta ei oteta riskiä. Lääkäri oli ihana ja ymmärsi mun huolen vauvan koosta, joten henkisesti on nyt helpompi lähteä synnyttämään, kun tietää, ettei mitään kauhean jättiä tarvitse alateitse lähteä yrittää. Viikonloppuna siis vaan kodin kuntoon laittoa, viimeisiä järjestelyjä ja hankintoja ja mahdollisimman paljon lepoa! :) Maanantaina meitä on kolme! :heart:
 
idamaria123 IHANA uutinen! Kovasti nyt lepoa ja toivottavasti vauva syntyy maanantain puolella ettei sen pidemmäksi ainakaan synnytys mene! Mulla tosiaan käynnistetty synnytys oli sen 4,5h, että toivottavasti ei teilläkään maanantaina kauaa menis ja vauva olis onnellisesti sylissä :heart:
 
Täällä edelleen odotellaan menkkoja. Tiistaina olis normaalikierron mukaan pitäny alkaa. Eilen aamulla tehty negatiivinen 25 mIU/ml testi. Sen jälkeen aamupäivästä olis semmoset alavatsakivut, että olin ihan varma menkkojen alkamisesta. Vaan ei mitään.. :'( Helvetin helvetti, haluaisin vaan jo alkaa bongaan sitä uutta ovista! :rolleyes:
 
idamaria123 onnea maanantaille! :) <3
Mulla kans aloitettiin silloin maannatina (rv 41+0) käynnistelemään ja poika syntyi sitten keskiviikkona.
Maanantaina ja tiistaina ei tapahtunut mitään ja keskiviikkona yhtäkkiä alkoi supistelemaan ja sitten se olikin menoa. Kuten jo aikaisemmin sanoin, supistuksista istukan syntynn 2 tuntia ja 38 minuuttia. :) Kätilöt vain sanoivat, että käynnistetyt synnytykset ovat yleensä rankempia ja järjen mukaan onkin, kun ei supistukset lähde tulemaan luonnollisesti ja kovenis loppua kohti vaan ne lähti heti kahden minuutin välein ja mielettömän lujana. Positiivista ettei kauaa tarvinnut "kärsiä" :)
mulla ei vain ehtinyt mikään puudutus eikä kivunlievitys auttamaan, joten luomuna menin ja kun olin menossa suihkuun oli epiduraali mennyt mun reisiin ja ne oli ihan tunnottomat. Lääkärikin ihmetteli.
Voi mulla olis niiiin paljon kirjotettavaa ja kerrottavaa tuosta käynnistettävästä synnytyksest' mutta en kerro enempää, ettet ihan pelijästy :D :D trakoitus ei ollut pelotella!
Avoimin mielin vain, ihanaa se on ja synnytystä tulee ikävä <3 Kovasti onnea! :)
Toivotaan, että kaikki menee hyvin ja saisitte jo pienen maanantaina syliinne :)
 
Ihan positiivisin mielin ollaan menossa, ettei sit tuu pettymyksiä, jos esimerkiks joutuu sektioon. Kyllähän se vähän jännittää, ku omat riskinsä on pahempiin repeämisiin yms, kun siihen synnytyksen kulkuun mennään puuttumaan, mutta toivotaan, että kaikki menee hyvin ja vaava tulee maanantain puolella :)
 
täälläkin on yks 91 mamma :), pikkukakkosen yritys on miehen kanssa alkanut ! olemme seurustelleet mieheni kanssa reilut 3 vuotta ja kihloissa ollan oltu semmonen vuosi, ja nyt tuli päätös toisesta, esikoiseni on 2 vuotias tyttö. Käyn koulussa mutta ensi syksyllä mieheni jää hoitovapaalle ja hoitaa vauvaa ja minä jatkan normaalisti koulua :)
 
Heissuliveu mami91 ja tyttimyyrä!!:)

Meidän poika siis on huomenna viisikuukautta.
Mami91, meillä kans kakkosen yritys jo käynnissä:D Toivottavasti meillä kaikilla jotka yrittää nii pian tärppäis. Kovasti ootellaan jo toista:)
 
ei näy eikä kuulu. Ja testit on negaa:( Luulempa vaan että taasen on imetyksen johdosta menkat hypänny yli. Mulla vähän nyt on menny niin että joka toinen kuukausi on menkat:D Jeejee:D
Millon meinaat mamma91tehdä testiä lisää?
 
Toivottavasti Enkeliini sulleki tulis pian joko se plussa tai ne menkat, että pääsis edes johonki suuntaan etenemään!
Mä laitoin tänään tilaukseen kaks herkkää raskaustestiä, tulee varmaan huomenna tai tiistaina niin teen sitten :) Tietty jos ei sitä ennen oo alkanu menkat :)
 

Yhteistyössä